*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με την πρόταση να γίνονται ενιαίοι διορισμοί στους κλάδους ΠΕ19 - ΠΕ20;

Ναι, είναι πιο δίκαιο και αξιοκρατικό.
Όχι, προτιμώ την αναλογία 60%-40%.
Τι σημασία έχει, δεν υπάρχουν πλέον αρκετές θέσεις!

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 12929 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jkgr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:08:04 πμ »
Εάν εννοείς τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για ΕΠΑΛ-ιτες ΙΕΚ-ιτες κλπ το μόνο που ζητάν είναι προϋπηρεσία το πολύ δύο χρόνια. Τι να τους ζητήσουν άλλο αυτούς ματαπτυχιακό;  Εμάς μας γ**αν κανονικά. Μάλλον να το θέσω καλύτερα μας στήνουν και μας ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΝ. ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ…



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:44:50 »

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:21:33 πμ »
Με άλλα λόγια, όποιος κάνει παιδιά να εύχεται ωστε να ευλογηθεί να μήν παίρνουν τα γράμματα καθόλου.
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος jkgr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:22:18 πμ »
Μια συμμαθήτρια μου πέρασε στην σχολή ικάρων ιπτάμενη το 2001. Τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν υπήρχαν αγόρια που να είναι καλύτεροι χειριστές; ΟΧΙ. Πάει να πει ότι αφού βγήκε αυτός ο νόμος έπρεπε να πάρουν αυτή αντί για τον επίδοξο TOM CRUISE. Απλά.

Αποσυνδεδεμένος jkgr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:25:08 πμ »
Με άλλα λόγια, όποιος κάνει παιδιά να εύχεται ωστε να ευλογηθεί να μήν παίρνουν τα γράμματα καθόλου.

Άμα τα πάρουν έχει καλώς. Άμα δεν τα πάρουν πάλι έχει καλώς. Άμα τα μισο-πάρουν τότε θέλει τρέξιμο η υπόθεση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:44:50 »

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:35:44 πμ »
Άν υπάρχουν τα κατάλληλα κονέ, όλα γίνονται. Άν δέν υπάρχουν και δέν είναι στο χαρακτήρα του παιδιού να τα δημιουργεί μόνος του, εκεί πρέπει να είναι Αινσταιν και πάλι θα παιδευτεί δυσανάλογα.
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος jkgr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:40:28 πμ »
Πάντα υπάρχει και η λύση του ΕΠ.ΟΠ. μην το ξεχνάς(μεγάλο κεφάλαιο-θα φάμε ban)….Σε ευχαριστώ για την κουβέντα. Καλημέρα σας !!

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:45:41 πμ »
όντως το παραξηλώσαμε...
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος jkgr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:45:57 πμ »
Απο μόνιμους πήγαμε ωρομίσθιους μετά ΙΕΚ μετά ΕΠΑΛ και μετα ΕΠΟΠ. Αναγούλα με πιασε Byezzzzzzzzz!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος NAS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 05:45:50 πμ »
Συγνώμη, αλλα η δημοσκόπηση αυτή απλά μετράει πόσοι απο εδώ τελείωσαν αει και πόσοι τει.

Βγές στο δρόμο και ρώτα τους περαστικούς άν προτιμούν να κάνει στα παιδιά τους μάθημα απόφοιτος ΑΕΙ που εγραψε 77 στον ΑΣΕΠ, ή απόφοιτος ΤΕΙ που έγραψε 55 στα ίδια θέματα. Η μάλλον δέν χρειάζεται να κάνεις τον κόπο είναι ολίγον τί αυτονόητο έτσι;

Να τα πούμε τα πράγματα επιτέλους όπως είναι: Έχουμε κυβερνήσεις ανάξιες να νομοθετήσουν. Πχ αυξάνεται λίγο η σύνταξη του αλλουνού και γι'αυτό γίνεται φτωχότερος, γιατι ξαφνικά χάνει το ΕΚΑΣ. Αναρίθμητα τέτοια μαργαριτάρια, με αποτέλεσμα κάποιοι να αδικούνται και κάποιοι να ωφελούνται ευκαιριακά. Για να μήν μιλήσω για τις πιέσεις που δέχονται οι πολιτικοί συνεχώς απο ενδιαφερόμενους, και το πόσο πίσω είναι το δίκαιο και ωφέλημο ως προτεραιότητα στις αποφάσεις τους. Και τώρα, μετά τις υποδείξεις για το ποιά δουλειά να κάνω, αναμένω και την υπόδειξη σε ποιά χώρα να πάω να ζήσω, άν δέν μου αρέσει στην Ελλάδα...

κρίνεις εναν εκπαιδευτικό με βάση αυτά που έγραψε στον συγκεκριμένο ΑΣΕΠ ??? δεν μιλάω για την διδακτική αλλα για το γνωστικό αντικείμενο...αφού αυτά τα θέματα τα βάζουν κάτι επιστήμονες σαν και τους δασκάλους σου - που οι περισσότεροι είναι στον κόσμο τους - τι περίμενες ??? Κάτι απο αυτά που να εφαρμόζεται στην πράξη σε βαθμίδα λυκείου γυμνασίου οπου και κάνεις μάθημα υπάρχει ????Θα αξιοποιήσεις αυτές τις γνώσεις κάπου η άπλα τα διάβασες ξερά επειδή ηταν στην υλη και πήγες μετά να δώσεις ??? και στην τελική αν αυτός που έγραψε 77 είναι κομπλεξικός... δεν είναι και τόσο αυτονόητο για το ποιόν θα διαλέξει ο γονιός να κάνει μάθημα στο παιδί του...παιζει να διαλέξει και αυτόν που έγραψε 55 αλλά μπορεί να τα καταφέρει με τα παιδια ... έτσι ??? Πάει αυτο..
Τώρα στη διδασκαλία νεων τεχνολογιών στο δημοτικό και στα αντίστοιχα μαθήματα γυμνασίου και λυκείου...σε τί ακριβως είσαι καλύτερος και που χρειάζοναι οι πανεπιστημιακές σου γνώσεις ... ?????να μου έλεγες οτι μιλάμε για μια δουλειά εκτός εκπαίδευσης που απαιτεί θεωρία να το παραδεχθώ οτι έχεις περισσότερες γνώσεις ... αλλα εδω που είμαστε τι μας λες ρε φιλαράκι??? τα κοιτάω και γελάω ... πόσο κόμπλεξ να έχετε δηλαδη ???
Καταλήγω ... Στον κλάδο που βρισκόμαστε ... και βέβαια ενιαίοι διορισμοί ... κανείς δεν είχε ξεκινήσει τη σχολή του με την προοπτική να διδάξει ... Αυτό βγήκε στην πορεία οπότε εφόσων οι γνώσεις που χρειάζονται για την διδασκαλεία μαθημάτων λυκείου γυμνασίου δημοτικού δεν είναι πιο πάνω απ αυτές που έχουν οι αποφοιτοι ΤΕΙ δεν βλέπω τον λόγο ούτε για 60 - 40...
ΑΛΛΑ ΤΙ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΡΗ Η ΓΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠ ΟΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΜΕ) ... 
o...ΑΜΩ της γειτονιάς σου

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 06:32:07 πμ »
Καμιά 100στή άτομα που έγραψαν απο 74-78 είναι όλοι κομπλεξικοί, δέν έχουν μεταδοτικότητα, διαβάζουν ξερή θεωρία απλά για να γράψουν ΑΣΕΠ κλπ. Άν σε βοηθάει να νοιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου, δέν θα σταθώ εγώ εμπόδιο.

Για το άν αρκεί να (νομίζεις ότι) ξέρεις την ύλη που θά διδάξεις, ένα θα πώ: καληνύχτα.
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος NAS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:20:45 μμ »
Καμιά 100στή άτομα που έγραψαν απο 74-78 είναι όλοι κομπλεξικοί, δέν έχουν μεταδοτικότητα, διαβάζουν ξερή θεωρία απλά για να γράψουν ΑΣΕΠ κλπ. Άν σε βοηθάει να νοιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου, δέν θα σταθώ εγώ εμπόδιο.

Για το άν αρκεί να (νομίζεις ότι) ξέρεις την ύλη που θά διδάξεις, ένα θα πώ: καληνύχτα.

δεν μίλησα για καμια 100στη ατομα...για σενα μιλησα...καληνυχτα φωστήρα...φιλακια
o...ΑΜΩ της γειτονιάς σου

Αποσυνδεδεμένος NEF

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
  • Ars longa, vita brevis
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:28:59 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι, στη σχετικά ήπια αντιπαράθεση που ξεκινήσατε βλέπετε τα πράγματα λιγάκι μονόπλευρα. Αν το μοναδικό κριτήριο που έχει ένας άνθρωπος για να διαλέξει είναι το 77 και το 55, αναμφισβήτητα θα διαλέξει το 77. Κανείς δε μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι ο 77 είναι κομπλεξικός ή ότι ο 77 έχει ολοκληρωμένες γνώσεις. Αντίστοιχα και για τον 55. Μια 10λεπτη συζήτηση με τον καθένα θα ήταν πολύ περισσότερο εποικοδομιτική. Αν ο Α έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ και ο Β έχει αποφοιτήσει από ΤΕΙ θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αν τα πράγματα ήταν ανάποδα πάλι θα είχαμε τους ανθρώπους Α, Β με διαφορά κάποιες λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια κάνει μεν τη διαφορά, αλλά όταν μιλάμε για δύο ίδιους ανθρώπους που διαφέρουν στη λεπτομέρεια. Είναι τόσοι πολλοί όμως οι παράγοντες που τους διαφοροποιούν που η σύγκριση βαθμών οδηγεί σε ατεκμηρίωτα και αβάσιμα αποτελέσματα. Η διαφορά του τίτλου διπλώματος κρίνεται λοιπόν στις πανελλαδικές. Ένας που περνάει ΑΕΙ θα ισχυριστεί ότι προσπάθησε περισσότερο ή ότι είναι χαρισματικός. Μπορεί να είναι έτσι φυσικά μπορεί και όχι. Υπάρχουν πάλι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό στις πανελλαδικές. Από ένα ισορροπημένο οικογενειακό περιβάλλον μέχρι και η οικονομική δυνατότητα για το καλύτερο φροντιστήριο προετοιμασίας.
Το σημερινό σύστημα αξιολόγησης των εν δυνάμει εκπαιδευτικών είναι περισσότερο αξιοκρατικό από την επετηρίδα, αλλά και πάλι δε θα υποστήριζα ότι είναι επαρκές και ολοκληρωμένο. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος όχι για τον 77 όχι για τον 55, αλλά ακόμα και για τον 9,8 του ΠΕ19 ότι είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός. Θα μου πείτε, αυτό είναι το σύστημα, πάνω σε αυτό συζητάτε και καλά κάνετε. Θα έπρεπε όμως κατά την άποψη μου πάντα, να δείτε πιο σφαιρικά το ζήτημα. Αυτό το χορό μας παίζουμε, αυτόν θα χορέψουμε, σύμφωνοι. Στο χορό όμως πρέπει να είμαστε με τα χέρια ενωμένα, όχι αντικριστά σε θέση άμυνας επίθεσης. Και δεν διακηρύσσω την ομόνοια ως ένας καλός άνθρωπος, δίνω απλώς τη ρεαλιστική χροιά της κατάστασης. Ο τομέας χρειάζεται εξυγίανση, όσο αυτή δεν έρχεται ας αφήσουμε τις ταμπέλες. Οι ταμπέλες στέκονται στην επιφάνεια και καταντάμε και οι ίδιοι επιφανειακοί όταν δίνουμε βαρύνουσα σημασία σε αυτές. Ας εξυγιανθεί το σύστημα και ας αποφασιστεί ότι οι καθηγητές σχολείων θα είναι από ΑΕΙ μόνο, οι προγραμματιστές ΤΕΙ μόνο και οι χειριστές ΙΕΚ μόνο. Αλλά να ξέρεις ότι ο καθηγητής του παιδιού σου είναι διαλεγμένος από 11 εκατομμύρια Έλληνες για αυτή τη δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος NAS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:59:41 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι, στη σχετικά ήπια αντιπαράθεση που ξεκινήσατε βλέπετε τα πράγματα λιγάκι μονόπλευρα. Αν το μοναδικό κριτήριο που έχει ένας άνθρωπος για να διαλέξει είναι το 77 και το 55, αναμφισβήτητα θα διαλέξει το 77. Κανείς δε μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι ο 77 είναι κομπλεξικός ή ότι ο 77 έχει ολοκληρωμένες γνώσεις. Αντίστοιχα και για τον 55. Μια 10λεπτη συζήτηση με τον καθένα θα ήταν πολύ περισσότερο εποικοδομιτική. Αν ο Α έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ και ο Β έχει αποφοιτήσει από ΤΕΙ θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αν τα πράγματα ήταν ανάποδα πάλι θα είχαμε τους ανθρώπους Α, Β με διαφορά κάποιες λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια κάνει μεν τη διαφορά, αλλά όταν μιλάμε για δύο ίδιους ανθρώπους που διαφέρουν στη λεπτομέρεια. Είναι τόσοι πολλοί όμως οι παράγοντες που τους διαφοροποιούν που η σύγκριση βαθμών οδηγεί σε ατεκμηρίωτα και αβάσιμα αποτελέσματα. Η διαφορά του τίτλου διπλώματος κρίνεται λοιπόν στις πανελλαδικές. Ένας που περνάει ΑΕΙ θα ισχυριστεί ότι προσπάθησε περισσότερο ή ότι είναι χαρισματικός. Μπορεί να είναι έτσι φυσικά μπορεί και όχι. Υπάρχουν πάλι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό στις πανελλαδικές. Από ένα ισορροπημένο οικογενειακό περιβάλλον μέχρι και η οικονομική δυνατότητα για το καλύτερο φροντιστήριο προετοιμασίας.
Το σημερινό σύστημα αξιολόγησης των εν δυνάμει εκπαιδευτικών είναι περισσότερο αξιοκρατικό από την επετηρίδα, αλλά και πάλι δε θα υποστήριζα ότι είναι επαρκές και ολοκληρωμένο. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος όχι για τον 77 όχι για τον 55, αλλά ακόμα και για τον 9,8 του ΠΕ19 ότι είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός. Θα μου πείτε, αυτό είναι το σύστημα, πάνω σε αυτό συζητάτε και καλά κάνετε. Θα έπρεπε όμως κατά την άποψη μου πάντα, να δείτε πιο σφαιρικά το ζήτημα. Αυτό το χορό μας παίζουμε, αυτόν θα χορέψουμε, σύμφωνοι. Στο χορό όμως πρέπει να είμαστε με τα χέρια ενωμένα, όχι αντικριστά σε θέση άμυνας επίθεσης. Και δεν διακηρύσσω την ομόνοια ως ένας καλός άνθρωπος, δίνω απλώς τη ρεαλιστική χροιά της κατάστασης. Ο τομέας χρειάζεται εξυγίανση, όσο αυτή δεν έρχεται ας αφήσουμε τις ταμπέλες. Οι ταμπέλες στέκονται στην επιφάνεια και καταντάμε και οι ίδιοι επιφανειακοί όταν δίνουμε βαρύνουσα σημασία σε αυτές. Ας εξυγιανθεί το σύστημα και ας αποφασιστεί ότι οι καθηγητές σχολείων θα είναι από ΑΕΙ μόνο, οι προγραμματιστές ΤΕΙ μόνο και οι χειριστές ΙΕΚ μόνο. Αλλά να ξέρεις ότι ο καθηγητής του παιδιού σου είναι διαλεγμένος από 11 εκατομμύρια Έλληνες για αυτή τη δουλειά.

Υπάρχουν πολλά είδη χορού...στην περίπτωσή μας χορεύουμε εναν Ποντιακό χορό (ξέρεις που είναι δυο άτομα και παριστάνουν οτι παλεύουν με μαχαίρια) ... Σε βρίσκω σωστό σε αυτά που λές οτι γινόμαστε επιφανειακοί αλλά δεν μπορώ να το παίζω και υπεράνω με τον καθένα που με υποτιμάει ... Ολοι πρέπει να ακούν τις απαντήσεις τους ... Οπότε αναγκαστικά θα πέσω στο επιπεδό τους για να τους απαντήσω ...
Πιστεύω οτι είσαι σωστός σε όλα οσα λες γενικά...
o...ΑΜΩ της γειτονιάς σου

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:42:36 μμ »
Καμιά 100στή άτομα που έγραψαν απο 74-78 είναι όλοι κομπλεξικοί, δέν έχουν μεταδοτικότητα, διαβάζουν ξερή θεωρία απλά για να γράψουν ΑΣΕΠ κλπ. Άν σε βοηθάει να νοιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου, δέν θα σταθώ εγώ εμπόδιο.

Για το άν αρκεί να (νομίζεις ότι) ξέρεις την ύλη που θά διδάξεις, ένα θα πώ: καληνύχτα.

δεν μίλησα για καμια 100στη ατομα...για σενα μιλησα...καληνυχτα φωστήρα...φιλακια

Ωραία, το υποψιαζόμουνα. Τώρα μπορείς να κάνεις παράθεση κάποιο τμήμα όπου φαίνομαι κομπλεξικός ώστε να το τεκμηριώσεις; Περιμένω...
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.