*

Αποστολέας Θέμα: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων  (Αναγνώστηκε 5964 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος musk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 02, 2008, 10:31:32 μμ »
Με αφορμή τις διαπιστώσεις της Μariav θα ήθελα να αποσαφηνίσω ορισμένα ζητήματα χωρίς διάθεση απολογίας.
Ο λόγος που νιώθω την ανάγκη να το κάνω είναι ότι θεωρώ ότι η απάντησή σου δε διαπνέεται από πνεύμα ειρωνείας ούτε διάθεσης δημιουργίας κλίματος διαμάχης και αντιπαλότητας. Το σημειώνω αυτό, διότι προσωπικά δε θα ήμουν διατεθειμένη ούτε και εκ φύσεως θα μπορούσα να εμπλακώ σε ανάλογες καταστάσεις.   
1) Μόνο στον τελευταίο διαγωνισμό ο αριθμός των προκηρυχθεισών θέσεων ήταν ο ίδιος και για τις δύο ειδικότητες, δηλ. 24. Σύμφωνα με την προκήρυξη που αφορούσε το διαγωνισμό του 2005, 53 θέσεις αφορούσαν την ειδικότητα των Κοινωνιολόγων και 37 των Νομικών και Πολιτικών Επιστημών, κάτι που κατά την άποψή μου ενδεχομένως σημαίνει ότι -επειδή ακριβώς τα ανατειθέμενα μαθήματα στις δύο ειδικότητες είναι σχεδόν ίδια- το Υπουργείο προτίθεται να προκηρύξει περισσότερες θέσεις για τον κλάδο ΠΕ13, προκειμένου να διατηρείται κάποια ισορροπία. Η άποψή μου είναι αυτή τονίζω, την οποία και καταθέτω.
2) Έστω και αν επαναλαμβάνομαι, θέλω εκ νέου να υπογραμμίσω ότι ο κλάδος ΠΕ13 αγωνίστηκε για την αποτροπή αποκλεισμού του, δε διεκδίκησε – δε διαπραγματεύτηκε άμεσα ή έμμεσα αριθμό θέσεων. Κατά συνέπεια, σε καμία περίπτωση -όπως και εσύ γράφεις- ο κλάδος ΠΕ13 δεν είναι υπόλογος για τον αριθμό των υπό προκήρυξη θέσεων του κλάδου ΠΕ10.
3) Οι «υπάρχουσες ανάγκες» στις οποίες αναφέρθηκα καλύπτονται μεν τόσο από τους ΠΕ13 όσο και από τους ΠΕ10, ωστόσο αναφορικά με την κάλυψή τους παραπέμπω στην πρώτη επισήμανση αυτής της απάντησής μου.
4) Βεβαιότατα, ως προς τις αναθέσεις ισχύουν αυτά που παραθέτεις ακριβώς, τα οποία και έχω υπόψη μου.
5) Ο θεμελιώδης νόμος της «προσφοράς και ζήτησης» στον οποίο αναφέρθηκα αφορούσε, και ελπίζω να ήμουν σαφής, στο γεγονός ότι οι αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ13 διορίζονταν -έως τώρα τουλάχιστον- έστω και με 2.5 μόρια περίπου, γεγονός που συνδέεται απόλυτα με τον σαφώς μικρότερο αριθμό εχόντων διδακτική προϋπηρεσία του κλάδου μας σε σχέση με τους Κοινωνιολόγους, οι οποίοι καλούνται να συγκεντρώσουν περισσότερα μόρια για διορισμό «από Πίνακα», λόγω των διαφορετικών δεδομένων που ισχύουν για την ειδικότητα ΠΕ10 (επί παραδείγματι αριθμός εχόντων παιδαγωγική επάρκεια)
6) Οι έχοντες Παιδαγωγική Επάρκεια υποψήφιοι του κλάδου ΠΕ13 δεν είναι μόνον 60. Πράγματι, ο αριθμός αυτός προκύπτει από τους Πίνακες του ΥΠΕΠΘ, ωστόσο συνυπολογίζοντας τους επιτυχόντες με Παιδαγωγική Επάρκεια αλλά μη διοριστέους του 2005 ανέρχονται περίπου στους 130-140, αν δε συνυπολογίσουμε και εκείνους που για τον «χ» λόγο δεν εμφανίζονται πουθενά, το βέβαιο είναι ότι ο αριθμός των κατόχων Παιδαγωγική Επάρκεια θα αποτελέσει έκπληξη, και αυτό το απευθύνω και στους συνυποψήφιους του κλάδου ΠΕ13.
7) Ως προς τα β α σ ι μ α  ε π ι χ ε ι ρ ή μ α τ α  του κλάδου ΠΕ13, αυτά δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση…κρατικά μυστικά. Καταρχήν, ορισμένα εξ αυτών είναι: αποτελεί εξ ορισμού παράλογο να αποκλείεται ο κλάδος από το διαγωνισμό και άρα από την Εκπαίδευση ύστερα από 31 συναπτά χρόνια, αποκλεισμός από το διαγωνισμό θίγει τα επαγγελματικά μας συμφέροντα, αποκλεισμός από το διαγωνισμό καθιστά άνευ αντικειμένου την Παιδαγωγική Κατάρτιση που με τόσο κόπο ο καθένας μας απέκτησε και ως γνωστόν μαθήματα του κλάδου ΠΕ13 ανατίθενται σε ειδικότητες από τις οποίες απουσιάζει το απαιτούμενο επιστημονικό υπόβαθρο, και οι οποίες μάλιστα δεν είναι καν «παρεμφερείς» με τον κλάδο ΠΕ13, αν δεχτώ ότι η «συνάφεια» μεταξύ ΠΕ13 και ΠΕ10 έγκειται στην «επικάλυψη» των διδασκόμενων μαθημάτων της μιας ειδικότητας από την άλλη, οπότε η επίκληση αυτού του επιχειρήματός μας, αφορά όπως γίνεται αντιληπτό, ειδικότητες από τις οποίες απουσιάζει έστω και το ελάχιστο σχετικό επιστημονικό υπόβαθρο. Και λέω, όπως γίνεται αντιληπτό, διότι εμείς προβήκαμε σε διαβήματα έχοντας υπόψη ότι ούτως ή άλλως διδάσκουμε από κοινού τα σχετικά μαθήματα. Το τελευταίο αυτό επιχείρημα αφορούσε όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες που αναλαμβάνουν τη διδασκαλία των σχετικών μαθημάτων.

Λυπάμαι για το μακροσκελές του μηνύματός μου. Θεωρώ ότι ήταν αναγκαία η παραπάνω ανάλυση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:03:49 »

Αποσυνδεδεμένος musk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 02, 2008, 10:46:17 μμ »
Διόρθωση: η απάντηση απευθύνεται στη marias, όχι στη mariav.

Αποσυνδεδεμένος POLITIS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 03, 2008, 12:20:02 πμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Ως ΠΕ13 σας αναφέρω ότι ο κλάδος μας και η επιστημονική μας ένωση ανέκαθεν υποστήριζαν την ενότητα, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών, και ιδιαίτερα των Κοινωνικών Επιστημόνων, οπότε δεν μπορεί να κατανοήσει το διασυρμό του κλάδου ΠΕ13 σε γνωστά εκπαιδευτικά φόρα, ιστοσελίδες, καθώς και στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ από ορισμένους Κοινωνιολόγους.

Θεωρώ ότι τέτοιου είδους συκοφαντικές πρακτικές δείχνουν αντισυναδελφικότητα, τους χαρακτηρίζουν ως προς το ήθος και θέτουν σε αμφισβήτηση την παιδαγωγική τους επάρκεια στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μαθητών.

Καλό θα ήταν να σταματήσουν να βλάπτουν τους εαυτούς τους και τους συναδέλφους τους καταφεύγοντας σε ανυπόστατες και αναπόδεικτες θεωρίες συνωμοσίας!

Αναλυτικότερα:
1ον : Οι εκπαιδευτικοί Πολιτικοί και Νομικοί Επιστήμονες –είτε μόνιμοι είτε αδιόριστοι- με Παιδαγωγική Επάρκεια είναι σημαντικά περισσότεροι από τους αντίστοιχους Κοινωνιολόγους. Συνεπώς, δεν ευσταθεί το περί τριπλάσιου αριθμού κατόχων Παιδαγωγικής Επάρκειας κλάδου ΠΕ10 επιχείρημά σας. Οι Ενιαίοι Πίνακες δεν είναι επαρκής πηγή.
2ον : Ο χαμηλός αριθμός απαιτούμενων μορίων για το διορισμό των ΠΕ13 μέσω του 40% οφείλεται στο γεγονός ότι κατά την τελευταία 5ετία για τα κενά Αναπληρωτών και Ωρομισθίων του κλάδου μας, δεν προσλαμβάνονταν Πολιτικοί ή Νομικοί Επιστήμονες αλλά καθηγητές διαφόρων άλλων κλάδων, μεταξύ αυτών και Κοινωνιολόγοι.
3ον : Τα μαθήματα Α΄ Ανάθεσης των ΠΕ13 ήταν ανέκαθεν περισσότερα από αυτά των ΠΕ10, λόγω του ότι οι δεύτεροι δεν αντικείμενα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπ/ση.
4ον : Η εντύπωση ότι δήθεν οι 30 θέσεις για τον ΑΣΕΠ είναι πολλές για τους ΠΕ13 και ότι αυτές αφαιρέθηκαν από τους Κοινωνιολόγους δεν ευσταθεί. Διότι πρώτον ουδέποτε οι ΠΕ13 ζήτησαν να πάρουν τις θέσεις άλλων κλάδων και δεύτερον δόθηκαν πολύ περοσσότερες σε άλλους κλάδους που έχουν χιλιάδες υπεράριθμους μόνιμους, λ.χ. ΠΕ05 (Γαλλικής) 144 με 2.500 μόνιμους υπεράριθμους.
5ον : Η έλλειψη ουσιαστικών επιχειρημάτων του κλάδου ΠΕ10 αποδεικνύεται από τον γεγονός ότι έχουν σχεδόν αντιγράψει τη δομή, την επιχειρηματολογία και τη φρασεολογία της Επιστολής Διαμαρτυρίας των Πολιτικών & Νομικών Επιστημόνων (21-5-2008 στο ALFAVITA).

Τέτοια φαινόμενα είναι λυπηρά και ελπίζω να μη δοθεί συνέχεια, ειδάλλως το αποτέλεσμα θα είναι να καταργηθούν και τα μαθήματά μας και οι κλάδοι μας.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 03, 2008, 12:52:36 πμ »
Καταρχήν να ζητήσω συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα που θα ακολουθήσει αλλά δεν μπόρεσα να εκφραστώ διαφορετικά.
Δεύτερον, παρότι δεν ανήκω στου αδιόριστους συναδέλφους μου, να ξεκαθαρίσω πως είμαι 100% με το μέρος τους και στο πλευρό τους. Κάνω αυτή την δήλωση γιατί ίσως όσα θα σχολιάσω παρακάτω να τους κακοκαρδίσουν.

Καταρχήν  αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω την άποψη μου γιατί θεωρώ πως σε κάποιο άλλο θέμα του forum το σχόλιο μου ότι εκεί που δεν αρχικά θέσεις στον επικείμενο διαγωνισμό για τους ΠΕ13 τελικά το Υπουργείο τους έδωσε 30, συμβάλει σε μια κατάσταση  σύγχυσης.  Το συγκεκριμένο σχόλιο μου ήταν μια κραυγή αγανάκτησης για τον πρόχειρο τρόπο που το ΥΠΕΠΘ αντιμετώπισε το ζήτημα των θέσεων των εκπαιδευτικών στους διάφορους κλάδους και σε καμιά περίπτωση δεν ήταν κίνηση ή εκίνηση για δημιουργία «εμπόλεμης» κατάστασης μεταξύ των διαφόρων κλάδων εκπαιδευτικών.
Μarias, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σταθούμε ειλικρινείς απέναντι στους εαυτούς μας να ασκήσουμε αυτοκριτική και πρέπει επιτέλους ως κλάδος να καταλάβουμε μια για πάντα το εξής: Το πρόβλημα μας δεν είναι οι συνάδελφοι των υπολοίπων κλάδων είμαστε εμείς οι ίδιοι. Εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε και δεν διεκδικούμε αυτό που δικαιούμαστε και έτσι παίρνουμε ότι μας αξίζει. Και θα εξηγήσω γιατί το λέω αυτό ξεκινώντας με μια ας το πούμε ιστορική αναδρομή.
Με την εισαγωγή της Κοινωνιολογίας στη β/μια «εχθροί» μας ήταν οι φιλόλογοι, οι θεολόγοι κι όσοι έπαιρνα β’ ανάθεση το μάθημα μας. Αργότερα «εχθροί» μας έγιναν οι Οικονομολόγοι γιατί καταργήθηκε το δικό μας μάθημα από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα και έγινε το δικό τους μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο. Σήμερα, «έμμεσα» δηλώνουμε ότι μας αδικούν εξαιτίας των Νομικών. Κάθε φορά που βρισκόμαστε «εκτός» κάποιος άλλος φταίει και εξαιτίας του βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε γιατί η πρώτη ερμηνεία που αποδίδουμε είναι ότι υπερισχύουν οι δυνάμεις των λόμπυ του κάθε κλάδου. Αυτή (ίσως) είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή βρίσκεται σε ερωτήματα του τύπου: Εμείς τι κάναμε για να μην βρεθούμε σε δεινή θέση? Πότε λειτουργήσαμε συλλογικά? Και πότε διεκδικήσαμε αυτό που μας οφείλουν χωρίς να επιρρίπτουμε ευθύνες σε άλλους? Κι ακόμη αν οι άλλοι είναι τόσο «υπόγειοι» και «σκοτεινοί» τύποι εμείς τι κάναμε?  Γιατί θα έπρεπε να ανακοινωθούν οι θέσεις των ΠΕ13 για να αντιδράσουμε? Δηλαδή, τώρα που ξεθύμανε η εποχή «εχθρότητας» με τις άλλες ειδικότητες δεν μας ενοχλεί ότι πχ οι θέσεις των Οικονομολόγων είναι περισσότερες?
Ναι πράγματι στο ότι: 
Παράθεση
«3. Οι πραγματικές ανάγκες και θέσεις για τους  ΠΕ10 δεν φτάνουν ποτέ στο Υπουργείο, αφού η ωρομίσθια διδασκαλία των μαθημάτων της ειδικότητας ΠΕ10 διεξάγεται από άλλες ειδικότητες. (Δ/ντές των σχολείων καλούν άλλες ειδικότητες για ωρομίσθιους στα μαθήματα για τα οποία οι Κοινωνιολόγοι έχουν Α’ ανάθεση, χωρίς να έχουν το κατάλληλο επιστημονικό υπόβαθρο, παραβιάζοντας κάθε κανόνα δεοντολογίας).
4.     Στην ειδικότητα ΠΕ10 Κοινωνιολόγων δεν υπάρχουν 30μηνίτες ή 24μηνίτες  με Παιδαγωγική επάρκεια που να διορίζονται άμεσα και να δικαιολογούν την μείωση των θέσεων στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ, όπως συνέβη με άλλες ειδικότητες.
Και Ναι στο ότι:
6.     Η διδασκαλία των κοινωνικών μαθημάτων εφαρμόζεται σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη, καθώς είναι διαπιστωμένο ότι τα κοινωνικά προβλήματα (εγκληματικότητα, ναρκωτικά, θέματα κοινωνικής ανισότητας, ρατσισμού, κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αλλοτριωμένες ανθρώπινες σχέσεις) αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στους τομείς  της τεχνολογίας, της πληροφορικής, καθιστώντας την παρουσία των κοινωνιολόγων στα εκπαιδευτικά ιδρύματα αναγκαία και τα σχετικά μαθήματα απαραίτητα. Επιπλέον οι κοινωνιολόγοι βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν την κοινωνική πραγματικότητα  που τους περιβάλλει, μπορούν  να καλύψουν και πρόσθετες ανάγκες των νέων για την αντιμετώπιση προσωπικών, οικογενειακών, εκπαιδευτικών και κοινωνικών τους προβλημάτων.
7.  Όλα τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι  ο κλάδος ΠΕ10 Κοινωνιολόγων είναι σήμερα περισσότερο απαραίτητος από ποτέ, αφού διαπιστώνεται ότι υπάρχουν και ανάγκες και θέσεις.
8. Επειδή θέλουμε ως πολίτες αυτής της χώρας να συνεχίσουμε να πιστεύουμε στις αρχές της Ισοπολιτείας και της Ισονομίας κι ελπίζοντας να αρθεί αυτή η αδικία πριν βγει η προκήρυξη

Όμως με ποια στοιχεία και αποδείξεις εμείς θεωρούμε ότι αδικούμαστε γιατί οι  «απαιτήσεις άλλων κλάδων» ικανοποιήθηκαν «σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων μας ενάντια στις Αρχές της Αξιοκρατίας, της Ισότητας, της Χρηστής Διοίκησης και των σχετικών επιταγών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ακόμη κι αν έτσι έγιναν τα πράγματα, είμαστε (Κοινωνικοί) επιστήμονες και γνωρίζουμε πως η Επιστήμη βασίζεται μόνο σε αποδείξεις και στοιχεία όχι εικασίες και αβάσιμες ερμηνείες.
Γι αυτό καλώ τους συναδέλφους μου (αδιόριστους και μη) πρώτον να κατανοήσουν πως όλες οι ειδικότητες των Κοινωνικών Επιστημόνων (Οικονομολόγοι, Νομικοί και Πολιτικών Επιστημών) είμαστε όσο ποτέ άλλοτε αναγκαίοι και χρηστικοί στην εκπαίδευση.
Δεύτερον, να αφήσουμε κατά μέρος ακόμα και την παραμικρή υπόνοια στοχοθέτησης των άλλων κλάδων και να επικεντρωθούμε στο δικό μας. Να τεκμηριώσουμε, να διεκδικήσουμε τη θέση μας και τη χρησιμότητα μας μέσα στην Κοινωνία καταρχήν και κατ’ επέκταση στην εκπαίδευση.
Να δώσουμε νέες προοπτικές στις υπηρεσίες που μπορούμε να παρέχουμε μέσα στην εκπαίδευση. Αν πράγματι στόχος του «έξυπνου σχολείου» και των νέων αναλυτικών προγραμμάτων είναι η δημιουργία ευαισθητοποιημένων πολιτών στα σύγχρονα προβλήματα (περιβάλλον, αειφόρο ανάπτυξη κτλ) τότε είμαστε άκρως απαραίτητοι οι Κοινωνιολόγοι, οι Οικονομολόγοι, οι Νομικοί και οι Πολιτικοί Επιστήμονες. Πως θα εκπαιδεύσουμε και θα ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές στη διαχείριση του περιβάλλοντος? Μαθαίνοντας τους μόνο τι μολύνει και τι όχι το περιβάλλον? Δεν θα πρέπει οι μαθητές μας να μάθουν τι είναι η κοινωνία και πως λειτουργεί και να εκπαιδευτούν ώστε να είναι σε θέση τεκμηριωμένα να κατανοούν και να ερμηνεύουν το γιατί και το πώς η κοινωνία συμπεριφέρεται και διαχειρίζεται συγκεκριμένα το φυσικό της περιβάλλον? Αν σε αυτό δεν μπορούν να βοηθήσουν οι Κοινωνιολόγοι ποίοι μπορούν? Δεν θα πρέπει να γνωρίζουν ποιοι οικονομικοί νόμοι και συμπεριφορές οδηγούν στο ένα ή το άλλο αποτέλεσμα? Αν εδώ δεν είναι σημαντικοί οι Οικονομολόγοι τότε ποιοι είναι? (Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να τα βάλουμε και με τους Οικονομολόγους)
Τέλος, αν δεν είναι οι Νομικοί και οι Πολιτικοί Επιστήμονες απαραίτητοι για να εκπαιδευτούν οι μαθητές μας και οι αυριανοί πολίτες να λειτουργούν μέσα σε κάθε συγκριμένο ιστορικό θεσμικό πλαίσιο, αν δεν γνωρίζουν το Δίκαιο και τα Δικαιώματα τους τότε ποιοί είναι?
Τα κοινωνικά προβλήματα (εγκληματικότητα, ναρκωτικά, θέματα κοινωνικής ανισότητας, ρατσισμού, κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αλλοτριωμένες ανθρώπινες σχέσεις) αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο όχι λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στους τομείς  της τεχνολογίας, της πληροφορικής, αλλά γιατί ο σύγχρονος άνθρωπος κι ο αυριανός πολίτης  δεν είναι σε θέση να κατανοήσει, να ερμηνεύσει και να αντιμετωπίσει ένα κοινωνικό πρόβλημα πως θα το αντιμετωπίσει. Γιατί δεν είναι σε θέση να «διαβάσει» και να ερμηνεύσει στοιχεία, να αντιληφθεί το περιεχόμενο μιας ρύθμισης, να γνωρίζει πως λειτουργεί το Κράτος, να γνωρίζει ποια είναι τα δικαιώματα του και οι υποχρεώσεις τους. Εδώ καλούνται οι Κοινωνικοί Επιστήμονες Όλων των Κλάδων να συνδράμουν.
Τι σόι εκπαίδευση και πολίτες θέλουμε?
Στο ερώτημα αυτό οφείλει επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας επειδή ακριβώς είναι Παιδείας να δώσει απάντηση και τότε πιστεύω πως θα μπορέσει να αντιμετωπίσει όλες τις ειδικότητες των κλάδων της Οικονομίας, της Κοινωνιολογίας, των Νομικών και Πολιτικών Επιστημών με βάση τις αρχές αρχές της Ισοπολιτείας και της Ισονομίας.
Αλλά κι εμείς ως κλάδος οφείλουμε να διεκδικήσουμε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Τίποτα δεν χαρίζεται και δεν δίνεται αμαχητί για αυτό ελπίζω όλοι να δώσουμε τον αγώνα που μας αξίζει, όχι αναμεταξύ μας αλλά μαζί οι κλάδοι των Κοινωνικών Επιστημών.
Οφείλω δε να συμφωνήσω με τον Politis ότι αν δεν προσέξουμε
Παράθεση
το αποτέλεσμα θα είναι να καταργηθούν και τα μαθήματά μας και οι κλάδοι μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2008, 01:02:56 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:03:49 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 03, 2008, 01:11:40 πμ »
Και επειδή βρίσκομαι μάλλον σε κρίση αυτοκριτικής θα προσθέσω ένα ακόμη (πικρό) σχόλιο για τον κλάδο μας (των ΠΕ10 βέβαια).
Για κοίτα marias πόσοι συνάδελφοι ΠΕ13 κινητοποιήθηκαν αμέσως να προστατέψουν τον κλάδο τους? (αυτό το λέω προς τιμή των ΠΕ13).
Για κοίτα πράγματι πότε οι ΠΕ13 διαμαρτυρήθηκαν για τον κλάδο τους...http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8521a.php
Εμείς που ήμασταν? Ο δικός μας κλάδος και Σύλλογος που είναι οεοοο :(

Σημ.  Βέβαια και εσείς αγαπητοί συνάδελφοι ΠΕ13 πετάτε τα καρφάκια σας για τους υπόλοιπους  πχ λέτε:
Παράθεση
δρομολογείται από στελέχη του ΥΠΕΠΘ αποκλεισμός του κλάδου Νομικών & Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13), που φέτος κλείνει 31 έτη στη Β/θμια Εκπαίδευση, από τον προσεχή διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς, και, συνεπώς, γενικότερα από την Εκπαίδευση, με απώτερο σκοπό να καλυφθούν οι υπάρχουσες ανάγκες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας από άλλες ειδικότητες (!) παραβιάζοντας κάθε κανόνα δεοντολογίας και δεδομένου
Και βέβαια οι "άλλες ειδικότητες" ποιες θα μπορούσαν να είναι άραγε? ::)
Παράθεση
όλη η κοινότητα των Νομικών και των Πολιτικών Επιστημόνων (η Ελληνική Εταιρεία Πολιτικής Επιστήμης, τα συναφή Τμήματα των ΑΕΙ, οι Δικηγορικοί Σύλλογοι, η Πανελλήνια Ένωση Νομικών & Πολιτικών Επιστημόνων) είναι εντελώς αντίθετη με τις ανωτέρω μεθοδεύσεις ορισμένων κύκλων του ΥΠΕΠΘ και όσων τους επηρεάζουν, την απουσία ευαισθησίας για την Εκπαίδευση που τους χαρακτηρίζει και ανησυχεί έντονα για την υποτίμηση της κυριότερης αποστολής της που είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.
Μήπως τελικά δεν κατονομάσατε αλλά, απλά δείξατε? χωρίς να εκτεθείτε?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2008, 01:24:05 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος musk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 03, 2008, 08:28:27 πμ »

Μήπως τελικά δεν κατονομάσατε αλλά, απλά δείξατε? χωρίς να εκτεθείτε?
[/quote]

Μat, θα τονίσω και πάλι ότι για τον κλάδο ΠΕ13 ήταν a priori
δεδομένο πως οι δύο κλάδοι, σύμφωνα με τις κείμενες Υπουργικές Αποφάσεις, έχουν κοινό αντικείμενο διδασκαλίας.
ΌΧΙ, δε δείξαμε - δεν υπονοήσαμε τον κλάδο ΠΕ10. Να σκεφτείς ούτε καν τους εκπαιδευτικούς της Γερμανικής Φιλολογίας που με Επιστολή τους είχαν ζητήσει Ανάθεση του μαθήματος "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή". Τελικά, κακώς, ως προς τους υπόλοιπους που τόσα χρόνια συμπληρώνουν ωράριο ως μόνιμοι ή αναπληρωτές με μαθήματα του κλάδου; Μάλλον, ναι!
Και να σκεφτείς, ότι ενεργούσαμε υπό φοβερή πίεση, διότι οι ΠΕ13 ήταν προς αποκλεισμό-αφανισμό, δεν είχαμε την πολυτέλεια να διαμαρτυρηθούμε για έναν μικρό αριθμό θέσεων. Την υπόστασή μας αξιώσαμε.
Το αποτέλεσμα που ήρθε ήταν καλοδεχούμενο, ωστόσο οι ΠΕ13 δεν ευθύνονται και δεν είναι υπόλογοι για τον υπό προκήρυξη αριθμό θέσεων των ΠΕ10.

Κρίνω ότι οι θέσεις του κλάδου είναι περισσότερο από ξεκάθαρες. Προσωπικά, θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο που χρήζει εξήγησης ή επεξήγησης. Οι συνάδελφοί μου, φυσικά, μπορούν -αν θέλουν- να καταθέσουν και τη δική τους άποψη.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 03, 2008, 09:31:29 πμ »
Εντάξει συνάδελφοι ΠΕ13 δεν έχω λόγους να μην σας πιστέψω.
Και τελικά νομίζω ότι το όλο θέμα πρέπει να λήξει εδώ. Αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ πιο ουσιαστικά και περισσότερα από αυτά που πιθανόν (αν τελικά υπάρχουν) μας χωρίζουν.
Παράθεση
Προσωπικά, θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο που χρήζει εξήγησης ή επεξήγησης. Οι συνάδελφοί μου, φυσικά, μπορούν -αν θέλουν- να καταθέσουν και τη δική τους άποψη.
Συμφωνώ και να συμπληρώσω ότι προσωπικά κι εγώ νομίζω ότι είναι λάθος το να μπαίνουμε σε μια διαδικασία μάχης ή απολογίας οι μεν προς τους δε. Ωστόσο, και βέβαια αν οι υπόλοιποι συνάδελφοι θέλουν να καταθέσουν και τη δική τους άποψη εδώ είμαστε για να τους ακούσουμε.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 05, 2008, 09:51:21 πμ »
Το κείμενο που ακολουθεί είναι απάντηση στα σχόλια του Politis και μόνο.
  Ως ΠΕ13 σας αναφέρω ότι ο κλάδος μας και η επιστημονική μας ένωση ανέκαθεν υποστήριζαν την ενότητα, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών, και ιδιαίτερα των Κοινωνικών Επιστημόνων, οπότε δεν μπορεί να κατανοήσει το διασυρμό του κλάδου ΠΕ13 σε γνωστά εκπαιδευτικά φόρα, ιστοσελίδες, καθώς και στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ από ορισμένους Κοινωνιολόγους.
Καλό είναι η Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ  να επαναξιολογήσει όλες τις παραμέτρους, πριν βγάλει στον αέρα την προκήρυξη.
Θεωρώ ότι τέτοιου είδους συκοφαντικές πρακτικές δείχνουν αντισυναδελφικότητα, τους χαρακτηρίζουν ως προς το ήθος και θέτουν σε αμφισβήτηση την παιδαγωγική τους επάρκεια στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μαθητών.
Καλό θα ήταν να σταματήσουν να βλάπτουν τους εαυτούς τους και τους συναδέλφους τους καταφεύγοντας σε ανυπόστατες και αναπόδεικτες θεωρίες συνωμοσίας!
Τους εαυτούς μας πρόλαβαν και τους "έβλαψαν" συνάδελφοι που τολμούν να μιλούν σήμερα για ήθος και να αμφισβητούν την διδακτική μας ικανότητά.

Αναλυτικότερα:
1ον : Οι εκπαιδευτικοί Πολιτικοί και Νομικοί Επιστήμονες –είτε μόνιμοι είτε αδιόριστοι- με Παιδαγωγική Επάρκεια είναι σημαντικά περισσότεροι από τους αντίστοιχους Κοινωνιολόγους. Συνεπώς, δεν ευσταθεί το περί τριπλάσιου αριθμού κατόχων Παιδαγωγικής Επάρκειας κλάδου ΠΕ10 επιχείρημά σας. Οι Ενιαίοι Πίνακες δεν είναι επαρκής πηγή.
Με αυτό το σκεπτικό και επειδή αυτό δεν αποδεικνύεται και Κοινωνιολόγοι υπάρχουν περισσότεροι, γιατί δέχομαι ότι υπάρχουν και ορισμένοι που δεν έχουν ενταχθεί σε κάποιον πινακα. Εκείνο όμως που αποτελεί κριτήριο στην προκειμένη περίπτωση, είναι να ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και στον χώρο της εκπαίδευσης αυτό φαίνεται μόνο στους πίνακες.
2ον : Ο χαμηλός αριθμός απαιτούμενων μορίων για το διορισμό των ΠΕ13 μέσω του 40% οφείλεται στο γεγονός ότι κατά την τελευταία 5ετία για τα κενά Αναπληρωτών και Ωρομισθίων του κλάδου μας, δεν προσλαμβάνονταν Πολιτικοί ή Νομικοί Επιστήμονες αλλά καθηγητές διαφόρων άλλων κλάδων, μεταξύ αυτών και Κοινωνιολόγοι.
 Εάν διάβαζες προσεκτικά την επιστολή Διαμαρτυρίας, θα διαπίστωνες ότι η δεύτερη διεκδίκηση αφορά στους ωρομίσθιους. Επίσης δεν υπάρχουν ΠΕ13 με προυπηρεσία γιατί διορίζονταν αμέσως και με τον προηγούμενο μειωμένο αριθμό θέσεων. Με τα νέα δεδομένα, από την επόμενη εκπαιδευτική περίοδο θα διορίζονται οι ΠΕ13 μόνο με προυπηρεσία, χωρίς Παιδαγωγική επάρκεια
3ον : Τα μαθήματα Α΄ Ανάθεσης των ΠΕ13 ήταν ανέκαθεν περισσότερα από αυτά των ΠΕ10, λόγω του ότι οι δεύτεροι δεν αντικείμενα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπ/ση.
Η παράθεση των μαθημάτων που προηγήθηκε, καταδεικνύει ότι συμμετέχουμε ίσα.
4ον : Η εντύπωση ότι δήθεν οι 30 θέσεις για τον ΑΣΕΠ είναι πολλές για τους ΠΕ13 και ότι αυτές αφαιρέθηκαν από τους Κοινωνιολόγους δεν ευσταθεί. Διότι πρώτον ουδέποτε οι ΠΕ13 ζήτησαν να πάρουν τις θέσεις άλλων κλάδων και δεύτερον δόθηκαν πολύ περοσσότερες σε άλλους κλάδους που έχουν χιλιάδες υπεράριθμους μόνιμους, λ.χ. ΠΕ05 (Γαλλικής) 144 με 2.500 μόνιμους υπεράριθμους.Ουδέποτε είπαμε ότι οι θέσεις των ΠΕ13 είναι πολλές!
Μακάρι να διπλασιασθούν, αλλά να αντιμετωπισθούν ισόνομα και οι  Κοινωνιολόγοι.
5ον : Η έλλειψη ουσιαστικών επιχειρημάτων του κλάδου ΠΕ10 αποδεικνύεται από τον γεγονός ότι έχουν σχεδόν αντιγράψει τη δομή, την επιχειρηματολογία και τη φρασεολογία της Επιστολής Διαμαρτυρίας των Πολιτικών & Νομικών Επιστημόνων (21-5-2008 στο ALFAVITA).
Τα ουσιαστικά επιχειρήματα καταγράφονται αριθμημένα. Το "ισότιμα και ισόνομα" δεν είναι επιχείρημα.

Τέτοια φαινόμενα είναι λυπηρά και ελπίζω να μη δοθεί συνέχεια, ειδάλλως το αποτέλεσμα θα είναι να καταργηθούν και τα μαθήματά μας και οι κλάδοι μας.
Τι καταστροφολογία είναι αυτή! Δηλαδή σα να λέμε: μην μιλάτε τώρα που τσιμπήσαμε λίγες θεσούλες παραπάνω, αρκεστείτε στις 12 που  δίνουν σε σας, γιατί αλλιώς θα έρθει η συντέλεια! Οι ΠΕ10  Κοινωνιολόγοι, είμαστε μία ανάσα από την κατάργηση, οπότε ο βρεγμένος την βροχή δεν φοβάται!  Στην Ελλάδα ζούμε και γνωρίζουμε ότι χωρίς αγώνα τίποτα δεν κατακτιέται...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2008, 10:45:45 πμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος POLITIS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 30, 2009, 08:50:11 μμ »
Τώρα που ο κ. Μπαμπινιώτης (Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία) ανακοινώνει ότι ουσιαστικά θα καταργήσει τα αντικείμενα που αφορούν τις Κοινωνικές Επιστήμες, τι έχεις να πεις;

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 04, 2009, 12:17:40 μμ »
Τώρα που ο κ. Μπαμπινιώτης (Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία) ανακοινώνει ότι ουσιαστικά θα καταργήσει τα αντικείμενα που αφορούν τις Κοινωνικές Επιστήμες, τι έχεις να πεις;
Hταν κάποτε μία μικρή χελώνα που ήθελε να πιεί μπύρα σε ένα μπαρ. Μετά από περπάτημα βδομάδων, κατάφερε να φθάσει στο μπαρ, να ανέβει στο σκαμπό και απευθυνόμενη στον μπάρμαν να παραγγείλει την μπύρα:"μία πράσινη παρακαλώ". Ο μπαρμαν απαξιωτικά της δίνει μία με το χέρι και την πετάει μακριά λέγοντας:" φύγε από δω βρε σίχαμα". Η μικρή χελώνα βρέθηκε δύο εβδομάδες μακριά από το μπαρ, αλλά δεν το έβαλε κάτω...Συνέχισε την προσπάθεια και μετά από πολυήμερο περπάτημα, κατάκοπη  σκαρφάλωσε στο σκαμπό του μπαρ και είπε :"ποιόν αποκάλεσες ρε, "σίχαμα"":

Αγαπητέ Politi, θα έπρεπε να ξεκινήσεις νέο θέμα. Εάν δεν μπορείς ζήτα βοήθεια. Ο μόνος λόγος που απαντώ είναι γιατί το ίδιο μήνυμα έλαβα και ως pm. 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2009, 12:43:44 μμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος μόριαέχεις;

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία Αδιόριστων Κοινωνιολόγων
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 10, 2009, 07:51:27 μμ »
να κάνω μια ερώτηση; Πως μπορούμε να διεκδικήσουμε περισσότερες θέσεις στον επόμενο διαγωνισμό; Που μπορούμε να απευθυνθούμε; Μπορούμε να βάλουμε μπροστά τους συλλόγους Κοινωνιολόγων; Αξίζει τον κόπο; Αν γίνει κάτι πρέπει να ξεκινησει νωρίς, απο τώρα.

Ειμαι καινούργιος σχετικά και δεν γνωρίζω τι κινήσεις, και αν έχουν γίνει.. αλλά δεν μπορούμε με σταυρωμένα χέρια να καθόμαστε..ας ακολουθήσουμε τις υπόλοιπες ειδικότητες που κατάφεραν απο οτι κατάλαβα να αυξήσουν τις θέσεις τους


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.