*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375919 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #308 στις: Ιούλιος 14, 2011, 03:39:00 μμ »
Όλοι οι αλεξιπτωτιστές της Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο σχετικό (ως προς τον τίτλο τουλάχιστον) με την Πληροφορική:

http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html

Στους διορισμούς του 1997

ΠΕΠΠΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑ   
Περιοχή Διορισμού: Β ΜΕΣΣΗΝΙ   Εγγραφή ως ΠΕ19: 20/06/95   
Κανονικός Κλάδος; ΠΕ 04 ΦΥΣΙΚΩΝ   Εγγραφή ως ΠΕ04: 12/08/88

Και ο (πρώην) πρόεδρος της ΟΛΜΕ απ’ το παράθυρο - ΑΥΤΟΙ είναι οι συνδικαλιστές που ψηφίζουμε!!

Ποιοι τους ψηφίζουν? Οι υπόλοιποι «παραθυρούχοι»:

16μηνίτες
1 δόση 30μηνίτες
2 δόση και μαϊμού 30μηνίτες
Το «δήθεν» 40%
Ολυμπιακή παιδεία/ ΤΑΔ / Καλλιπάτειρα
ΟΑΕΔ
Σιβιτανίδειος
Εκκλησιαστικά/ Μουσικά/ Ναυτικά/ ΣΔΕ/ Φυλακών/ μαϊμού ΠΔΣ
Πολύτεκνοι/ τρίτεκνοι/ ΙΔΑΧ
Κτλ...





Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:12:28 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #309 στις: Ιούλιος 14, 2011, 03:44:17 μμ »
Τραγικά πράγματα
Βρήκα το όνομα ενός καθηγητή με τον οποίο είχαμε μια "κόντρα" σε επίπεδο διδασκαλίας Ανάπτυξης Εφαρμογών
Σε φροντιστήριο εγώ, καθηγητής στο σχολείο της περιοχής αυτός
Άκουγα από τα παιδιά διάφορες ομορφιές ως προς κάποιες λεπτομέρειες στον προγραμματισμό
ΠΕ03 ο κύριος

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #310 στις: Ιούλιος 14, 2011, 04:17:00 μμ »
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι δεν ευθύνονται αυτοί οι άνθρωποι για την υπουργική απόφαση που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση... Αντί να προβάλουμε τα ονόματα των ανθρώπων σαν να έχουν κάνει κάτι παράνομο ή ανήθικο το πιο σωστό θα ήταν να αναφερθούν τα ονόματα των πολιτικών που πήραν τις συγκεκριμένες αποφάσεις.

Αποσυνδεδεμένος sefe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #311 στις: Ιούλιος 14, 2011, 04:29:19 μμ »
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι δεν ευθύνονται αυτοί οι άνθρωποι για την υπουργική απόφαση που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση... Αντί να προβάλουμε τα ονόματα των ανθρώπων σαν να έχουν κάνει κάτι παράνομο ή ανήθικο το πιο σωστό θα ήταν να αναφερθούν τα ονόματα των πολιτικών που πήραν τις συγκεκριμένες αποφάσεις.

Οι υπουργικές αποφάσεις/ ρυθμίσεις ακολουθούσαν πάντα τις «αγωνιστικές» κινητοποιήσεις/ παραστάσεις των πάσης φύσεως ομάδων συμφερόντων εκπαιδευτικών.

Εξάλλου οι ρυθμίσεις επί Ευθυμίου και  Γιαννάκου είναι πολύ πρόσφατες για να μην θυμάται κάποιος το πολιτικό αλισβερίσι διοίκησης – διοριζόμενων...   
     
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 04:31:40 μμ από sefe »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:12:28 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #312 στις: Ιούλιος 14, 2011, 04:31:27 μμ »
Το έχω αναφέρει και στο παρελθόν αλλά θα το τονίσω άλλη μια φορά:
Γνώμη μου είναι να μην σχολιάζουμε αρνητικά το επίπεδο των γνώσεων και τις ικανότητες να διδάξουν μαθήματα πληροφορικής, όσοι είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί αλλά με διαφορετικό βασικό τίτλο.
Γνωρίζω αρκετούς (χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής) που έχουν μεταπτυχιακά ή ακόμα και διδακτορικό στην πληροφορική, ή που έχουν δουλέψει αρκετά χρόνια σε μεγάλες εταιρίες πληροφορικής. Όπως επίσης γνωρίζω και αποφοίτους σχολών πληροφορικής που δεν συγκρίνονται στις γνώσεις με αυτούς.
Ο Bill Gates με τη λογικη αυτή είναι ακατάλληλος για να διδάξει πληροφορική αφού δεν έχει βασικό τίτλο πληροφορικής!
Με το να λέμε ότι αυτοί δεν ξέρουν να διδάξουν ενω εμείς ξέρουμε καλύτερα, απλά βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Δεν πρέπει να είναι αυτό το βασικό μας επιχείρημα. Φαινόμαστε εμείς οι καλοί ενώ οι άλλοι είναι οι κακοί. Δείχνουμε μια αρνητική εικόνα προς τα έξω, και το μήνυμα που περνάμε τελικά είναι ότι θελουμε να βγάλουμε τα μάτια των άλλων.

Το σημείο στο οποίο πρέπει να δωθεί έμφαση είναι ότι με το να γυρίσουν όλοι αυτοί στις βασικές τους ειδικότητες και να καλυφθούν οι θέσεις πληροφορικής πρωτίστως από τους τόσους υπεράριθμους που είναι με μειωμένα ωράρια ή απασχολούνται σε γραφεία, είναι κάτι που συμφέρει το κράτος και εξυπηρετεί την κατάσταση σε όλους τους κλάδους. Καλύπτονται έτσι τα κενά σε πολλούς κλάδους χωρίς νέους διορισμούς (άρα εξοικονόμηση χρημάτων για το υπουργείο), ενώ ταυτόχρονα ανασαίνει ο κλάδος των πληροφορικών.
Αυτό να τονίζουμε και αυτό να προωθούμε αν θέλουμε να μας πέρνουν στα σοβαρά

Δεν είναι κρίμα να έχει το σχολείο πληροφορικό (που είναι μαθηματικός) με μόλις 10 ώρες διδασκαλίας (και οι υπόλοιπες γραμματειακή υποστήριξη), και το σχολείο να προσλαμβάνει ωρομίσθιο μαθηματικό γιατί έχει έλλειψη μαθηματικού; Αυτό πρέπει να καταλάβουν εκεί στο Υπουργείο και αυτό πρέπει να τονίζουμε. και όχι ότι ο συνάδελφος δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Μια χαρά την κάνει, και δεν είναι παράνομα διορισμένος εξάλλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 04:41:31 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #313 στις: Ιούλιος 14, 2011, 04:36:11 μμ »
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι δεν ευθύνονται αυτοί οι άνθρωποι για την υπουργική απόφαση που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση... Αντί να προβάλουμε τα ονόματα των ανθρώπων σαν να έχουν κάνει κάτι παράνομο ή ανήθικο το πιο σωστό θα ήταν να αναφερθούν τα ονόματα των πολιτικών που πήραν τις συγκεκριμένες αποφάσεις.

Οι υπουργικές αποφάσεις/ ρυθμίσεις ακολουθούσαν πάντα τις «αγωνιστικές» κινητοποιήσεις/ παραστάσεις των πάσης φύσεως ομάδων συμφερόντων εκπαιδευτικών.

Εξάλλου οι ρυθμίσεις επί Ευθυμίου και  Γιαννάκου είναι πολύ πρόσφατα για να μην θυμάται κάποιος το πολιτικό αλισβερίσι διοίκησης – διοριζόμενων...   
     

Δε νομίζω να ακολουθούν τόσο τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Μπορώ να σου αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις με πολύμηνες απεργίες που αγνοήθηκαν από τα υπουργεία... Όπως και να έχει αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τέτοιες λανθασμένες αποφάσεις και όχι οι συνάδελφοι που επωφελούνται εφόσον βέβαια δεν παρανομούν. Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχες αποφάσεις για την παιδαγωγική επάρκεια ή την αναδρομική αναγνώριση προϋπηρεσίας...

Υ.Γ. Συμφωνώ με αυτό που γράφει ο killbill

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #314 στις: Ιούλιος 14, 2011, 04:55:09 μμ »
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι δεν ευθύνονται αυτοί οι άνθρωποι για την υπουργική απόφαση που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση... Αντί να προβάλουμε τα ονόματα των ανθρώπων σαν να έχουν κάνει κάτι παράνομο ή ανήθικο το πιο σωστό θα ήταν να αναφερθούν τα ονόματα των πολιτικών που πήραν τις συγκεκριμένες αποφάσεις.

Οι υπουργικές αποφάσεις/ ρυθμίσεις ακολουθούσαν πάντα τις «αγωνιστικές» κινητοποιήσεις/ παραστάσεις των πάσης φύσεως ομάδων συμφερόντων εκπαιδευτικών.

Εξάλλου οι ρυθμίσεις επί Ευθυμίου και  Γιαννάκου είναι πολύ πρόσφατα για να μην θυμάται κάποιος το πολιτικό αλισβερίσι διοίκησης – διοριζόμενων...   
     

Δε νομίζω να ακολουθούν τόσο τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Μπορώ να σου αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις με πολύμηνες απεργίες που αγνοήθηκαν από τα υπουργεία... Όπως και να έχει αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τέτοιες λανθασμένες αποφάσεις και όχι οι συνάδελφοι που επωφελούνται εφόσον βέβαια δεν παρανομούν. Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχες αποφάσεις για την παιδαγωγική επάρκεια ή την αναδρομική αναγνώριση προϋπηρεσίας...

Υ.Γ. Συμφωνώ με αυτό που γράφει ο killbill

Απολύτως σωστά αυτά που λές Γιώργο.

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #315 στις: Ιούλιος 14, 2011, 05:14:47 μμ »
Μια χαρά την κάνει,
Διαφωνώ απόλυτα με βάση την εμπειρία μου

και δεν είναι παράνομα διορισμένος εξάλλου.
Μην ξεχνάμε: ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό ;)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #316 στις: Ιούλιος 14, 2011, 05:35:00 μμ »
Μια χαρά την κάνει,
Διαφωνώ απόλυτα με βάση την εμπειρία μου
Καλά δεν περιμένω ποτε από έναν πληροφορικό να παραδεχθεί ότι ένας που δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής διδάσκει εξίσου καλά (ασχέτως αν αυτός μπορεί να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική, διδακτορικό στην πληροφορική, 12ετή εμπειρία σε εταιρία πληροφορικής). Είναι και θέμα εγωισμού.

Φέρω κοπέλα που τελείωσε ΤΕΙ πληροφορικής, και διορίστηκε αμέσως με ΑΣΕΠ σε σχολείο (δεν δούλεψε ποτε σε μια εταιρία, δεν παρακολούθησε ποτε ένα σεμινάριο, πέρα από τις θεωρητικούρες περι μηχανών Turing που έμαθε στο ΤΕΙ!).
Μπορείς να την συγκρίνεις σε γνώσεις με έναν μαθηματικό που έκανε μεταπτυχιακό & διδακτορικό στην πληροφορική και δουλεύει 15 έτη σε εταιρία πληροφορικής, είναι πλέον project manager, έχει πιστοποίηση σε όλα τα εργαλεία της ORACLE, πιστοποίηση σε ΜS SQL Server, και τον έχει στείλει η εταιρία 4 φορές στο εξωτερικό για μετεκπαίδευση;

Για αυτό λέω,είναι χαμένο παιχνίδι η σύγκριση γνώσεων και δεν οδηγεί πουθενά. Δεν σε παίρνει κανείς στα σοβαρά όταν λες αυτός δεν ξέρει ,εγώ ξέρω.
Είνα πολύ σχετικά το τι έχεις τελειώσεις και το τι ξέρεις. Αυτό που μετράει συνήθως είναι το πόσο έχεις ασχοληθεί και όχι το τι τελείωσες

και δεν είναι παράνομα διορισμένος εξάλλου.
Μην ξεχνάμε: ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό ;)
Αλλά τι να κάνουμε, οι νόμοι είναι αυτοί που υπερισχύουν  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 05:41:02 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #317 στις: Ιούλιος 14, 2011, 05:42:29 μμ »
killbill εντάξει μην το παρακάνουμε όμως....Ένα πτυχίο δεν παύει να είναι ένα πτυχίο. Και εγώ παίζω κλασσική κιθάρα αλλά δεν έχω πάει να διδάξω σε μουσικό σχολείο αν και μπορεί να ξέρω πολύ καλύτερα από κάποιους που διδάσκουν εκεί. Καλώς ή κακώς ο καθένας θα πρέπει να ασχολείται με αυτό που έχει σπουδάσει. Τώρα αν αυτοί οι άνθρωποι διορίστηκαν με άλλο βασικό πτυχίο δεν σημαίνει οτι δεν κάνουν και καλή δουλειά. Αλλά δεν μπορούμε να το επιβραβεύσουμε και να ζητήσουμε και να επαναληφθεί (οποιοσδήποτε χειρίζεται καλά τους Η/Υ να διδάσκει κιόλας).

ΥΓ: Συγνώμη επειδή δεν θυμάμαι δεν είσαι Πληροφορικός; Όχι οτι έχει σημασία φυσικά στο να εκφράζεις τις απόψεις σου. Εννοείται πως έχει κάθε δικαίωμα. Καθαρά πληροφοριακά ρωτάω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 05:44:28 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #318 στις: Ιούλιος 14, 2011, 05:45:32 μμ »
Φυσικά και το τι έχει τελειώσει κάποιος δεν σημαίνει τα πάντα
Αλλά επέτρεψε μου να πιστεύω ότι το 90% των Πληροφορικών, γνωρίζουν περισσότερα σε σχέση με την Πληροφορική από οποιονδήποτε αλεξιπτωτιστή
Πόσοι από αυτούς που δίνονται στους πίνακες ότι διορίστηκαν πριν το 2000 θεωρείς ότι είχαν πραγματικές γνώσεις πληροφορικής, ενώ δεν υπήρχε πληροφορική στην Ελλάδα;
Και γιατί να διοριστούν ως μόνιμοι σε έναν τομέα που δεν υπήρχε τότε, ενώ δεν είχαν πτυχίο και με κάνουν εμένα να εγκαταλείπω εδώ και χρόνια την διέξοδο της εκπαίδευσης σαν αποκατάσταση;

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #319 στις: Ιούλιος 14, 2011, 05:47:33 μμ »
killbill η διαφορά είναι ότι όλα αυτά τα προσόντα που παραθέτεις δεν ήταν ποτέ προαπαιτούμενα για να διοριστεί κάποιος.. αρκούσαν κάτι ώρες σε ΤΠΕ.... αυτά που μας λες είναι απλά ένα μεμονομένο παράδειγμα σε καμία περίπτωση ο κανόνας

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #320 στις: Ιούλιος 14, 2011, 06:04:22 μμ »
@Χριστίνα
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου.
το γεγονός ότι δεν έχει κάποιος βασικό τίτλο πληροφορικής, δεν σημαίνει ότι είναι ανίδεος, άσχετος και ακατάλληλος.
Κινούμαστε όμως σε λάθος κατεύθυνση όταν το βασικό μας επιχείρημα είναι ότι έχουν μπει στα σχολεία άτομα ανίδεα που δεν ξέρουν πληροφορική. Δεν ισχύει απόλυτα αυτό.

Βλέπω συνέχεια να προβάλλεται αυτό το επιχείρημα, το οποίο έιναι λάθος! και από το ένα αφτί της μπαίνει της Αννούλας και από το άλλο βγαίνει.
Εξάλλου, μην ξεχνάτε ότι η ίδια δήλωσε "Δεν σημαίνει ότι κάποιος που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο είναι ικανός να διδάξει. Θα περνάνε όλοι από έναν κύκλο 12 παιδαγωγικών μαθημάτων κλπ κλπ "

Άρα βλέπετε; όλοι ακατάλληλοι είμαστε!
Το επιχείρημα "αυτοί δεν ξέρουν, εμείς ξέρουμε καλύτερα", πέφτει στο κενο. Το αναιρεί η Αννούλα.

Πρέπει να στραφούμε στο γεγονός ότι συμφέρει οικονομικά το Υπουργείο, όλοι όσοι έχουν μπει στην πληροφορική και έχουν άλλο βασικό τίτλο, να γυρίσουν στις ειδικότητες τους. Τελεία και παύλα.
να μην γίνεται ούτε λόγος για ικανοτητα εμας και ανικανότητα των άλλων, γιατί για την Αννούλα είμαστε όλοι ανίκανοι! και το μαχαίρι αυτή το κρατάει.
Αν δεν το καταλαβαίνετε τότε απλά θα τρωγόμαστε με συναδέλφους.

Συμφωνώ με greeker. Σίγουρα υπάρχουν και άτομα που μπήκαν από το παραθυρο με 400 ώρες σεμινάριο. Δεν τα ισοπέδωσα όλα ούτε είπα ότι όλοι οι μη πληροφορικοί που είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί  κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Απλά το επιχείρημα "αυτοί δεν ξέρουν, εμείς ξέρουμε" μάλλον ακούγεται αστείο στα αυτιά της Αννούλας.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 06:06:00 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #321 στις: Ιούλιος 14, 2011, 06:04:36 μμ »
Επειδή η επανάσταση του αυτονόητου δεν πρόκειται να γίνει ποτέ στην Ελλάδα με τα μυαλά που κουβαλάμε διευκρινίζω τα εξής: σε οποιαδήποτε προηγμένη χώρα για να καταλάβει κάποιος μια θέση στο δημόσιο χρειάζεται ένα minimum προσόντων (στον ιδιωτικό τομέα απλά ισχύει η θεωρία του χάους). Για να διοριστεί, λοιπόν κάποιος ως Πληροφορικός στην Ελλάδα χρειαζόταν πριν το 2000 μόνο ένα σεμινάριο στις ΤΠΕ και οποιοδήποτε πτυχίο τριτοβάθμιας, μετά το 2000 ένα πτυχίο ΤΕΙ με την λέξη Πληροφορική και οποιοδήποτε παράγωγό της στον τίτλο του ενώ μετά το 2008 δεν αρκεί ούτε Bsc, Msc και Phd στην Πληροφορική! Εξ' αρχής, λοιπόν, το πολιτικό σύστημα υπονόμευσε την επιστήμη της Πληροφορικής με το να θεσπίσει τόσο χαμηλά standards. Όλα αυτά τα προβλήματα θα λυθούν, όμως, όταν κι αν γίνει επιτέλους κάποια αντικειμενική ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και απολυθούν ή μεταταγούν όσοι δεν αξίζουν! Τελεία και παύλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2011, 06:18:25 μμ από toonoma »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.