0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλλά τα θέματα μου αφήνουν μια περίεργη αίσθηση...Σαν να μην εξετάστηκαν ολόκληρα κομμάτια ύλης...Τα ίδια και τα ίδια στο Β και στο Γ... Πινακάκια, ανισο-εξισώσεις που απλοποιούνται με μονοτονία και 1-1, ξανά μανά ακρότατα στο Δ3... Μάλλον αυτά τα δύο θέματα ήταν από δύο διαφορετικά μέλη της επιτροπής και αποφάσισαν να τα βάλουν μαζί...Επίσης πάλι θα έχουμε τα ίδια στη θεωρία...Έβαλαν ορισμό κοίλης, κάποιοι θα έγραψαν το κριτήριο και άλλος θα βάζει 0, άλλος 1 και άλλος 2 από τα 4.Το πρόβλημα είναι άλλο:Αφού ο Μαθηματικός ορισμός της κυρτότητας ΔΕΝ απαιτεί ούτε καν πρώτη παράγωγο, δηλαδή και αυτό που αναφέρεται ως ορισμός στο βιβλίο, ΔΕΝ είναι ο σωστός ορισμός, γιατί μας βάζουν σε αυτή τη θέση επιλέγοντάς το ως θέμα;
1. Nαι, νομίζω ότι ήταν περιορισμένη η εξέταση της ύλης.2. Για την κυρτότητα: αυτή ήταν κι η δική μου απορία τον πρώτο χρόνο που ξεκίνησα να διδάσκω το μάθημα...Από την άλλη, καλώς ή κακώς ασχολούμαστε πρακτικά με συναρτήσεις που είναι τουλάχιστον μία φορά παραγωγίσιμες.... Οπότε κάνοντας αυτήν την παραδοχή, ίσως και να είναι ανεκτό το να ορίσουμε έτσι την κυρτότητα... Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.