PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Α/θμια
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 3711 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Harris
Νέο μέλος
Μηνύματα: 13
(Χωρίς τίτλο)
«
στις:
Νοεμβρίου 28, 2018, 03:49:03 pm »
Tweet
Καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με το ποιες αποκλίσεις παρουσιάζονται στο λόγο παιδιού (ηλικίας 2;9,9), στον παρακάτω διάλογο και σε πια επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης. Ο λόγος του παιδιού έχει χαρακτηριστικά αναμενόμενα για την ηλικία του;
• Ερευνήτρια: Θα μου πεις τι έκανες το Πάσχα;
• Παιδί: Ναι.
• Ερευνήτρια: Πού πήγες;
• Παιδί: Στο βουνό.
• Ερευνήτρια: Στο χωριό; Πού είναι το βουνό;
• Παιδί: Πχηλά (= Ψηλά).
• Ερευνήτρια: Δεν ξέρεις την περιοχή, ε;
• Παιδί: Η Μαγούλα είναι.
• Ερευνήτρια: Δεν είναι η Μαγούλα! Η Μαγούλα είναι εδώ κοντά στην Καλαμάτα.
• Παιδί: Ναι.
• Ερευνήτρια: : Στα Τρίκαλα δεν πήγες;
• Παιδί: Ναι. Είναι πάρα πολύ μακριά κι εγώ γιαλίγιομαι (= ζαλίζομαι).
• Ερευνήτρια: Ζαλίζεσαι, ε;
• Παιδί: Χμ. Και μου δώνει το φάμακο η μαμά για να μην κάνω εμετό στον δρόμο.
• Ερευνήτρια: Α! Στον Παντελή το δίνει το φάρμακο;!
• Παιδί: Όχι.
• Ερευνήτρια: Δεν κάνει εμετό, ε;
• Παιδί: Όχι, επειδή είναι πιο μεγαλύτερος από μένα.
• Ερευνήτρια: Α! Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε πάνω στο βουνό;
• Παιδί: Όταν έγινε το λ... το... τέσσερα και τέσσερα.
• Ερευνήτρια: Τέσσερα και τέσσερα; [Απευθύνεται στη μητέρα του παιδιού]
Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε στα Τρίκαλα στο βουνό;
• Παιδί: Η μαμά, ο μπαμπάς, ο μπαμπάς ογίγαδε (= οδήγαγε), η μαμά ήταν στο άλλο κάθισμα.
• Ερευνήτρια: Α, ωραία.
• Παιδί: Και εγώ ήμουμα στο κοντό κάθισμα.
• Ερευνήτρια: Χμ. Στο βουνό τι κάνατε;
• Παιδί: Φτιάξαμε χιομάποπο.
• Ερευνήτρια: Ναι. Πόσους;
• Παιδί: Τόσο και τόσο.
• Ερευνήτρια: Ναι; Ήτανε τόσο μικρός;
• Παιδί: Ναι.
• Ερευνήτρια: Μόνο έναν φτιάξατε;
• Παιδί: Όχι, και έναν μεγάλο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Α/θμια
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)