*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 685132 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5076
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2968 στις: Ιούνιος 12, 2019, 01:08:30 μμ »
Σε αυτές όμως τις περιφραστικές δομές  ο δράστης του ρήματος από το οποίο εξαρτάται το απαρέμφατο ή η δευτερεύουσα πρόταση ποιος είναι; Σε κάθε ενέργεια, δηλαδή σε κάθε ρήμα, δεν αντιστοιχεί οπωσδήποτε ένας δράστης (εκτός από όταν το υποκείμενο είναι άψυχο, οπότε, αν κατάλαβα καλά, τον ρόλο του δράστη παίρνει ο ρόλος της αιτίας); Όταν λέμε «μαθαίνω τη Μαρία να οδηγεί», μιλάμε για μεταβιβαστικό ρήμα, γιατί (όπως είπαμε σε άλλο σημείο του forum) η Μαρία μαθαίνει, άρα αυτή είναι ο δράστης σε σχέση με την ενέργεια του «μαθαίνω». Όταν όμως λέμε «επιτρέπω σε κάποιον να κάνει κάτι», ο «κάποιος» δεν είναι ο δράστης της ενέργειας του «επιτρέπω», αλλά μόνο του «κάνει».  Ποιος είναι ο δράστης του «επιτρέπω»;


Μην μπερδεύεσαι με την αναλυτική σύνταξη όπου μιλάμε για υποκείμενο ρήματος και υποκείμενο απαρεμφάτου.

Όταν μιλάμε για περιφραστική μεταβιβαστική δομή, σημαίνει ότι ρήμα+απαρέμφατο/συμπληρωματική πρόταση αντιμετωπίζεται ως κάτι ενιαίο, οπότε το υποκείμενο του ρήματος της κύριας είναι ο αίτιος/υπαίτιος (causer) της πράξης που κάνει το αντικείμενο του (=ταυτίζεται με το υποκείμενο του απαρεμφάτου/συμπληρωματικής πρότασης) το οποίο είναι ο άμεσος δράστης (causee).

Δηλαδή, είτε πεις μονολεκτικά  "Τα βάσανα γονάτισαν τη Μαρία" είτε πεις περιφραστικά "Τα βάσανα έκαναν τη Μαρία να γονατίσει", δεν αλλάζει κάτι ως προς τους θεματικούς ρόλους. Τα βάσανα είναι η αιτία και η Μαρία είναι ο άμεσος δράστης του γονατίσματος.

Το ίδιο ισχύει και για τις μεταβιβαστικές περιφράσεις με το "επιτρέπω" (π.χ ο δάσκαλος επιτρέπει στη Μαρία να φύγει). Το υποκείμενό του "επιτρέπει" (δάσκαλος) είναι ο υπαίτιος που το αντικείμενό του (η Μαρία) επιτελεί την πράξη (να φύγει).


Το « Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη του να καπνίζει» λέγεται;  Δεν μου ακούγεται και αδόκιμο. (Ενώ το παθητικό «επιτρέπεται από τη δημοκρατία» μου ακούγεται αδόκιμο είτε υπάρχει αντικείμενο και δευτερεύουσα πρόταση είτε ουσιαστικό ως υποκείμενο,  αλλά όχι και το ενεργητικό «η δημοκρατία επιτρέπει»).

Στην πρότασή σου επειδή υπάρχει εστίαση, χρειάζεται κατάλληλο επιτονισμό ή κάποια αντιπαραβολή για να ακουστεί καλά (π.χ Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη να καπνίζει, ενώ σε εμένα όχι).

Το "επιτρέπεται από τη δημοκρατία" θα ήταν συντακτικά αδόκιμο, αν ήταν και το "επιτρέπεται από το νόμο/σύνταγμα", που δεν διαφέρει σε κάτι.
Γι' αυτό λέω ότι απλώς είναι μη συνηθισμένη η προσωποποίηση της "δημοκρατίας" και μάλιστα σε παθητικές δομές και ηχεί κάπως παράξενα.

Σκέψου κάτι παρόμοιο που συμβαίνει σε επίπεδο μορφολογίας κάποιες φορές. Μπορεί να σχηματίζεται ένας τύπος βάσει κανόνων και αναλογίας, αλλά να μας ακούγεται αδόκιμος. Σου το έχω ξαναπεί, νομίζω. Λέμε "επίτρεψέ μου", αλλά δυσκολευόμαστε να πούμε "επίστρεψέ μου", παρότι δεν υπάρχει λάθος στην κλίση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2019, 03:54:42 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:02:38 »

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1246
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2969 στις: Ιούνιος 13, 2019, 12:14:20 μμ »

Μην μπερδεύεσαι με την αναλυτική σύνταξη όπου μιλάμε για υποκείμενο ρήματος και υποκείμενο απαρεμφάτου.

Όταν μιλάμε για περιφραστική μεταβιβαστική δομή, σημαίνει ότι ρήμα+απαρέμφατο/συμπληρωματική πρόταση αντιμετωπίζεται ως κάτι ενιαίο, οπότε το υποκείμενο του ρήματος της κύριας είναι ο αίτιος/υπαίτιος (causer) της πράξης που κάνει το αντικείμενο του (=ταυτίζεται με το υποκείμενο του απαρεμφάτου/συμπληρωματικής πρότασης) το οποίο είναι ο άμεσος δράστης (causee).

Μα, και εγώ, όπως είδες, αυτό σκέφτηκα μόνο ως πιθανή εξήγηση, αφού μίλησες για περίφραση και αφού, όταν λέμε «περίφραση», εννοούμε δύο λέξεις που αποτελούν μία έννοια. Πράγματι όμως με μπέρδεψε η αναλυτική σύνταξη και δεν ήμουν σίγουρη τι ακριβώς γίνεται εδώ.

Στην πρότασή σου επειδή υπάρχει εστίαση, χρειάζεται κατάλληλο επιτονισμό ή κάποια αντιπαραβολή για να ακουστεί καλά (π.χ Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη να καπνίζει, ενώ σε εμένα όχι).

Έστω και έτσι, «Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη να καπνίζει, ενώ σε μένα όχι»: τι είναι συντακτικά το «από τον εργοδότη»;  Μπορεί να θεωρηθεί ποιητικό αίτιο, παρόλο που η φράση αυτή προέρχεται από ενεργητική περιφραστική μεταβιβαστική δομή «ο εργοδότης επιτρέπει σε αυτόν να καπνίζει, αλλά σε μένα όχι»; 
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5076
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2970 στις: Ιούνιος 13, 2019, 03:36:31 μμ »
Έστω και έτσι, «Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη να καπνίζει, ενώ σε μένα όχι»: τι είναι συντακτικά το «από τον εργοδότη»;  Μπορεί να θεωρηθεί ποιητικό αίτιο, παρόλο που η φράση αυτή προέρχεται από ενεργητική περιφραστική μεταβιβαστική δομή «ο εργοδότης επιτρέπει σε αυτόν να καπνίζει, αλλά σε μένα όχι»;


Κοίτα, στα μονολεκτικά μεταβιβαστικά ρήματα δεν γίνεται παθητικοποίηση, ίσως -κατά τη γνώμη μου- γιατί η κύρια χρήση αυτών των ρημάτων είναι αμετάβατη, οπότε δεν υπάρχουν και μορφολογικοί τύποι της παθητικής φωνής.
Έτσι, αν έχεις την πρόταση "Τα βάσανα γονάτισαν τον Χρήστο" και θέλεις να μετατοπίσεις την προσοχή στον άμεσο δράστη (causee) της πράξης, προκύπτει μια πρόταση του τύπου "Ο Χρήστος γονάτισε από τα βάσανα" με ρήμα μέσης διάθεσης (αμετάβατο) και  έναν εμπρόθετο της αιτίας.


Στα περιφραστικά μεταβιβαστικά ρήματα όμως, η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική, γιατί στην περίφραση υπάρχουν δυο ρηματικοί τύποι, από τους οποίους ο πρώτος, που είναι συνήθως ρήμα ελέγχου (π.χ επιτρέπω, διατάζω, αναγκάζω), στην κύρια χρήση του είναι  μεταβατικός.

Με αφορμή την πρόταση που έγραψες (Σε αυτόν επιτρέπεται από τον εργοδότη να καπνίζει, ενώ σε μένα όχι;) έψαξα να δω αν στη βιβλιογραφία αυτό αναγνωρίζεται ως παθητική δομή.
Βρήκα αυτό το άρθρο για την παθητικοποίηση αυτών των δομών στα αγγλικά (Passivisability of English periphrastic causatives www.lancaster.ac.uk/staff/hollmann/WBH_passivisability.pdf ).
Λέει ότι κάποιες από αυτές τις περιφράσεις είναι δυνατόν να παθητικοποιηθούν, ενώ κάποιες άλλες όχι. Συνδέει δε την παθητικοποίηση με τον βαθμό μεταβατικότητας των ρημάτων (αναφέρει και κάποια επιμέρους σημασιολογικά κριτήρια που δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω).
Και πραγματικά, μπορεί το "Κάνω τη Μαρία να φύγει" να μην μπορεί να παθητικοποιηθεί, αλλά το "επιτρέπω σε κάποιον να φύγει", μπορεί  να γίνει "του επιτρέπεται από εμένα να φύγει" (βλ. και I allow someone to leave/ He is allowed to leave"). Άρα, αφού μιλάμε για παθητικοποίηση, μπορεί να έχουμε και ποιητικό αίτιο σε τέτοιες περιπτώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2019, 03:57:22 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2971 στις: Ιούνιος 19, 2019, 11:51:55 πμ »
Καλημέρα,
Θα άλλαξετε κάτι στον τρόπο που διδάσκετε το μάθημα της έκθεσης; προτείνετε  κάποιο βοηθημα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:02:38 »

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2972 στις: Ιούνιος 20, 2019, 12:28:00 πμ »
Iw, δες τα ζητούμενα των τεσσάρων κριτηριων αξιολόγησης που εμπεριεχονται στον φάκελο υλικού "εμείς και οι άλλοι". Εμένα με βοήθησαν να προσδιορισω τις αλλαγές που συντελουνται. Βλέπουμε ότι προστίθενται θέματα νέου τύπου, ποικιλία κειμενικων ειδών π.χ συνέντευξη, ιστοριογραφια, αφίσα με λεζάντα, σκίτσα, σύγκριση κειμένων διαφορετικού είδους . Σίγουρα, πρέπει να δοθεί έμφαση στις γλωσσικές επιλογές του συγγραφέα και πώς αυτές σχετίζονται με το νόημα και το ύφος του κειμένου. Όλα αυτά απαιτούν μια πιο ουσιαστική επαφή με το κείμενο από ότι για να βρεις π.χ την υποτακτικη σύνδεση προτασεων. Βοηθημα που να είναι 100% μέσα δεν ξέρω αν υπάρχει. Θα πρότεινα εκδόσεις Χατζηθωμα.

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2973 στις: Ιούνιος 21, 2019, 09:07:47 πμ »
Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ! Έριξα μια γρήγορη ματιά στα κριτήρια  αξιολόγησης. Θα διδάξεις ως ξεχωριστό μάθημα τα κείμενα ?

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1444
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2974 στις: Ιούνιος 21, 2019, 04:15:33 μμ »
Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ! Έριξα μια γρήγορη ματιά στα κριτήρια  αξιολόγησης. Θα διδάξεις ως ξεχωριστό μάθημα τα κείμενα ?

Εγώ θεωρώ ότι πλέον είναι ενιαίο μάθημα και θα πρέπει να προσαρμοστεί και η διδασκαλία. Από τη στιγμή που πλέον μπορεί να ζητηθεί σύγκριση κειμένων, νομίζω ότι η χωριστή διδασκαλία περισσότερο θα μπερδέψει παρά θα βοηθήσει.

Επίσης, νομίζω ότι πλέον θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ανάγνωση και στην κατανόηση κειμένων, αλλά και εικόνων. Το ότι ζητείται να αξιοποιηθούν στοιχεία από τα κείμενα στην παραγωγή λόγου δείχνει επίσης ότι τα παραδοσιακά σχεδιαγράμματα μπορεί να βγάλουν το κείμενο εκτός θέματος. Θέλει ριζική αναδιάρθρωση η διδασκαλία του μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2975 στις: Ιούνιος 21, 2019, 06:43:22 μμ »
Και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου. Σκοπεύω να τα διδάξω μαζί 2 ώρες τη βδομάδα. Διαβάζοντας την ύλη της έκθεσης παρατήρησα ότι δεν αλλάζει κάτι από τη θεωρία ή τις θεματικές ενότητες. Οπότε σκέφτομαι να αφιερώνω 1.5 ώρα στην έκθεση και ένα 30λεπτο στα κείμενα. Αρχικά στη θεωρία των κειμένων και έπειτα σε κάποια κείμενα.
 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1444
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2976 στις: Ιούνιος 21, 2019, 07:37:12 μμ »
Και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου. Σκοπεύω να τα διδάξω μαζί 2 ώρες τη βδομάδα. Διαβάζοντας την ύλη της έκθεσης παρατήρησα ότι δεν αλλάζει κάτι από τη θεωρία ή τις θεματικές ενότητες. Οπότε σκέφτομαι να αφιερώνω 1.5 ώρα στην έκθεση και ένα 30λεπτο στα κείμενα. Αρχικά στη θεωρία των κειμένων και έπειτα σε κάποια κείμενα.

Τι εννοείς "έκθεση"; Από τη στιγμή που οι 10 μονάδες της εξέτασης αφορούν την κατανόηση των κειμένων, η οποία επηρεάζει και την παραγωγή λόγου, νομίζω ότι το μισάωρο σε κείμενα δεν φτάνει. Εγώ παίζει να έκανα το αντίστροφο, 1,5 ώρα κείμενα και το υπόλοιπο θεωρία/σχεδιαγράμματα.

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2977 στις: Ιούνιος 21, 2019, 07:49:42 μμ »
Έκθεση εννοώ όπως ξέραμε το μάθημα μέχρι σήμερα, θεωρία και θεματικές ενότητες. Βασιζόμενη πάντα σε αυτά που διάβασα στην ύλη. Μάλλον δε την κατανόησα επαρκώς. Έχεις να προτείνεις κάποιο βοήθημα? Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1444
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2978 στις: Ιούνιος 21, 2019, 08:17:36 μμ »
Έκθεση εννοώ όπως ξέραμε το μάθημα μέχρι σήμερα, θεωρία και θεματικές ενότητες. Βασιζόμενη πάντα σε αυτά που διάβασα στην ύλη. Μάλλον δε την κατανόησα επαρκώς. Έχεις να προτείνεις κάποιο βοήθημα? Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια

Εγώ πάντα στηρίζω το μάθημα σε 4-5 κείμενα που αφορούν τη θεματική ενότητα πριν δουλέψω σχεδιάγραμμα. Γενικά δεν είμαι οπαδός του σχεδιαγράμματος, η εμπειρία μου έχει δείξει ότι πολλές φορές παγιδεύει τα παιδιά και τα βγάζει εκτός θέματος.

Πρόσεξε αυτό το σημείο που αναγράφεται στην ύλη: Στην ύλη των Νέων Ελληνικών δεν προστίθεται ούτε αφαιρείται κάτι.Οι αλλαγές είναι ποιοτικές, σύμφωνα με τον νέο τρόπο αξιολόγησης, με έμφαση στην κατανόηση των κειμένων και στην αναγνωστική ανταπόκριση.

Δώσε βάση στα κριτήρια αξιολόγησης του ΙΕΠ, είναι ο μόνος μπούσουλας που έχουμε αυτή τη στιγμή. Αν δεις, δεν υπάρχει καμία ερώτηση θεωρίας που να μοιάζει με ό,τι έχει πέσει μέχρι τώρα. Μόνο μια αλλαγή από ενεργητική σε παθητική σύνταξη, διατυπωμένη ωστόσο με τέτοιο τρόπο που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση θεωρίας. Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι υπάρχει άσκηση με αλλαγή ύφους. Γενικά, όλες οι ερωτήσεις πατάνε πάνω στα κείμενα. Για να δώσω ένα παράδειγμα: Σε ερώτηση τύπου:  "Ποιο είναι το ρηματικό πρόσωπο που κυριαρχεί; Να ερμηνεύσετε την επιλογή του συγγραφέα, λαμβάνοντας υπόψη τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε το κείμενο " αν δεν μπορέσει το παιδί να αναγνωρίσει το σκοπό του κειμένου, έχει χάσει τουλάχιστον τη μισή ερώτηση, όση θεωρία και να ξέρει.

Η παραγωγή λόγου λέει "Πάρτε στοιχεία από τα κείμενα και γράψτε αυτό". Εδώ φοβάμαι ότι το σχεδιάγραμμα μπορεί να βγάλει τα παιδιά εκτός θέματος, γιατί μπορεί να μην χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία του κειμένου. 

Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι αυτά που λέω είναι σωστά. Κι εγώ πάω λίγο στα τυφλά και παρακαλάω να μην είμαι σε λύκειο του χρόνου. Κάποιες σκέψεις μοιράζομαι, ελπίζοντας ότι θα ακούσω και άλλα πράγματα. Αισθάνομαι ότι θα έχουμε πολλές εκπλήξεις και ότι, ό,τι και να κάνουμε, δε θα καταφέρουμε να είμαστε απόλυτα καλυμμένοι.

ΥΓ. Για βοήθημα τώρα, δε νομίζω τα υπάρχοντα να καλύπτουν. Προς το παρόν, θα πρότεινα κάποια συλλογή κειμένων καλύτερα, τύπου Επίκαιρος Λόγος ή όποιο βολεύει τον καθένα.

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2979 στις: Ιούνιος 23, 2019, 07:43:40 μμ »
Καλησπέρα σας! Έχω την εξής απορία: Γίνεται σε 100 λέξεις να απαντήσεις πλήρως και τεκμηριωμενα σε θέματα έκθεσης π.χ "τα εφόδια που πρέπει να διαθέτει ένας νέος στο σύγχρονο κοσμο"; (κριτήριο 4). Τα εφόδια που αναφέρονται στα κείμενα και πρέπει να αξιοποιηθουν είναι τουλάχιστον 8! Είναι εφικτό αυτό που ζητείται;

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2980 στις: Ιούνιος 23, 2019, 08:25:10 μμ »
Και να συμπληρώσω:Εφόσον οι απαντήσεις είναι ουσιαστικά δοσμενες, το ζητούμενο, πέρα από την αξιολόγηση της έκφρασης, είναι η σωστή τεκμηρίωση, που ωστόσο είναι αδύνατη λόγω του συγκεκριμένου ορίου λέξεων. Τελικά, τι ακριβώς ζητείται να κάνουν οι μαθητές; Δεν έχω καταλάβει...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1444
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2981 στις: Ιούνιος 23, 2019, 08:41:34 μμ »
Και να συμπληρώσω:Εφόσον οι απαντήσεις είναι ουσιαστικά δοσμενες, το ζητούμενο, πέρα από την αξιολόγηση της έκφρασης, είναι η σωστή τεκμηρίωση, που ωστόσο είναι αδύνατη λόγω του συγκεκριμένου ορίου λέξεων. Τελικά, τι ακριβώς ζητείται να κάνουν οι μαθητές; Δεν έχω καταλάβει...

Ζητείται να αποδείξουν ότι έχουν την κριτική ικανότητα να επιλέξουν τι θα βάλουν μέσα στο κείμενο και τι να παραλείψουν έτσι ώστε το κείμενο να ανταποκρίνεται στα ζητούμενα αλλά να μην υπερβαίνει το όριο λέξεων.


 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011571
  • Σύνολο θεμάτων: 17418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 243
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 224
Σύνολο: 232

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.