PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Project
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Project (Αναγνώστηκε 2645 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Marakismou
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 148
Φύλο:
ΠΕ70
Project
«
στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 12:24:33 am »
Tweet
Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο εφαρμόζονται στα σχολεία τα διαθεματικά προγράμματα, υπάρχει χρόνος, διάθεση, αποτελέσματα? Υπάρχουν οργανισμοί που προτείνουν project (π.χ. ΚΑΠΕ), άλλες ενδιαφέρουσες ιδέες και προγράμματα συνεργασίας μεταξύ σχολείων??
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Project
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 17:37:21 »
Demetroula
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3088
Φύλο:
Απ: Project
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 04:11:46 am »
Δες και αυτή τη σελίδα
http://vaigaiou.pde.sch.gr/ergasies.html
Ψάξε και για εκπαιδευτικές πύλες στο Google. Εκεί μπορείς να βρεις ιδέες.
Όσο για το αν εφαρμόζεται η διαθεματική προσέγγιση, δεν ξέρω. Η προσωπική μου εντύπωση πάντως είναι ότι μικρό ποσοστό νηπιαγωγών την εφαρμόζουν, και όχι πάντα με το σωστό τρόπο. Μέσα από την πρακτική μου κατάρτιση στη σχολή, ήρθα σε επαφή με νηπιαγωγούς και με άλλες συμφοιτήτριές μου συζητούσαμε πολλές φορές γι' αυτό το θέμα. Εγώ άκουσα μόνο για μία νηπιαγωγό η οποία εφάρμοζε τη μέθοδο μέσα στην πόλη στην οποία σπούδαζα. Φυσικά και θα υπήρχαν κι άλλες, αλλά εμείς μόνο γι' αυτήν ξέραμε και για αυτές που δίδασκαν στο πειραματικό νηπιαγωγείο της σχολής. Ξέρω μία συνάδελφο 27 ετών, η οποία διορίστηκε με τον ΑΣΕΠ και μέχρι το Μάρτιο όχι μόνο δεν είχε εφαρμόσει τη μέθοδο Project, αλλά δεν είχε κάνει ούτε "Συμβόλαιο" στην τάξη της!
Η επόπτρια της πρακτικής μας μετά το τέλος της (πρακτικής άσκησης) ρώτησε κάποιες φοιτήτριες αν θα εφάρμοζαν τη μέθοδο στις δικές τους τάξεις νηπιαγωγείου όταν θα διορίζονταν και εκείνες απάντησαν ομόφωνα: "Όχι"!
Καταγράφηκε
ΠΕ60
kathyk
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 934
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Project
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 10:56:51 am »
θεωρω ότι αυτη η μεθοδος φοβιζει λιγο γιατι φευγει φαινομενικα ο ελεγχος απο τον εκπαιδευτικο.χρειαζεται καποια εμπειρια,όχι για να γινει καλυτερο το προγραμμα ,αλλα για να βρει η καθε νηπιαγωγος τη χρυση τομη αναμεσα στο να αφηνεις τα παιδια να αποφασιζουν και στον ελεγχο της ταξης.οπως και να χει παντως η διδασκαλια δεν ειναι μονο project αλλα και θεματα που αποφασιζονται απο τη νηπιαγωγο.θεωρω ότι πολυ πολυ σωστα ειναι δυσκολο να γινει.ακομα και να αποφασιστει το θεμα απο τα παιδια,κανονικα πρεπει να επιβεβαιωσεις και την επομενη ότι σιγουρα τα ενδιαφερει και αν οντως ισχυει συνεχιζεις.ακομα ομως και ..μισοτελειωμενο να το κανεις το γεγονος ότι ζητας τη γνωμη των παιδιων και προχωρας όσο μπορεις συμφωνα μ αυτο που θελουν ειναι σημαντικο.αν ειχαμε και βοηθο θα ταν πιο ευκολα τα πραγματα!
Καταγράφηκε
Ritalamp
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1480
Φύλο:
Απ: Project
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 12:20:27 pm »
Συμφωνώ κάθυ.
Επίσης θεωρώ, ότι το project για να λειτουργήσει καλά θέλει πάααααρα πολλή δουλειά πριν, ώστε να μπορούν να τα παιδιά να επικοινωνούν, να λειτουργούν ομαδικά, αλλά και να δουλεύουν ανεξάρτητα. Τα περισσότερα από τα παιδιά μας συνήθως ούτε νερό δε μπορούν να πιουν μόνα τους, οπότε θέλει αρκετό κόπο και χρόνο για έρθουν σε σειρά.
Άσε που όταν μπαίνεις σε μια τάξη για δυο και τρεις μήνες όπως γίνεται με τους αναπληρωτές π.χ. ή έστω και για μια μόνο σχολική χρονιά ίσα που προλαβαίνεις να φτάσεις με την ομάδα σε καλό επίπεδο.
Διάβαζα προχτές, ότι στο Reggio Emilia που ακούμε συνέχεια, πέρα από όλες τις άλλες παροχές και ιδανικές συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί έχουν το ίδιο τμήμα για 3 χρόνια, οπότε κάποια πράγματα γίνονται σχεδόν αυτόματα γιατί γνωρίζονται όλοι πολύ καλά μεταξύ τους.
Καταγράφηκε
ΠΕ60
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Project
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 17:37:21 »
Marakismou
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 148
Φύλο:
ΠΕ70
Απ: Project
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 03:56:18 pm »
Σας ευχαριστώ πολύ, αλλά λάθος μου που δεν διευκρίνισα πως αναφέρομαι στο δημοτικό. πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν βέβαια. Στη σχολή μας τόνιζαν την ανάγκη εφαρμογής διαθεματικών προσεγγίσεων και αρκετοί φοιτητές ήταν αρνητικοί προς αυτό.
Καταγράφηκε
Ritalamp
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1480
Φύλο:
Απ: Project
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 04:09:07 pm »
Μήπως να δεις τις καινοτόμες δράσεις της διεύθυνσή σου;
Καταγράφηκε
ΠΕ60
Demetroula
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3088
Φύλο:
Απ: Project
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2008, 04:44:10 pm »
Κατά τη γνώμη μου η εφαρμογή project στο δημοτικό έχει ένα θετικό και ένα αρνητικό στοιχείο σε σχέση με το νηπιαγωγείο. Το θετικό είναι ότι τα παιδιά είναι μεγαλύτερα από τα παιδιά του νηπιαγωγείου και πιο ώριμα για μια τέτοια μέθοδο, οπότε ο ρόλος του δασκάλου δεν χρειάζεται να είναι τόσο καθοδηγητικός και παρεμβατικός. Το αρνητικό είναι ότι λόγω των λιγοστών "ελεύθερων" ωρών και του περιορισμού των σχολικών βιβλίων, αλλά και των σχολικών ωρών, ο δάσκαλος δεν είναι τόσο ελεύθερος όσο η νηπιαγωγός. Είναι πιο πιεσμένος για το αποτέλεσμα, π.χ. τα παιδιά πρέπει μάθουν να διαβάζουν, να κάνουν αριθμητικές πράξεις, κ.τ.λ. Φίλη μου δασκάλα έχει πολλούς ενδοιασμούς σε σχέση μ' αυτή τη μέθοδο λόγω αυτού.
Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος και σου πει "Τα παιδιά της διπλανής τάξης ξέρουν να διαβάζουν ενώ τα δικά σου όχι" τι θα κάνεις τότε; Ή αν στο πει κανένας γονιός;
Καταγράφηκε
ΠΕ60
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Project
«
Απάντηση #7 στις:
Ιανουαρίου 23, 2013, 03:50:51 pm »
Είναι
υποχρωτική
η παρουσίαση των Project στο τέλος του τετραμήνου, σε
όλο το σχολείο
;
ή μπορεί να γίνει παρουσίαση μόνο μεταξύ των τάξεων? δηλαδή ας πουμε κάθε ομάδα της ΑΛυκείου να παρουσιάσει το Project της στις υπόλοιπες ομάδες της Α τάξης, και ομοίως να κάνει και κάθε ομάδα της
Καταγράφηκε
catwoman
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2600
Φύλο:
Απ: Project
«
Απάντηση #8 στις:
Ιανουαρίου 23, 2013, 07:28:17 pm »
δεν ειναι υποχρεωτικο
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Project
«
Απάντηση #9 στις:
Φεβρουαρίου 07, 2013, 08:35:53 pm »
να ρωτήσω κάτι: τα Project είμαστε υποχρεωμένοι νομίζω να τα αναρτούμε στο ιντερνετ. Όμως τι γίνεται με το γεγονός ότι κάποιος θα μπορεί να πάρει copy/paste τις εργασίες και απλά να αλλάξει το όνομα του δημιουργού;
εσείς τι κάνετε στα σχολεία σας;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Project