*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375515 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1162 στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:09:42 μμ »
Μιλάω για τον ΑΣΕΠ του 2008 που μπήκαν σοβαρά θέματα
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://edu.klimaka.gr/edufiles/ASEP/2009/ASEP_2009_THEMATA_PLHROFORIKHS_GNOSTIKO_KLIMAKA.pdf&ved=0ahUKEwjMiruH-PnVAhVHL8AKHbbiC3UQFggpMAI&usg=AFQjCNGq-BFAyfEh0SdsKbRClcVwuO3uWw
Όχι για τους προηγούμενους που με τα γελοία θέματα έγραφαν όλοι. Εσύ αναφέρεσαι στο 2005.
Όσον αφορά τα ποσοστά οι Πε19 ήταν κάπου 3500 και οι πε20 κάπου 3000 αν θυμάμαι καλά.  Do the math όσοι μάθατε ποσοστά στο ΤΕΙ.
Όπως όμως είπα και προηγουμένως αυτά τα ξεχνάμε γιατί δεν μας συμφέρει.

Σταμάτα με τα "ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ" Μπες στα link και δες. 1209 ήταν από το ΤΕΙ και 2550 από ΑΕΙ. Μετά από αυτά τα νούμερα που αναφέρεις τα αναφέρεις για να δημιουργείς εντυπώσεις.

Το 2008 ο ΑΣΕΠ είχε 110 θέσεις για τους πληροφορικούς και των δυο κατηγοριών. Και εκεί αυτοί που διορίστηκαν είχαν γράψει από 60 - 85. Αλλά εκεί είχε 110 θέσεις. Και τα νούμερά σου για 3500 ΠΕ19 και 3000 ΠΕ20 πες μου σε παρακαλώ που τα βρίσκεις γιατί για πληροφορικούς δεν υπάρχουν στατιστικά.

Τώρα η θέση σου
Παράθεση
Όχι για τους προηγούμενους που με τα γελοία θέματα έγραφαν όλοι. Εσύ αναφέρεσαι στο 2005.

Τα γελοία θέματα ποιά ήταν; Οι θέσεις δεν καλύφθηκαν στον διαγωνισμό του 2005 γιατί τα θέματα ήταν τόσο δύσκολα που σχεδον 2800 άτομα που έδωσαν εξετάσεις δεν κατάφεραν να περάσουν το 60%... έχεις δίκιο... "όλοι έγραφαν" "τα θέματα ήταν γελοία"

Στον διαγωνισμό του 2005 ήταν που λέγαμε ότι για πρώτη φορά μπήκαν σοβαρά θέματα. Και γι' αυτό ενώ προκυρήχθηκαν 1000 θέσεις, τελικά διορίστηκαν μόνο 700.

Το 2008 δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί η αναλογία διορισμού ήταν 60-40. Όσοι και να έδιναν 45 θα διορίζονταν από ΠΕ20 και 67 από ΠΕ19.

Ξεκόλα κι όλας με την άλλη βλακεία περί ποσοστού γιατί ήταν από την αρχή άστοχη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:56 »

Αποσυνδεδεμένος klados_PE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1163 στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:21:18 μμ »
Αν και είμαι ΠΕ19 και είμαι υπέρ της κατάργησης της ποσόστωσης 60-40 (γιατί ισχύει αυτό αφου όλοι μπαίνουμε στα ίδια τμήματα και διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα;), θεωρώ ότι το να κρίνει κάποιος τους ΠΕ20 με βάση τον ΑΣΕΠ του 2008 είναι άδικο.
τα θέματα του 2008 τα θυμάμαι πολύ καλά και θεωρώ ότι ήταν κομμένα και ραμμένα μια μιά συγκεκριμένη σχολή του κλάδου ΠΕ19. Μπαίνω χρόνια σε τάξεις όλων των βαθμίδων (επάλ-γενικο-γυμνάσιο). Τα θέματα ήταν 80% θεωρία εξεζητημένων αλγορίθμών (και μαθηματικά τους), σχεδόν καθόλου θεωρία δίκτυων, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, hardware, γλώσσες προγραμματισμού (πρακτική εφαρμογή προγραμματιμού). Να μην αρχίσω να απαριθμώ ερωτήματα, αλλά καμιά σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες διδασκαλίας στην β/θμια εκπαίδευση. Οκ δεν λέω, παρα πολύ καλός αυτός που γνώριζε τις απαντήσεις, αλλά με τα θέματα όπως δόθηκαν ήταν πολύ πιθανό να μην μπορούσε να στήσει εργαστήριο.
και κυρίως άδικο για τους ΠΕ20 που αλλιώς ήταν προσανατολισμένο το πρόγραμμα σπουδών τους.

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1164 στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:29:29 μμ »
Αν και είμαι ΠΕ19 και είμαι υπέρ της κατάργησης της ποσόστωσης 60-40 (γιατί ισχύει αυτό αφου όλοι μπαίνουμε στα ίδια τμήματα και διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα;), θεωρώ ότι το να κρίνει κάποιος τους ΠΕ20 με βάση τον ΑΣΕΠ του 2008 είναι άδικο.
τα θέματα του 2008 τα θυμάμαι πολύ καλά και θεωρώ ότι ήταν κομμένα και ραμμένα μια μιά συγκεκριμένη σχολή του κλάδου ΠΕ19. Μπαίνω χρόνια σε τάξεις όλων των βαθμίδων (επάλ-γενικο-γυμνάσιο). Τα θέματα ήταν 80% θεωρία εξεζητημένων αλγορίθμών (και μαθηματικά τους), σχεδόν καθόλου θεωρία δίκτυων, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, hardware, γλώσσες προγραμματισμού (πρακτική εφαρμογή προγραμματιμού). Να μην αρχίσω να απαριθμώ ερωτήματα, αλλά καμιά σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες διδασκαλίας στην β/θμια εκπαίδευση. Οκ δεν λέω, παρα πολύ καλός αυτός που γνώριζε τις απαντήσεις, αλλά με τα θέματα όπως δόθηκαν ήταν πολύ πιθανό να μην μπορούσε να στήσει εργαστήριο.
και κυρίως άδικο για τους ΠΕ20 που αλλιώς ήταν προσανατολισμένο το πρόγραμμα σπουδών τους.

Σωστό αυτό που λες και θα δώσω ένα παράδειγμα:
Μηχανές Turing και μη επιλυσιμότητα κάνουν μόνο σε ΑΕΙ. Και από τους απόφοιτους ΑΕΙ, πολύ λίγοι έχουν όντως κατανοήσει τι είναι το πρόβλημα του τερματισμού (που υπήρξε σαν θέμα). Τη σχέση έχει με την εκπαίδευση το πρόβλημα αυτό, είναι άλλο θέμα :)

Πάντως, το να είναι κάποιος εναντίον του 60-40 δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο, αλλά πρέπει να  το διεκδικεί χωρίς να μειώνει τους άλλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 04:43:31 μμ από naoh »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1165 στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:31:34 μμ »
Αν και είμαι ΠΕ19 και είμαι υπέρ της κατάργησης της ποσόστωσης 60-40 (γιατί ισχύει αυτό αφου όλοι μπαίνουμε στα ίδια τμήματα και διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα;), θεωρώ ότι το να κρίνει κάποιος τους ΠΕ20 με βάση τον ΑΣΕΠ του 2008 είναι άδικο.
τα θέματα του 2008 τα θυμάμαι πολύ καλά και θεωρώ ότι ήταν κομμένα και ραμμένα μια μιά συγκεκριμένη σχολή του κλάδου ΠΕ19. Μπαίνω χρόνια σε τάξεις όλων των βαθμίδων (επάλ-γενικο-γυμνάσιο). Τα θέματα ήταν 80% θεωρία εξεζητημένων αλγορίθμών (και μαθηματικά τους), σχεδόν καθόλου θεωρία δίκτυων, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, hardware, γλώσσες προγραμματισμού (πρακτική εφαρμογή προγραμματιμού). Να μην αρχίσω να απαριθμώ ερωτήματα, αλλά καμιά σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες διδασκαλίας στην β/θμια εκπαίδευση. Οκ δεν λέω, παρα πολύ καλός αυτός που γνώριζε τις απαντήσεις, αλλά με τα θέματα όπως δόθηκαν ήταν πολύ πιθανό να μην μπορούσε να στήσει εργαστήριο.
και κυρίως άδικο για τους ΠΕ20 που αλλιώς ήταν προσανατολισμένο το πρόγραμμα σπουδών τους.

Αγαπητέ όσον αφορά το 60-40 κι εγώ είμαι υπέρ της κατάργησής του. Ανέκαθεν μάλιστα.
Νομίζω μάλιστα ότι από φέτος αυτό θα καταργηθεί μιας και πλέον είμαστε μια ειδικότητα (δεν είμαι σίγουρος αλλά αυτό νομίζω έγινε πριν μερικούς μήνες. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος)

Από κει και μετά λεπτομέρειες για το περιεχόμενο όλων των διαγωνισμών ΑΣΕΠ δεν γνωρίζω. Όταν διορίστηκα (το 2005) είχα μελετήσει τα μέχρι τότε θέματα καθώς και αυτά στα οποία εξετάστηκα ο ίδιος. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι ήταν ούτε "γελοία" αλλά ούτε και "γελοιωδώς δύσκολα"

Ειλικρινά δεν γνωρίζω για τα θέματα του 2008 που όμως αφορούσαν λίγους διοριστέους και ποσοστά θέσεων/υποψηφίους 1:30 και 1:40.

Σίγουρα αν καταργούνταν νωρίτερα το 60-40 θα είχαμε διαφορετικούς πίνακες διοριστέων σε κάποιους ΑΣΕΠ. Όχι με μεγάλες διαφορές όμως κατά την γνώμη μου αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω αυτό χωρίς να πάρω και τα αποτελέσματα των αποτυχόντων και να κάνω μια σημαντική μελέτη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:56 »

Αποσυνδεδεμένος edesta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Έκπληξη
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1166 στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:41:14 μμ »

Τα γελοία θέματα ποιά ήταν;


Διαγωνισμός 2003

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1167 στις: Αύγουστος 28, 2017, 05:14:46 μμ »
Σταμάτα με τα "ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ" Μπες στα link και δες. 1209 ήταν από το ΤΕΙ και 2550 από ΑΕΙ. Μετά από αυτά τα νούμερα που αναφέρεις τα αναφέρεις για να δημιουργείς εντυπώσεις.
Αν διάβαζες πρώτα τι γράφει ο άλλος θα έβλεπες ότι σε προηγούμενό μήνυμά μου έδωσα το παρακάτω λινκ
https://edu.klimaka.gr/diagonismos-asep/asep-genika/147-asep-statistika-3p-2008-2009.html
όπου οι ΠΕ20 είναι 2.183 και όχι 1209 όπως λανθασμένα (επίτηδες ?) θες να πιστεύουμε. Οι 45 θέσεις των ΠΕ20 δεν καλύφθηκαν. Θυμάμαι πολύ καλά ότι οι επιτυχόντες ήταν 35-37. Δεν μπορώ όμως να βρω το αρχείο από τον ΑΣΕΠ γιατί τα έχουν κατεβάσει. Όσοι έδιναν τότε ας το επιβεβαιώσουν ή βρείτε εσείς να με διαψεύσετε, αλλά ..... ξέχασα, αυτό το αρχείο δεν σας συμφέρει να το ανεβάσετε έτσι?


Παράθεση
Το 2008 δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί η αναλογία διορισμού ήταν 60-40. Όσοι και να έδιναν 45 θα διορίζονταν από ΠΕ20 και 67 από ΠΕ19.
Διάβαζεις τι γράφω? πραγματικά!!! Λέω ότι όλες οι θέσεις των ΠΕ19 καλύφθηκαν γιατί είχαμε περίπου 400 επιτυχόντες ενώ των ΠΕ20 όχι γιατί φάνηκε το πραγματικό τους επίπεδο. Σε τι γλώσσα να το γράψω με ιδεογράμματα?

Παράθεση
Ξεκόλα κι όλας με την άλλη βλακεία περί ποσοστού γιατί ήταν από την αρχή άστοχη.
Άστοχη για σένα που από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις (ή δεν σε συμφέρει να καταλάβεις τι είναι ποσοστό)

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1168 στις: Αύγουστος 28, 2017, 05:49:51 μμ »
Διαγωνισμός 2003
Δεν αναφέρθηκα ποτέ σε αυτό το διαγωνισμό δεν ξέρω τι λες

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1169 στις: Αύγουστος 28, 2017, 06:04:16 μμ »
Διαγωνισμός 2003

Δεν υπάρχει διαγωνισμός το 2003, αλλά το 2002.

Μια παρέμβαση συνάδελφοι, η κόντρα ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι λανθασμένη. Καλή σχολή, κακή σχολή κ.ο.κ, ειδικά όταν πάμε στα μόρια πανελλαδικών. Παίζουμε έτσι το παιχνίδι του υπουργείου. Μάλιστα ενώ είμαστε εκπαιδευτικοί το να βάζουμε κριτήριο τα θέματα του ΑΣΕΠ είναι αστείο. Όλοι ξέρουμε πως τα θέματα μπαίνουν με κριτήριο το τι θέλουμε να πετύχουμε. Θέλουμε να τους βγάλουμε όλους άριστους; εύκολα θέματα. Θέλουμε να μεταφέρουμε την ευθύνη της αποτυχίας στους εξεταζόμενους; βάζουμε θέματα παλούκια. Έτσι γινόταν και στους ΑΣΕΠ. Όσο το υπουργείο είχε ανάγκη να κάνει προσλήψεις, έβαζε εύκολα θέματα. Όταν ήθελε να βάλει μαχαίρι στους διορισμούς έβαλε θέματα παλούκια, για να μην έχει κόσμο που θα έγραφε πχ 16 ή 17 και θα έμενε εκτός και θα είχε ηθικό δικαίωμα να πιέσει για να διοριστεί. Τα προβλήματα των νέων πτυχιούχων του κλάδου πηγάζουν κατά τη γνώμη μου από τα εξής:
1. Την εποχή που οι πτυχιούχοι πληροφορικής (είτε ΑΕΙ, είτε ΤΕΙ) έβρισκαν εύκολα δουλειά για λόγους λαϊκισμού και εξυπηρέτησης τοπικών μικροσυμφερόντων, ιδρύθηκαν παντού τμήματα πληροφορικής. Δεν είναι το πρόβλημα να είναι "καλά" ή "κακά", αλλά το πρόβλημα είναι ότι δημιουργήθηκε υπερπροσφορά πτυχιούχων στον κλάδο που δεν μπορούσαν να απορροφηθούν, ούτε από τον ιδιωτικό, ούτε από το δημόσιο τομέα και ιδιαίτερα την εκπαίδευση. Μάλιστα είχε προηγηθεί το γεγονός του εύκολου διορισμού της προηγούμενης φουρνιάς και πολλοί είχανε δηλώσει τις σχολές πληροφορικής με την προσδοκία της εργασίας στην εκπαίδευση, κάτι που διαψεύστηκε. Δεν φταίνε οι συνάδελφοι, αλλά το γεγονός ότι κάποιοι πουλούσαν λαϊκισμό και δεν ενημέρωσαν ότι ξέρετε δεν υπάρχει προοπτική να συνεχιστούν οι διορισμοί, γιατί ο κλάδος φράκαρε.
2. Στην εκπαίδευση έπαιξαν και κάποιες άλλες ιδιαιτερότητες ρόλο. πχ το γεγονός ότι μέχρι να διοριστούν οι πρώτοι πτυχιούχοι πληροφορικής προηγήθηκαν προσλήψεις ΠΕ19 και ΠΕ20, χωρίς βασικό τίτλο σπουδών (περίπου 1500-1700, βέβαια πλέον απομένουν περίπου 1200 από αυτούς εν ενεργεία) ή το γεγονός ότι από τότε που έγιναν οι προσλήψεις στον κλάδο έγιναν εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις" που μείωσαν τις οργανικές του κλάδου κατά 1000-1200, ίσως και παραπάνω. Αυτές οι ρυθμίσεις στην εκπαίδευση όμως ακόμα και αν δεν γίνονταν θα καλύπτονταν από τους μισούς πτυχιούχους μίας και μόνο χρονιάς, οπότε και πάλι  θα δημιουργούνταν  πρόβλημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 06:17:06 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1170 στις: Αύγουστος 28, 2017, 06:06:02 μμ »
Αν διάβαζες πρώτα τι γράφει ο άλλος θα έβλεπες ότι σε προηγούμενό μήνυμά μου έδωσα το παρακάτω λινκ
https://edu.klimaka.gr/diagonismos-asep/asep-genika/147-asep-statistika-3p-2008-2009.html
όπου οι ΠΕ20 είναι 2.183 και όχι 1209 όπως λανθασμένα (επίτηδες ?) θες να πιστεύουμε. Οι 45 θέσεις των ΠΕ20 δεν καλύφθηκαν. Θυμάμαι πολύ καλά ότι οι επιτυχόντες ήταν 35-37. Δεν μπορώ όμως να βρω το αρχείο από τον ΑΣΕΠ γιατί τα έχουν κατεβάσει. Όσοι έδιναν τότε ας το επιβεβαιώσουν ή βρείτε εσείς να με διαψεύσετε, αλλά ..... ξέχασα, αυτό το αρχείο δεν σας συμφέρει να το ανεβάσετε έτσι?
ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! Ήμαρτον πια. Οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ Φαίνονται εδώ:
http://www.asep.gr/webcenter/portal/asep/Πολίτες/Αποτελέσματα/Διοριστέοι
Βάλε την προκύριξη 3Π/2008 και διάλεξε ειδικότητα. Θα δεις ότι διορίστηκαν όλοι και στο ΠΕ19 και στο ΠΕ20. Όλα τα άλλα είναι συκοφαντίες.

Για 1209 υποψηφίους μίλησα και ήμουν σαφέστατος για τον διαγωνισμό του 2005. Όσο για τον διαγωνισμό του '08 και 20000 να ήταν οι υποψήφιοι μικρή σημασία είχε γιατί διορίζονταν ΜΟΝΟ 45. ΤΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ όπως είδες στο παραπάνω Link.

Διάβαζεις τι γράφω? πραγματικά!!! Λέω ότι όλες οι θέσεις των ΠΕ19 καλύφθηκαν γιατί είχαμε περίπου 400 επιτυχόντες ενώ των ΠΕ20 όχι γιατί φάνηκε το πραγματικό τους επίπεδο. Σε τι γλώσσα να το γράψω με ιδεογράμματα?
Αυτό που το βρήκες; "Έτσι θυμάσαι;" Ωραία πηγή... μέχρι τώρα πάντως δεν ήταν και τόσο αξιόπιστη.
Που βρήκες τους επιτυχόντες; Γιατί διαβάζω ότι απλά έχεις δώσει ένα link με τα ποσοστά συμμετοχής. Άσχετο δηλαδή.

Άστοχη για σένα που από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις (ή δεν σε συμφέρει να καταλάβεις τι είναι ποσοστό)
Τέλος πάντων μετά από αυτό καταλαβαίνω ότι απλά τρολάρεις. Ε, τρόλαρε μόνος σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 09:48:09 μμ από escozul »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1171 στις: Αύγουστος 28, 2017, 06:08:29 μμ »
Δεν υπάρχει διαγωνισμός το 2003, αλλά το 2002.

Παιδιά πραγματικά δεν ξέρω. Τότε η σχολή μου δεν ήταν καν στη κατηγορία ΠΕ20 ή ΠΕ19. Δεν είχα καν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτούς τους ΑΣΕΠ

Μόνο τα θέματα είχα δει όταν προετοιμαζόμουν  για το 2005. Και έχει περάσει και μια 12ετία από τότε.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1172 στις: Αύγουστος 28, 2017, 06:19:41 μμ »
Παιδιά πραγματικά δεν ξέρω. Τότε η σχολή μου δεν ήταν καν στη κατηγορία ΠΕ20 ή ΠΕ19. Δεν είχα καν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτούς τους ΑΣΕΠ

Μόνο τα θέματα είχα δει όταν προετοιμαζόμουν  για το 2005. Και έχει περάσει και μια 12ετία από τότε.

Το ξέρω, γιατί έδωσα σε εκείνο το διαγωνισμό.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1173 στις: Αύγουστος 28, 2017, 06:57:28 μμ »
Το ξέρω, γιατί έδωσα σε εκείνο το διαγωνισμό.
OK αλλά τα θέματα όταν είναι πολύ εύκολα ή πολύ δύσκολα πάντα είναι άδικο.
 Πάντα υπάρχει αδικία σε αυτές τις περιπτώσεις γι' αυτό πρέπει να έχεις μέσης δυσκολίες θέματα.

 Αυτό ισχύει σε όλους τους διαγωνισμούς. ΑΣΕΠ, Πανελλήνιες κλπ κλπ κλπ

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1174 στις: Αύγουστος 28, 2017, 09:05:57 μμ »
Οι επιτυχόντες ΠΕ 19 στον ΑΣΕΠ του 2008 ήταν 519 (498 χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και 21 με ΑΣΠΑΙΤΕ). Για αυτό είμαι βέβαιος καθώς έχω κρατήσει τα αποτελέσματα. Για τους επιτυχόντες ΠΕ 20 δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν είχαν καλύψει τις 48 θέσεις που δόθηκαν. Οι θέσεις που δεν καλύφθηκαν δόθηκαν σε επιλαχόντες ΠΕ 19 πρόσφατα καθώς δεν υπήρχαν επιλαχόντες ΠΕ20. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι ΠΕ 20. Το γεγονός όμως ότι έμειναν εκτός άνθρωποι που έγραψαν πολύ υψηλούς βαθμούς (πάνω από 70) και διορίστηκαν άλλοι με βαθμό οριακά πάνω από τη βάση, και όλα αυτά στον ίδιο διαγωνισμό, με τα ίδια ακριβώς θέματα για τις ίδιες ακριβώς θέσεις παραμένει προβληματικό. Γι' αυτό και η ποσόστωση θα πρέπει να καταργηθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 09:14:07 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1175 στις: Αύγουστος 28, 2017, 10:35:34 μμ »
OK αλλά τα θέματα όταν είναι πολύ εύκολα ή πολύ δύσκολα πάντα είναι άδικο.
 Πάντα υπάρχει αδικία σε αυτές τις περιπτώσεις γι' αυτό πρέπει να έχεις μέσης δυσκολίες θέματα.

 Αυτό ισχύει σε όλους τους διαγωνισμούς. ΑΣΕΠ, Πανελλήνιες κλπ κλπ κλπ

Αν έχεις για έναν διαγωνισμό 1000 θέσεις και υπάρχουν 1050 υποψήφιοι θα βάλεις δύσκολα θέματα για να μείνουν πχ 400 θέσεις κενές και ο διαγωνισμός να είναι αποτυχημένος; οι ίδιοι άνθρωποι που απέτυχαν θα εργάζονταν ως αναπληρωτές και  θα  διορίζονταν από τον πίνακα των αναπληρωτών. ειδικά σε μια περίοδο που ο διαγωνισμός δεν είχε την αποδοχή των εκπαιδευτικών;  τα θέματα σε όλες τις εξετάσεις ρυθμίζονται ανάλογα με το πόσο θέλει να ανοίξει ή να κλείσει τη στρόφιγγα, αυτός που διενεργεί το διαγωνισμό. Ο υποψήφιος που φέτος πέρασε ιατρική πριν 3 χρόνια δεν θα περνούσε και κάποιος άλλος που φέτος δεν πέρασε, μπορεί να περνούσε πέρσι.

Κι εγώ όταν έδωσα πανελλαδικές περνούσαν 70 άτομα στο τμήμα μου και όταν ορκίστηκα, εκείνη τη χρονιά περνούσαν 160. Όλη η λογική της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άλλαξε. Σε ένα ολόκληρο σχολείο με 160 αποφοίτους ήμασταν καμιά 20ρια που περάσαμε σε ΑΕΙ και άλλοι τόσοι σε ΤΕΙ και μετά από 3-4 χρόνια με την αύξηση των θέσεων περνούσαν οι 130-140 από τους 160. Είναι αυτονόητο ότι για να έχουμε ποσοστά επιτυχίας στο 80% με αξιοπρεπείς βαθμούς (όχι να περνάνε με βαθμό 2 και 3) σημαίνει ότι μειώθηκε ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων. Δεν μπορούμε στη ζωή να αποφύγουμε την επίδραση που μπορεί να έχουν πάνω μας συγκυρίες που δεν τις ελέγχουμε. πχ μέχρι το 2000 περίπου δεν επιτρεπόταν σε πτυχιούχους πληροφορικής να διεκδικήσουν θέση  στην εκπαίδευση. Αν η αλλαγή γινόταν 2 χρόνια νωρίτερα πολλοί από εμάς που είμαστε μόνιμοι δεν θα προλαβαίναμε ή αν αργούσε για δύο χρόνια να γίνει η αλλαγή κάποιοι συνάδελφοι που δεν πρόλαβαν να διοριστούν θα είχαν διοριστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 10:44:08 μμ από perastikos_kav »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 541
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.