0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
για αλλη μια φορά θέματα υπολογιστικά χωρις κανένα ιχνος φυσικής!η φυσικη πρέπει να μελετα τον κόσμο μας και οχι συστηματα 700 μαζών! οι εκφωνήσεις τραγικές πχ
Άντε τώρα να τους κάνεις του χρόνου ασκήσεις με ένα σώμα... θα γελάνε θεωρώντας ότι δεν έχει νόημα να λύνουν με λιγότερα από καμια 10αριά σώματα
Παράθεση από: m_rebel στις Μαΐου 21, 2011, 07:56:42 pmΆντε τώρα να τους κάνεις του χρόνου ασκήσεις με ένα σώμα... θα γελάνε θεωρώντας ότι δεν έχει νόημα να λύνουν με λιγότερα από καμια 10αριά σώματα Ναι αλλά αυτή είναι η ουσία και η μαγεία της Φυσικής. Αμά μάθεις τις βασικές αρχές και 1000 σώματα να βάλει το λύνεις "χαλαρά". Αλλά μην δίνουμε ιδέες. Γιατί κατά κανόνα αυτοί που δεν μπόρεσαν να το λύσουν δεν μπορούσαν και με λιγότερα σώματα. Και αυτό είτε γιατί τα έχουν πελαγώσει τα παιδιά με εκατοντάδες περιπτώσεις ασκήσεων είτε γιατί δεν έλυσαν ποτέ μόνα τους μια άσκηση π.χ με τροχαλία να δουν τι γίνεται. Αν γράψεις τι συμβαίνει με τις δυνάμεις και τις ροπές έχει τελειώσει το πρόβλημα από τη μεριά της φυσικής. Σίγουρα το άγχος και τα πολλά σώματα δεν ήταν ότι το καλύτερο αλλά όχι ότι ήταν και κάτι φοβερό και τρομερό για τις εξετάσεις. Επίσης το Γ θέμα μου θύμισε το αντίστοιχο που είχε μπει το 2004. @sikat θυμάμαι κάποιον "τύπο" που έδινε οδηγίες για το τι θα πέσει στις εξετάσεις Οι γνωστοί μεσσίες. Οι οδηγίες του ήταν ότι θα μπούνε κύματα,ταλαντώσεις και στερεό. Μα δεν έμεινε και κάτι άλλο @molecule δεν βγάζει κάτι στη σελίδα που έδωσες.
Ενδιαφέρον θα ήταν να μας έλεγε η επιτροπή πως οι δύο πηγές (στο Γ θέμα) μετά τη συμβολή, μεταμορφώνονται σε δεσμούς.... Αν το παρατηρούσε κάποιος μαθητής λύνοντας θα έτρωγε τα λυσσακά του να δει που έχει κάνει λάθος.
υπάρχει κάποιος που να κάνει φυσική κατεύθυνσης Γ λυκείου. αν ναι σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκεται γιατί στο φροντιστήριο μου λένε ότι έμεινα πίσω.