*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου  (Αναγνώστηκε 958 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3388
    • Προφίλ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 03:53:34 μμ »
Αλήθεια, ποιος δικαιούται να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού; Μπορεί π.χ. ο διευθυντής να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού, αν είναι καλό ή κακό, ανιαρό ή ενδιαφέρον, αποτελεσματικό ή μη; Ήμουνα παρούσα σε μια τέτοια συζήτηση και υπήρξε διαφωνία. Κάποιοι υποστήριξαν ότι το μάθημα θα το αξιολογήσουν οι μαθητές και οι γονείς. Κάποιοι ότι ο σύμβουλος θα αξιολογήσει και επίσημα τον εκπαιδευτικό. Στην παρούσα φάση, αφού δεν έχουμε ακόμη μέντορα, ποιος δικαιούται να αξιολογήσει ή να συμβουλέψει - κάνει υποδείξεις στον εκπαιδευτικό, αν δεν το ζητήσει ο ίδιος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:08:56 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 03:53:51 μμ »
"Με το παραπλανητικό τίτλο «Συμμετοχή της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας» (άρθρο 22), προβλέπεται η δημιουργία από τους Δήμους «τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος» που θα περιλαμβάνει μέτρα για την «υποστήριξη» της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης.
Εμπλέκει, παρά τις περί του αντιθέτου διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας, την τοπική αυτοδιοίκηση στην εκπαιδευτική διαδικασία, αφού, όπως αναφέρει το νομοσχέδιο, «κατά την εκπόνηση του τοπικού προγράμματος... θα λαμβάνονται υπόψη οι εκθέσεις αξιολόγησης και τα προγράμματα δράσης» των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από το νέο νόμο 3848/10 (πολυνομοσχέδιο). Γίνονται έτσι «σκόνη» οι πρόσφατες διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας πως «η αξιολόγηση είναι μια εσωτερική διαδικασία της σχολικής
μονάδας». Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος ότι αυτό θα οδηγήσει στη διαμόρφωση σχολείων πολλών ταχυτήτων και διαφοροποιημένης εκπαίδευσης."

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 3879/10 \"ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ...\"
http://olme-attik.att.sch.gr/index.php

http://www.pde.gr/forum/index.php?page=1999
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 11, 2010, 04:00:18 μμ από rozy4 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.