*

Ψηφοφορία

ποιο συστημα διορισμων ειναι σωστο ?

το τωρινο οπως ειναι
110 (23.3%)
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
119 (25.2%)
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
38 (8.1%)
100% μεσω ΑΣΕΠ
150 (31.8%)
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
55 (11.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 465

Αποστολέας Θέμα: τροπος διορισμων  (Αναγνώστηκε 183386 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hazos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #448 στις: Νοεμβρίου 01, 2009, 03:51:34 pm »
1.Ποιος δεν θέλει πολλούς διορισμούς εκπαιδευτικών;
2.Ποιος δεν θέλει καλύτερο ΑΣΕΠ;
Έχεις σκεφτεί ότι το πρώτο με το δεύτερο δε συμβαδίζουν;
Για σκέψου το λίγο...
ΟΛΟΙ  θέλουν πολλούς διορισμούς εκπαιδευτικών;
Εδώ θεωρήθηκε σπατάλη χρημάτων η πληρωμή μετακίνησης των μαθητών με αναπηρία,ο διορισμός του καθένα μας  πως νομίζεις ότι θα θεωρηθεί;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:15 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #449 στις: Νοεμβρίου 01, 2009, 10:09:20 pm »
1.Ποιος δεν θέλει πολλούς διορισμούς εκπαιδευτικών;
2.Ποιος δεν θέλει καλύτερο ΑΣΕΠ;
Έχεις σκεφτεί ότι το πρώτο με το δεύτερο δε συμβαδίζουν;
Για σκέψου το λίγο...

 μια πιθανή ( λέμε τώρα ) αύξηση αριθμού διοριστέων  δεν συνεπάγεται ότι θα διοριστούν όλοι .
 ακόμα και αν διοριστούν πιο πολλοί , αυτοί θα πρέπει να επιλεγούν αξιοκρατικά .
 μια χαρά συμβαδίζουν τα 1 , 2  και το αίτημα για 100% αξιοκρατία .
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 01, 2009, 10:11:47 pm από knkn »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #450 στις: Νοεμβρίου 03, 2009, 10:31:51 am »
Πότε θα γίνει πράξη η εξαγγελθείσα πρόθεση, άραγε; Με ποιον τρόπο;

Κάθε μέρα υπάρχει και μια ''δέσμευση'' για αξιοκρατία και διαφάνεια σε όλους τους τομείς ...

http://panaretos.blogspot.com/2009/11/blog-post.html#links

Κάτι καλύτερο θα γίνει , δεν μπορεί ...
Ακόμα και να μη φτάσουμε στο στόχο  100% αξιοκρατία , σίγουρα θα πάει προς το καλύτερο η κατάσταση ...
Υ.Γ. αισιόδοξος πάντα ...  :)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #451 στις: Νοεμβρίου 06, 2009, 10:55:50 pm »
Γεια σου knkn!Χαίρομαι που επιμένεις!Είδες που αλλάζει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα;

Επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη στους πολιτικούς και επειδή το τελευταίο καταφύγιο της δημοκρατίας είναι η δικαιοσύνη,προτείνω να αφήσουμε τις ψηφοφορίες και να κινηθούμε αποφασιστικά.Κοιτάξτε στο θέμα "Ενσταση κατά ΟΑΕΔιτών¨.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:15 »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #452 στις: Νοεμβρίου 07, 2009, 01:05:18 pm »
Καλημέρα σε όλους . Παραθέτω τη δική μου άποψη για το σύστημα των διορισμών στην εκπαίδευση :

1) Διατήρηση της αναλογικότητας στους μόνιμους διορισμούς (ΑΣΕΠ - Ενιαίος) με στοχο το 70-30 προκειμένου να γίνονται περισσότεροι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ.

2) Κατάργηση όλων των πινάκων και αντικατάστασή τους με ΕΝΑΝ ΕΝΙΑΙΟ πίνακα διορισμών - αναπληρωτών στον οποίο θα μπαίνουν όσοι το επιθυμούν με αίτησή τους και από τον οποίο θα γίνονται οι διορισμοί μονίμων του 40% καθώς και αναπληρωτών

3) Ενιαίος τρόπος υπολογισμού των μορίων ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να μπούν στον ενιαίο πίνακα όπου θα συνυπολογίζονται :

(α) Μόρια επιτυχίας (=βαθμοί πάνω από τη βάση) σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ χωρίς απώλειες κατά την πάροδο του χρόνου
(β) Χρόνος κτήσης πτυχίου (+1 μόριο για κάθε χρονιά από το έτος αποφοίτησης)
(γ)

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #453 στις: Νοεμβρίου 07, 2009, 05:35:53 pm »
 Παραθέτω τροποποίηση ( προς συζήτηση ) της πρότασης του  aspinoulas για  το σύστημα των διορισμών στην εκπαίδευση :

1) Διατήρηση της αναλογικότητας στους μόνιμους διορισμούς (ΑΣΕΠ - Ενιαίος) με στοχο το 90-10 προκειμένου να γίνονται περισσότεροι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ.

2) Κατάργηση όλων των πινάκων και αντικατάστασή τους με ΕΝΑΝ ΕΝΙΑΙΟ πίνακα διορισμών - αναπληρωτών στον οποίο θα μπαίνουν όσοι το επιθυμούν με αίτησή τους και από τον οποίο θα γίνονται οι διορισμοί μονίμων του 40% ( ή του 10% )  καθώς και αναπληρωτών

3) Ενιαίος τρόπος υπολογισμού των μορίων ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να μπούν στον ενιαίο πίνακα όπου θα συνυπολογίζονται :

(α) Μόρια επιτυχίας (=βαθμοί πάνω από τη βάση) σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ χωρίς απώλειες κατά την πάροδο του χρόνου
(β) Προυπηρεσία που έχει αποκτηθεί αποκλειστικά από προσλήψεις μέσω πίνακα ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος σε κανονικό πρόγραμμα ή ΠΔΣ

4) Πίνακες ωρομισθίων ( μαζί και η Π.Δ.Σ. ) ανά Γραφείο Δευτεροβάθμιας .  Κάθε συνάδελφος θα κάνει αίτηση σε ένα  ( ? )  γραφείο Δευτεροβάθμιας ( για τα σχολεία που ανήκουν σε αυτή ) . Η επιλογή θα γίνεται ανά γραφείο με βάση τα κριτήρια :

(α) Μόρια επιτυχίας (=βαθμοί πάνω από τη βάση) σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ χωρίς απώλειες κατά την πάροδο του χρόνου
(β) Προυπηρεσία που έχει αποκτηθεί αποκλειστικά από προσλήψεις μέσω πίνακα ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος σε κανονικό πρόγραμμα ή ΠΔΣ


Υ.Γ.  καλοπροαίρετα φυσικά

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #454 στις: Νοεμβρίου 08, 2009, 10:45:14 am »
"Αυτοεκπληρούμενη προφητεία" (είδες πως τα μιλάει τα γαλλικά ο μεγάλος, ε!)

Η πρόταση που θα κάνω νομίζω ότι μπορεί να δώσει λύση στο σύστημα διορισμών και προσλήψεων.

Σε κάθε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών να εξετάζεται και η γνώση του συστήματος διορισμών και προσλήψεων, μέσω σχετικών νόμων, ΦΕΚ, κ.λ.π.

Π.χ.

1. Ποιο το ποσοστό των επιτυχόντων ΑΣΕΠ στους συνολικούς διορισμούς ΠΕ11 τη χρονιά 2009-2010;

 Α. 60%   

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #455 στις: Νοεμβρίου 12, 2009, 10:09:40 pm »
Ριζικές αλλαγές στο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας, Αννα Διαμαντοπούλου.

Η υπουργός τόνισε ότι οι μόνιμοι διορισμοί, όπως και εκείνοι των αναπληρωτών, θα γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ.

«Τι μήνυμα δίνουμε στα σημερινά παιδιά και αυριανούς πολίτες όταν στον χώρο της εκπαίδευσης, που είναι ο κατ΄εξοχήν χώρος της μάθησης δια του παραδείγματος, βλέπουν να πρυτανεύουν τα 'κονέ' τα 'βύσματα' και οι 'άκρες';
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 14, 2009, 06:13:31 pm από knkn »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #456 στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 03:34:43 pm »
απόσπασμα ανακοίνωσης της ΟΛΜΕ
Η εξαγγελία για ένα νέο σύστημα διορισμών αποκλειστικά στηριγμένο στον ΑΣΕΠ
δημιουργεί μια μεγάλη αναστάτωση σε δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, οι οποίοι για πολλά χρόνια
μαζεύουν προϋπηρεσία, ώρα την ώρα, εργαζόμενοι σε όλη της Ελλάδα
. Με αυτό τον τρόπο
ανατρέπονται βίαια, για μια ακόμη φορά, οι υπάρχουσες διαδικασίες και αντιμετωπίζεται ο
εκπαιδευτικός ως «αναλώσιμο προϊόν». Αποτελεί πράξη ανάλογη της κατάργησης της επετηρίδας
που έγινε από τον κ. Αρσένη το 1997 και θα φέρει ανάλογες μεγάλες αντιδράσεις
.
 Η μονιμοποίηση των αναπληρωτών – ωρομισθίων μέσα από τους πίνακες αποτελεί για την
Ομοσπονδία αδιαπραγμάτευτο αίτημα.


http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/exaggeliesYPEPTH131109.pdf

Τα σχόλιά μου :
1) δεν διάβασε η ΟΛΜΕ ότι θα υπάρξει μεταβατική περίοδος για όσους πολλά χρόνια
μαζεύουν προϋπηρεσία, ώρα την ώρα, εργαζόμενοι σε όλη της Ελλάδα ?

2) θέλει μονιμοποίηση και των βυσμάτων η ΟΛΜΕ ?
3) δεν είναι υπέρ της αξιοκρατίας η ΟΛΜΕ ?

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #457 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 04:04:05 pm »
"Αυτοεκπληρούμενη προφητεία"

Είχα πιστέψει από την αρχή ότι κάτι καλό θα καταφέρει ο μαθητής Γιώργος και η μαθήτρια Άννα .
Τα μέχρι τώρα ΤΕΣΤ επιβεβαιώνουν την αρχική μου πρόβλεψη .

 αυτό λες ?
 
 ;D ;D ;D

καλό !!!   πολύ καλό !!! 

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #458 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 04:24:06 pm »
Ιδιοσυντονιζόμαστε.
Μόνο που χρειάζεται και άλλες ιδιοσυχνότητες να συντονιστούν. 

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #459 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 10:25:53 pm »
Έχω στο μυαλό μου 2 βασικές σκέψεις για την υλοποίηση ενός αξιοκρατικού και δίκαιου συστήματος διορισμών στην εκπαίδευση .

1) Κλείσιμο όλων των παραθύρων ρουσφετιού ( όπως αυτό της Π.Δ.Σ. ) και διατήρηση των σημερινών ποσοστών ( 60% - 40% ) στους διορισμούς .  Σε αυτή την περίπτωση τα ποσοστά ( 60 - 40 ) θα είναι πραγματικά και όχι πλασματικά όπως τώρα . Επιπλέον από εδώ και πέρα ( αν εφαρμοστεί το κλείσιμο παραθύρων ) για να πάρει κάποιος τα πρώτα μόρια προϋπηρεσίας ( και να διεκδικεί διορισμό από τον πίνακα του 40% ) θα πρέπει να επιτύχει στον ΑΣΕΠ . Οπότε μακροπρόθεσμα θα υπάρχει αξιοκρατία 100%  αφού όλοι ( και του 60% και του 40% ) θα έχουν κερδίσει δίκαια ( και όχι με βύσμα ) τον διορισμό τους .

2) Διορισμοί 100% μέσω ΑΣΕΠ  με την απαραίτητη μεταβατική περίοδο ( π.χ. 3 χρόνια ) ώστε να διοριστούν όλοι όσοι έχουν κερδίσει δίκαια την προϋπηρεσία τους .  Ταυτόχρονα βέβαια ( και στο διάστημα της μεταβατικής αυτής περιόδου ) θα πρέπει να κλείσουν όλα τα παράθυρα .

Όποια από τις παραπάνω επιλογές και αν εφαρμοστεί ( ή τρίτη επιλογή που θα κινείται προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση )  θα είχαμε δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών .  Δύο πλεονεκτήματα της επιλογής 2) είναι τα εξής .  Πρώτον δεν αδικεί συναδέλφους που δουλεύουν χρόνια σε φροντιστήρια και δεν κερδίζουν μόρια προϋπηρεσίας . Αλλά το πιο σοβαρό πλεονέκτημα της επιλογής 2) είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για άνοιγμα νέων παραθύρων στο μέλλον .
Και στις δύο παραπάνω προτάσεις ο στόχος είναι να υπάρξει αξιοκρατία και δικαιοσύνη .

Υ.Γ.1.  καλό είναι να διεκδικούμε πολλούς διορισμούς αλλά από τι στιγμή που δεν μπορούν να διοριστούν όλοι είναι αναγκαίο να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία . 
Υ.Γ.2  μπορεί ο ΑΣΕΠ να έχει αδυναμίες αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει αξιοκρατία .
Υ.Γ.3  ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. να ζήσουμε να τον θυμόμαστε  ;)

Ερωτήσεις :
Πάμε ( μετά από μια μεταβατική περίοδο ) προς ένα σύστημα διορισμών 100% μέσω ΑΣΕΠ ?
Θα κλείσουν όλα τα παράθυρα και κατά τη μεταβατική περίοδο ?
Θα υπάρξει εκκαθάριση ( από όλους όσους είχαν μπει από το παράθυρο ) των πινάκων ?
Στη μεταβατική περίοδο θα διοριστούν και όσοι ( π.χ. ) έχουν προϋπηρεσία από εκκλησιαστικά λύκεια ?

Προσοχή !
 Tο σύστημα διορισμών δεν έχει σχέση με το πλήθος των διορισμών .
 Λίγους ή πολλούς διορισμούς μπορούν να κάνουν με το οποιοδήποτε σύστημα διορισμών .
 Συνεπώς είναι ανεξάρτητες  οι παρακάτω διεκδικήσεις :
α) αύξηση διορισμών
β) αξιοκρατία

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #460 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 10:40:05 pm »
ΚnKn
Η ΟΛΜΕ είναι Ηλίθια
Η ΔΟΕ είναι Ηλίθια
Ο Κάτσικας είναι Ηλίθιος
εεεε είμαι και εγώ Ηλίθιος

ξέρω ότι εκ των προτέρων ότι δεν πρόκειται να επίσω κάποιον που επι 544 ποστ υπερασπίζεσαι το 100% ΑΣΕΠ και ρε φίλε να ξέρεις ότι παίρνεις πολύ πόνο πάνω σου

Πρόσεξε όμως γιατί η υπουργός είναι αρκετά έξυπνη

Προς νεότερους συναδέλφους......παρακαλώ προσπαθήστε να σκεφτείτε ώριμα.
Δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά είναι δύσκολη η στιγμή.Η θέση που παίρνεται τώρα θα επηρεάσει όχι μόνο εσάς αλλά και όλους τους υπόλοιπους.Καταλαβαίνω σε αυτές τις δύσκολες εποχές μερικοί να κοιτάξουν να σώσουν τον εαυτό τους .Για να τον σώσετε όμως παρακαλώ διαβάστε τα παρακάτω . Ειλικρινά ..... παρακαλώ να διαβάσετε ήρεμα και αργά ...

Η καινούρια τροπολογία πλήτει κυρίως εσάς...

        1.Σας πλήτει γιατί θα δίνετε σε έναν διαγωνισμό με άνισους όρους.
Πιστεύεται ότι μπορείτε να γράψετε καλύτερα από εμένα?Και φυσικά εννοώ τον κάθε ... εμένα.Σας απαντώ εκ των προτέρων μπορεί ναι .....μπορεί και όχι.Υπάρχες και κάτι άλλο όμως.
Έχω 31 μήνες προυπηρεσία σε 7 χρόνια περιπλάνησης.Υπάρχουν στον κλάδο μου πάνω από 500 άτομα με προυπηρεσία άνω των 20 μηνών!Υπάρχουν περίπου 400 ακόμα με προυπηρεσία άνω των 10 μηνών.
Πιστέυετε ότι μπορείτε να προσπεράσετε αυτήν την μοριοδότηση?Ποια πιστέυεται ότι θα είναι η αναλογία προσλήψεων στον Διαγωνισμό.Προσέξτε τους αριθμούς 900 άτομα...

           2.Σκοπός είναι να μειωθούν οι διορισμοί
Αν είχαμε έναν μεγάλο αριθμό προσλήψεων θα υπήρχε η πιθανότητα κάποιος να καταφέρει να προσπεράσει μερικούς που έχουν υψηλή μοριοδότηση αλλά για σκεφτείτε το αν έχουμε έναν αριθμό πχ 150 προσλήψεων (παίρνω παράδειγμα από τον τελευταίο ΑΣΕΠ στον κλάδο μου) πιστεύεται ότι η βάση θα είναι κάτω από 110% ?Πιστεύεται ότι ακόμα και η βάση αναπλήρωσης και ορομισθίου θα είναι προσβάσιμη?

            3.Παντού υπάρχει ένα σύστημα
Είναι ένα ζήτημα το ποιες είναι οι αξίες αυτού του συστήματος.Μία απο αυτές είναι και το κατα πόσο εξαντλητικό είναι αυτό ,πόση προσπάθεια χρειάζεται να καταβάλλεις για να αποδείξεις τί?Ότι εκείνη την στιγμή ήσουν καλύτερα προετοιμασμένος ή ότι δεν ήσουν αλλά επειδή έχεις παραπάνω μόρια ...επιλέγεσαι...Το μόνο που γίνεται είναι να γίνεται ακόμα εξαντλητικότερες οι συνθήκες εισόδου και παραμονής για να αποτραπούν περισσότεροι.Και υπάρχει και η αβεβαιότητα που δημιουργεί στον οποιοδήποτε....Μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει μια διάταξη όπως η   "24μηνες + οποιοσδήποτε ΑΣΕΠ" ? Προσέξτε τι θέλετε να αλλάξει....


Δεν θέλω να κάνω μεγάλο το ποστ γιατι πραγματικά θέλω να το διαβάσετε αλλά οπωσδήποτε θέλω να πω πριν τελειώσω ότι δεν παλεύω μόνο για εσάς...παλεύω και για εμένα.
Γιατί και εγώ όπως και εσείς πιστεύω ότι μπορώ να γράψω καλύτερα από όλους αλλά εγώ έχω μοριοδότηση και μπορώ να πιάσω και το 120 %.Δεν θέλω όμως ρε συνάδελφοι ! Έχω αποδείξει σε πολλούς Διαγωνισμούς ότι και αυτό το κάνω αλλά είναι εξαντλητικόοοοο .Αυτή η εργασία στον ιδιωτικό τομέα πληρώνεται χρυσάφι.Τόσες χαμένες εργατοώρες ,τόσες πολλές,για μένα είναι εξι μήνες για να αποδείξω πάλι τι?Πόσο άχρηστα εξαντλούμε τις δυνάμεις μας σε αυτήν την χώρα?
Συνάδελφοι εγώ θα κουραστώ και θα τα καταφέρω ...εσείς θα κουράζεστε και δεν θα είναι δυνατό να τα καταφέρετε.....Προσέξτε τι θέλετε να αλλάξει.
Τέλος θέλω να πω ότι είμαι περήφανος για το ότι κάποτε ενώ ήμουν νέος το 98 και δεν είχα πάρει πτυχίο...ανέβηκα πάνω από το υποτιθέμενο συμφέρον μου και υποστήριξα την επετηρίδα.Αποδέχτηκα τον Διαγωνισμό μόνο όταν έγινε ευρήτερη η αποδοχή του από τον κλάδο.Και κάθε φορά που συνάντησα κάποιον συνάδελφο του 98 ....φαίνονται...... τον αντιμετώπισα σύμφωνα με την ιστορία του.

Ακόμα και αν δεν κερδίσατε τίποτα από τα λεγόμενά μου θα ήθελα να διαβάσεται και έναν εμπειρότερο συνάδελφο που άνοιξε τις πύλες της ενημέρωσης στην εκπαίδευση με το alfavita ,τον κ Κάτσικα σε ένα άρθρο με περιγραφικό τίτλο... "Όλοι ζημιωμένοι".

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4546182
 
Επίσης, με το νέο σύστημα διορισμών που προωθείται, από όλες τις σημερινές ομαδοποιήσεις των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών βγαίνουν ζημιωμένοι. Η κ. Διαμαντοπούλου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Θα περνάνε όλοι με το ΑΣΕΠ, θα γίνονται δόκιμοι και θα συνεχίζουν την πορεία τους. Γι΄ αυτούς που περνάνε με το ΑΣΕΠ βεβαίως για την τελική επιλογή θα μετράει και η προϋπηρεσία».

Δηλαδή, όλη η διαφάνεια και η αξιοκρατία είναι ότι καταργούμε τη σειρά επιτυχίας στο ΑΣΕΠ και την αναμειγνύουμε με την υπάρχουσα προϋπηρεσία. Με άλλα λόγια, ο νούμερο 1 επιτυχών του ΑΣΕΠ μπορεί να καταταγεί στο νούμερο 100 αν δεν έχει προϋπηρεσία. Και αν το σύνολο των θέσεων είναι 100, ο νούμερο 101 θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ, χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει τώρα, δηλαδή αναπληρωτής- μόρια - μονιμοποίηση. Σε τελική ανάλυση, ποιον εξυπηρετεί αυτή η νέα διαδικασία, αφού οι έχοντες προϋπηρεσία σαφέστατα χάνουν, αλλά και οι μη έχοντες προϋπηρεσία, αν δεν είναι μέσα στους ελάχιστους διοριστέους, χάνουν και αυτοί; 
             

Έυχομαι σε όλους σας "εκτος τους γνωστούς του υπουργείου " που διαβάσατε αυτο το ποστ να είστε περήφανοι για τις στάσεις σας και τα επιτεύγματά της για πάντα,είναι ωραίο συναίσθημα.
Καλή συνέχεια




Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #461 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 10:45:56 pm »
 2.Σκοπός είναι να μειωθούν οι διορισμοί

Προσοχή !
 Tο σύστημα διορισμών δεν έχει σχέση με το πλήθος των διορισμών .
 Λίγους ή πολλούς διορισμούς μπορούν να κάνουν με το οποιοδήποτε σύστημα διορισμών .
 Συνεπώς είναι ανεξάρτητες  οι παρακάτω διεκδικήσεις :
α) αύξηση διορισμών
β) αξιοκρατία

Υ.Γ. ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. να ζήσουμε να τον θυμόμαστε

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182659
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.