PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 5919 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
new_pe06
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 575
(Χωρίς τίτλο)
«
στις:
Ιουλίου 21, 2011, 01:28:08 am »
Tweet
Υπάρχει κάποιος καθηγητής/τρια Αγγλικών που του άρεσαν τα βιβλία Αγγλικών της Ε' και Στ' δημοτικού; Πώς τα δουλέψατε;
Σε συζητήσεις με συναδέλφους παρατηρώ οτι μόνο το βιβλίο της Δ' θεωρείται αρκετά καλό (συμφωνώ προς το παρόν μαζί τους
). Αναρωτιέμαι μήπως αυτοί που προτιμούν τα βιβλία της Ε' και της Στ' τα δούλεψαν με διαφορετικό τρόπο, αν έκαναν δηλαδή ανακατανομή του βιβλίου και της ύλης του (π.χ. γύρω απο διαθεματικά project, διαφορετική σειρά στα κεφάλαια, γύρω απο tasks/μαθησιακούς στόχους που εντόπισαν αυτοί, δεν ξέρω τι άλλο... ). Μια διαφορετική οπτική ίσως να με βοηθούσε να τα δω με καλύτερο μάτι
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:46:33 »
evi06
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2046
Απ:
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουλίου 21, 2011, 02:24:53 pm »
ριξε μια ματια κ σε αυτο το θεμα που συζητανε τα νεα βιβλια
http://www.pde.gr/index.php?topic=15049.0
Καταγράφηκε
new_pe06
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 575
Απ:
«
Απάντηση #2 στις:
Ιουλίου 22, 2011, 04:29:11 am »
Ευχαριστώ πολύ για το link evi06. Δε το είχα διαβάσει πράγματι αυτό το thread και μάλλον θα κάνω και μια ερώτηση εκεί. Δυστυχώς δεν βρήκα κάποια απάντηση καθώς μιλάνε μόνο για το πόσες λέξεις θα έχει η ορθογραφία και για τα τέστ. Δηλ. μονο για αξιολόγηση. Υποψιάζομαι οτι ακολούθησαν γραμμικά το βιβλίο γιατί λένε 'εγώ βρισκομαι τωρά στο τάδε κεφάλαιο'. Μόνο η adroniki αναφέρει ότι σε κάποιο ΠΕΚ τους είπαν οτι μπορούν και να μη διδάξουν τα κεφάλαια με την σειρά αλλά κανείς δεν είπε οτι το δοκίμασε για να δούμε πως πήγε... Επίσης πολύ απογοήτευση βλέπω και εκεί και λογικό θα μου πεις, φόρουμ είναι κάπου πρέπει να πούμε και τον πόνο μας...
Η ερώτηση μου πάντως παραμένει.. Υπάρχει κάποιος που είναι ενθουσιασμένος με τον τρόπο που δίδαξε το βιβλίο της πέμπτης ή της έκτης και θέλει να μοιραστεί την εμπειρία του;
Καταγράφηκε
tat21
Νέο μέλος
Μηνύματα: 15
Φύλο:
Patience is a virtue. Right?
Απ:
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 13, 2011, 08:04:20 pm »
Οπως κατάλαβες, κανένας δεν είναι ενθουσιασμένος με τα βιβλία της Ε και ΣΤ.
Εγώ προσωπικά με το βιβλίο της Ε δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, εκτός απο κατι listening που δεν είναι πολύ της προκοπής, αλλά δεν το ακολουθώ και κατα γράμμα. Δίνει δυνατότητες για επέκταση και ευελιξία. Πχ, τους είχα κάνει group work να φτιάξουν το δικο τους μενού με τις δικές τους τιμές στα αγγλικά (εχει ενα σχετικό κεφάλαιο) και είχαν ενθουσιαστεί. Και βοηθήθηκαν και οι αδύναμοι γιατί η γλώσσα που απαιτούνταν ήταν πολύ απλή.
Ωστόσο,
ΜΙΣΩ
το βιβλίο της ΣΤ και θεωρώ οτι αυτές που το έγραψαν δεν έχουν μπει ποτέ σε κανονική τάξη δημόσιου σχολείου. Οπότε, δεν μπορώ να σου προτείνω κάτι επ'αυτού. Μάλιστα, σκέφτομαι να το καταργήσω και να φέρνω φωτ/πίες και να το κάνω επικοινωνιακό το μάθημα γιατί πέρυσι είχα εφιάλτες με την ΣΤ. Ηταν και πολλά τα παιδιά, mixed ability και το βιβλίο είναι πολύ δύσκολο και χωρίς κανένα ενδιαφέρον. Πχ, ποιος νοιάζεται να μάθει για τις four forces of flight? Πού θα χρησιμοποιήσουν τα 12χρονα λέξεις όπως fuselage? Εγώ τη λέξη αυτή την έμαθα όταν έβλεπα LOST πριν μερικά χρόνια! Ούτε καν στο παν/μιο δεν την είδα. Mercy!Please!
Καταγράφηκε
...where's when I was young and we didn't give a damn, cause we were raised to see life as fun and take it if we can..
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:46:33 »
new_pe06
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 575
Απ:
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 13, 2011, 08:36:18 pm »
χαχαχαχαχα πράγματι σε κανέναν δεν πρέπει να αρέσουν τα βιβλία αυτά!!!
Κοίτα λέγοντας όμως μια δραστηριότητα εσύ (όπως αυτή με τα μενού και τις τιμές που είπες) μια δραστηριότητα ο άλλος κάτι μπορούμε να κάνουμε.
Για το βιβλίο της ΣΤ' (ίσως το έχω αναφέρει και κάπου άλλου στο φόρουμ ) μου είχε πει η περσινή μου σύμβουλος οτι είχαν καλέσει τους συγγραφείς να δείξουν πως μπορεί να διδαχτεί και ας πούμε εκεί με τα μερη του αεροπλάνου η συγγραφέας δίδαξε μόνο 4 λέξεις (τις πιο βασικές) και είπε οτι οι άλλες υπάρχουν για να της δει κάποιο παιδί που μπορεί να θέλει να μάθει κάτι παραπάνω. Οπότε καταλαβαίνεις οτι δεν χρειάζεται να τα διδάξεις αυτά
Όσο για αυτό που λες 'να φέρω φωτοτυπίες και να κάνω επικοινωνιακό το μάθημα' για μένα αυτό είναι δεδομένο. Κανένα βιβλίο δεν μπορεί να είναι τόσο καλό που να κάνει και για τις ανάγκες των δικών σου μαθητών και για τις ανάγκες όλων των μαθητών στην Ελλάδα. Μπορείς όμως να είσαι λίγο πιο συγκεκριμένη; θες να το κάνεις επικοινωνιακό, δηλαδή φαντάζομαι να έχεις ως στόχο σε κάθε μάθημα μια επικοινωνιακή περίσταση που στο τέλος ο μαθητής θα μπορεί να φέρνει εις πέρας στα Αγγλικά. Το έχεις οργανώσει αυτό που λες; πόση απο την ύλη πιστεύεις οτι μπορεί να φανεί οτι καλύπτεις στα βιβλία; Δηλ. να πεις οτι εγω το τάδε μάθημα με τα φαγητά και την καντίνα το δίδαξα (αν και δεν έκανα ακριβώς τις ασκήσεις του βιβλίου) γιατί οι μαθητές μου μπορούν να κάνουν αυτό που λέει ο στόχος στο τέλος του κεφαλαίου.
Καταγράφηκε
new_pe06
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 575
Απ:
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 13, 2011, 08:57:06 pm »
και κυρίως τπτ ιδέες για συνδιασμούς στόχων. Δεν τα έχω κάνει τα βιβλία αλλά θυμάμαι π.χ. οτι έχει έναν στόχο να ξέρουν οι μαθητές να ετοιμάζουν ένα ερωτηματολόγιο. Αυτός για παράδειγμα με ποιόν στόχο θα μπορούσε να συνδιαστεί απο το ίδιο ή απο άλλο κεφάλαιο έτσι ώστε και να υπάρχει μια σύνδεση απο το ένα μάθημα στο άλλο και για να φανεί οτι διδάχτηκε όσο το δυνατόν περισσότερη ύλη του βιβλίου στο τέλος της χρονιάς.
Τέτοιους συνδιασμούς θα ήθελα να βρώ αλλά μου φάνηκε λίγο δύσκολο. Όποια ιδέα έχετε ευπρόσδεκτη.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)