0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ουφφφ.Το συνάντησα στο Επαλ και γω.Νομιζω ότι λύση είναι να κάνετε πολλά κείμενα και να γράφει περίληψη. Συνώνυμα και αντωνυμα βοηθούν.Καθε θέμα θα το συζητάτε και θα το αναλύεις σε σημείο αηδίας.Θα αναλύεις για καιρό και το κείμενο της περίληψης.Μην αγχώνεσαι.Ευτυχως στο Επαλ το λίγο είναι πολύ για τους διορθωτες.Το χάος επικρατεί σε επίπεδο.Προσωπικη πείρα.
θα σας ξαφνιάσω λιγάκι, αν και όλα είναι πιθανά όπως είπαμε.1. Μουσική "διπλωματία", έμμετρος λόγος, επιδραση της Τέχνης.2. συμφιλίωση, συναδέλφωση των λαων3. αλληλοβοήθεια (τροποι), αλληλεγγύη, φιλανθρωπικες οργανωσεις, ιδιωτικες πρωτοβουλίες.4. κριτική (αρνητική κλπ)5. κοινωνικος αποκλεισμος, στερεότυπα, αντιλήψεις, προκαταλήψεις, ρατσισμός κλπ )6. εθισμός, συνήθειεςκαι βεβαια όλα είναι στο τραπέζι.Το ζητημα ειναι να εχουν μαθει να γραφουν σωστά, να εχουν συνθετική ικανότητα.Πάντως θα έλεγα καποιο θέμα που εχει να κάνει με την παγκόσμια κοινότητα ή τον χαρακτηρα των νεων Καλή επιτυχία στα παιδιά
Καλημέρα. Το ίδιο πέρασα ακριβώς την προηγούμενη χρονιά και θα σου αναφέρω το πρόσφατο παράδειγμα( είχα αρκετές χρονιές από ένα παιδί στο Επαλ). Έχω χαλάσει το στομάχι μου με το άγχος. Αλλά στο προκειμενο,πραγματικά το λίγο είναι πολύ. Οι δύο μου μαθητές σε Επαλ,έγραψαν καλά. Η κοπέλα μάλιστα πέρασε μάρκετινγκ λόγω του μαθήματος της έκθεσης που ήταν το πιο υψηλό βαθμολογικα. Και οι δύο υστερούσαν σε κατανόηση κειμένου και ορθογραφία-επιχειρηματολογια.Ευτυχώς τα έκανα όλα σε σημείο αηδίας και το λίγο που έγραψαν ήταν πολύ για το τόσο χαμηλό επίπεδο όλων. Ένα παράδειγμα σύγχρονο: Σ ένα μάθημα στο Νηπιαγωγών το επίπεδο ήταν τόσο χαμηλό( δεν διάβασαν καθόλου διότι είχε μεγάλη ύλη)που ένα λάθος που έκανα η καθηγήτρια δεν το μέτρησε καθόλου και πήρα 10 αντί 9. Φαντάσου!!! Άρα το επίπεδο μετρά,όπως και στην ιστορία γενικής στις πανελλήνιες. Έκανα λάθη αλλά το είχαν δηλώσει ελάχιστοι και υπήρξε επιεικια. Φυσικά πρέπει να γράψουν κάτι. Δηλαδή το 11-12 που μου έγραφαν, στις πανελλήνιες μέτρησε ως 15 και16. Ελπιζω να σε διαφωτισα ή να μειωσα λίγο το άγχος σου. Επιμονή στις ασκήσεις και σταθερότητα σε περίληψη -έκθεση. Τα βασικά. Δηλαδή να υπάρχει νόημα σε όσα γράφουν.
θα σας ξαφνιάσω λιγάκι, αν και όλα είναι πιθανά όπως είπαμε.1. Μουσική "διπλωματία", έμμετρος λόγος, επιδραση της Τέχνης.
Έχουμε κάνει πολλά θέματα, από τα πιο πιθανά μέχρι τα πιο απίθανα, αν και αυτή τη στιγμή συνειδητοποιώ ότι δεν μιλήσαμε για την άμιλλα. Το άγχος προέρχεται από το γεγονός ότι πρόκειται για έναν αδύναμο μαθητή και φοβάμαι μήπως δεν αντεπεξέλθει ούτε στις ασκήσεις θεωρίας.
Το άγχος σου είναι φυσιολογικό! Και εγώ φέτος είχα μαθητή του οποίου το επίπεδο ήταν πολύ χαμηλό και έχω το ίδιο άγχος για αύριο (είναι ΕΠΑΛ)! Το μετριάζω όμως με την σκέψη ότι εγώ από την μεριά μου έκανα το καλύτερο που μπορούσα για να τον βοηθήσω. Δυστυχώς δεν είμαστε θεοί! Μακάρι να τα πάει καλά ο μαθητής σου και όλα τα παιδάκια!