PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
Τοποθετήσεις
(Συντονιστές:
happiness
,
giokspy
)
Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων (Αναγνώστηκε 976 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
MHXMHX
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 335
Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
«
στις:
Μαΐου 19, 2014, 01:06:10 am »
Tweet
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τον τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων. Ένα μεγάλο θέμα έχει προκύψει από πέρυσι σχετικά με την εφαρμογή (επιτέλους) της ισοκατανομής των ωρών μεταξύ κλάδων και ειδικοτήτων με τις ίδιες αναθέσεις. Η απορία μου έχει να κάνει με το εξής: Έστω πως σε ένα ΕΠΑΛ υπάρχουν 8 μηχανολόγοι ΤΕΙ και 2 ΑΕΙ που έχουν κοινές Α αναθέσεις. Αν οι ώρες είναι π.χ. 120 τότε καλύπτονται 6 καθηγητές και 4 πλεονάζοντες. Θα πάρουν οι ΠΕ12 60 ώρες και 60 οι ΠΕ17.
Τότε έχουμε το εξής φαινόμενο: 5 ΠΕ17 υπεράριθμοι και 1 κενό ΠΕ12. Αυτό το 1 κενό δε δίδεται ποτέ και σε κανένα ΠΥΣΔΕ. Το καλύπτει πάντα ο ΠΕ17 στο παράδειγμα.
Το ίδιο ισχύει και για τους ΠΕ19-20 και όπου αλλού υπάρχουν κοινές αναθέσεις.
Είναι σωστό; Αν δινόταν ως κενό ΠΕ12 θα είχαμε ανακατανομή οργανικών θέσεων. Αν γνωρίζει κάποιος , αν πραγματικά γνωρίζει , ας απαντήσει.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:05:39 »
rollo_tomassi
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1402
Απ: Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
«
Απάντηση #1 στις:
Αυγούστου 18, 2014, 02:01:27 am »
.
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 14, 2014, 12:02:56 am από schmeichel3
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
Τοποθετήσεις
(Συντονιστές:
happiness
,
giokspy
)
Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων