0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Την διευκρίνηση του υπουργείου προς τους βαθμολογητές, την έχεις υπόψη σου?
Σπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:για χ από 3 εως 19 με βήμα 2 για y από 19 εως 1 με βήμα -2και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητήγια χ από 3 εως 19 με βήμα 2 για y από 19 εως χ με βήμα -2και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;;
Γεια σας, Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η άποψη σας για το Θέμα Γ του σημερινού διαγωνίσματος.Να ξεκαθαρίσω την άποψη μου από την αρχή. Πιστεύω ότι είναι λάθος να γίνει δεκτή η λύση με πίνακες, καθώς το σχολικό βιβλίο αναφέρει ξεκάθαρα πως αν είναι δυνατή η ΜΗ χρήση πίνακα τότε να ΜΗ χρησιμοποιείται. Εκτός αυτού ο πίνακας είναι μία στατική δομή δεδομένων, οπότε ΔΕ μπορεί να αλλάζει μέγεθος ανάλογα με την τιμή που εισάγει ο χρήστης. Σκεφτείτε να ζητούσε να αναπτυχθεί πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ. Τότε πώς έπρεπε να δηλωθεί ο πίνακας; Π[Ν]; όπου Π το όνομα και Ν ο αριθμός των κελιών που ΘΑ εισάγει ΑΡΓΟΤΕΡΑ ο χρήστης.Παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας.Ευχαριστώ
Γεια σας, οσον αφορά το θέμα Γ θα ήθελα να τονίσω ότι στην πραγματικότητα το όλο ζήτημα μη χρήσης πινάκων δημιουργήθηκε για την μη άσκοπη χρήση της μνήμης μιας και είναι στατική δομή και θα πρέπει να δηλώσεις το μέγεθος του πίνακα από την αρχή και αφού δεν το ξέρεις θα βάλεις μια μεγάλη τιμή δεσμεύοντας αρκετή μνήμη.(Τακτική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά) Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος. Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος. Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες.... Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου.... Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών... Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.
Παράθεση από: charm_quark στις Μαΐου 30, 2010, 02:17:34 amΣπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:για χ από 3 εως 19 με βήμα 2 για y από 19 εως 1 με βήμα -2και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητήγια χ από 3 εως 19 με βήμα 2 για y από 19 εως χ με βήμα -2και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;; sxetika m' auto to thema exei eleksei kaneis mipws leitourgei k me vima 1 stin prwti epanalipsi..?giati egw oses fores to exw treksei etsi auto to programma mou leitourgei mia xara..alla den exw dei akoma kanenan allo na to kanei etsi...:/