*

Αποστολέας Θέμα: αυτοαξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 6481 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
αυτοαξιολόγηση
« στις: Απριλίου 23, 2010, 11:44:25 pm »
Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετάσχουν στις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης που εισάγεται άμεσα με την ψήφιση του  πολυνομοσχεδίου.


http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/autoaxiologisi23042010.pdf



Ήδη κάποιοι σχολικοί σύμβουλοι κάνουν ενημερωτικές επαφές με τους εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων της ευθύνης τους.

Δεν είμαι από κείνους που αρνούνται κάθε ιδέα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου αλλά μια πρώτη ματιά στα παραδείγματα  για τον τρόπο αξιολόγησης (ή αυτοαξιολόγησης, όπως θέλησαν να τη βαφτίσουν για να προκαλεί ίσως πιο ήπια αντίδραση) μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά αλλά και ανησυχίες για τα προβλήματα που θα δημιουργήσει ακόμα και στις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων.

Δείτε τα παραδείγματα για τους τομείς της αυτοαξιολόγησης:

http://www.doe.gr/2010/egk082.pdf

Και την κριτική των Κάτσικα-Θεριανού:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_4_10_1054.php
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2010, 03:29:52 pm από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:22:12 »

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 27, 2010, 06:11:21 pm »
Άρθρο 32

Προγραμματισμός και αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών



1. Κάθε σχολική μονάδα, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, καταρτίζει πρόγραμμα δράσης με τους εκπαιδευτικούς στόχους για το σχολικό έτος που ξεκινά.

2. Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς η σχολική μονάδα συντάσσει έκθεση με την οποία αξιολογούνται: α) η απόδοση της σχολικής μονάδας στο σύνολό της, β) η επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων που είχαν τεθεί στο πρόγραμμα δράσης και γ) οι επιτυχίες, οι αδυναμίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Με την ίδια έκθεση διατυπώνονται προτάσεις βελτίωσης για την επόμενη σχολική χρονιά.

3. Το πρόγραμμα δράσης και η έκθεση αξιολόγησης, τα οποία καταρτίζονται με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με το σύλλογο διδασκόντων και τους σχολικούς συμβούλους, γνωστοποιούνται στους μαθητές και στο σύλλογο γονέων, δημοσιεύονται στο διαδίκτυο στις ιστοσελίδες του σχολείου και της αρμόδιας διεύθυνσης εκπαίδευσης και υποβάλλονται στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Κ.Ε.Ε.)

4. Οι προϊστάμενοι διευθύνσεων και γραφείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταρτίζουν πρόγραμμα δράσης για κάθε σχολικό έτος και στη συνέχεια υποβάλλουν σχετικές εκθέσεις στους οικείους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης.

5. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:38:12 pm »
Μόλις διάβασα κι εγώ το κείμενο που παραθέτεις. Νομίζω ότι το περιεχόμενό του είναι καθαρό. Αυτοαξιολόγηση του σχολείου και αξιολόγηση = εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Κατά τη γνώμη μου, στις παρούσες συνθήκες πρέπει να ανακοπεί οποιαδήποτε συζήτηση για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός βάλλεται από όλες τις πλευρές: οικονομικά, εργασιακά και ηθικά. Το δημόσιο σχολείο απειλείται με υποβάθμιση. Οι πραγματικές αιτίες της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η παιδεία και οι πραγματικά υπεύθυνοι συγκαλύπτονται. Μέσα από πολλά "στοχευμένα" δημοσιεύματα καλλιεργείται η εντύπωση ότι ο εκπαιδευτικός (που κάθεται τα καλοκαίρια, που κάνει ιδιαίτερα, που δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια κ.λπ.) ευθύνεται για την κακή κατάσταση της εκπαίδευσης. Δεν μπορεί να χρεωθούν οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου το καλό ή κακό επίπεδο των μαθητών. Το επίπεδο των μαθητών επηρεάζεται από το γενικότερο κοινωνικό επίπεδο και από το οικονομικό/μορφωτικό/πολιτιστικό επίπεδο της οικογένειας του κάθε μαθητή που έχει επιπτώσεις στις σχολικές επιδόσεις. Επίσης, δεν έχουν καθορίσει οι εκπαιδευτικοί τη διδακτέα ύλη ή την ποιότητα των βιβλίων. Ιδιαίτερα, όμως, στις σημερινές συνθήκες, με τις οποίες πλήττεται οικονομικά, εργασιακά και ηθικά ο εκπαιδευτικός αλλά και η ελληνική οικογένεια γενικότερα, αλλάζουν πολλές προτεραιότητες. Σε μια κοινωνία στην οποία ενισχύεται μεθοδευμένα η κοινωνική αδικία  κάθε συζήτηση για αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση ακούγεται σαν υποκρισία και ψέμα. Επειδή, μας χτυπούν σε οικονομικό επίπεδο και δεν έχουν εισπράξει ακόμα το μέγεθος της οργής μας, νομίζουν ότι είναι η ευκαιρία να ψηφίσουν όλα αυτά που κυοφορούνται εδώ και πολύ καιρό και αποβλέπουν στην ολοκληρωτική κατάργηση της αξιοπρέπειας του εκπαιδευτικού και στην εργασιακή του υποδούλωση. Το χρυσό περιτύλιγμα που είχε τόσο καιρό η καραμέλα της "αξιολόγησης" ας το δούμε σήμερα με περισσότερη καχυποψία, αφού είδαμε ξεκάθαρα την εχθρική στάση του Υπουργείου απέναντι στους εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 03, 2010, 03:21:21 pm »
Το πιο δίκαιο είναι στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές να αξιολογούν ανώνυμα τους καθηγητές τους συμπληρώνοντας ερωτηματολόγιο.

Προσωπικά το εφαρμόζω κάθε χρόνο. Εισπράττω τα θετικά αλλά και τα αρνητικά...

Αν μου έρθει κανείς για αξιολόγηση, θα του τα δείξω πρώτα και μετά θα δω αν θα θέλει να με αξιολογήσει.

Εγώ μόνο τα παιδιά πιστεύω ότι μπορούν να αξιολογούν και κανένας άλλος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:22:12 »

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 03, 2010, 04:13:26 pm »
θεωρητικά έχεις δίκιο.....αν όμως ο μαθητής είναι παράλληλα και ιδιαίτερό μου, πόσο αντικειμενικά μπορεί να με αξιολογήσει; (υποθέτω όσο αντικειμενικά μπορώ και γω να τον βαθμολογήσω ε; ). Και επίσης, αν εσύ έχεις ιδιαίτερο τον χ μαθητή και παράλληλα τα χεις μαζί μου για τους δικους σου λόγους, πόσο πιθανό θεωρείς να μην πέσει γραμμή για αρνητική αξιολόγηση εναντίον μου;
Η αξιολόγηση πρέπει να γίνει γιατί γίνονται πολλά κουλά στο σχολείο όμως πρέπιει επίσης να είναι αντικειμενική, πολύπλευρη και να αξιολογεί το διδακτικο, παιδαγωγικό, ηθικό ρόλο του καθηγητή σε σχέση τόσο με μαθητές, όσο και με διοίκηση, γονείς, συναδέλφους, τοπική κοινωνία.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 03, 2010, 04:50:30 pm »
θεωρητικά έχεις δίκιο.....αν όμως ο μαθητής είναι παράλληλα και ιδιαίτερό μου, πόσο αντικειμενικά μπορεί να με αξιολογήσει; (υποθέτω όσο αντικειμενικά μπορώ και γω να τον βαθμολογήσω ε; ). Και επίσης, αν εσύ έχεις ιδιαίτερο τον χ μαθητή και παράλληλα τα χεις μαζί μου για τους δικους σου λόγους, πόσο πιθανό θεωρείς να μην πέσει γραμμή για αρνητική αξιολόγηση εναντίον μου;
Η αξιολόγηση πρέπει να γίνει γιατί γίνονται πολλά κουλά στο σχολείο όμως πρέπιει επίσης να είναι αντικειμενική, πολύπλευρη και να αξιολογεί το διδακτικο, παιδαγωγικό, ηθικό ρόλο του καθηγητή σε σχέση τόσο με μαθητές, όσο και με διοίκηση, γονείς, συναδέλφους, τοπική κοινωνία.

απαγορευεται να κανεις ιδιαιτερο σε μαθητη σου. ετσι δεν ειναι?
τοτε ?....τι νοημα εχει ο υποθετικος λογος? αν κανουμε στραβα κατι κατι θα παει....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 03, 2010, 05:11:02 pm »
το νοημα του υποθετικού λόγου είναι διττό
α. μεγαλώνει την πρόταση ως γνωστόν και
β. δείχνει στον Ioannis ότι και μεις οι ξενόγλωσσοι, ξέρουμε υποθετικό λόγο ( ;D ;D ;D )

ερώτηση - αφού ειμεθα (τς τς...) ευρωπαίοι πολίτες θεωρητικά μπορουμε να δουλέψουμε σε χώρες της ΕΕ. Αφου επίσης, όσοι θέλουν να διοριστούν στο ελληνικό δημόσιο που εξ ορισμου πληρώνει λίγο ,έχει οικτρή ασφάλεια, τη σύνταξη θα μας την στειλουν με κούριερ στον παράδεισο,
γιατί όλοι έχουν φαγωθεί να διοριστούν εδώ και δεν πάνε να διοριστούν στη γερμανία, γαλλία, κύπρο, αγγλία, βέλγιο, ολλανδία, λουξεμβούργο κτλ κτλ που πληρώνουν πάρα  μα πάρα πολύ καλά; Εγώ πάντως, μόλις η κόρη μου τελειώσει το λύκειο σε τέσσερα χρόνια, ρίχνω παραίτηση και τρέχω στη γηραιά αλβιώνα γιατί τα βαρέθηκα τα απανταχού ελληνικά λαμόγια...ε μα πια. ( Άσε που η αγγλία έχει σχολεια και σε ντουμπαι και αραβικά εμιράτα οπότε πας εκεί και περνάς ζάχαρη...)
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Απάντηση #7 στις: Μαΐου 03, 2010, 10:44:10 pm »
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
 
Ένα … καθόλου «αθώο» βήμα
στην πορεία της αξιολόγησης – χειραγώγησης των εκπαιδευτικών
 
«Μη δίνετε σημασία στο τι λένε, προσέξτε καλύτερα τι εννοούν»
 
Των Χρήστου Κάτσικα – Κώστα Θεριανού*
 
Στο Άρθρο 32 παρ. 7 του ν/σ «ΑΝΑ

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
« Απάντηση #8 στις: Μαΐου 04, 2010, 12:19:12 am »
.....

7. Την αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου ακολουθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.




Η παράγραφος 7 σε ποιες κείμενες διατάξεις κάνει αναφορά;


Μάλλον σε αυτές:


Ν. 2986/2002

Άρθρο 5-Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
1.  Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι :
α. η ενίσχυση της αυτογνωσίας τους ως προς την επιστημονική  τους συγκρότηση, την παιδαγωγική τους κατάρτιση και τη διδακτική τους ικανότητα,
β. ο σχηματισμός θεμελιωμένης εικόνας για την απόδοση στο έργο τους,
β. η προσπάθεια βελτίωσης της προφοράς τους στο μαθητή με την αξιοποίηση των διαπιστώσεων και οδηγιών τ ων αξιολογητών,
δ. η επισήμανση των αδυναμιών τους στην προσφορά του διδακτικού τους έργου και η προσπάθεια εξάλειψης αυτών,
ε. η ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την αναγνώριση του έργου τους και η παροχή κινήτρων σε όσους επιθυμούν να εξελιχθούν και να  υπηρετήσουν σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης,
στ. η διαπίστωση των αναγκών επιμόρφωσης τους και ο προσδιορισμός του περιεχομένου της επιμόρφωσης αυτής,
ζ. η καλλιέργεια κλίματος αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης.

2.  Η αξιολόγηση είναι περιοδική και αφορά  όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , με προτεραιότητα στις εξής κατηγορίες :
α. των εκπαιδευτικών για μονιμοποίηση και υπηρεσιακή εξέλιξη,
β. των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που πρόκειται να κριθούν για την κάλυψη θέσεων στελεχών της εκπαίδευσης,
γ. των στελεχών εκπαίδευσης,
δ. των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να αξιολογηθούν και
ε. κάθε άλλη περίπτωση που ήθελε κριθεί αναγκαία.

3.  Η διαδικασία ατομικής αξιολόγησης (με ατομικές εκθέσεις) των εκπαιδευτικών διαμορφώνεται ως εξής :
α. Πριν από τη σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης υποβάλλεται στο κατά περίπτωση αρμόδιο όργανο αξιολόγησης, μετά από πρόσκληση του και σε προθεσμία δεκαπέντε ημερών, έκθεση προσωπικής αυτοαξιολόγησης του αξιολογούμενου εκπαιδευτικού, βάσει των στοιχείων αξιολόγησης, αλλά χωρίς αριθμητική βαθμολογία. Παράλειψη υποβολής της έκθεσης αυτής σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει τη διαδικασία της αξιολόγησης.
β. Ο εκπαιδευτικός αξιολογείται από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο.
γ. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας ή Σχολικού Εργαστηριακού Κέντρου (Σ.Ε.Κ.) αξιολογείται από τον προϊστάμενο Γραφείου ή από το Διευθυντή Εκπαίδευσης, στην περίπτωση που δεν λειτουργεί Γραφείο, και τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο.
δ. Ο Προϊστάμενος Γραφείου αξιολογείται από τον αρμόδιο Διευθυντή Εκπαίδευσης, ως προς το διοικητικό του έργο, και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, ως προς το επιστημονικό - παιδαγωγικό του έργο.
«ε) Ο διευθυντής εκπαίδευσης αξιολογείται από τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης ως προς το διοικητικό του έργο και από τον προϊστάμενο του οικείου Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ως προς το επιστημονικό παιδαγωγικό του  έργο  - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ. 28 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 6 ΤΟΥ Ν. 3 027/2002, ΦΕΚ-15/Α’  «»
στ. Ο Σχολικός Σύμβουλος αξιολογείται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ως προς το διοικητικό του έργο και από τον Προϊστάμενο του οικείου Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ως προς το επιστημονικό - παιδαγωγικό του έργο.
ζ. Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Επιστημονικής - Παιδαγωγικής Καθοδήγησης της περιφερειακής διεύθυνσης αξιολογείται ως προς το διοικητικό του έργο από τον Περιφερειακό Διευθυντή και ως προς το επιστημονικό - παιδαγωγικό του έργο από Σύμβουλο  του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που ορίζεται με απόφαση του Προέδρου του Π.Ι., ύστερα από εισήγηση του Συντονιστικού Συμβουλίου.
4.  Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδεία και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Τμήματος Αξιολόγησης και Επι μόρφωσης του Π.Ι., καθορίζεται ο τρόπος, ο χρόνος, η διαδικασία και το περιεχόμενο της αξιολόγησης των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης των νομών και νομαρχιών ως προς την επιστημονική και παιδαγωγική τους συγκρότηση.
5.  Κά θε αξιολογούμενος κατά τις διατάξεις της παραγράφου 3 δικαιούται να υποβάλει ένσταση, εντός μηνός από την κοινοποίηση σε αυτόν της έκθεσης αξιολόγησης, ενώπιον της επιτροπής της επόμενης παραγράφου και να ζητήσει είτε την τροποποίηση ορισμένων χαρακτηρισμώ ν αυτής είτε την επανάληψη της αξιολόγησης του. Η ένσταση πρέπει να περιέχει συγκεκριμένους ουσιώδεις λόγους.
6.  Με αποφάσεις του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδονται ύστερα από εισήγηση του Τμήματος Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, συγκροτούνται επιτροπές ενστάσεων:
7.  Στις επιτροπές ενστάσεων δεν μπορεί να μετέχει ο συντάκτης της έκθεσης αξιολόγησης, κατά της οποίας στρέφεται η ένσταση.
8.  Οι επιτροπές του παρόντος άρθρου εκτιμώντας τους προβαλλόμενους λόγους αποφασίζουν αιτιολογημένα είτε την απόρριψη της ένστασης είτε την τροποποίηση ορισμένων χαρακτηρισμών και συμπερασμάτων είτε την επανάληψη της αξιολόγησης των ενισταμένων, την οποία αναθέτουν σε δύο ομοιόβαθμους του πρώτου αξιολογητή.
9.  Με αποφάσεις  του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδονται ύστερα από εισήγηση του Τμήματος Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, καθορίζονται η διαδικασία, ο τύπος, ο χρόνος, το περιεχόμενο της αξιολόγησης, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.


http://dipe.ait.sch.gr/main/entypa/N.2986-2002.doc

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση
« Απάντηση #9 στις: Μαΐου 17, 2010, 09:07:11 pm »
""ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (7/5/2010)

   Συνάδελφοι, /-ισσες
Όπως σας είναι ήδη γνωστό η ΓΣ των πρόεδρων της ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε στις 7/5/2010, αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία (65 ΥΠΕΡ, 2 ΚΑΤΑ  ΚΑΙ 3 ΛΕΥΚΑ) ότι το συνδικαλιστικό κίνημα θα πάρει όλα τα μέτρα για να ακυρώσει στην πράξη επιπτώσεις του «πολυνομοσχεδίου» για την παιδεία, όπως:
1.   Αρνούμαστε την εφαρμογή της εγκυκλίου «Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας».
2.   Δεν παίρνουμε υποχρεωτικές υπερωρίες.
3.   Εφαρμόζουμε στην πράξη άμεσα την απόφαση του κλάδου για δημιουργία τμημάτων με ανώτερο αριθμό τους 25 μαθητές, τους 20 στις κατευθύνσεις και στην Τεχνική Εκπαίδευση και τους 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
4.   Κανείς εκπαιδευτικός δεν αναλαμβάνει το ρόλο του μέντορα – αξιολογητή για τους νέους συναδέλφους μας.
Για να υλοποιηθούν οι παραπάνω αποφάσεις εξουσιοδοτήθηκε  το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προτείνει σχέδιο αποφάσεων που θα σταλούν σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσουν υπογράφοντας αντίστοιχα πρακτικά.
Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης σας στέλνουμε σχέδιο κειμένου για το 1ο θέμα, προκειμένου να το προωθήσετε στους συλλόγους διδασκόντων για να αντλήσουν επιχειρήματα που θα καταγραφούν στα πρακτικά τους. Εξυπακούεται πως οι σύλλογοι θα ήταν σκόπιμο να το εμπλουτίσουν σύμφωνα και με τη δική τους παιδαγωγική εμπειρία αλλά και τη συγκεκριμένη κατάσταση λειτουργίας της σχολικής τους μονάδας.
Σας ενημερώνουμε, επίσης, ότι η «αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας» έχει ενταχθεί σε χρηματοδοτούμενα πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ με 7,2 εκ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182708
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 676
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.