PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο (Αναγνώστηκε 3156 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
συννεφούλα
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 268
Φύλο:
φωτο: σύννεφα στο
14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
«
στις:
Ιουνίου 22, 2011, 11:10:43 pm »
Tweet
Διαμαντοπούλου, σχετικά με το υψηλό ποσοστό αριστούχων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 14ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
"Σήμερα από το χώρο της εκπαίδευσης -και αυτό δεν είναι τυχαίο- δίνεται ένα φωτεινό παράδειγμα για όλη την Ελλάδα.
Το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης έχει το μεγαλύτερο αριθμό αριστούχων μαθητών στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Αυτό οφείλεται στην εθελοντική συστηματική δουλειά των καθηγητών και την προσπάθεια των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Μέσα στις δυσκολίες που βιώνουμε σήμερα αυτό το παράδειγμα καθοδηγεί το μέλλον και κάνει σαφές ότι αλλάζοντας την Παιδεία αλλάζουμε την Ελλάδα. "
Και η ...επιβράβευση της υπουργού!
"Το 14ο Γυμνάσιο και
το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης
συνενώνονται αντίστοχα με το 21ο Γυμνάσιο και το 21ο Λύκειο Θεσσαλονίκης. Με τη συνένωση των δυο Γυμνασίων και των δυο Λυκείων προκύπτουν το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης αντίστοιχα, τα οποία θα λειτουργούν μόνο με πρωινή βάρδια."
Το σχόλιο δικό μου:
Να δούμε του χρόνου αν θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν τα άριστα αποτελέσματα, όταν η κάθε τάξη του λυκείου θα έχει από 5-6 τμήματα και θα χάνει ο καθηγητής τον μαθητή και το αντίστροφο! Διότι, προφανώς η κ. υπουργός δεν κάνει τον κόπο να σκεφτεί πως τα αποτελέσματα αυτά στηρίζονται πέραν των άλλων (δηλ. του εξαιρετικού προσωπικού και της διεύθυνσης του εν λόγω σχολείου) και στις προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα σε καθηγητές- μαθητές, πράγμα το οποίο μπορεί να συμβεί όταν έχεις να κάνεις με έναν λογικό αριθμό μαθητών και άρα γνωρίζεις τον καθένα με το όνομά του και παρακολουθείς την πορεία του χρόνο το χρόνο.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2011, 11:14:47 pm από συννεφούλα
»
Καταγράφηκε
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι
"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 04:33:48 »
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουνίου 22, 2011, 11:14:46 pm »
http://www.pde.gr/index.php?topic=18292.60
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
sotos81
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 152
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
«
Απάντηση #2 στις:
Ιουνίου 23, 2011, 01:36:17 am »
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αρίστευσαν και σε όσους είδαν γενικά τις προσπάθειες να πιάνουν τόπο. Xωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να υποτιμήσω προσπάθειες καθηγητών και μαθητών ή να υπονοήσω κάτι, επηρεαζόμενος όμως από τα greek statistics τα οποία καμιά φορά είναι παραπλανητικά και ξαναφέρνοντας στο μυαλό μου την ωραία επιστήμη της στατιστικής θα ήθελα μια διευκρίνηση.
Στο 14ο Λύκειο πόσοι μαθητές έδωσαν συνολικά πανελληνίες, ποιο θεωρείται το όριο βαθμολογίας για να θεωρείται κάποιος ότι έγραψε "άριστα" και πόσοι έπιασαν ή ξεπέρασαν αυτό το όριο;;
Απλά διότι το τι είναι μεγάλο και μικρό είναι σχετικό, αν δεν αναφέρει κάποιος τα πραγματικά μεγέθη
Επαναλαμβάνω ότι δεν υπαινίσσομαι κάτι, απλά κάνω την διευκρίνηση ως σκεπτόμενος άνθρωπος.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 23, 2011, 01:40:08 am από sotos81
»
Καταγράφηκε
evants
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 793
Φύλο:
Απ: 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο
«
Απάντηση #3 στις:
Ιουνίου 23, 2011, 07:08:43 am »
υποθέτω ότι το επιχείρημα περί συγχωνεύσεων για δημιουργία καλύτερων σχολείων πάει στον κάλαθο των αχρήστων,δεδομένου ότι το 14ο συστεγάζεται από τριακονταετίας ήδη και λειτουργεί διπλοβάρδια.Αξίζει να σημειωθεί ότι το συστεγαζόμενο 21ο βρέθηκε στην ίδια θέση πρόπερσι
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης ή πώς επιβραβεύεται ένα άριστο λύκειο