*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ17.13 κατάργηση ειδικότητας  (Αναγνώστηκε 5275 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni papa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΠΕ17.13 κατάργηση ειδικότητας
« στις: Αύγουστος 23, 2013, 05:44:12 μμ »
Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΛΑΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ17.13 ΕΧΕΙ ΩΣ Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ( ΣΤΙΣ 50 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4172/2013 ) ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕ17.14 ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ( ΚΟΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ). ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ17.13 ΣΕ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013-14 ! ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΦΑΝΗ ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2013, 07:45:36 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:57:48 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 23, 2013, 05:45:00 μμ »
Συνάδελφε μη γράφεις με κεφαλαία!
Δες λίγο τους όρους του φόρουμ!

Αποσυνδεδεμένος eleni papa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 23, 2013, 05:47:03 μμ »
Εντάξει , έγινε λάθος λόγω βιασύνης ! ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 23, 2013, 08:21:09 μμ »
Μαλιστα.Το μονο που εχω να γραψω ειναι
οτι μας πληροφορησαν λαθος.
Καλη επιτυχια στον δικαστικο σας αγωνα.

Υ.Γ.Δε χρειαζόταν η ειρωνεια,Μαρια..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 07:08:29 μμ από Aris81 »
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:57:48 »

Αποσυνδεδεμένος eleni papa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ17.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 18, 2013, 06:58:24 μμ »
Συνάδελφε...

Οι ΠΕ17.13 διδάσκονται ΚΑΙ μαθήματα μουσικολογικού περιεχομένου !
Φαντάζομαι ότι έχεις άγνοια όλων των παρακάτω... ? ( πηγή : οδηγός σπουδών )

και ειδικότερα : 6. ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΚΟΗΣ I

Σκοπός του Μαθήματος είναι αφ΄ενός η αισθητική καλλιέργεια, η καλλιέργεια της ακοής και η ανάπτυξη της μουσικής αντίληψης του σπουδαστή από το θεωρητικό μέρος της μουσικής και αφ΄ετέρου η γνώση για την αναγνώριση και την ανάλυση του μουσικού έργου μέσα από τις τεχνικές προϋποθέσεις της μουσικής – στοιχεία απαραίτητα για κάθε τομέα μουσικής τεχνολογίας.

Ύλη Μαθήματος.

Ι. ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ  ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΡΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΙΙ. ΤΑ ΜΟΡΦΟΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ:
•   ΗΧΟΣ
•   ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ-ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
•   ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ
•   ΜΕΛΩΔΙΑ
•   ΑΡΜΟΝΙΑ
•   ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΡΦΗ
•   ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ
•   ΜΟΥΣΙΚΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΤΟΥ
•   ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΙΙΙ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ- 1600 Μ.Χ.

ΙV.  ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.


4. ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΙΙ


Α)  Κλίμακες (μείζονες και ελάσσονες), τρόποι και αναγνώριση διαστημάτων. 
Β)  Ρυθμός. Καταννόηση ρυθμικών αξιών, ρυθμικά σχήματα και ανάλυση παραδειγμάτων στοιχειωδών ρυθμών και προοδευτικά σε συνθετότερα.     
Γ)  Αρμονία. Θέσεις συγχορδιών, καταστάση συγχορδίας ( ευθεία, 1η και 2η αναστροφή), διασταύρωση φωνών, παράλληλες 5ες και 8ες, βασική σχέση κύριων συγχορδιών, δευτερεύουσες συγχορδίες στο μείζονα και ελάσσονα τρόπο, πτώσεις, δεσπόζουσα μεθ’εβδόμης, εναρμόνιση ενάριθμου μπάσσου και αρμονική ανάλυση και ακρόαση παραδειγμάτων, καταννόηση του κύκλου της 5ης. 
Δ)  Οργανογνωσία – οργανολογία.  Εισαγωγή.  Διάκριση οργάνων ορχήστρας: έγχορδα, πνευστά, και κρουστά.  Ηχητική αναγνώριση, διαφοροποίηση ηχοχρωμάτων.
Ε)  Ιστορία.  Ιστορική αναφορά στην εποχή Μπαρόκ (πρώιμο – μέσο – όψιμο), στην Όπερα, Σουίτα, Χαίντελ – Μπαχ, Κλασσικισμό, Ρομαντισμό, Εθνικές σχολές (Ρωσία – Νορβηγία :Γκρηγκ, Φιλανδία: Σιμπέλους , Ουγγαρία: Μπάρτοκ, Κόνταυ, Ισπανία: ντε Φάλια, Ροδρίγο, Γαλλία: Κίνημα του Ιμπρεσσιονισμού. Ντεμπισύ, Ραβέλ, Φωρέ). Ακρόαση και καταγραφή παρατηρήσεων για κάθε ιστορική αναφορά.

5. ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
(ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΛΕΣ ΦΟΡΜΕΣ – ΜΙΚΡΟΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ)
Πρωτογενής χαρακτήρας του ήχου. Αρχές δόμησης, ι) μουσικά στυλ, ιι)τεχνικές σύνθεσης ιιι)πολυφωνικές αντιστικτικές δομές.
 
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ομοφωνικές αρχές (από τον 18ο αιώνα) : ι) πρωταρχικά μικροδομικά στοιχεία μίας Φόρμας (μοτίβο – φράση – περίοδο – [συνθέτη] οκτάμετρη πρόταση – διπλή περίοδος – ομάδα φράσεων – τρίμερες άσμα), ιι)Απλές μακροδομικές μουσικές (τμηματικές Φόρμες Lied - Επεισοδιακή Φόρμα Menuetto ή Scherzo με Trio – κυκλική Φόρμα Rondo).

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
(ΔΥΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ : ΜΠΑΡΟΚ – ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
Μουσικά είδη και συνθετικοί τρόποι της εποχής του Μπαρόκ: ι) ενόργανες μορφές Μπαρόκ (Σουίτα – Παραλλαγές – Φούγκα), ιι) ιδιαίτερη αναφορά στο συνθετικό έργο του Bach.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Μουσικά είδη της Κλασσικής περιόδου: ι) Σονάτα – Συμφωνία – Κονσερτο – Μουσική Δωματίου, ιι) Aναφορά στο έργο του Beethoven.

ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ
Εισαγωγή στο μουσικό σύστημα των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου : Αραβικό – Τούρκικο – Βυζαντινό – Ελληνικό.

1.   Φυσική και Ακουστική Μουσικών Οργάνων

Α) Στόχοι του Μαθήματος. Σκοπός του μαθήματος της Ακουστικής Μουσικών Οργάνων είναι η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου παραγωγής του ήχου και γενικότερα της λειτουργίας από την πλευρά της φυσικής κάθε μουσικού οργάνου. Γίνεται μελέτη των μηχανισμών διέγερσης, της απόκρισης, της ανάλυσης του συχνοτικού περιεχομένου και της κατευθυντικότητας του παραγόμενου ήχου σε κάθε μουσικό όργανο. Εξετάζονται τα παρακάτω μουσικά όργανα:
Έγχορδα που παίζονται με δοξάρι (βιολί), νυκτά έγχορδα (κιθάρα), ξυλόφωνα πνευστά (κλαρίνο, φλογέρα, σαξόφωνο), χάλκινα πνευστά (τρομπέτα, τρομπόνι, κόρνο), κρουστά (μεταλλόφωνο, τρίγωνο, κύμβαλα, τύμπανα, καμπάνες) και τέλος η ανθρώπινη φωνή σαν λόγος και σαν τραγούδι.
Η γνώση των ιδιοτήτων και των χαρακτηριστικών της κάθε κατηγορίας των μουσικών οργάνων βοηθάει σημαντικά τους φοιτητές στην καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας των μουσικών οργάνων. Αυτό συμβάλει στην καλύτερη εκτέλεση των οργάνων καθώς και στην καλύτερη καταγραφή, αναπαραγωγή και επεξεργασία των σημάτων που προέρχονται από τα μουσικά όργανα.

Β) Εισαγωγή

Γ) Έγχορδα όργανα (με δοξάρι ή νυκτά)

Δ) Πνευστά όργανα (Ξυλόφωνα και Χάλκινα)

Ε) Κρουστά Όργανα

ΣΤ) Πληκτοφόρα Όργανα

Ζ) Η Ανθρώπινη Φωνή


5.   Moυσική Θεωρία και Καλλιέργεια Ακοής ΙΙΙ

Ιστορική Αναδρομή στη μουσική του 20ού αιώνα μέχρι το 1950 με αναφορά στη φόρμα, τη δομή, το στυλ και την αισθητική επιλεγμένων μουσικών έργων που έχουν γραφτεί από συνθέτες που αντιπροσωπεύουν τα παρακάτω κινήματα: Ιμπρεσσιονισμός, Εξπρεσσιονισμός, Φουτουρισμός, Νεοκλασικισμός, Φοκλορισμός.
Ακροάσεις
Ακροάσεις και αναλύσεις έργων από τα παρακάτω είδη μουσικής:
Τζαζ (blues, swing, spirituals, bebop, cool and free Jazz), Μιούζικαλ, Pop Art, Art Rock, Μουσική για Κινηματογράφο, Ηλεκτρονική Μουσική, Πειραματική Μουσική.
Οργανολογία
Αρμονία (τονικό και τροπικό σύστημα με έμφαση στη μετατροπία).
Ακροάσεις μουσικών έργων που βασίζονται στην αρμονική λειτουργία του κάθετου συστήματος και στην ενορχήστρωση.
5.   Αντιστικτικά φαινόμενα στον 20ό αιώνα.
      Πολυχρωματικά Παραδείγματα.
6.   Ασκήσεις Σύνθεσης που βασίζονται στο Τονικό και το Ατονικό σύστημα.
7.   Η εξέλιξη της μουσικής του 20ού αιώνα μέσα από το κοινωνικό πλαίσιο της                                           εκάστοτε εποχής.


7.   Μορφολογία και Ανάλυση της Μουσικής ΙΙ

Πρώτο Μέρος (Δυτική Μουσική)
Ενότητα 1η:
Ρομαντική Εποχή (19ος αιώνας): ι) ιστορικό υπόβαθρο, ιι) γνωρίσματα ρομαντικού ύφους, ιιι) προγραμματική μουσική, ιv) αυτόνομα είδη οργανικής μουσικής που δημιουργήθηκαν στον Ρομαντισμό.
Ενότητα 2η:
Ο 20ός αιώνας. Μοντέρνα μουσική: ι) Μεταρομαντική περίοδος, ιι) Εμπρεσσιονισμός-Debussy, ιιι) Ατονικότητα-Δωδεκάφθογγη μέθοδος, ιv) Νεοκλασικισμός, v) εισαγωγή στις Σύγχρονες Φόρμες Ηλεκτρακουστικής-Ηλεκτρονικής-Jazz-Rock-Pop.
Δεύτερο Μέρος (Ελληνική Μουσική)
Ανάλυση των Μορφών της ελληνικής μουσικής: ι) Δημοτικό τραγούδι (χαρακτηριστικά γνωρίσματα στεριανού και νησιώτικου τραγουδιού, γενικές δομές από περιοχή σε περιοχή, δημοτικές κλίμακες, δημοτικές κομπανίες), ιι) Ρεμπέτικο-λαϊκό (τρεις φάσεις του ρεμπέτικου, λαϊκό τραγούδι από τον Τσιτσάνη και μετά, λαϊκοί δρόμοι), ιιι) Έντεχνο τραγούδι (μουσικά ρεύματα από την δεκαετία του 60 και μετά).
Λεπτομερή αναφορά στις Μορφές και στους συνθετικούς τρόπους της Σύγχρονης Μουσικής από το 1950 και μετά.

Τρίτο Μέρος (Ανάλυση Σύγχρονων ΄Εργων Μουσικής μετά το 1950)
Μορφολογική (δομή-φόρμα), ιστορική και αισθητική ανάλυση έργων πρωτοποριακής, κλασικής και πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής από το 1950 μέχρι σήμερα. Ακροάσεις και αναλύσεις έργων στις παρακάτω ενότητες:
Αισθητική, Ηχόχρωμα, Αλεατορισμός, Συγκεκριμένη Μουσική, Ηλεκτροακουστική και Ηλεκτρονική Μουσική, Μαθηματική-Στοχαστική Μουσική, Μουσική με Υπολογιστές, Γραφική Μουσική, Μουσική που εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του χώρου, Μουσικό Θέατρο-Όπερα, Μινιμαλισμός, Νέα Απλότητα, New Age-Ambient Music, Μεταμοντερνισμός και εισαγωγή στην «Κριτική Θεωρία», Παρωδία-Χιούμορ, Πολυστυλιτισμός


3. ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ I

1.   Παραδοσιακά μουσικά όργανα: Επίσημες ταξινομήσεις

2.   Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα: Συγκριτική παρουσίαση αντιπροσωπευτικών οργάνων από οργανολογική και κατασκευαστική άποψη.

-Έγχορδα νυκτά (λαούτο-ούτι)
-Έγχορδα ψαλτήρια (σαντούρι-κανονάκι)
-Πνευστά (κλαρίνο)


5. ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ II ( ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ – ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ)
Ενότητα 1- Μουσικά Όργανα του 20ου αιώνα (ηλεκτρονικά και ακουστικά)
Ενότητα 2- Ηλεκτρονικά Μουσικά Όργανα
Ενότητα 3- Μουσικά Όργανα μετά το 1950
Ενότητα 4- Θέματα αντίληψης κατά την εκτέλεση μουσικής
Ενότητα 5- Μουσική πράξη και διάδραση
Ενότητα 6- Μέσα ελέγχου των συστημάτων εκτέλεσης μουσικής
Ενότητα 7- Τύποι Ελεγκτών
Ενότητα 8- Σχεδιασμός Μουσικών Συστημάτων για την εκτέλεση μουσικής
Ενότητες 9-10- Λογισμικά ελέγχου της σύνθεσης ήχου σε πραγματικό χρόνο
Ενότητα 11-  Τεχνικές Αντιστοίχησης – (Mapping)
Ενότητα 12- Πρωτόκολλα επικοινωνίας
Ενότητες 13-16- Έρευνα πάνω στα νέα μουσικά όργανα και συστήματα εκτέλεσης μουσικής   


...και τελειώνοντας συνάδελφε... θέλω να τονίσω ότι το πιο εύκολο πράγμα στην χώρα που ζούμε είναι να πιπιλάμε διάφορα και να βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να κάνουμε τον κόπο να ελέγξουμε την εγκυρότητα των δεδομένων...

...η ανάθεση μαθημάτων για τα μουσικά σχολεία έχει γίνει και για τις δύο σχολές με κοινό πίνακα κατάταξης...
...ο φετινός πίνακας κατάταξης είναι παράνομος... και φυσικά η υπόθεση έχει δρομολογηθεί και νομικά...

* για ποιό λόγο ενισχύεις αντικρουόμενα συμφέροντα ?
* από προσωπική εμπειρία διαπίστωσα ότι κάποιοι απόφοιτοι του Ληξουρίου αγνοούν παντελώς την έννοια του όρου midi για παράδειγμα... πώς καλούνται λοιπόν να διδάξουν κάτι που δε γνωρίζουν ?
* επίσης προσωπική μου άποψη είναι ότι για την εισαγωγή και στα δύο τμήματα θα έπρεπε να υπάρχει εξέταση ειδικών μαθημάτων μουσικολογικού περιεχομένου... όπως τα ειδικά μαθήματα που αναφέρονται στα τμήματα Μουσικών Σπουδών....αλλά όλα αυτά ίσως πραγματοποιηθούν σε κάποιον επόμενο αιώνα...

Καλή συνέχεια !
 :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 909
Σύνολο: 911

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.