*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις επιπλέον 222 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 24.806 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ στο ορθό Πρόσκλησης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Πρότυπα- Πειραματικά σχολεία
  • Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 77191 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος DM

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 214
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #126 στις: Μάιος 29, 2012, 08:46:09 μμ »
    Ωραίο το σκωτσέζικο ντους και το καψόνι της ΚΕΕ, έτσι; Αφού πρώτα ακύρωσαν το ερώτημα με το κραυγαλέο λάθος τους και έπαιξαν για 3-4 μέρες με τα νεύρα των υποψηφίων, μετά αποφάσισαν να το μετρήσουν κανονικά για να μην αδικηθούν, λέει, αυτοί που το έλυσαν και αφιέρωσαν το χρόνο τους σ' αυτό. Είναι ολοφάνερο ότι η "ευαισθησία" της ΚΕΕ για τους υποψήφιους και τις οικογένειές τους ενεργοποιήθηκε μετά τον καταιγισμό διαμαρτυριών, τις απειλές γονέων υποψηφίων για αγωγές και μηνύσεις, αλλά και τις έντονες αντιδράσεις των βαθμολογητών καθηγητών...
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2012, 08:48:21 μμ από DM »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:29:33 »

    Αποσυνδεδεμένος panos2

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2463
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #127 στις: Μάιος 29, 2012, 09:26:32 μμ »
    Τουλάχιστον η ΚΕΕ διόρθωσε το λάθος της. Γι' αυτό οι βιαστικές αντιδράσεις μπορούν να χειροτερέψουν τα πράγματα.
    Αν και εγώ αρχικά νευρίασα με τα αντι-sos  :P θέματα που έβαλαν, αφού δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση σε αυτά στην τελευταία επανάληψη  ::) μετά από νηφάλια σκέψη, τα θέματα ήταν, παρ' όλες τις όποιες αδυναμίες, ιδανικά για μαθητές που είχαν αρκετά καλή φυσική διαίσθηση και δεν είχαν μια τυποποιημένη προετοιμασία. Οι πραγματικά ικανοί μαθητές μπόρεσαν να αποκτήσουν κάποιο προβάδισμα.
    Και τελικά, γιατί να μην μπαίνει κάποιος σε καλή σχολή στο πολυτεχνείο με μέσο όρο κάτω του 14...

    Αποσυνδεδεμένος DM

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 214
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #128 στις: Μάιος 31, 2012, 05:09:48 μμ »
    Σχετικά με το ζήτημα του λάθους στο ερώτημα Γ4 και τη στάση της επιτροπής εξετάσεων και του υπουργείου, αξίζει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο ενός μαχόμενου δάσκαλου της φυσικής, που λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους:
    http://www.pde.gr/index.php?page=4716
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2012, 07:22:26 μμ από Dr_Michael »

    Αποσυνδεδεμένος panos2

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2463
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #129 στις: Μάιος 31, 2012, 07:31:24 μμ »
    Οι πανελλήνιες εξετάσεις κακώς λέγονται εξετάσεις, γιατί στην ουσία είναι ένας πανελλήνιος διαγωνισμός ανάμεσα σε μαθητές της Γ' Λυκειου για την είσοδό τους σε πανεπιστημιακές σχολές...
    Σίγουρα δεν εξετάζεται το τί διδάχτηκαν  οι μαθητές στο σχολείο όλη την χρονιά και αν έχουν επιτευχθεί οι διδακτικοί στόχοι. Αυτό δεν ισχύει πια ήδη πολλά χρόνια τώρα...
    Η δυσκολία  στην επιλογή των θεμάτων έγκειται στο γεγονός πως με τα ίδια θέματα διαγωνίζονται μαθητές  για την είσοδό τους σε ιατρικές ή πολυτεχνικές σχολές, αλλά και σε σχολές των ΑΤΕΙ που απαιτούν λίγα μόρια.
    Ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ευνούνται διάφορες κατηγορίες μαθητών. Με εύκολα έως μεσαία θέματα πολλοί ικανοί μαθητές προσπερνούνται από λιγότερο ικανούς. Με πολύ δύσκολα θέματα εμφανίζεται μια "εξίσωση" των αδύνατων με τους μέτριους μαθητές, αλλά οι  ικανοί αποκτούν ένα μεγάλο προβάδισμα...

    Προσωπική άποψη: Αυτός ο διαγωνισμός να φύγει από το Λύκειο και η κάθε πανεπιστημιακή σχολή να επιλέγει τους φοιτητές της -και τον αριθμό τους- με τον τρόπο που αυτή ορίζει. Με εύκολο ή δύσκολο διαγωνισμό ή με το απολυτήριο μόνο, που ίσως πρέπει να αναβαθμιστεί με πανελλήνιες πραγματικές εξετάσεις και όχι διαγωνισμό... 
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2012, 07:33:03 μμ από panos2 »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:29:33 »

    Αποσυνδεδεμένος Landau

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5940
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #130 στις: Μάιος 31, 2012, 09:34:10 μμ »
    Πάντως - με μια πρώτη ματιά (σήμερα τα είδα  :D ) - τα θέματα δεν ήταν εξωπραγματικά. Μια χαρά θέματα φυσικής, με σχετική διαβάθμιση στη δυσκολία. Θα μπορούσε ίσως να υπήρχε περισσότερη διαβάθμιση, με 1-2 λίγο ευκολότερα υποερωτήματα, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν δικαιολογείται να κλαίγονται για τα "δύσκολα" θέματα και πληροφορίες του τύπου "80% έγραψαν κάτω από τη βάση".

    Συμφωνώ με τον συνάδελφο panos2 για την αλλαγή στον τρόπο επιλογής φοιτητών στα τμήματα (που καταργούνται από τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τον τελευταίο σχετικό νόμο) των σχολών.
    "Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
    (Richard P. Feynman ?)

    "The first condition of progress is the removal of censorship."
    (George Bernard Shaw)

    Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 305
    • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #131 στις: Ιούνιος 01, 2012, 03:33:55 μμ »
    Συνάδελφε θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου.
    Τα θέματα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την ύλη του βιβλίου και με τις ασκήσεις του.
    Ήταν θέματα για τα παιδιά που έκαναν ιδιαίτερα. Ούτε καν τμήμα σε φροντιστήριο.  Αυτά στην εποχή του ΔΝΤ είναι σα να λες στο γονιό κάνε το σκατό σου παξιμάδι για να πληρώσεις ιδιαίτερο. Όσοι δεν έχετε λεφτά κόψτε το λαιμό σας. Την προηγούμενη Παρασκευή ήμασταν 3 φυσικοί στο σκάηπ , οι 2 με μάστερ θεωρητικής φυσικής και συζητούσαμε 20 λεπτά για το υποερώτημα με το λάδι. Τα μεγαλοφροντιστήρια των Αθηνών, που σκίζονται κάθε χρόνο ποιο θα δώσει 1ο τις απαντήσεις, έβγαλαν απαντήσεις στις 13:20, ενώ είχαμε τα θέματα από τις 10. Τη θεωρεία για το Δ την έκανα Πέμπτη πρωί και με μισή καρδιά , από το φόβο μην τελικά μπερδέψω περισσότερο τα παιδιά και αυτοί πήγαν και το έβαλαν και σε κεκλιμένο.

    Αρνούμαι να δεχτώ ότι το 80% των παιδιών, ήταν αδιάβαστο. Μέσα στο 80% είναι τελειόφοιτοι είναι όμως και απόφοιτοι.
    Ήταν όλοι αδιάβαστοι? Όλο αυτό το 80% αξίωνε να πιάσει απλά ένα τει?
    Και τι θα πει 80% κάτω από τη βάση? Αν το 80% από το υπόλοιπο 20% είναι από 10-12 είναι διαβασμένο επειδή είναι απλά πάνω από τη βάση?
    Only a life lived for others is worth living
    - Albert Einstein

    Αποσυνδεδεμένος Landau

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5940
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #132 στις: Ιούνιος 01, 2012, 03:46:08 μμ »
    Το ερώτημα με το λάδι ήταν αρκετά εύκολο, απλά ήθελε παραπάνω σκέψη από τα παιδιά και όχι παπαγαλία.
    Γενικά, ποτέ δεν έβαζαν μόνο ερωτήσεις/ασκήσεις στο επίπεδο του σχολικού βιβλίου, οπότε προς τι η έκπληξη; Πολλή φασαρία για το τίποτα μάλλον..

    Όσο για την ανάγκη φροντιστηρίων/ιδιαίτερων, είναι θέμα γενικότερης νοοτροπίας που έχει εδραιωθεί (και μετά περνάει και στα φοιτητικά χρόνια τους). Και ένα βοήθημα με ασκήσεις να πάρει κάποιος, μπορεί να βοηθηθεί αρκετά, δίχως τα φροντιστήρια. Αλλά θέλει σχετική αυτοπειθαρχία και κίνητρο. Προσωπικά, ως μαθητής, δεν πήγαινα φροντιστήρια για μαθήματα, αλλά αρκούμουν στο (δημόσιο) σχολείο (είχαμε και αξιόλογους καθηγητές, ειδικά ο φυσικός μας) και σε κάποια βοηθήματα για ασκήσεις κλπ. Όπως μάθει κανείς  ::)
    "Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
    (Richard P. Feynman ?)

    "The first condition of progress is the removal of censorship."
    (George Bernard Shaw)

    Αποσυνδεδεμένος fair_play

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 354
      • Προφίλ
    Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #133 στις: Ιούλιος 14, 2012, 01:46:07 μμ »
    Φυσικοί και μη γειά σας,

    Μήπως θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιες ιστοσελίδες με υλικό για το μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης.



    Αποσυνδεδεμένος fair_play

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 354
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #134 στις: Ιούλιος 17, 2012, 06:33:45 μμ »
    Φυσικοί και μη γειά σας,

    Μήπως θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιες ιστοσελίδες με υλικό για το μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης.

    Κανείς ρε παιδιά, τι έγινε; Όλοι πήγατε για διακοπές;

    Αποσυνδεδεμένος fair_play

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 354
      • Προφίλ
    Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #135 στις: Ιούλιος 24, 2012, 07:10:33 μμ »
    Αυτό το site: http://vmarousis.blogspot.gr/ μου φάνηκε αρκετά καλό.

    Αν θέλετε μπορείτε να προτείνετε και άλλα.

    Αποσυνδεδεμένος Landau

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5940
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #136 στις: Ιούλιος 24, 2012, 07:21:37 μμ »
    Παρακάτω έχει μαζεμένα διάφορα applets για φυσική (και χημεία) σε διάφορα κεφάλαια. Ο καθηγητής που τα μάζεψε όλα αυτά, ήταν καθηγητής μου στο λύκειο.. από τους καλύτερους!

    http://ekfe-n-filad.att.sch.gr/physick/applets/applets.htm
    "Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
    (Richard P. Feynman ?)

    "The first condition of progress is the removal of censorship."
    (George Bernard Shaw)

    Αποσυνδεδεμένος ksae17978

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 48
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #137 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 06:11:31 μμ »
    Κάπως άσχετο.....
    Προετοιμάζομαι για το αυριανό μάθημα μου στη Χημεία της Γ'Λυκειου στην κατεύθυνση και ξαναπέφτω πάνω σε μια πρόταση που απο τα σχολικά μου χρόνια θεωρώ δεδομένη χωρις ομως να γνωρίζω ακριβώς τη σημασία της και επείδη φέτος έχω την τύχη να έχω μαθητή ένα από εκείνα τα χαρισματικά παιδια που κάθονται στα σχολικά θρανια ενώ θα έπρεπε να είναι ήδη στο πανεπιστήμιο (πέρισυ έδινε διάλεξη στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του πανεπιστημιου ) , θα ηθελα τη βοήθεια σας στην εξής πιθανή ερωτηση του ...
    Η πρόταση στην οποια αναφέρομαι αφορά τη διάσταση των ιοντικών ενώσεων στο νερο οπου κάπου εκεί στην εξήγηση του φαινομένου αναφέρει την "μεγάλη διηλεκτρική σταθερά του νερού" και οτι εξαιτιας της οι ελκτικές δυνάμεις του κρυσταλλλικού πλέγματος εξασθενίζουν...
    Ποια είναι η φυσική σημασία της διηλεκτρικής σταθεράς και πώς το γεγονος οτι είναι "μεγάλη" εξηγεί το φαινόμενο αυτό;;;

    Αποσυνδεδεμένος sikat

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4016
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #138 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 06:28:58 μμ »
    Δες μία εργασία στο Ε.Μ.Π.:
    www.metal.ntua.gr/uploads/2166/kef_4.pdf
    Σελίδες 4-6 οπωσδήποτε..
    « Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2012, 06:39:25 μμ από sikat »

    Αποσυνδεδεμένος ksae17978

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 48
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #139 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 06:51:58 μμ »
    Οκ... Γνωστά και κατανοητά αυτά που αναφέρονται στην εργασια (μέχρι ένα σημείο)...Οπότε η διηλεκτρική σταθερά σχετίζεται η "μετράει" τη διπολική ροπή;;; Εχω κολλήσει στο γιατί αναφέρει τη διηλεκτρική σταθερά στο σημείο αυτό και όχι τη διπολική ροπή...

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1086071
    • Σύνολο θεμάτων: 18224
    • Σε σύνδεση σήμερα: 618
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 30
    Επισκέπτες: 474
    Σύνολο: 504

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.155 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.