0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ας ενημερώνουμε με την αλήθεια που γνωρίζουμε εκ των έσω όπως μπορούμε, όσους μπορούμε. Εμείς είμαστε οι πολλοί, όχι αυτοί.
ο τροπος αυτος, περιλαμβανει και τους εναπομειναντες βουλευτες των "σπαρτιατων", και βουλευτες αλλων κομματων που στμφωνουν με την εν λογω Συνταγματικη αλλαγη
Δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος, δεν είσαι υπέρ της άρσης της μονιμότητας αλλά πιστεύεις απόλυτα τις δημοσκοπήσεις, ξέρεις τι θα ψηφίσουν κόμματα και βουλευτές που δεν εκφράστηκαν δημόσια ακόμα και είσαι σίγουρη ότι αυτό θα περάσει, ενώ δεν είναι καν σίγουροι αυτοί που κυβερνάνε και γλείφουν από δω και από κει για να μαζέψουν ψήφους και στήριξη. Ποιος ο ρόλος σου άρα εδώ μέσα; Να μας προειδοποίησεις, να μας προετοιμάσεις, να επηρεάσεις προς το κυβερνητικά επιθυμητό αποτέλεσμα; Ποιος ακριβώς είναι; Σε αδύναμο κρίκο μας κατατάσσεις εσύ με τα λόγια σου, πίσω από αυτά που γράφεις, και τους εκπαιδευτικούς και όλους τους πολίτες. Ότι είναι όλα προτετελεσμενα, ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Κι όμως. Θα βρούμε τρόπο. Αυτός ο αδύναμος κρίκος προς το παρόν αντιστέκεται και θα συνεχίσει να το κάνει ακόμα πιο δυναμικά.
Μια επισήμανση. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι, μέσω σωματείων και ο, τι άλλο χρειαστεί να επιστρατευτεί, μπορούμε και να πιέσουμε και να επηρεάσουμε το αποτέλεσμα. Και θα το κάνουμε. Ορκιστήκαμε να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο όχι μόνο για το συμφέρον μας αλλά για το συμφέρον του συνόλου όλων των παιδιών και η άρση της μονιμότητας θα πλήξει μεν κι εμάς αλλά κυρίως τους μαθητές, και ιδιαίτερα αυτούς στα νησιά και τις απομακρυσμένες και υποβαθμισμένες περιοχές. Σε οποιονδήποτε φορέα θα συμβεί αυτό. Ο ιδιωτικός τομέας θα πληγεί ακόμα περισσότερο. Δεν συμφέρει κανέναν πολίτη, εκτός από αυτούς που κυβερνάνε και τους ιδιώτες φίλους τους που θα αναλάβουν την εργολαβία. Το Σύνταγμα δεν ανήκει σε καμία κυβέρνηση όμως, σε κανένα κόμμα, σε κανέναν μεγαλοιδιώτη, ανήκει στον λαό, υποτίθεται ότι προστατεύει τον λαό και αυτό θα το θυμίσουμε ξανά σε όποιον δείχνει να το έχει ξεχάσει.
Ευκαιρία λοιπόν να βγούμε από αυτόν τον εγκλωβισμό, να επαναπροσδιορίσουμε μερικούς ρόλους και μαζί με τον απλό κόσμο να υπερασπιστούμε συλλογικά αυτά που συνταγματικά δικαιούμαστε. Οταν χρειάζεται ενωνόμαστε, κι όταν ενωνόμαστε πολλά μπορούμε να καταφέρουμε.
Κρατω επιφυλαξη για την δυνατοτητα σας να επηρεασετε το αποτελεσμα ( κυριως επειδη παρατηρω οτι ως συνολο δεν μπορειτε να εκπροσωπηθειτε προς τα εξω- δεν ξερω που οφειλεται αυτο, αν και υποψιαζομαι καποια πραγματα: δεν ειναι ανικανοτητα, αλλα εγκλωβισμος).
Η εκτεταμένη χρήση του β' πληθυντικού από μέρους σας, τι ακριβώς δηλώνει; Ότι δεν έχετε καμιά σχέση με τον κόσμο των εκπαιδευτικών ή ότι θέλετε να αποστασιοποιηθείτε, ώστε να βλέπετε τα πράγματα υπό ένα πιο ευρύ πρίσμα;