*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?  (Αναγνώστηκε 4937 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:01:09 μμ »
Ναι, αλλά ακούγοντας τους να λένε "εύκολα", ξέρετε πώς ένιωθα; Σκεφτόμουν ότι είμαι πολύ ανόητη που νόμιζα ότι ξέρω και ιστορία. Όταν μπήκα στο φόρουμ, κατάλαβα ότι δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Ειδικά στην ιστορία και στη διδακτική έδωσαν ερωτήσεις για να μπορούν να δώσουν όποια απάντηση θέλουν αυτοί. Δηλαδή, αν δώσει ως σωστή απάντηση για τα νησιά τη συνθήκη των Σεβρών, τι θα πούμε; Πώς είναι δυνατόν, να τα έχουμε από το 1913; Σου λέει η Πύλη τότε το αναγνώρισε, οπότε κόψε το λαιμό σου.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

evants

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:20:31 μμ »
Λογικά ναι, 50 μονάδες το ένα και 50 μονάδες το άλλο. Αν και, κατά τη γνώμη μου, λογικά δε θα έπρεπε μια και το 1ο ερώτημα ζητά κανονικό σχεδιο διδασκαλίας, ενώ το 2ο απλώς απαντάς στις ερωτήσεις. Δηλ στο 1ο γράφεις τουλάχιστον 3,5-4 σελίδες, ενώ στο άλλο απαντάς μέσα σε 2 σελίδες..
επιτρεψτε μου να εχω αντιθετη αποψη. δεν εξεταζαν γνωσεις στο β ερωτημα της διδακτικιης νεων. σχεδιο μαθηματος ζητουσαν. αν εχει καποια σημασια για καποιον εγω δεν εγραψα τη θεωρια των ειδικων προτασεων με καθε λεπτομερεια αλλα εγραψα πως θα την παρουσιαζα και αφου γινοταν αυτο πως θα εκμεταλλευομουν το κειμενο στην εμπεδωση αφου γινοταν η σχετικη εξομαλυνση. το ιδιο εκανα και στον προηγουμενο διαγωνισμο και με δικαιωσε

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:09:13 μμ »
Η olgalia αναφέρεται στη διδακτική Αρχαίων, όπου πραγματικά η διατύπωση στο β' ερώτημα δε σε αφήνει σε καμία περίπτωση να συμπεράνεις ότι ζητάει σχέδιο.

Προσωπικά έγραψα Ιστορία στην οποία, όπως είπε και η LK, η διατύπωση ήταν "κάπως"...
Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι ότι δεν πρέπει να παίρνει κανείς και πολύ σοβαρά υπόψη του τις λεπτομέρειες που ζητάνε, αλλά να γράφει απλά ένα σχέδιο μαθήματος, όσο πιο πλήρες γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:33:06 μμ »
Παιδιά στα νέα ζητούσε θεματικούς άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί η διδασκαλία, όχι την ίδια τη διδασκαλία. Πάντως μην τρελαινόμαστε γιατί υπάρχουν πολλές απόψεις και τελικά εξαρτάται από το πως θα το δει ο ίδιος ο βαθμολογητής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:51:16 μμ »
Η διατύπωση είναι ,για να μπερδεύει...σχέδιο μαθήματος ζητάνε.....Πως θα καταλάβουν ότι ξέρεις να θέτεις στόχους κ να διδάξεις μια ενότητα σε 45 λεπτά?Αυτό τους ενδιαφέρει ουσιαστικά στη διδακτική,για τα άλλα που θέλουν να ξέρεις έχουν το γνωστικό....

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:21:54 μμ »
καλημερα
αν καποιος μπορει, παρακαλω να μου απαντησει αν το σχεδιο μαθηματος και το δευτερο ερωτημα της ειδικης διδακτικης βαθμολογουνται εξισου.
επειδη δεν το ελεγε, ενω το σαββατο στα αρχαια ελεγε οτι καθε 1 απο τα 4 θεματα αντιστοιχει στο 25% του βαθμου!
pleaseeeeeeeeeeeeeee
με εχει φαει η αγωνια

θυμάμαι ότι ανέφερε σε κάποιες οδηγίες που μας μοίρασαν, ότι βαθμολογούνται ισότιμα (μάλιστα 30-30). Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός ότι το 2ο ζήτημα και ειδικά το β΄ μισό του πρώτου υποερωτήματος ήταν φανερά εκτός ύλης, και γι αυτό σηκώνει καταγγελία. (εγώ το είπα και μέσα στο εξεταστικό κέντρο). Γιατί άλλο να θυμάσαι ποιο παράθεμα από τον ΄Ομηρο είναι και άλλο να αναλύσεις τη λειτουργία του εκεί. Η ΠΕΑΕ πρέπει να επιληφθεί της υπόθεσης.
εχω την εντυπωση οτι δεν μορουμε να κανουμε κατι γιατι ηταν στα αποσπασματα απο την πολιτεια που ηταν εκτος σχολικου

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:49:51 μμ »
Παιδιά στα νέα ζητούσε θεματικούς άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί η διδασκαλία, όχι την ίδια τη διδασκαλία. Πάντως μην τρελαινόμαστε γιατί υπάρχουν πολλές απόψεις και τελικά εξαρτάται από το πως θα το δει ο ίδιος ο βαθμολογητής.

Εγώ Στράτο να σου πω την αλήθεια μου, κάπου ψάρωσα με τους "θεματικούς" και "ερμηνευτικούς" άξονες κι επειδή δεν είχα χρόνο να το φιλοσοφήσω απλά έθεσα 6 ή 7 (δεν θυμάμαι) διδακτικούς στόχους που έχουν να κάνουν με την τεχνική και το περιεχόμενο του ποιήματος, αυτά που ζητούσαν δηλαδή και μετά ανέλυσα έναν έναν τους στόχους σαν να βρισκόμουν μέσα στη τάξη και να το δίδασκα. Θα δείξει...
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο μαθήματος και δεύτερο ερώτημα βαθμολογούνται εξίσου?
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 01:17:46 μμ »
Πάντως στην ειδική διδακτική ιστορίας έλεγε ότι τα δύο ερωτήματα είναι ισοδύναμα, οπότε θεωρώ ότι αυτό ισχύει και για τις άλλες διδακτικές. Ως προς τα σκέλη α και β όμως κάθε ερωτήματος, νομίζω ότι δεν είναι ισοδύναμα. Την προηγούμενη φορά είχα γράψει καλά τα α σκέλη επιγραμματικά τα β σκέλη (λόγω έλλειψης χρόνου) και είχα πάρει 88! Συνεπώς μάλλον συναξιολογούνται.

Μου φτιαξες τη μερα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.