PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών (Αναγνώστηκε 1941 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kon31
Νέο μέλος
Μηνύματα: 84
ΠΕ02
σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
στις:
Οκτωβρίου 01, 2008, 08:23:08 pm »
Tweet
Καλησπέρα. Είμαι νεοδιόριστη φιλόλογος με μηδενική εμπειρία από τάξη και θα ήθελα την συμβουλή κάποιων παλαιότερων. Είμαι σε ένα δυσπρόσιτο γυμνάσιο με περίπου 40 παιδιά σύνολο, κοντά 12 παιδιά η κάθε τάξη, δεν θα ήθελα να αναφέρω το σχολείο. Το θέμα είναι ότι το γνωσιακό επίπεδο των παιδιών βρίσκεται σε σημείο δημοτικού. Προχθές μπήκα στην γ γυμνασίου για νέα ελληνική γλώσσα, τους είπα να μου βρούν τις προτάσεις σε ένα κείμενο και ανακάλυψα ότι ούτε ένα από τα 12 δεν ήξερε να ξεχωρίσει το ΡΗΜΑ. Με ρώταγαν αν είναι ρήμα το ¨των ανθρώπων¨ και το "πολιτισμού". Επίσης, δεν ξέρουν να κάνουν κανονική ανάγνωση (π.χ. να σταματάνε στις τελείες ή στα κόμματα) και να γράφουν με κενά ανάμεσα στις λέξεις. Για ορθογραφία, ή για αρχαία ή ιστορία ούτε λόγος. Δεν θέλω να μιλήσω καθόλου για την α και την β γυμνασίου... Ενημέρωσα την σύμβουλο και μου είπε κάτι κουφά, να τους κάνω την ύλη που έμεινε από πέρισυ μέσα σε ένα μήνα κλπ. Εάν μου το ξαναπεί θα της ζητήσω να έρθει για δειγματική διδασκαλία μπας και δει τι συμβαίνει. Εδώ όμως πρέπει να ξεκινήσω από τα φωνήεντα και τα σύμφωνα. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Πως να το χειριστώ; Είναι εντελώς άσκοπο να πάω στα παρακάτω όταν δεν ξέρουν τα βασικά, αλλά από την άλλη πρέπει να προχωρήσει και η ύλη. Παρακαλώ όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο να με συμβουλεύσει. Τέλος, θα ήθελα να με ενημερώσετε αν είναι ετσι σε όλα τα σχολεία ή έχει τύχει σε αυτό που είμαι. Ευχαριστώ πολύ.
Καταγράφηκε
Be cool!
http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 00:21:10 »
dimstella
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1151
Φύλο:
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 01, 2008, 08:37:22 pm »
Δεν μπορώ να πιστέψω αυτά που διαβάζω. Σαν να λές οτι γι'αυτά τα παιδιά πέρασαν 8 χρόνια (Δημοτικό + Γυμνάσιο) χωρίς να μάθουν ΤΙΠΟΤΑ.
Αν μιλάμε για μουσουλμανική μειονότητα τότε καταλαβαίνω, ίσως δεν ενδιαφέρονται (καταλαβαίνω αλλά και πάλι δεν το δικαιολογώ), αλλιώς μιλάμε για μαύρη απελπισία.
Καταγράφηκε
kon31
Νέο μέλος
Μηνύματα: 84
ΠΕ02
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 01, 2008, 08:48:25 pm »
Όχι, δεν είναι μουσουλμανική μειονότητα. Μάλιστα, δεν υπάρχει
ούτε ένα
αλλοδαπό ή αλλόγλωσσο ή αλλόθρησκο παιδάκι σε όλο το σχολείο. Πιστεύω ότι κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί ποτέ για αυτά τα παιδιά. Θα σου πώ μόνο αυτό: την πρώτη μέρα που μπήκα τους έκανα ένα πολύ απλό διαγνωστικό τεστ (α, ρε ασεπ που είσαι...) με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, δύο τρείς γνώσης, και δύο τρείς αυτοαξιολόγησης (π.χ. μου αρέσει το μάθημα της ιστορίας; α. πολύ β. λίγο, γ. καθόλου δ. αδιάφορο), και παρατήρησα τα εξής δύο πράγματα: α. ενώ ήταν ανώνυμο αντέγραφαν. και όχι μόνο στις απλούστατες ερωτήσεις γνώσεις (π.χ. τι ήταν το 1821) αλλά και στις ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης, και β. (και σημαντικότερο) δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι ήθελα να επιλέξουν μία μόνο από τις τέσσερις απαντήσεις. είτε μου κυκλώναν δύο τρείς, είτε υπογράμμιζαν λέξεις από την κάθε απάντηση, είτε με ρώταγαν τι πρέπει να κάνουν. Τα παιδιά αυτά δεν φταίνε. Απλώς δεν ξέρουν, δεν τους το έμαθε κανένας ποτέ τι πρέπει να κάνουν. Η θέση μου όμως ποιά είναι;
Καταγράφηκε
Be cool!
http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
dimstella
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1151
Φύλο:
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Απάντηση #3 στις:
Οκτωβρίου 01, 2008, 08:57:47 pm »
Πιστεύω πως θα πρέπει να "κατεβάσεις τον πήχη" πιο κοντά στο επίπεδο των μαθητών. Οπως καταλαβαίνεις τα Αναλυτικά Προγράμματα δεν είχαν καμμία θετική επίδραση σ' αυτά τα παιδιά (μάλλον ούτε και οι προηγούμενοι δάσκαλοί τους). Επειδή σε βλέπω με όρεξη, δώσε τη μάχη να βοηθήσεις τα παιδιά, πιστεύω πως το νόμισμα θα έχει και άλλη (πιο ευχάριστη) όψη.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 00:21:10 »
Ναταλί
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 656
Φύλο:
Gate 7
Απ: σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών
«
Απάντηση #4 στις:
Οκτωβρίου 01, 2008, 09:52:07 pm »
Παρόλο που δεν είμαι φιλόλογος θα έλεγα να ασχοληθείς με το να τους μάθεις τη στοιχειώδη εκπαίδευση και να αφήσεις την ύλη στην άκρη! Ποιο θα είναι το νόημα απλά να βγει η ύλη; Τουλάχιστον ας πάνε στο λύκειο και να ξέρουν να αναγνωρίζουν το ρήμα! Απελπιστική κατάσταση! Καλή δύναμη!
Καταγράφηκε
ΠΕ70!
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
σχετικά με το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών