*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 378363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aex

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1246 στις: Ιούνιος 08, 2021, 11:23:48 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:31:36 »

hgy2367

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1247 στις: Ιούλιος 29, 2021, 01:40:14 πμ »
Καλησπέρα, με αφορμή τους νέους διορισμούς, θα ήθελα να λύσω κάποιες απορίες που έχω και η απάντηση τους θα με βοηθήσει πολύ στη δήλωση περιοχών διορισμού α/θμιας και β/θμιας. Σίγουρα θα έχουν απαντηθεί παλιότερα σε άλλα νήματα, αλλά ποτέ δε με απασχόλησαν, όντας αναπληρωτής που ούτε καν είχε υπόψη του το ενδεχόμενο διορισμού. Οι απορίες μου αφορούν τις αποσπάσεις και μετατάξεις των μονίμων ΠΕ86 από αθμια σε βθμια και το αντίθετο. Δηλαδή, όταν με το καλό διοριστώ και περάσουν κάποια χρόνια κλπ:
1) Γνωρίζω ότι είναι δυνατόν να γινει μετάταξη από β/θμια σε α/μια. Το αντίθετο ισχύει; (επειδή κάπου διάβασα παλιότερα ότι δεν ίσχυε.).
2) Στις αποσπάσεις σε μια βαθμίδα π.χ. α/θμια, προηγούνται οι ΠΕ86 της ίδιας βαθμίδας (π.χ. αθμιας) ή όλοι (αθμια και βθμια) μπαίνουν στο ίδιο "τσουβάλι" και οι αποσπάσεις γίνονται μέσω μορίων συγχρόνως για όλους; (όσοι έχουν δηλώσει την περιοχή.... εννοείται αυτό)
3) Ηλικιακά, η αθμια αποτελείται κατα κύριο λόγο νέους ηλικακά ΠΕ86, σωστά; (για διάφορους λόγους). Το κύριο ερώτημα είναι πόσο γερασμένος κλάδος είναι  ο ΠΕ86 στη βθμια; Αναμένονται συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα χρόνια;
4) και τέλος, ανεξάρτητη ερώτηση, γνωρίζει κάποιος, αν στην αθμια, υπάρχουν σχολεία από 10σια και πάνω που δεν έχουν οργανικές για ΠΕ86, ή πλέον καλύφθηκαν όλα και οι οργανικές που δόθηκαν ήταν μάλλον και οι τελευταίες;

Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια
.....και διορισμό (σε όσους).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2021, 02:13:20 πμ από hgy2367 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1248 στις: Ιούλιος 29, 2021, 09:07:47 πμ »
Θα σου απαντήσω για το 3. Στη β/θμια είναι αρκετά γερασμένο το διδακτικό προσωπικό ενώ στην α/θμια νέοι.
Δες αυτό το άρθρο του 2019.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/302638_ilikiaki-katanomi-ton-monimon-ekpaideytikon-analytikoi-pinakes

Ουσιαστικά αναμένονται μαζικά συνταξιοδοτήσεις από την Β/θμια σε αστικά κέντρα που είναι οι παλιοί.
Για όλα τα άλλα δε μπορώ να απαντήσω.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2385
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1249 στις: Ιούλιος 29, 2021, 09:22:25 πμ »
Καλησπέρα, με αφορμή τους νέους διορισμούς, θα ήθελα να λύσω κάποιες απορίες που έχω και η απάντηση τους θα με βοηθήσει πολύ στη δήλωση περιοχών διορισμού α/θμιας και β/θμιας. Σίγουρα θα έχουν απαντηθεί παλιότερα σε άλλα νήματα, αλλά ποτέ δε με απασχόλησαν, όντας αναπληρωτής που ούτε καν είχε υπόψη του το ενδεχόμενο διορισμού. Οι απορίες μου αφορούν τις αποσπάσεις και μετατάξεις των μονίμων ΠΕ86 από αθμια σε βθμια και το αντίθετο. Δηλαδή, όταν με το καλό διοριστώ και περάσουν κάποια χρόνια κλπ:
1) Γνωρίζω ότι είναι δυνατόν να γινει μετάταξη από β/θμια σε α/μια. Το αντίθετο ισχύει; (επειδή κάπου διάβασα παλιότερα ότι δεν ίσχυε.).
2) Στις αποσπάσεις σε μια βαθμίδα π.χ. α/θμια, προηγούνται οι ΠΕ86 της ίδιας βαθμίδας (π.χ. αθμιας) ή όλοι (αθμια και βθμια) μπαίνουν στο ίδιο "τσουβάλι" και οι αποσπάσεις γίνονται μέσω μορίων συγχρόνως για όλους; (όσοι έχουν δηλώσει την περιοχή.... εννοείται αυτό)
3) Ηλικιακά, η αθμια αποτελείται κατα κύριο λόγο νέους ηλικακά ΠΕ86, σωστά; (για διάφορους λόγους). Το κύριο ερώτημα είναι πόσο γερασμένος κλάδος είναι  ο ΠΕ86 στη βθμια; Αναμένονται συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα χρόνια;
4) και τέλος, ανεξάρτητη ερώτηση, γνωρίζει κάποιος, αν στην αθμια, υπάρχουν σχολεία από 10σια και πάνω που δεν έχουν οργανικές για ΠΕ86, ή πλέον καλύφθηκαν όλα και οι οργανικές που δόθηκαν ήταν μάλλον και οι τελευταίες;

Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια
.....και διορισμό (σε όσους).

Θα κάνω μια απόπειρα να απαντήσω στα ερωτήματα και αν κάπου έχω λάθος ας βοηθήσουν και οι πιο έμπειροι.
α) Η μετάταξη ισχύει και προς β/θμια.
π.χ. https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A9%CE%9B%CE%9B46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%99%CE%A46?inline=true
Αν παρατηρήσετε το πρώτο και το τελευταίο όνομα μετατάχθηκε από α/θμια σε β/θμια του οικείου κλάδου.
β) Επειδή πρώτα πραγματοποιούνται οι αποσπάσεις προς α/θμια, προηγούνται αυτοί που έχουν οργανική εκεί. Ό,τι μείνει τσουβαλιάζεται με αυτά της β/θμιας (περίπτωση συνεξέτασης) για αυτούς που είναι στη β/θμια. Να σημειωθεί ότι τα λειτουργικά κενά στην α/θμια ακόμη και σε "δύσκολες" περιόδους είναι πολλαπλάσια από αυτά της β/θμιας.
γ) Πράγματι το προσωπικό στη β/θμια είναι γηραιότερο αλλά με 450+ ακόμη πλεονάσματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν εξαιρέσουμε τις φετινές περιοχές διορισμού στη β/θμια που έχουν σταθερά οργανικά κενά, όλες σχεδόν οι υπόλοιπες περιοχές είναι πλεονασματικές έστω και οριακά.
δ) Στην α/θμια όχι μόνο δεν έχουν όλα τα 10θέσια+ οργανικές αλλά αυτές που ίδρυσαν πρόσφατα ήταν ένα κλάσμα των πραγματικών αναγκών (πολιτική απόφαση κατ' εμέ).
Αυτά. Καλό διορισμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2021, 09:40:20 πμ από kapoioskapoukapote »
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:31:36 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1250 στις: Ιούλιος 29, 2021, 11:08:32 πμ »
Θα κάνω μια απόπειρα να απαντήσω στα ερωτήματα και αν κάπου έχω λάθος ας βοηθήσουν και οι πιο έμπειροι.
α) Η μετάταξη ισχύει και προς β/θμια.
π.χ. https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A9%CE%9B%CE%9B46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%99%CE%A46?inline=true
Αν παρατηρήσετε το πρώτο και το τελευταίο όνομα μετατάχθηκε από α/θμια σε β/θμια του οικείου κλάδου.
β) Επειδή πρώτα πραγματοποιούνται οι αποσπάσεις προς α/θμια, προηγούνται αυτοί που έχουν οργανική εκεί. Ό,τι μείνει τσουβαλιάζεται με αυτά της β/θμιας (περίπτωση συνεξέτασης) για αυτούς που είναι στη β/θμια. Να σημειωθεί ότι τα λειτουργικά κενά στην α/θμια ακόμη και σε "δύσκολες" περιόδους είναι πολλαπλάσια από αυτά της β/θμιας.
γ) Πράγματι το προσωπικό στη β/θμια είναι γηραιότερο αλλά με 450+ ακόμη πλεονάσματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν εξαιρέσουμε τις φετινές περιοχές διορισμού στη β/θμια που έχουν σταθερά οργανικά κενά, όλες σχεδόν οι υπόλοιπες περιοχές είναι πλεονασματικές έστω και οριακά.
δ) Στην α/θμια όχι μόνο δεν έχουν όλα τα 10θέσια+ οργανικές αλλά αυτές που ίδρυσαν πρόσφατα ήταν ένα κλάσμα των πραγματικών αναγκών (πολιτική απόφαση κατ' εμέ).
Αυτά. Καλό διορισμό.
Σωστός. Τα πλεονάσματα πάντως στη Δευτεροβάθμια μειώνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια και με πολύ καλό ρυθμό. Σε βαθμό δηλαδή που σε 2-3 χρόνια πιθανόν να μην έχουμε καν.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1251 στις: Ιούλιος 29, 2021, 12:55:44 μμ »
Οπότε ενδεχομένως η Β/θμια να είναι καλύτερη επιλογή από την Α/θμια ως προς την πιθανότητα μελλοντικής μετάθεσης.

hgy2367

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1252 στις: Ιούλιος 29, 2021, 01:28:00 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις ήταν πολύ σημαντικές ωστε να πάρω την απόφαση μου, ύστερα και από την σημερινή αναγγελία της πρόσκλησης. Το συμπέρασμα μου είναι ότι τελικά και ή α/θμια κ ή β/θμια παρουσιάζουν κάποια θετικά στοιχεία (και αρνητικα) ως προς τη μελλοντική εξέλιξη (αντίθετα με ότι πίστευα μέχρι πρόσφατα). Ας τα βάλει κάποιος όλα κάτω, ώστε να πάρει για τον ίδιο/α την καλύτερη απόφαση. Και όλοι να έχουμε μία καλή τύχη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2021, 01:29:43 μμ από hgy2367 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1253 στις: Ιούλιος 29, 2021, 01:51:50 μμ »
Οπότε ενδεχομένως η Β/θμια να είναι καλύτερη επιλογή από την Α/θμια ως προς την πιθανότητα μελλοντικής μετάθεσης.
Αν εξαλειφθούν τα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, θα βοηθήσει και την πρωτοβάθμια. Ελπίζω ότι θα αναγκάσει το υπουργείο να φτιάξει τις απαραίτητες οργανικές. Φυσικά δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση γι'αυτό. Όσον αφορά τις υπάρχουσες οργανικές, σίγουρα της Δευτεροβάθμιας θα αδειάσουν πιο γρήγορα. Υπάρχει όμως και πολύς κόσμος που περιμένει πολλά χρόνια. Θέλει βαθειά μελέτη. Ίσως προλαβαίνετε να την κάνετε. Θα προσπαθήσω να σας πω τι θα έκανα εγώ:

1. Θα υπολόγιζα τα μόρια μου ως μόνιμος. Μετατροπή δηλαδή της προϋπηρεσίας μου ως αναπληρωτής σε μόνιμου.
2. Θα συγκέντρωνα τους πίνακες μορίων μετάθεσης από όλες τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας (ψάχνετε ανακοινώσεις γύρω στον Δεκέμβριο του 2020).
3. Θα έφτιαχνα συγκεντρωτικό πίνακα μορίων και θα προσπαθούσα στον βαθμό του δυνατού να βρω πόσοι θέλουν να πάρουν μετάθεση στο μέρος που θέλω κι εγώ και πόσα μόρια έχουν.
4. Θα έβρισκα έτσι τη θέση μου στη λίστα (φυσικά θα ήταν ελλιπής, γιατί μαζί με μένα θα διοριστούν κι άλλοι όπως κι επίσης του χρόνου μπορεί να κάνει αίτηση κάποιος μόνιμος που δεν έκανε φέτος). Αλλά χοντρικά θα είχα μια εικόνα.
5. Θα έβρισκα σε 2 χρόνια πόσα μόρια θα έχουν όλοι αυτοί στη λίστα. Θα έβρισκα δηλαδή από τον πίνακα μορίων που είπαμε, πού έχουν οργανική και πόσα μόρια δίνει αυτή. Φυσικά κι εδώ κάποιος μπορεί να πάρει απόσπαση κι άρα να πάρει λιγότερα ή περισσότερα μόρια από την οργανική. Συνήθως είναι λιγότερα. Αλλά χοντρικά πάλι.
6. Θα έβρισκα το πλεόνασμα της περιοχής που θέλω να πάω. Όσα περισσότερα χρόνια βρω, τόσο το καλύτερο, ώστε να δω και την τάση.

Από τα 1-6 θα είχα μια ιδέα, ακόμη και με τις ιδανικότερες συνθήκες, πότε θα πιάσω το μέρος μου.

Βέβαια και στην πρωτοβάθμια δεν είναι κι ιδιαίτερα καλύτερες οι θέσεις που σας έδωσαν. Αποφεύγετε όμως τα πολύ μικρά νησιά. Εκεί είναι μικρότερος ο ανταγωνισμός, αλλά δεν υπάρχουν οργανικές. Και τώρα που έφτιαξαν, είδατε πού τις έφτιαξαν.

Καλή τύχη, καλό διορισμό και συγχαρητήρια. Ελπίζω να βοήθησα.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1254 στις: Ιούλιος 29, 2021, 03:13:53 μμ »
Αν εξαλειφθούν τα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, θα βοηθήσει και την πρωτοβάθμια. Ελπίζω ότι θα αναγκάσει το υπουργείο να φτιάξει τις απαραίτητες οργανικές. Φυσικά δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση γι'αυτό. Όσον αφορά τις υπάρχουσες οργανικές, σίγουρα της Δευτεροβάθμιας θα αδειάσουν πιο γρήγορα. Υπάρχει όμως και πολύς κόσμος που περιμένει πολλά χρόνια. Θέλει βαθειά μελέτη. Ίσως προλαβαίνετε να την κάνετε. Θα προσπαθήσω να σας πω τι θα έκανα εγώ:

1. Θα υπολόγιζα τα μόρια μου ως μόνιμος. Μετατροπή δηλαδή της προϋπηρεσίας μου ως αναπληρωτής σε μόνιμου.
2. Θα συγκέντρωνα τους πίνακες μορίων μετάθεσης από όλες τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας (ψάχνετε ανακοινώσεις γύρω στον Δεκέμβριο του 2020).
3. Θα έφτιαχνα συγκεντρωτικό πίνακα μορίων και θα προσπαθούσα στον βαθμό του δυνατού να βρω πόσοι θέλουν να πάρουν μετάθεση στο μέρος που θέλω κι εγώ και πόσα μόρια έχουν.
4. Θα έβρισκα έτσι τη θέση μου στη λίστα (φυσικά θα ήταν ελλιπής, γιατί μαζί με μένα θα διοριστούν κι άλλοι όπως κι επίσης του χρόνου μπορεί να κάνει αίτηση κάποιος μόνιμος που δεν έκανε φέτος). Αλλά χοντρικά θα είχα μια εικόνα.
5. Θα έβρισκα σε 2 χρόνια πόσα μόρια θα έχουν όλοι αυτοί στη λίστα. Θα έβρισκα δηλαδή από τον πίνακα μορίων που είπαμε, πού έχουν οργανική και πόσα μόρια δίνει αυτή. Φυσικά κι εδώ κάποιος μπορεί να πάρει απόσπαση κι άρα να πάρει λιγότερα ή περισσότερα μόρια από την οργανική. Συνήθως είναι λιγότερα. Αλλά χοντρικά πάλι.
6. Θα έβρισκα το πλεόνασμα της περιοχής που θέλω να πάω. Όσα περισσότερα χρόνια βρω, τόσο το καλύτερο, ώστε να δω και την τάση.

Από τα 1-6 θα είχα μια ιδέα, ακόμη και με τις ιδανικότερες συνθήκες, πότε θα πιάσω το μέρος μου.

Βέβαια και στην πρωτοβάθμια δεν είναι κι ιδιαίτερα καλύτερες οι θέσεις που σας έδωσαν. Αποφεύγετε όμως τα πολύ μικρά νησιά. Εκεί είναι μικρότερος ο ανταγωνισμός, αλλά δεν υπάρχουν οργανικές. Και τώρα που έφτιαξαν, είδατε πού τις έφτιαξαν.

Καλή τύχη, καλό διορισμό και συγχαρητήρια. Ελπίζω να βοήθησα.

Να είσαι καλά συνάδελφε που βρίσκεις πάντα το χρόνο να μας βοηθάς. Χρήσιμα όλα τα παραπάνω αν και μάλλον δεν προλαβαίνουμε να τα κάνουμε, ίσα που μας φτάνει ο χρόνος για να επαναλάβουμε τη γεωγραφία μετά από πολλά χρόνια!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1255 στις: Ιούλιος 29, 2021, 03:19:36 μμ »
Να είσαι καλά συνάδελφε που βρίσκεις πάντα το χρόνο να μας βοηθάς. Χρήσιμα όλα τα παραπάνω αν και μάλλον δεν προλαβαίνουμε να τα κάνουμε, ίσα που μας φτάνει ο χρόνος για να επαναλάβουμε τη γεωγραφία μετά από πολλά χρόνια!
Χαχα. Κι εγώ η αλήθεια είναι, όση γεωγραφία ξέρω, από το υπουργείο Παιδείας την έχω μάθει ως εργαζόμενος! Και να μην προλάβετε, κάντε το μετά τον διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος georgetta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1256 στις: Ιούλιος 29, 2021, 03:28:04 μμ »
Φέτος υπάρχει κάποια εκτίμηση για το μέχρι ποια σειρά του πίνακα θα φθάσουν σε αναπληρωτές στην πρώτη φάση; Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1257 στις: Ιούλιος 29, 2021, 03:37:16 μμ »
Φέτος υπάρχει κάποια εκτίμηση για το μέχρι ποια σειρά του πίνακα θα φθάσουν σε αναπληρωτές στην πρώτη φάση; Ευχαριστώ!
Επίσης πολλοί οι άγνωστοι παράγοντες. Πόσους θα πάρει. Ποιοι τελικά θα διοριστούν και σε ποια μέρη. Από αυτούς που δε θα διοριστούν, τι περιοχές θα δηλώσουν και σε ποιες περιοχές θα έχει κενά.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1258 στις: Ιούλιος 30, 2021, 04:47:34 μμ »
Επειδή ανέφερα τα πλεονάσματα/ ελλείματα:
Κάποιες περιοχές της Βορείου Ελλάδος τα τελευταία 4 χρόνια. Δευτεροβάθμια πάντα.

https://drive.google.com/file/d/1Ro7XmqO8SpUV1aaAM2T2_TEsJkf-c8n3/view?usp=sharing

Αποσυνδεδεμένος georgetta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1259 στις: Αύγουστος 15, 2021, 09:24:06 πμ »
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Θα ήθελα να ρωτήσω σε σχέση με τις προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής. Αν κάποιος στην Α φάση δηλώσει μόνο μια περιοχή αφού σε αυτή θέλει να πάει αλλά δεν τον πάρουν  στην 2η φάση οπότε βγει μπορεί να βάλει και άλλες περιοχες ώστε αν δεν τον πάρουν εκεί που επιθυμούσε έστω να δουλέψει σε κάποιες κοντινές περιοχές; Επίσης υπάρχει κάποιος πίνακας μετά τους μόνιμους διορισμούς ώστε να καταλάβουμε ως αναπληρωτές σε ποια θέση πλέον είμαστε;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 15, 2021, 09:26:15 πμ από georgetta »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160745
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 410

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.