*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375902 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 13, 2010, 03:55:53 μμ »
   
ΠΡΟΣ ΒΟΛΗ: Τα παιδία έχουν γνώση Η/Υ

 

Αθήνα 9.5.2010
Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο νέος νόμος για την παιδεία δεν προβλέπει τίποτα για το καθεστώς απόδειξης της γνώσης χειρισμού Η/Υ, παρότι τέτοια γνώση ζητείται από τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς.

Όπως φαίνεται θα ισχύσει το ίδιο, επιεικώς απαράδεκτο και διαβλητό σύστημα πιστοποίησης του ΟΕΕΚ και των εταιρειών πληροφορικής και δεν θα λαμβάνεται υπόψη η γνώση των μαθητών, που διδάσκονται πλέον από τα... γενοφάσκια τους πληροφορική, όπως επίμονα ζητά το ΑΣΕΠ εδώ και χρόνια.

Είμαστε περίεργοι για το αν θα παραβλέψει αυτή την αθλιότητα και η τέταρτη κατά σειρά υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, η του δόγματος "πρώτα ο μαθητής".


Πηγή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:46:17 »

Αποσυνδεδεμένος lg

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 13, 2010, 04:57:37 μμ »
Χθες στο ολοήμερο σχολείο που εργάζομαι με ενημέρωσε η υπεύθυνη ότι από το επόμενο σχολικό έτος θα διδάσκεται η Πληροφορική σε όλα τα δημοτικά σχολεία στο πρωινό πρόγραμμα 2 ώρες την εβδομάδα σε όλες τις τάξεις από πτυχιούχους Πληροφορικής ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Παράλληλα όμως θα δοθεί η δυνατότητα και σε δασκάλους που έχουν ανάλογη πιστοποίηση στις Νέες Τεχνολογίες να διδάξουν το μάθημα. Πιστεύω ότι σ΄αυτό το τελευταίο πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά, αν περάσει κι αυτό τότε πραγματικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό απλά δεν γνωρίζω αν θα είναι σε όλα τα δημοτικά ή σε ένα ορισμένο αριθμό σχοελίων. Το μάθημα θα το κάνει ειδικότητα ΠΕ19-20.
Επίσης θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε και στο ολοήμερο πέραν του πρωινού...
Όλα όσα είπες ισχύουν πάντως...

Απλά περιμένουμε την εγκύκλιο αναπληρωτών που θα ξεκαθαρίζεται εκεί το όλο θέμα...

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 13, 2010, 06:13:29 μμ »
Τι να πειτε κι εσεις,εδω μας εχουν χαι..ρετισμενους,δυο κλαδους ΜΑΖΙ,τους ΠΕ05 και ΠΕ07...Ολα τα μαθηματα θα τα κανουν οι δασκαλοι πια;Τι αρπακολλιτζιδικα πραγματα ειναι αυτα;

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 13, 2010, 08:41:05 μμ »
Δηλαδή ------------------------>       Πτυχίο Πληροφορικής = ECDL ????????????????????????

Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:46:17 »

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 14, 2010, 12:39:56 πμ »
Μη λετε τετοια βρε παιδια! Με την ιδια λογικη οποιος εχει palso ή lower θα κανει αγγλικα? Δεν σημαινει αυτο δευτερη αναθεση!

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 14, 2010, 09:58:43 πμ »
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368

Παράθεση
•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)
•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.

Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό  Γραμματέα του υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή όπου και μας δήλωσε: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16951.msg291269#msg291269

Παράθεση
Δραματικές θα είναι και οι αλλαγές στο δημοτικό. Το πρωινό πρόγραμμα θα επεκταθεί και θα συμπεριληφθούν σε αυτό ώρες πληροφορικής, γυμναστικής, εικαστικών που μέχρι τώρα αποτελούσαν μαθήματα που διδάσκονταν στο ολοήμερο σχολείο. Η απογευματινή ζώνη θα περιλαμβάνει άλλου είδους δραστηριότητες και «δημιουργικές εργασίες» και δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας του δημοτικού. Στην ερώτησή μας αν τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται από τους δασκάλους ή θα προκηρυχτούν οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα η απάντηση που πήραμε ήταν ότι για παιδαγωγικούς λόγους (τονίζοντάς μας τη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού) θα πρέπει να γίνονται από τους δασκάλους και όχι από άλλους. Αν οι δάσκαλοι μάλιστα μας τόνισε δεν μπορούν να τα διδάξουν τότε δεν είναι καλοί δάσκαλοι!!!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 14, 2010, 03:06:35 μμ »
Δεν πιστεύω ότι μπορούν να εξισώσουν το lower με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας (ούτε η ΔΟΕ δεν τόλμησε να το ζητήσει), τα πτυχία Πληροφορικής όμως τα έχει ήδη εδώ και τρία χρόνια εξισώσει με τα ECDL το ΥΠΕΠΘ.
Η διαφορά μας με τα αγγλικά είναι ότι ο κόσμος ξέρει ότι το lower δεν είναι αγγλική φιλολογία, νομίζει όμως ότι Πληροφορική είναι τα προγραμματάκια της Microsoft. Και φταίμε και εμείς, επειδή στην πλειοψηφία μας αυτοπεριοριζόμαστε στη διδασκαλία αυτών (πόσες φορές έχω διαβάσει σε αυτό το forum συναδέρφους να λένε ότι σκοπός του μαθήματος τους είναι να μαθαίνουν office στα παιδιά και ότι για να αναβαθμιστούμε ως καθηγητές πρέπει τα παιδιά τελειώνοντας το σχολείο να θεωρείται ότι έχουν ECDL).
Απορώ όμως γιατί πολλοί ξαφνιάζεστε όταν ακούτε ότι θα συμβεί κάτι, το οποίο συμβαίνει ήδη εδώ και τρία χρόνια στα ΕΠΑΛ. Αλήθεια, πόσοι συμμετείχατε στο δικαστήριο της ΕΠΕ για τις αναθέσεις μαθημάτων στα ΕΠΑΛ; Από τους χιλιάδες διορισμένους και αδιόριστους πληροφορικούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση (και θίγονται) μόνο 80 άτομα συμμετείχαν! Το δεχτήκαμε αδιαμαρτύρητα την πρώτη φορά (που φαινόταν μικρό το κακό) και τώρα ξαφνιαζόμαστε....


Πάρτε το χαμπάρι, αν δεν κινητοποιηθούμε όλοι, όχι μόνο δεν θα δούμε ποτέ διορισμούς, αλλά σε λίγο θα αναπολούμε τις εποχές που δουλεύαμε ωρομίσθιοι στα ολοήμερα...

Αποσυνδεδεμένος comba

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 19, 2010, 11:30:43 πμ »
"Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι καθηγητές πληροφορικής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με έγγραφο τους προς το Δελμούζο δηλώνουν ότι αρνούνται να εγκαταστήσουν το πρόγραμμα στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας γιατί δικαιολογημένα θεωρούν ότι δεν είναι κάτι που αφορά τις αρμοδιότητες τους και τα διδακτικά τους καθήκοντα"

πηγή: esos.gr

ένα μεγάλο μπράβο στους συναδέλφους
η ηγεσία του υπουργείου στο θέμα της Πληροφορικής τα έχει θολά στο μυαλό της ...καιρός να μπουν τα πράγματα στην σωστή τους θέση

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 20, 2010, 12:09:12 μμ »
Για όσους ήλπιζαν ότι τα νέα μέτρα δεν θα εφαρμοστού, ή ότι δεν θα έχουν τόσο σημαντικά αποτελέσματα :
http://dide-d-ath.att.sch.gr/
Το "Τροποποίηση κενών και Πλεονασμάτων για ρύθμιση υπεραριθμίας 2010" αναφέρεται στα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων μέτρων στη Δ' Αθήνας. Ζητήθηκε από τους διευθυντές των σχολείων να κάνουν εκτίμηση των πλεονάζοντων καθηγητών όλων των ειδικοτήτων για τη νέα σχολική χρονιά (προφανώς με βάση τα νέα μέτρα : 30ρια τμήματα κ.τ.λ.). Τα αποτελέσματα φαίνονται στα ζιπαρισμένα αρχεία, στο 2ο ΕΠΑΛ Ν. Σμύρνης π.χ. ξαφνικά βρέθηκε πλεόνασμα 105 ωρών Πληροφορικής, δηλαδή πάνω από 5 οργανικές θέσεις μόνιμων Πληροφορικών χάνονται! Οι αιτήσεις που περιέχονται αφορούν μόνιμους συναδέρφους που είχαν οργανική και τη χάνουν.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 20, 2010, 01:20:01 μμ »
Το έχω πει εδώ και καιρό ότι η Πληροφορική στα σχολεία πέθανε, απλά μερικοί ακόμα ελπίζουν ότι θα καταφέρουν να χωθούν την τελευταία στιγμή από τα παράθυρα του παρελθόντος (παιδαγωγική επάρκεια κτλ). Δυστυχώς όμως γι' αυτούς σιγά σιγά θα συνειδητοποιήσουν ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν θέσεις για καινούριους αλλά παίζει να εκδιωχθούν και ήδη διορισμένοι συνάδερφοι αφού χάνονται οι οργανικές τους.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 20, 2010, 01:39:52 μμ »
Το έχω πει εδώ και καιρό ότι η Πληροφορική στα σχολεία πέθανε, απλά μερικοί ακόμα ελπίζουν ότι θα καταφέρουν να χωθούν την τελευταία στιγμή από τα παράθυρα του παρελθόντος (παιδαγωγική επάρκεια κτλ). Δυστυχώς όμως γι' αυτούς σιγά σιγά θα συνειδητοποιήσουν ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν θέσεις για καινούριους αλλά παίζει να εκδιωχθούν και ήδη διορισμένοι συνάδερφοι αφού χάνονται οι οργανικές τους.
Ακριβώς παιδιά
Φανταστείτε ότι έχω φίλο ΠΕ19 που είναι διορισμένος αλλά είναι σε ΠΥΣΔΕ. Το παιδί έχει τρομοκρατηθεί με το νέο νομοσχέδιο, καθώς είναι ικανοί να διώξουν αυτούς που δεν χρειάζονται, και αφού δεν έχει οργανική κάπου, φοβάται...
Και μετά θέλουμε να μπούμε και στην επκ/ση εμείς οι απόξω... Δυστυχώς, φοβάμαι ότι το όνειρο αυτό έχει περάσει
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Metal Heart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #67 στις: Μάιος 20, 2010, 02:01:46 μμ »
Το κακό ξεκίνησε όταν μαθηματικοί και φυσικοί μεταμορφώθηκαν σε πληροφορικούς με αποτέλεσμα να κορεστεί ο κλάδος. Δεν ξέραμε τότε που συμπληρώναμε το μηχανογραφικό τι θα επακολουθήσει.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #68 στις: Μάιος 20, 2010, 07:25:29 μμ »
Συνάδελφοι εκτός από το να υπομένουμε τα πάντα στωικά και μοιρολατρικά, μπορούμε να κάνουμε κάτι να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις ενώσεις που εκπροσωπούν τους πληροφορικούς:

www.epe.org.gr
www.epy.gr
www.pekap.gr

Κανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς". Εμείς καιγόμαστε. Γιατί δεν αποφασίζουμε να στηρίξουμε μια από αυτές τις τρεις ενώσεις μαζικά και δυναμικά και να την κατευθύνουμε να υποστηρίξει τα αιτήματα μας;
Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Εκτός αν μας αρέσει να κλαιγόμαστε και να φωνάζουμε μέσα στα forum πόσο αδικημένοι είμαστε.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #69 στις: Μάιος 20, 2010, 10:27:26 μμ »
Συνάδελφοι εκτός από το να υπομένουμε τα πάντα στωικά και μοιρολατρικά, μπορούμε να κάνουμε κάτι να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις ενώσεις που εκπροσωπούν τους πληροφορικούς:

www.epe.org.gr
www.epy.gr
www.pekap.gr

Κανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς". Εμείς καιγόμαστε. Γιατί δεν αποφασίζουμε να στηρίξουμε μια από αυτές τις τρεις ενώσεις μαζικά και δυναμικά και να την κατευθύνουμε να υποστηρίξει τα αιτήματα μας;
Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Εκτός αν μας αρέσει να κλαιγόμαστε και να φωνάζουμε μέσα στα forum πόσο αδικημένοι είμαστε.


Πες μου το ποιο αισιόδοξο σενάριο που νομίζεις ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε για να σου δείξω ότι δεν αξίζει καν τον κόπο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Π.χ. θα μπορούσες να πεις ότι θα δημιουργούνταν οργανικές στα δημοτικά. Ε λοιπόν ακόμα και αυτό να γινόταν (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών) τις θέσεις θα τις καπάρωναν οι δάσκαλοι με πιστοποίηση ή με ECDL σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο. Όπως καταλαβαίνεις οι κινήσεις που προτείνεις έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια 15ετία πριν. Πλέον είναι πάρα πολύ αργά ....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.