0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μήπως όμως με αυτό το "διαχωριστικό" σύστημα προκύπτει ένα άλλο ζήτημα; Γιατί μην ξεχνάμε, καλώς κακώς η μεικτή τάξη (σε επίπεδο επιδόσεων των μαθητών) έχει και αυτή μεγάλη παιδαγωγική αξία για τα παιδιά. Μου άρεσε, όμως, αυτό που υπάρχει διαβάθμιση για το τι γίνεται αφού κάποιος δεν περάσει στην επόμενη τάξη και έτσι γίνεται καλύτερη παρέμβαση ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή που για κάποιο λόγο κόπηκε.
Το καλύτερο συμβαίνει στο σχολείο που είμαι εγώ. Στην Γ΄λυκείου, τουλάχιστον, ο χειρότερος μαθητής βαθμολογείται με 18 σε όλα τα μαθήματα και έτσι ξεμπερδεύουμε από τοιούτου είδους διλήμματα.