0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχεις δίκιο... θεωρητικά θα μπορούσε να είναι το ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, πάνε στα ΕΠΑ.Λ.;
Αυτό ισχύει, αλλά τις περισσότερες φορές είναι θέμα διευθυντή. Έχω τύχει σε ΓΕΛ να μου λέει ο διεθυντής "μην ασχολείσαι με αυτούς (= παιδιά με γνωματεύσεις). Είναι τελειωμένες υποθέσεις". Έχω δει καθηγητές στα ΓΕΛ να λένε "τι είναι κι αυτή η δυσλεξία και η ειδική αγωγή; Όλους πια τους βγάζουν δυσλεκτικούς. Στα χρόνια μας αυτοί ήταν οι τεμπέληδες της τάξης". Κι έχω δει και ΓΕΛ να έχει τμήμα ένταξης με φιλόλογο και μαθηματικό πλήρους ωραρίου. Η διευθύντρια όμως ήταν φυσικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Τυχαίο;Συμπέρασμα: οι διευθυντές δε θέλουν κι άλλους μπελάδες.
ΓΕΛ με Τμήμα ένταξης; Αλήθεια που; Φαντάζομαι σε μεγάλη πόλη, καθώς στην επαρχία η φοίτηση σε Τμήμα ένταξης είναι προβληματική ακόμη και στο Γυμνάσιο.
Αναμένουμε την ίδρυση νέων Τ.Ε. Γνωρίζει κανείς σε ποιο στάδιο βρίσκεται;Για λύκεια/επαλ υποθέτω πως δεν ήταν προτεραιότητα (κακώς) από τη στιγμή που δεν αποτελούν υποχρεωτική εκπαίδευση.