PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ. (Αναγνώστηκε 1478 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
elizabeth
Νέο μέλος
Μηνύματα: 19
Λατρεύω την εκπαίδευση
Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
«
στις:
Οκτωβρίου 16, 2007, 07:25:43 pm »
Tweet
Συνάδελφοι, θα θέλατε να συμμετάσχετε σε μια μελέτη που να εξετάζει τη σχέση μεταξύ σεμιναρίων για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και την επιτυχία στο διαγωνισμό? Μπορείτε παρακαλώ να απαντήσετε στις ερωτήσεις του παρακάτω ερωτηματολογίου?
What is your age range: 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 60+?
When did you graduate from University (School of English Philology)? (Year)
Currently, are you working at a public school or a private school of foreign languages?
How long have you taught at a private school of foreign languages?
How long have you taught at a public school?
Have you ever attended any ASEP-related seminars?
Have you ever taken the ASEP exam? How many times? What was your highest score?
Did you get a job as a result of your passing the ASEP exam? If not, why not?
Has the preparation for the exam helped, in any way, to your development as language teachers?
Do you think that the exam could be improved? What are your suggestions?
Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας.
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 24, 2007, 01:23:55 am από elizabeth
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 23:46:59 »
catwoman
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2600
Φύλο:
Απ: Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 16, 2007, 09:51:47 pm »
Ποιος την κανει την μελετη?
31-40
1996
public school/SDE
-
-
-
YES 3 times 78%
NO it didn;t matter
yes, especially pedagogy (new theories) and lesson planning
yes, teach a class instead of taking exams
Καταγράφηκε
bluebell
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 120
Φύλο:
ΠΕ 06
Απ: Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
«
Απάντηση #2 στις:
Νοεμβρίου 05, 2007, 11:23:23 am »
31-40
1999
public school
10 years
5 years
YES ,ONCE
3 TIMES 80%
NO I had already started working
not really
I agree with catwoman.teaching in a real classroom instead of being based on theory and ideal conditions of teaching.the gap for example between making a lesson plan and putting it into practice is huge
Καταγράφηκε
elizabeth
Νέο μέλος
Μηνύματα: 19
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.
«
Απάντηση #3 στις:
Νοεμβρίου 06, 2007, 11:18:34 pm »
The data collected will form part of a study done by the University of Queensland, Australia. Those who are interested in taking part in a personal interview will be sent an information letter and a consent form to sign.
You suggested that the prospective teachers should be assessed in real teaching conditions. That would be ideal but do you think it is also applicable? Taking into consideration the number of the candidates it would be extremely difficult and time-consuming. Some may also claim that the selection is not objective or free of bias. What could be done in order to avoid compromising the validity of the examination results?
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συλλογή δεδομένων για μελέτη σχετικά με το ΑΣΕΠ.