*

Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα στην τάξη  (Αναγνώστηκε 21176 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

professor

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #84 στις: Μαρτίου 19, 2009, 08:05:45 pm »
Ναι βρε ο Μπάμπης εννοεί ότι μας δίνουν μόνο το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και μας χρωστάνε (χρόνια τώρα) τον υπόλοιπο μισθό μας....

α,ετσι!κι εγω νομισα πως το 1200ρι αναφερεται σε ολοκληρη τη χρονια!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:38 »

Αποσυνδεδεμένος stellitsa12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μanners maketh man. Proverb
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #85 στις: Μαρτίου 19, 2009, 09:41:32 pm »
α) Τα μικρά τμήματα είναι πάντα σημαντικός παράγοντας για να λειτουργεί καλά η τάξη.

β) Γενικά  , η δυνατή φωνή από το δάσκαλο δεν βοηθάει για την ησυχία . Φροντίστε να μιλάτε ... κυματιστά , κοιτώντας τους μαθητές στα μάτια .

γ) Αν το τμήμα τυχαίνει κάποια στιγμή να ζωηρεύει , υπαγορεύστε για δυο λεπτά κάτι και θα δείτε ότι θα ηρεμήσουν.Δοκιμάστε το.

δ) Ο ...δημοκρατικός δάσκαλος πάντα κουράζεται περισσότερο στην τάξη, διότι διστάζει να τιμωρήσει και προσπαθεί πάντα με την πειθώ .Αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό . Γι αυτό , μόλις οι μαθητές αρχίζουν να ξεφεύγουν , κάντε και κανα αυστηρό σχόλιο. Όχι με φωνές !

ε) Οι μαθητές σε ..ψυχολογούν από την πρώτη μέρα . Μόλις εξηγήσεις τους κανόνες , πρέπει να τους εφαρμόσεις αμέσως . Ακόμα και από την πρώτη ώρα που θα δεις κάτι που δεν σου αρέσει , να τους το ..κόψεις. Ο μαθητής που σε βλέπει με άνεση και σταθερό να επιβάλεις το παιγνίδι σου , σκύβει ήρεμα το κεφάλι και προσαρμόζεται.

στ) Δεν πρέπει κανένας να απογοητεύεται επειδή κάποιο τμήμα δεν του βγήκε καλό και κανει λίγη φασαρία . Δεν είναι καλό να είναι η τάξη και νεκροταφείο. Όταν έχεις βάλει μια άσκηση για λύση, πρέπει να ακούγεται κάτι, διότι οι μαθητές κοιτάζουν το διπλανό τους, συγκρίνουν τα αποτελέσματα κλπ. Στην ώρα της ιστορίας είναι αλλιώς . Αυτά τα μαθήματα είναι δύσκολα και θέλουν τρομερή προετοιμασία και ποικιλία για να διατηρείται το ενδιαφέρον ζωντανό όλη την ώρα.

 ζ) Μερικοί μαθητές κάνουν πηγαδάκια ! Τους τα χαλάς αμέσως ! Εδώ είναι που η στάση του συλλόγου , η κοινή αντίληψη για τους μαθητές, ο αυστηρός αλλά δίκαιος Διευθυντής κλπ παίζουν τρομερό ρόλο στην καλή λειτουργία ενός σχολείου .Επειδή έβλεπα ότι πολλοί συνάδελφοι γκρίνιαζαν ότι κάποια παιδιά μιλάνε συνέχεια, του είπα μια μέρα του διευθυντή : ''μόλις σου στείλουν μαθητή στο γραφείο, πρώτα διώξτον 1 μέρα και μετά πες του ότι μόλις γυρίσει να σου εξηγήσει τι έκανε !''  Και με άκουσε ευτυχώς. Τους το είπε και στην προσευχή:'' ...αν σας βγάλει καθηγητής από την τάξη , φεύγετε 1 μέρα ''.
 Με αυτό τον τρόπο και ο καθηγητής δεν τιμωρεί με το παραμικρό , αλλά και ο μαθητής προσέχει τη συμεριφορά του.Αν τύχεις σε σύλλογο που ο καθένας κοιτά να σώσει το τομάρι του και μια ομάδα καθηγητών γελά με τα ... παθήματα των άλλων, άλλαξε αμέσως σχολείο !

η) Να πω βέβαια ότι το σημερινό σχολείο με τους ρυθμούς που τρέχει  , με την πολλή ύλη , τα δύσκολα βιβλία , με τις διπλοβάρδιες των μαθητών σε φροντιστήρια και άλλες δραστηριότητες είναι ένα κακό σχολείο και ο μαθητής ψάχνει διέξοδο . Ο ρόλος μας είναι δύσκολος και πολυσύνθετος. Ούτε προβλέπονται όλα για να τα  ρυθμίζεις όπως θέλεις. Πολλές φορές είναι και να είσαι τυχερός : σε τι σύλλογο θα είσαι, τι διεθυντή θα έχεις , τι παιδιά θα συναντήσεις κλπ.

  Είναι φανερό ότι πρέπει να προσέχετε τη φωνή σας, τα νεύρα σας και τον εαυτό σας . Ειδικά οι γυναίκες ! Τα κουβεντιάζω με τις συναδέλφισες καθημερινά. Έχουν σπάσει τα νεύρα τους : φροντιστήρια, παιδιά , σχολείο , γονείς και τόσα άλλα. Προέχει να ζήσετε και να είστε καλά.
  Αυτά είναι λίγα από τα πολλά που θα ήθελα να σας πω . Όμως να ξέρετε ότι η πειθαρχία στην τάξη είναι κάτι που και μαθαίνεται , αλλά και πηγάζει από το δικό σας χαρακτήρα . Αν ως άτομα είστε ανεκτικά , πρέπει να γίνετα αυστηρά στην τάξη. Αν το ύφος σας είναι ..ψαρωτικό, τότε και ένα χαμογελάκι θα αρέσει στα παιδιά και θα σας αγαπάνε παραπάνω.
  Στόχος τους δασκάλου είναι να μπαίνει στην τάξη σοβαρός και να βγαίνει με χαμόγελο . Στα πρώτα μου χρόνια έμπαινα με χαμόγελο και έβγαινα κουρασμένος ! Προτιμώ το πρώτο ! Οι μαθητές εκμεταλλεύονται την καλοσύνη του καθηγητή και τον κουράζουν . Και ούτε το αναγνωριζουν όλοι, διότι το θεωρούν δικαίωμά τους. Τέλος πάντων,με το χρόνο θα βρείτε και οι νεότεροι τη σωστή συνταγή και θα απολαμβάνετε το μάθημα και τη δουλειά σας . Θα υπάρξουν και εξαιρέσεις .
 Αν η δουλειά μας ήταν εύκολη , δεν θα μας έδινε το κράτος 1200 ευρώ επίδομα ανθυγιεινής εργασίας !
    Μπάμπης   



Μπράβο Μπάμπη τα είπες ωραία!Κι εγώ με την καλοσύνη από την αρχή την πάτησα.Του χρόνου λιγότερα λάθη.
"Οι άνθρωποι ξεχνούν τι είπες, οι άνθρωποι ξεχνούν τι έκανες αλλά οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να αισθανθούν" Maya Angelou

Αποσυνδεδεμένος klairh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #86 στις: Μαρτίου 20, 2009, 07:56:52 am »
Παιδια,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.Bikini,ομολογω ότι σε θαυμάζω.Μακάρι να τα κατάφερνα.Και είσαι και πιτσιρίκι!Ελπίζω κι εγώ να ξεψαρώσω αλλά μιλάμε πια για την επόμενη χρονιά,δυστυχώς.Καλημέρα σε όλους.Ας πάμε στο σχολείο,να δούμε τι θα μας ξημερώσει και σήμερα.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #87 στις: Μαρτίου 20, 2009, 10:58:35 am »
Παιδια,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.Bikini,ομολογω ότι σε θαυμάζω.Μακάρι να τα κατάφερνα.Και είσαι και πιτσιρίκι!Ελπίζω κι εγώ να ξεψαρώσω αλλά μιλάμε πια για την επόμενη χρονιά,δυστυχώς.Καλημέρα σε όλους.Ας πάμε στο σχολείο,να δούμε τι θα μας ξημερώσει και σήμερα.
Μην ακούτε όσα σας σας λένε! Διδάσκω για τριτη χρονιά και απο ο,τι βλέπω δεν είναι κάθε χρονιά ίδια με την προηγούμενη! Εξαρτάται απο τους μαθητές και απο τα μαθήματα που έχουμε κάθε χρονιά! Όλα είναι στο χέρι του διευθυντή!Αν ειναι αυτος αυστηρός τότε όλα δουλεύουν ρολόι!Αλλά εξαρταται σαφως και απο το εμψυχο υλικο που εχουμε! Εξάλλου σε παιδια διδασκουμε δεν εχουμε μηχανές μπροστα μας!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:38 »

Αποσυνδεδεμένος klairh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #88 στις: Μαρτίου 21, 2009, 10:21:07 am »
Lasard,εγώ νομίζω ότι είναι κυρίως του καθηγητή η ευθύνη και μετά του διευθυντή.Έχεις δίκιο ότι είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο αλλά είμαστε κι εμείς οι καθηγητές υπεύθυνοι.Αυτός είναι ο λόγος που φρικάρω!!

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #89 στις: Μαρτίου 21, 2009, 11:01:35 am »
Παιδια,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.Bikini,ομολογω ότι σε θαυμάζω.Μακάρι να τα κατάφερνα.Και είσαι και πιτσιρίκι!Ελπίζω κι εγώ να ξεψαρώσω αλλά μιλάμε πια για την επόμενη χρονιά,δυστυχώς.Καλημέρα σε όλους.Ας πάμε στο σχολείο,να δούμε τι θα μας ξημερώσει και σήμερα.
Μην ακούτε όσα σας σας λένε! Διδάσκω για τριτη χρονιά και απο ο,τι βλέπω δεν είναι κάθε χρονιά ίδια με την προηγούμενη! Εξαρτάται απο τους μαθητές και απο τα μαθήματα που έχουμε κάθε χρονιά! Όλα είναι στο χέρι του διευθυντή!Αν ειναι αυτος αυστηρός τότε όλα δουλεύουν ρολόι!Αλλά εξαρταται σαφως και απο το εμψυχο υλικο που εχουμε! Εξάλλου σε παιδια διδασκουμε δεν εχουμε μηχανές μπροστα μας!

Χμμμ...
Μεγάλη κακία είπες, lasard.

Εγώ δεν είπα ότι είμαι ο μάγος που επιβάλλει τη σιωπή στους μαθητές ή ότι δεν αντιμετώπισα (και τώρα μερικές φορές, αλλά αραιά και πού) προβλήματα συμπεριφοράς. Όμως, επέβαλα κανόνες στην τάξη μου τους οποίους τήρησα κατά γράμμα και χωρίς να τους παραβώ.
Ίσως η σταθερότητά μου στις ποινές-αμοιβές να είναι άλλος ένας λόγος.
Να συμπληρώσω, επίσης, ότι έχω έναν υπέροχο διαυθυντή που "δεν χαρίζει κάστανα" ούτε στα παιδιά των συναδέλφων, όπως και το ότι η φετινή φουρνιά σε Α' και
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #90 στις: Μαρτίου 21, 2009, 12:21:37 pm »
Αυτό που εύστοχα αναφέρει η Bikini για μένα είναι ένα κλειδί επιτυχίας. Γράφει: Όμως, επέβαλα κανόνες στην τάξη μου τους οποίους τήρησα κατά γράμμα και χωρίς να τους παραβώ.
Ίσως η σταθερότητά μου στις ποινές-αμοιβές να είναι άλλος ένας λόγος.
Δεν σημαίνει πως με αυτό ανοίγεις όλες τις πόρτες. Αλλά σίγουρα ανοίγεις τις περισσότερες.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #91 στις: Απριλίου 21, 2009, 09:02:06 am »
να προσθέσω κι εγω τη δική μου εμπειρία στο θέμα διαχείρισης της τάξης. Έχω ένα πολύ δύσκολο τμήμα στο οποίο δυσκολεύονται όλοι οι καθηγητές. Μαθητές που δέκα λεπτά μετά το μάθημα ζητάνε στυλό, δεν έχουν ένα τετράδιο να σημειώσουν, δε σημειώνουν καν (γιατί θαααα τα πάρουν από τον διπλανό τους), είναι αλαζονικοί, προσβάλλουν. Έχει συμβεί να με ακυρώσουν ως καθηγητρια και να σταματήσουν το μάθημα με το έτσι θέλω κι να με διακόπτουν την ώρα που λύνω άσκηση συνεχώς με σκοπό να συζητήσουμε θέμα που απασχολεί μόνο αυτούς και όχι όλη την τάξη. Έχω φτάσει σε σημείο να που του διευθυντη "παραιτούμαι. εγώ δεν ξεσκίστηκα στο διάβασμα για να με προσβάλλουν έτσι" και άλλα τέτοια ευχάριστα.

Αυτό που εφάρμοσα για να καλύψω και τους μαθητές που έρχονταν προετοιμασμένοι και θαβόταν η προσπάθεια τους κάτω από αυτές τις συμπεριφορές ήταν το εξής.

Έβαζα κάθε ώρα ένα ή δύο τεστς.

Πχ. κάνω μάθημα τη δευτέρα? Μπαίνω την τρίτη και βάζω ένα τεστάκι 10λεπτο στο μάθημα της δευτέρας. Κάνω τις ασκήσεις που θέλω και στο τελευταίο 5λεπτο βάζω ερωτήσεις σ-λ.

Έχω ακούσει τα κορυφαία. ότι είναι παράνομο αυτό που κάνω, ότι ξέρουν και έχουν διαβάσει το νόμο. ότι είμαι υποχρεωμένη μετά το δεκάλεπτο να τους αφήσω να βγουν έξω να παίξουν και άλλα τέτοια.

Το κορυφαίο είναι ότι μου λένε πως δε γράφουν και τους λέω κανένα πρόβλημα, βαθμολογείστε με άσσο. Δεν το πίστευαν μέχρι που πήραν βαθμολογία και όταν ήρθαν οι γονείας να μερωτήσουν γιατί τα παιδιά τους πήραν τόσο τους έδειξα τις βαθμολογίες των τεστς και τους μέσους όρους.

Αυτό που τους τονίζω είναι ότι το τεστ είναι ένα μέσο να αξιολογήσουν τον εαυτό τους αλλά και εγώ τη δουλειά μου και δεν έχει σχέση με τιμωρίες και τέτοια (και όντως έτσι είναι) και ότι εγώ έχω διπλό κόπο σπίτι να διορθώνω τα γραπτά τους αλλά το κάνω.

΄Να αναφέρω ότι τώρα στις επαναλήψεις πια τους βάζω να διαβάσουν ένα συγκεκριμένο κομμάτι ύλης και την επόμενη ΄μέρα βάζω τρία μικρά τεστς.


Το σημαντικό είναι ότι γράφουν το πρώτο και μόλις το παραδώσουν το λύνω στον πίνακα. Καπάκι βάζω το επόμενο. Μου το παραδίδουν, το λύνω στον πίνακα, και έτσι πάει μέχρι να τελειώσει η ώρα.

Προσέχουν και οι πιο αδύνατοι γιατί μόλις το έγραψαν το τεστ΄, άσε που έτσι έχεις συγκροτημένη εικόνα για το τμήμα σου και η φήμη σου διασώζεται "ο τάδε μας βάζει τεστάκια".


όσο για τη συνάδελφο που μας λέει ότι έχει πρόβλημα με τον αυστηρό διευθυντή του θα του έλεγα να μην αγχώνεται. Μάλλον ο διευθυντής δε μπαίνει στη τάξη για να ελέγξει τον ίδιο αλλά για να τον βλέπουν οι μαθητές και να ξέρουν ότι έχεις υποστήριξη. Κυρίως όταν σου λέει μπροστά τους να είσαι πιο αυστηρή. Μπορεί ο τρόπος του να μην είναι ο καλύτερος αλλά πιστεύω ότι θέλει να σε υποστηρίξει. Να αναφέρεσαι συνεχώς σε αυτόν και να του λες τις παρασπονδίες των μαθητών. Καλύτερα από το να βρεθείς εκτεθειμένη (μη σου πει καμιά μέρα "γιατί δε μου το είχες πει νωρίτερα?")


Αυτά από μένα.

Καλά να περνάτε.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος MANNI

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #92 στις: Απριλίου 22, 2009, 09:09:36 pm »
Εγώ είχα αναφέρει το θέμα με τον αυστηρό διευθυντή .Ήμουν σε αυτό το σχολείο ως μέσα Μάρτη ωρομίσθια ,μετά με κάλεσαν Αναπληρώτρια και έφυγα .Δεν έχω κάποιο πρόβλημα εκεί που πήγα .Με βοήθησες να δω και μια άλλη οπτική του θέματος όσο κι αν τώρα έχω αλλάξει σχολείο .Απλά η στάση του με εμπόδιζε κάποιες φορές να του μιλήσω για κάποιο πρόβλημα και έτσι για κάποια δεν τον ενημέρωνα γιατί φοβόμουν ότι θα ρίξει σε μένα ευθύνες .Πάντως μπορεί να έχεις δίκιο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.