0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
gia96 εύχομαι του χρόνου να έχω τη κόρη σου!Χωρίς κανένα ίχνος ειρωνείας, πραγματικά θα το ήθελα πολύ! Με ή χωρίς εργαστήριο, δεν με νοιάζει... Το μάθημα της Πληροφορικής είναι, ήταν και θα είναι ελκυστικό για τους μαθητές μας....όπως τότε στα ολοήμερα, ωρομίσθιοι
Μακάρι, για να γνωρίσω και σένα και τη δουλειά σου!Πάντως, η κόρη μου θα σε εκπλήξει θετικά με όσα ξέρει στην Πληροφορική! Ίσως να την επιλέξει και επαγγελματικά, αν την εμπνεύσεις!
Σε αυτό, λοιπόν, που εγώ έχω καταλήξει είναι πως τα μαθήματα ειδικοτήτων δε διδάσκονται με την απαιτούμενη "καινοτόμο" διάσταση, που θα τα έκαναν ελκυστικά στους μικρούς μαθητές, καθώς οι περισσότεροι καθηγητές αυτών των ειδικοτήτων θεωρούν πιο εύκολο για τους ίδιους να ακολουθήσουν "την περπατημένη", αλλά βαρετή οδό! Ένα απλό ερώτημα: αλήθεια, πόσοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων έχουν επιχειρήσει να συνδυάσουν τη μάθηση με κάποιες παιγνιώδεις μορφές διδασκαλίας, όπως π.χ. την τέχνη (γενικότερα) και να εμπλουτίσουν έτσι με ενδιαφέροντα τρόπο το μάθημά τους; Ελάχιστοι, για να μην πω κανείς, γιατί φοβούνται πως το μάθημα θα παρεκτραπεί. Όμως, αν ήξεραν και είχαν σχεδιάσει καλά τι να κάνουν και φυσικά είχαν τις απαραίτητες οργανωτικές ικανότητες, θα το επέλεγαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Πόσο πιο εύκολα θα μάθαιναν οι μαθητές Αγγλικά, αν τα διδάσκονταν σαν να επρόκειτο για κάποιο θεατρικό έργο, στο οποίο όλοι θα συμμετείχαν και θα αυτενεργούσαν; Πόσο πιο ενδιαφέρον θα γινόταν το μάθημα των Καλλιτεχνικών π.χ. και πόσο θα παρακινούνταν τα παιδιά να ζωγραφίσουν, αν την ώρα των Καλλιτεχνικών έβγαιναν εκτός της σχολικής αίθουσας και αποτύπωναν ό,τι τους εντυπωσιάζε;Δεν ξέρω, βέβαια, κατά πόσο οι συνάδελφοι έχουν την ελευθερία (από το Δ/ντή κλπ.) να διδάξουν με τον παραπάνω καινοτόμο τρόπο, αλλά θα ήταν πολύ χρήσιμο να το επιχειρούσαν και θα άξιζε να προσπαθούσαν να πείσουν όποιον είχε επιφυλάξεις! Άλλωστε, οι εκπαιδευτικοί είναι ανοιχτόμυαλοι και υπεύθυνοι!Και ασφαλώς, αν τα μαθήματα ειδικοτήτων διδάσκονταν κάπως έτσι, τα ξενόγλωσσα φροντιστήρια και τα ινστιτούτα θα ήταν πολύ πιο περιορισμένα και δε θα ήταν απαραίτητα, για να πάρουν οι μαθητές το Lower, το Proficiency ή το ECDLCore! Η γνώση θα είχε κατακτηθεί ήδη στο σχολείο!
Χαρά μας να δουλεύουμε με τέτοιους μαθητές