0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vasilikip στις Μαΐου 10, 2010, 02:04:54 pmΣημείωση: Οργανικές έχουν στην Ε.Α και όχι σε τμήμα ενταξης συγκεκριμένα. Αυτοί λοιπόν που έχουν οργανική θα εργαστούν στα ειδικά(συμφωνα πάντα με την ίδια πηγή)δες αυτό http://www.18-dim-ach.gr/site/?cat=11στο τέλος λέει Από το επόμενο σχ.έτος 2003-2004 και μέχρι σήμερα λειτουργεί με οργανικά τοποθετημένο τον Υπεύθυνο του Τμήματος Ένταξης και Υποδιευθυντή του σχολείου μας κ....δες και αυτό http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8_4_9_1258.phpστην Α/θμια υπάρχουν δάσκαλοι που έχουν πάρει οργανικές σε Τ.Ε. συγκεκριμένα, και όχι ΓΕΝΙΚΑ στην Ε.Α. οργανικό κενό σημαίνει συγκεκριμένος χώρος (σχολείο/υπηρεσία κλπ).
Σημείωση: Οργανικές έχουν στην Ε.Α και όχι σε τμήμα ενταξης συγκεκριμένα. Αυτοί λοιπόν που έχουν οργανική θα εργαστούν στα ειδικά(συμφωνα πάντα με την ίδια πηγή)
Κι εγώ ως τώρα σκεφτόμουν τα χειρότερα...αλλά όσο το σκέφτομαι και το συζητάω παραπάνω....δεν καλύπτονται κενα μόνο με αποσπασμένους που θα επιστρέψουν...σε καμία περίπτωση...αλλά θα δείξει...!! Κάτι ακόμη....η ηλίθια είπε πως δεν θα υπάρχουν πλέον ωρομίσθιοι,αλλά αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου....δηλαδή αναπληρωτές π.χ με 16 ώρες...;;
Νομίζω ότι γίνεται ένα λάθος από πολλούς. Η φράση "του πρώτου μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νομοσχεδίου και του επόμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ", αναφέρεται όχι στους δύο επόμενους, αλλά μόνο στον επόμενο, όποτε αυτός γίνει. Θα είναι ο πρώτος διαγωνισμός από τη στιγμή που θα ισχύσει το νομοχέδιο και ο επόμενος γενικά (ο επόμενος αυτού του 2008). Αλλιώς θα έλεγε για τους δύο πρώτους διαγωνισμούς μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νομοσχεδίου ή θα έλεγε για τους δύο επόμενους διαγωνισμούς. Οπότε αν γίνει άμεσα ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, μέχρι αυτόν θα ισχύουν και τα σεμινάρια. Το θεμα είναι ποιός θα έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε αυτόν.Το όλο θέμα των σεμιναρίων των 400 ωρών έχει δημιουργήσει μεγάλες αδικίες και στρεβλώσεις. Αφενός έβαλε την οικονομική ευχέρεια ως το μόνο προσόν εισόδου στην εκπαίδευση (όποιος έχει να πληρώσει δυόμιση χιλιάρικα μπαίνει στην εκπαιδευση, όποιος δεν έχει μένει απέξω) και αφετέρου μη έχωντας κανέναν έλεγχο, άνθρωποι που δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους σε αυτά τελικά βρέθηκαν να διδάσκουν σε σχολεία. Πόσο δίκιαιο είναι όλο αυτό αλήθεια;
5. Στο ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) καταργούνται:α) στο άρθρο 20, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1.1,η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1.2, η περίπτωση γ΄της παραγράφου 1.3, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου1.4, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 2.2 και η περίπτω-ση γ΄ της παραγράφου 3, β) η περίπτωση ζ΄ της παρα-γράφου 1 του άρθρου 21 και γ) η περίπτωση β΄ της πα-ραγράφου 1 του άρθρου 22. Η ισχύς των διατάξεων τουπροηγούμενου εδαφίου για τους κλάδους ΠΕ 61 (Νηπια-γωγών Ε.Α.Ε.) και ΠΕ 71 (Δασκάλων Ε.Α.Ε.) ισχύει απότη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Εφημερίδα τηςΚυβερνήσεως. Για τους λοιπούς κλάδους, τα ειδικά τυ-πικά προσόντα που προβλέπονται στις διατάξεις που κα-ταργούνται με τo πρώτο εδάφιο εξακολουθούν να ισχύ-ουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου και του επόμε-νου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεωνστην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, εφόσον τα σχετικάπιστοποιητικά παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων α-ποκτήθηκαν έως τις 31.8.2010.
Παράθεση από: Green στις Μαΐου 11, 2010, 05:32:43 pmΝομίζω ότι γίνεται ένα λάθος από πολλούς. Η φράση "του πρώτου μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νομοσχεδίου και του επόμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ", αναφέρεται όχι στους δύο επόμενους, αλλά μόνο στον επόμενο, όποτε αυτός γίνει. Θα είναι ο πρώτος διαγωνισμός από τη στιγμή που θα ισχύσει το νομοχέδιο και ο επόμενος γενικά (ο επόμενος αυτού του 2008). Αλλιώς θα έλεγε για τους δύο πρώτους διαγωνισμούς μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νομοσχεδίου ή θα έλεγε για τους δύο επόμενους διαγωνισμούς. Οπότε αν γίνει άμεσα ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, μέχρι αυτόν θα ισχύουν και τα σεμινάρια. Το θεμα είναι ποιός θα έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε αυτόν.Το όλο θέμα των σεμιναρίων των 400 ωρών έχει δημιουργήσει μεγάλες αδικίες και στρεβλώσεις. Αφενός έβαλε την οικονομική ευχέρεια ως το μόνο προσόν εισόδου στην εκπαίδευση (όποιος έχει να πληρώσει δυόμιση χιλιάρικα μπαίνει στην εκπαιδευση, όποιος δεν έχει μένει απέξω) και αφετέρου μη έχωντας κανέναν έλεγχο, άνθρωποι που δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους σε αυτά τελικά βρέθηκαν να διδάσκουν σε σχολεία. Πόσο δίκιαιο είναι όλο αυτό αλήθεια;.....εξακολουθούν να ισχύουν µέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου και του επόµενου διαγωνισµού του Α.Σ.Ε.Π. ...εγώ επιμένω να αντιλαμβάνομαι ότι μιλάει για 2 ΑΣΕΠμε μια πρόχειρη ματιά είδα και αυτόστο άρθρο 9 λέει στην παράγραφο 1 ....µπορεί να παρατείνεται η µεταβατική περίοδος του προηγούµενου εδαφίου έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισµού του Α.Σ.Ε.Π. τις διατάξεις του παρόντος νόµου.,εδώ βλέπουμε ότι μιλάει για έναν.ενώ στο ίδιο άρθρο παράγραφος 5 λέει Στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών που θα συνταχθούν µετά την έκδοση των αποτελεσµάτων του πρώτου µετά την έναρξη ισχύος του παρόντος και του επόµενου διαγωνισµού του Α.Σ.Ε.Π. εντάσσονται, κατ’ εξαίρεση,....οπότε είναι ξεκάθαρο ότι μιλάει για 2 ΑΣΕΠ.
βασικα,το οτι το σεμιναριο παυει αμεσα να θεωρειται προσον για τους κλαδους ΠΕ61 και ΠΕ71 ,γιατι να σημαινει αυτοματως πως απλοι δασκαλοι και νηπιαγωγοι με σεμιναριο μενουν στην απεξω?δεν τους πιανει το κομματι που μιλαει για" ισχυ για 2 ακομα ΑΣΕΠ "?