PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
(Συντονιστές:
IoannisDr
,
tttzzz
)
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ (Αναγνώστηκε 2027 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
thomaspetrop
Νέο μέλος
Μηνύματα: 1
Λατρεύω την εκπαίδευση
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
«
στις:
Οκτωβρίου 21, 2021, 06:59:38 pm »
Tweet
Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου πείτε (αν γνωρίζει κάποιος) ποια είναι τα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης στις παρακάτω προτάσεις:
1. Οι λέξεις «όμως» και «ώμος» είναι διαφορετικές παρά την επιφανειακή τους ομοιότητα.
2. Στην Κρήτη λένε «σπίθια» αντί «σπίτια» και «κουβεδιάζω» αντί «κουβεντιάζω».
3. Το τμήμα «α-» διαφοροποιεί ριζικά τη λέξη «άκακος» από τη λέξη «κακός».
4. Ένα δωμάτιο που δεν είναι φωτεινό δεν είναι απαραίτητα σκοτεινό.
5. Ένας ασθενής με αφασία είπε α) «μήνες» αντί «μέρες» και β) «ωραία σπίτι».
6. Η λέξη ['kɾama] διαφοροποιείται από τη λέξη ['klama].
7. Τα εκφωνήματα «Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;» και «Έχω κορακιάσει!» είναι δυνατόν να επιτελούν την ίδια επικοινωνιακή λειτουργία.
8. Η πρόταση «Φωνήεντα ινσουλίνης πάλλονται σε πεντάγραμμο κωδίκων ψηφιακής σήψης αναπολώντας εγκάρσιες παρορμήσεις φοβισμένων κρυπτόλεξων» είναι σχηματισμένη σωστά.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
(Συντονιστές:
IoannisDr
,
tttzzz
)
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ