0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ ενδιαφέροντα όσα γράφετε, αλλά θα ήθελα να επεκτείνω λίγο το θέμα. Τι θα'πρεπε να κάνουμε σε περίπτωση που καλούμαστε να κάνουμε μάθημα όχι μόνο στα παιδιά μας (όσοι έχουν) αλλά κ σε συγγενείς γενικότερα κ ακόμα περισσότερο σε φίλους; Από τη μια είναι τιμητικό για μας το γεγονός ότι δηλώνουν την προτίμησή τους κυρίως λόγο της προσωπικής μας σχέσης μαζί τους, αλλά μήπως υπάρχει ο κίνδυνος να μπερδευτούν οι ρόλοι ή ακόμα κ να χαλάσει η σχέση κ να αποκλίνουμε από το στόχο;
Εγώ έκανα μάθημα στον αδερφό μου προ 2ετίας και τώρα κάνω στην κόρη μου. Εκεί είχα ένα θεματάκι. Ξεκινήσαμε πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο, δεν ευοδώθηκε η προσπάθεια και τα παρατήσαμε. Ξαναδοκίμασα στην α' δημοτικού κοντά στα Χριστούγεννα και πάλι Μάρτιο. Με τα πολλά και χωρίς να θέλω να την πιέσω κάνουμε κανονικά από το καλοκαίρι και μετά με 2 φορές την εβδομάδα χωρίς αυστηρό πρόγραμμα. Το προτιμά εκείνη έτσι. Τα αγγλικά τις αρέσουν πάρα πολύ και εξοικειώνεται σιγά σιγά χωρίς βιασύνη. Επιμένω πολύ στη σωστή εκφορά των λέξεων και γράφουμε κανονικά αντιγραφή και ορθογραφία. Με αυτοκόλλητα, καρτούλες επιβράβευσης κλπ. Ξεκίνησα με τα Jolly Phonics από τα ELC και συνεχίζω με Fairyland από Express Publishing. 'Εχουμε ένα θέμα με τις νεράιδες.... Προσπαθώ να είμαι ευέλικτη για να μη μισήσει το παιδί μου τα αγγλικά. Πλάκα έχουν τα άλλα 2 μικρότερα παιδιά μου που όταν μας ακούνε πετάγονται και επαναλαμβάνουν όπως όπως Πάντως εύκολο δεν είναι και μπορεί να μην αντέξουμε ως το τέλος. Θα δούμε όπως έρθουν τα πράγματα.
Παράθεση από: effie3s στις Νοεμβρίου 05, 2011, 06:33:21 pmΕγώ έκανα μάθημα στον αδερφό μου προ 2ετίας και τώρα κάνω στην κόρη μου. Εκεί είχα ένα θεματάκι. Ξεκινήσαμε πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο, δεν ευοδώθηκε η προσπάθεια και τα παρατήσαμε. Ξαναδοκίμασα στην α' δημοτικού κοντά στα Χριστούγεννα και πάλι Μάρτιο. Με τα πολλά και χωρίς να θέλω να την πιέσω κάνουμε κανονικά από το καλοκαίρι και μετά με 2 φορές την εβδομάδα χωρίς αυστηρό πρόγραμμα. Το προτιμά εκείνη έτσι. Τα αγγλικά τις αρέσουν πάρα πολύ και εξοικειώνεται σιγά σιγά χωρίς βιασύνη. Επιμένω πολύ στη σωστή εκφορά των λέξεων και γράφουμε κανονικά αντιγραφή και ορθογραφία. Με αυτοκόλλητα, καρτούλες επιβράβευσης κλπ. Ξεκίνησα με τα Jolly Phonics από τα ELC και συνεχίζω με Fairyland από Express Publishing. 'Εχουμε ένα θέμα με τις νεράιδες.... Προσπαθώ να είμαι ευέλικτη για να μη μισήσει το παιδί μου τα αγγλικά. Πλάκα έχουν τα άλλα 2 μικρότερα παιδιά μου που όταν μας ακούνε πετάγονται και επαναλαμβάνουν όπως όπως Πάντως εύκολο δεν είναι και μπορεί να μην αντέξουμε ως το τέλος. Θα δούμε όπως έρθουν τα πράγματα.Τι σύμπτωση! Κι εγώ τώρα θα κάνω στον αδερφό μου και ήδη ξεκίνησα τον γιο μου. Κλωτσούσε στην αρχή και από 2 φορές/βδομάδα το μειώσαμε στη 1. Απλά είναι παιδί που δε θέλει καθόλου το διάβασμα. Δηλαδή αντιγραφή και ορθογραφία είναι ο εφιάλτης του! Γίνεται, όμως, χωρίς αυτά; Σκέφτηκα να μην κάνουμε καθόλου ορθογραφία - μόνο προφορικά να μαθαίνει τις λέξεις, πράγμα που του αρέσει. Γίνεται, όμως;
Να ρωτήσω κάτι άλλο: όλες τις ασκήσεις τις κάνουμε μέσα στο μάθημα (ακόμα και την αντιγραφή). Αλλά τις λέξεις πρέπει να τις μαθαίνει άλλη ώρα, έτσι; Και τότε αλλάζουμε τον ρόλο, από δασκάλα το γυρνάμε σε μαμά που βοηθάει στα μαθήματα; Ή να βάλω και τον μπαμπά στο παιχνίδι και να μαθαίνουν μαζί τις λέξεις έτσι ώστε στα αγγλικά ο δικός μου ρόλος να είναι μόνο της δασκάλας;