0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με άλλα λόγια, όποιος κάνει παιδιά να εύχεται ωστε να ευλογηθεί να μήν παίρνουν τα γράμματα καθόλου.
Συγνώμη, αλλα η δημοσκόπηση αυτή απλά μετράει πόσοι απο εδώ τελείωσαν αει και πόσοι τει. Βγές στο δρόμο και ρώτα τους περαστικούς άν προτιμούν να κάνει στα παιδιά τους μάθημα απόφοιτος ΑΕΙ που εγραψε 77 στον ΑΣΕΠ, ή απόφοιτος ΤΕΙ που έγραψε 55 στα ίδια θέματα. Η μάλλον δέν χρειάζεται να κάνεις τον κόπο είναι ολίγον τί αυτονόητο έτσι;Να τα πούμε τα πράγματα επιτέλους όπως είναι: Έχουμε κυβερνήσεις ανάξιες να νομοθετήσουν. Πχ αυξάνεται λίγο η σύνταξη του αλλουνού και γι'αυτό γίνεται φτωχότερος, γιατι ξαφνικά χάνει το ΕΚΑΣ. Αναρίθμητα τέτοια μαργαριτάρια, με αποτέλεσμα κάποιοι να αδικούνται και κάποιοι να ωφελούνται ευκαιριακά. Για να μήν μιλήσω για τις πιέσεις που δέχονται οι πολιτικοί συνεχώς απο ενδιαφερόμενους, και το πόσο πίσω είναι το δίκαιο και ωφέλημο ως προτεραιότητα στις αποφάσεις τους. Και τώρα, μετά τις υποδείξεις για το ποιά δουλειά να κάνω, αναμένω και την υπόδειξη σε ποιά χώρα να πάω να ζήσω, άν δέν μου αρέσει στην Ελλάδα...
Καμιά 100στή άτομα που έγραψαν απο 74-78 είναι όλοι κομπλεξικοί, δέν έχουν μεταδοτικότητα, διαβάζουν ξερή θεωρία απλά για να γράψουν ΑΣΕΠ κλπ. Άν σε βοηθάει να νοιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου, δέν θα σταθώ εγώ εμπόδιο. Για το άν αρκεί να (νομίζεις ότι) ξέρεις την ύλη που θά διδάξεις, ένα θα πώ: καληνύχτα.
Αγαπητοί συνάδελφοι, στη σχετικά ήπια αντιπαράθεση που ξεκινήσατε βλέπετε τα πράγματα λιγάκι μονόπλευρα. Αν το μοναδικό κριτήριο που έχει ένας άνθρωπος για να διαλέξει είναι το 77 και το 55, αναμφισβήτητα θα διαλέξει το 77. Κανείς δε μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι ο 77 είναι κομπλεξικός ή ότι ο 77 έχει ολοκληρωμένες γνώσεις. Αντίστοιχα και για τον 55. Μια 10λεπτη συζήτηση με τον καθένα θα ήταν πολύ περισσότερο εποικοδομιτική. Αν ο Α έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ και ο Β έχει αποφοιτήσει από ΤΕΙ θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αν τα πράγματα ήταν ανάποδα πάλι θα είχαμε τους ανθρώπους Α, Β με διαφορά κάποιες λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια κάνει μεν τη διαφορά, αλλά όταν μιλάμε για δύο ίδιους ανθρώπους που διαφέρουν στη λεπτομέρεια. Είναι τόσοι πολλοί όμως οι παράγοντες που τους διαφοροποιούν που η σύγκριση βαθμών οδηγεί σε ατεκμηρίωτα και αβάσιμα αποτελέσματα. Η διαφορά του τίτλου διπλώματος κρίνεται λοιπόν στις πανελλαδικές. Ένας που περνάει ΑΕΙ θα ισχυριστεί ότι προσπάθησε περισσότερο ή ότι είναι χαρισματικός. Μπορεί να είναι έτσι φυσικά μπορεί και όχι. Υπάρχουν πάλι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό στις πανελλαδικές. Από ένα ισορροπημένο οικογενειακό περιβάλλον μέχρι και η οικονομική δυνατότητα για το καλύτερο φροντιστήριο προετοιμασίας. Το σημερινό σύστημα αξιολόγησης των εν δυνάμει εκπαιδευτικών είναι περισσότερο αξιοκρατικό από την επετηρίδα, αλλά και πάλι δε θα υποστήριζα ότι είναι επαρκές και ολοκληρωμένο. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος όχι για τον 77 όχι για τον 55, αλλά ακόμα και για τον 9,8 του ΠΕ19 ότι είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός. Θα μου πείτε, αυτό είναι το σύστημα, πάνω σε αυτό συζητάτε και καλά κάνετε. Θα έπρεπε όμως κατά την άποψη μου πάντα, να δείτε πιο σφαιρικά το ζήτημα. Αυτό το χορό μας παίζουμε, αυτόν θα χορέψουμε, σύμφωνοι. Στο χορό όμως πρέπει να είμαστε με τα χέρια ενωμένα, όχι αντικριστά σε θέση άμυνας επίθεσης. Και δεν διακηρύσσω την ομόνοια ως ένας καλός άνθρωπος, δίνω απλώς τη ρεαλιστική χροιά της κατάστασης. Ο τομέας χρειάζεται εξυγίανση, όσο αυτή δεν έρχεται ας αφήσουμε τις ταμπέλες. Οι ταμπέλες στέκονται στην επιφάνεια και καταντάμε και οι ίδιοι επιφανειακοί όταν δίνουμε βαρύνουσα σημασία σε αυτές. Ας εξυγιανθεί το σύστημα και ας αποφασιστεί ότι οι καθηγητές σχολείων θα είναι από ΑΕΙ μόνο, οι προγραμματιστές ΤΕΙ μόνο και οι χειριστές ΙΕΚ μόνο. Αλλά να ξέρεις ότι ο καθηγητής του παιδιού σου είναι διαλεγμένος από 11 εκατομμύρια Έλληνες για αυτή τη δουλειά.
Παράθεση από: kshl στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 06:32:07 πμΚαμιά 100στή άτομα που έγραψαν απο 74-78 είναι όλοι κομπλεξικοί, δέν έχουν μεταδοτικότητα, διαβάζουν ξερή θεωρία απλά για να γράψουν ΑΣΕΠ κλπ. Άν σε βοηθάει να νοιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου, δέν θα σταθώ εγώ εμπόδιο. Για το άν αρκεί να (νομίζεις ότι) ξέρεις την ύλη που θά διδάξεις, ένα θα πώ: καληνύχτα.δεν μίλησα για καμια 100στη ατομα...για σενα μιλησα...καληνυχτα φωστήρα...φιλακια