0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοση νευρικοτητα... Εν πασει περιπτωση γιατι τα εχετε με τους σεμιναριουχους , γιατι δεν το βλεπετε και ως ευκαιρια μιας δια βιου μαθησης του εκπαιδευτικου, η' επιμορφωσης πολυ χρησιμη σας διαβεβαιω γιατι η εκπαιδευση δεν ειναι στατικη , αλλαζουν τα πραγματα..πρεπει να ενημερωνομαστε..τωρα και τα σεμιναρια και τα μεταπτυχιακα εχουν λεφτα .Γιατι ειστε αδικοι , πολλοι δουλευουν και διεθεσαν αυτα τα χρηματα για ενα σεμιναριο η' μεταπτυχιακο. Σε ανταγωνιστικη κοινωνια ζουμε ετσι φτιαχνονται τα βιογραφικα..αλιμονο στον εκπαισευτικο που δεν επιμορφωνεται στις μαθησιακες η΄στην σχολικη ψυχολογια....Ας αποφασισουν ομως να μοριοδοτησουν αναλογα τα προσοντα οπως γινεται στα ιδωτικα ...ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝ
Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής όταν αξιολογούν και βρουν ότι κάτι δεν πάει καλά κάνουν διορθωτικές κινήσεις ώστε να βελτιώσουν τον αξιολογούμενο. Δεν τον "απολύουν" αλλά τον "επιμορφώνουν" και το κάνουν ευέλικτα, μέχρι να πετύχουν τον στόχο μας. Επιπλέον τα συμπεράσματα τους από μία περίπτωση που μπορεί να γνωρίζουν δεν τα γενικεύουν χαρακτηρίζοντας συλλήβδην. Έτσι λειτουργεί η πλειονότητα (πιστεύω) στην ειδική, καλός ή κακός.
η ΕΑ οντως δεν ειναι καθολου καλα οργανωμενη.. γι 'άυτο και μπαινουν και απο τα παραθυρα.. κι εγω μαζι σου Green για την αξιολογηση των ηδη προσληφθεντων. Ειδες ομως πως αγριευουν για την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας .. εμ ... εχουν συνηθισει να καθονται και ξεβολευονται..Τωρα στο θεμα μας. διαβασα σημερα στα ΝΕΑ για τον ασεπ εα και δεν ελεγε τιποτα για την Δ/θμια γνωριζει κανεις τιποτα?
εγώ μιλάω για μαθητές, μιλάω για συγκεκριμένη κουλτούρα που έχει η πλειονότητα των εκπαιδευτικών στην ε.α.
Παράθεση από: kinegiros στις Μαΐου 24, 2010, 12:16:31 pmεγώ μιλάω για μαθητές, μιλάω για συγκεκριμένη κουλτούρα που έχει η πλειονότητα των εκπαιδευτικών στην ε.α.Kάτι λέγαμε για γενικεύσεις και το τι καταδεικνύουν...