*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955148 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2800 στις: Ιανουάριος 07, 2018, 01:39:36 μμ »
Καλησπέρα κ χρόνια πολλά !
Στη δομή της παραγράφου η θεματική πρόταση είναι στην αρχή συνηθως,αλλά αυτό ισχύει όταν η ανάπτυξη της είναι με παραγωγική μέθοδο, ενώ όταν είναι επαγωγική ,η Θεμ προτ θα είναι στο τέλος;;
Γενικότερα υπάρχει περίπτωση να μη βρίσκεται στην αρχή της παραγράφου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:44:14 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2801 στις: Ιανουάριος 07, 2018, 03:13:21 μμ »
Καλησπέρα κ χρόνια πολλά !
Στη δομή της παραγράφου η θεματική πρόταση είναι στην αρχή συνηθως,αλλά αυτό ισχύει όταν η ανάπτυξη της είναι με παραγωγική μέθοδο, ενώ όταν είναι επαγωγική ,η Θεμ προτ θα είναι στο τέλος;;
Γενικότερα υπάρχει περίπτωση να μη βρίσκεται στην αρχή της παραγράφου;
Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που η θεματική πρόταση μια παραγράφου δεν βρίσκεται στην αρχή, αλλά στο τέλος ή στη μέση της παραγράφου, ανάλογα με τον αναλυτικό ή συνθετικό τρόπο σκέψης. Βέβαια, όσες φορές έχει ζητηθεί από τους μαθητές να βρουν την δομή μιας παραγράφου, η θεματική πρόταση ήταν στην αρχή, οπότε δεν υπήρχε καμία δυσκολία.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2802 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 09:35:02 μμ »
Όταν βρίσκεται στο τέλος ή θεματική πρόταση δηλ ,πράγματι η παράγραφος θα αναπτύσσεται με επαγωγική μέθοδο;
Εάν πάλι βρίσκεται στη μέση παραγράφου ,τότε πώς θα αναπτύσσεται;

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2803 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 10:48:12 μμ »
Καλησπέρα. Μια μικρή βοήθεια η παρακάτω παράγραφος με ποια μέθοδο αναπτύσσεται ;
 
   Η πληροφόρηση στις ημέρες μας έχει αποβεί μια δύναμη κατεξοχήν επιθετική. Κάθε πληροφορία, κάθε είδηση, κάθε «νέο» πέφτει επάνω μας καταιγιστικά. Από παντού μας πετροβολούν με αποκλειστικότητες ή με αποκαλύψεις. Τα δελτία ειδή­σεων, ανά ώρα, ανά ημίωρο, ανά τέταρτο, και ο τρόπος που εκφέρονται ή προαναγ­γέλλονται, αποτελούν μια θύελλα από χαλάζι, έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του λιθοβολισμού.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:44:14 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2804 στις: Ιανουάριος 14, 2018, 05:45:26 μμ »
Αρχικά μου φάνηκε για αιτιολογηση αλλά με προσεκτική ματιά νομίζω ότι είναι μια ξεκάθαρη αναλογία.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2805 στις: Ιανουάριος 14, 2018, 06:49:24 μμ »
Ευχαριστώ πολύ.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος evι@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2806 στις: Ιανουάριος 27, 2018, 05:26:46 μμ »
Καλησπέρα! Κἀποιο  καλό βοήθημα για την έκφραση-έκθεση;;Χρησιμοποιώ  Ελληνοεκδοτική ( Αλέξανδρος και Σπύρος Μήτσελος). Θέλω ,όμως , στις επαναλήψεις να δώσω υλικό και από άλλο βοήθημα. Έχετε να προτείνετε κάποιο??

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2807 στις: Ιανουάριος 27, 2018, 07:23:43 μμ »
Καλησπέρα! Κἀποιο  καλό βοήθημα για την έκφραση-έκθεση;;Χρησιμοποιώ  Ελληνοεκδοτική ( Αλέξανδρος και Σπύρος Μήτσελος). Θέλω ,όμως , στις επαναλήψεις να δώσω υλικό και από άλλο βοήθημα. Έχετε να προτείνετε κάποιο??
Έχεις υπόψη σου τον "Κοινό Νου", επίσης της Ελληνοεκδοτικής;
Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και είμαι ικανοποιημένη.

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Συνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2808 στις: Ιανουάριος 27, 2018, 08:08:12 μμ »
Παράθεση
Χρησιμοποιώ  Ελληνοεκδοτική ( Αλέξανδρος και Σπύρος Μήτσελος)

Kαι εγώ το έχω και το προτιμώ έναντι άλλων. Ένας συνάδερφος προτείνει το "Επίκαιρος Λόγος", εκδόσεις Σαββάλας. Ξεφύλλισέ το, αν σου πάει ως βοήθημα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2809 στις: Ιανουάριος 27, 2018, 08:12:38 μμ »
μπορείς,ακόμα, να δεις και το "Ιδεες και επιχειρήματα" των Α.Γιαβρής και Θ.Στουφή. Εχει και τεχνικές ανάγνωσης
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2810 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 12:26:00 μμ »
Καλησπέρα. Μια μικρή βοήθεια η παρακάτω παράγραφος με ποια μέθοδο αναπτύσσεται ;
 
   Η πληροφόρηση στις ημέρες μας έχει αποβεί μια δύναμη κατεξοχήν επιθετική. Κάθε πληροφορία, κάθε είδηση, κάθε «νέο» πέφτει επάνω μας καταιγιστικά. Από παντού μας πετροβολούν με αποκλειστικότητες ή με αποκαλύψεις. Τα δελτία ειδή­σεων, ανά ώρα, ανά ημίωρο, ανά τέταρτο, και ο τρόπος που εκφέρονται ή προαναγ­γέλλονται, αποτελούν μια θύελλα από χαλάζι, έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του λιθοβολισμού.

Δεν είναι αναλογία, είναι ανάπτυξη με παραδείγματα.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2811 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 02:48:34 μμ »
Καλησπέρα. Μια μικρή βοήθεια η παρακάτω παράγραφος με ποια μέθοδο αναπτύσσεται ;
 
   Η πληροφόρηση στις ημέρες μας έχει αποβεί μια δύναμη κατεξοχήν επιθετική. Κάθε πληροφορία, κάθε είδηση, κάθε «νέο» πέφτει επάνω μας καταιγιστικά. Από παντού μας πετροβολούν με αποκλειστικότητες ή με αποκαλύψεις. Τα δελτία ειδή­σεων, ανά ώρα, ανά ημίωρο, ανά τέταρτο, και ο τρόπος που εκφέρονται ή προαναγ­γέλλονται, αποτελούν μια θύελλα από χαλάζι, έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του λιθοβολισμού.
Η παράγραφος δεν αναπτύσσεται με αναλογία. Αναπτύσσεται με αιτιολόγηση και με παραδείγματα.
Αιτιολογεί την επιθετική δύναμη της πληροφόρησης και δίνει παραδείγματα που ενισχύουν και υποστηρίζουν αυτή την άποψη ή την θεματική πρόταση.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2812 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 04:32:57 μμ »
Η παράγραφος δεν αναπτύσσεται με αναλογία. Αναπτύσσεται με αιτιολόγηση και με παραδείγματα.
Αιτιολογεί την επιθετική δύναμη της πληροφόρησης και δίνει παραδείγματα που ενισχύουν και υποστηρίζουν αυτή την άποψη ή την θεματική πρόταση.
Συμφωνώ απόλυτα. Αιτιολόγηση και παραδείγματα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2813 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 07:09:25 μμ »
Επιμένω αναλογία. Επίσης ορθή και η αιτιολογηση που με προβλημάτισε αρχικά. Αλλά παραδείγματα δεν τα βλέπω. Όπως νομίζετε.Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά ξεκάθαρες. Στην κρίση του βαθμολογητη λοιπόν. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2018, 07:12:56 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158542
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 429

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.