PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλουμε; Πώς να αξιολογείται;
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλουμε; Πώς να αξιολογείται; (Αναγνώστηκε 500 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
NET DIKTYO
Νέο μέλος
Μηνύματα: 24
Φύλο:
ΠΕ03.50
Τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλουμε; Πώς να αξιολογείται;
«
στις:
Μαΐου 15, 2013, 07:22:38 pm »
Tweet
Προσωπικά θα προτιμούσα ένα εκπαιδευτικό σύστημα σαν αυτό της Φινλανδίας.
Στη Φινλανδία:
1. Οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν σχετικά λίγες ώρες την εβδομάδα (12-18) και έχουν σχετικά λίγες ώρες υποχρεωτικής παραμονής στο σχολείο την εβδομάδα (13-20).
2. Δεν έχει κανένα αυστηρό εξωτερικό σύστημα αξιολόγησης με επιθεωρητές ή βασισμένο στις βαθμολογίες των μαθητών σε τυποποιημένα τεστ, το οποίο να οδηγεί σε κατάταξη εκπαιδευτικών ή σχολείων. Το σύστημα που χρησιμοποιείται είναι η αυτοαξιολόγηση (αναλυτικού προγράμματος, σχολείων, μαθητών).
Assessment in Finland:
http://www.mwera.org/MWER/volumes/v25/issue1-2/v25n1-2-Hendrickson-GRADUATE-STUDENT-SECTION.pdf
3. Οι εκπαιδευτικοί απολαμβάνουν της εκτίμησης της κοινωνίας, έχοντας την ελευθερία να διαλέξουν τα βιβλία που θα διδάξουν και να προσαρμόσουν ένα ευρύ αναλυτικό πρόγραμμα στις ανάγκες των μαθητών τους.
http://www.abc.net.au/news/2012-02-28/highly-educated-teachers-the-key-to-success/3858612
4. Όλη η δημόσια εκπαίδευση είναι δωρεάν μέχρι και το πανεπιστήμιο.
5. Ξοδεύουν 5,9% του ΑΕΠ ή το 12,5% των κρατικών εξόδων για την εκπαίδευση. 3,7% του ΑΕΠ για την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. 43% των κατοίκων έχουν πτυχίο πανεπιστημίου (το μεγαλύτερο στην Ευρώπη)...
http://www.oecd.org/pisa/pisaproducts/46581035.pdf
6. Οι μαθητές δε χωρίζονται κατά ικανότητα, αλλά είναι όλοι στην ίδια τάξη με την παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού για τα παιδιά με δυσκολίες. Αν χρειαστεί υπάρχουν προγράμματα εξειδικευμένης πρόσθετης στήριξης από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, αλλά και προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
7. Δεν έχει κάθε χρόνο εξετάσεις στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Η εξέταση της προόδου των μαθητών στο σχολείο γίνεται μέσα στην τάξη με συνεχή διαμορφωτική αξιολόγηση. Υπάρχουν ανταγωνιστικές εξετάσεις μόνο για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Κάθε σχολή έχει και το δικό της σύστημα εισαγωγής φοιτητών.
8. Στο σχολείο δίνεται έμφαση στη δημιουργικότητα, στην ελεύθερη πρωτοβουλία, στις καινοτόμες ιδέες, στις συνεργατικές εργασίες κλπ. ώστε το μάθημα να μην είναι αγγαρεία αλλά δημιουργία. Το εθνικό αναλυτικό πρόγραμμα αποθαρρύνει τον ανταγωνισμό και επικεντρώνεται στη συνεργατικότητα.
http://www.abc.net.au/news/2012-02-28/highly-educated-teachers-the-key-to-success/3858612
9. Υπάρχει ολοήμερο σχολείο με δωρεάν γεύματα, σχολική υγειονομική και οδοντιατρική περίθαλψη και υποστήριξη από εκπαιδευτικούς ψυχολόγους σε κάθε σχολείο.
http://www.oph.fi/english/education/educational_support_and_student_wellbeing
10. Η Φινλανδία βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις στους διαγωνισμούς PISA (Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών και ανάγνωσης), αλλά και TIMSS (Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών) που έχει συμμετάσχει.
http://en.wikipedia.org/wiki/Programme_for_International_Student_Assessment
http://timssandpirls.bc.edu/timss1999i/pdf/T99i_Math_1.pdf
http://timssandpirls.bc.edu/timss1999i/pdf/T99i_Sci_01.pdf
http://timssandpirls.bc.edu/timss2011/downloads/T11_IR_M_Chapter1.pdf
http://timssandpirls.bc.edu/timss2011/downloads/T11_IR_S_Chapter1.pdf
Εσείς τι εκπαιδευτικό σύστημα θα θέλατε; Πώς να αξιολογείται; Έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο μοντέλο;
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 16, 2013, 01:01:49 am από NET DIKTYO
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλουμε; Πώς να αξιολογείται;