0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"διαθεματικότητα" που ανάθεμα και αν έχει καταλάβει κανείς μας πως εφαρμόζεται στην πράξη για να μην πω οτι πολλοί απο μας ούτε θεωρητικά το γνωρίζουμε αυτό το θέμα
Υ.Γ. δεν αποσιωπώ τα γεγονότα...... απλά απέχω
ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές
Όμως, σκεφτείτε.. πόσο άρτια -προσοχή, λέω ''άρτια", όχι ""σωστή"" θα μπορούσε να θεωρηθεί μια δραστηριότητα εναλλαγής μέρας-νύχτας στηριζόμενη αποκλειστικά και μόνο στο αντικείμενο της Γλώσσας; Όταν μάλιστα, κατα την εκφώνηση αναφέρεται ότι στην τάξη σου υπάρχουν και αλβανόφωνα παιδιά, δεν είναι σαν να τα αποκλείεις; Αν και δέν είναι μόνο τα Αλβανόπουλα. Κάλλιστα, στις ηλικίες που διδάσκουμε, μπορώ να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα ελληνόγλωσσων παιδιών που δυσκολεύονται ιδιαίτερα στο χειρισμό της ελληνικής και στην παραγωγή λόγου, προφορικού και γραπτου. Αυτό βέβαια, είναι και σε ένα βαθμό λογικό.. Τα παιδιά έχουν τόσους τρόπους να εκφραστούν- ζωγραφική, δραματοποίηση κτλ-, γιατί να περιμένουμε από αυτά να μπορούν να είναι καθισμένα στον κύκλο της συζήτησης επί μισή ώρα, μέχρι να τελειώσει η συζήτησή μας για την εναλλαγή μέρας-νύχτας;;; Όσο όμορφη, εποικοδομιτική κι απαραίτητη κι αν είναι, δε νομίζω ότι μπορούμε να σταματήσουμε εκεί.. Δεν είναι λάθος, δεν είναι όμως και ολοκληρωμένο.
Παράθεση από: vasilikiP στις Απριλίου 02, 2009, 05:05:11 pm ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές δεν βλεπω καθολου ανταγωνιστικα κανενακαι εγω ειχα παρει παρα πολλα απο τις συζητησεις που ειχαμε προ ασεπμετα ασεπ μεγαλη απογοητευσηκαι γι αυτο και σχολιασα οτι θα θελα να ακουσω τη γνωμη ενος ανθρωπου που πηρα πολλα προ ασεπ πριν βγουν τα αποτελεσματαοπως και να χει καλυτερα να απεχω γενικως γιατι οτι γραφω παρεξηγειται και το κλιμα εδω μεσα εχει παραστραβωσει να ειστε καλα