*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376140 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #378 στις: Ιούλιος 20, 2011, 12:58:42 μμ »
Μη ξεχνάς ότι οι πληροφορικοί της δευτεροβάθμιας έχουν μειωμένο ωράριο εξαιτίας του εργαστηρίου... Και αμφιβάλω αν τους απασχολεί τόσο η αστάθεια στο πρόγραμμα... Τις προάλλες μιλούσα με διορισμένη καθηγήτρια πληροφορικής που ήταν προβληματισμένη με την είσοδο του μαθήματος στο δημοτικό, γιατί φοβάται ότι αν τη στείλουν στην πρωτοβάθμια θα χάσει όλα τα προνόμια του μειωμένου ωραρίου!

Οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται, εξ’ ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες.

πηγή: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39484


άλλος πληροφορικός αυτής της κατηγορίας μου είπε : "δεν θα το αντέξω, ενώ εδώ και 12 χρόνια διδάσκω σε Λύκειο και κάνω και Ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ ΛΥκείου, ξαφνικά να μπαίνω στην Α Δημοτικού".
Τώρα άλλη πληροφορικός μπορεί να της αρέσει αυτό και λέει "να απαλλαγώ από τα γαιδούρια της Γ λυκείου, καλύτερα να πάω στην Α Δημοτικού να πηγαινοφέρνω και το παιδί μου από το σχολείο.

Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα μάλλον
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2011, 01:01:56 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:29 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #379 στις: Ιούλιος 20, 2011, 02:04:46 μμ »
Εγώ μιλάω για το μειωμένο ωράριο εξαιτίας του εργαστηρίου. Πχ στη δευτεροβάθμια κάποιος που ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου (αν δεν κάνω λάθος στον αριθμό) έκανε το πολύ 19 ώρες. Στην πρωτοβάθμια δεν υπάρχει υπεύθυνος εργαστηρίου. Άσε που αν δημιουργηθούν οργανικές στα δημοτικά δε νομίζω το ωράριο να είναι 21 ώρες, όταν συζητάνε να αυξήσουν τις 24 των δασκάλων...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #380 στις: Ιούλιος 20, 2011, 03:20:48 μμ »
εγώ δεν ξέρω πληροφορικό που να είναι σε ένα σχολείο και να έχει 19 ώρες.
Το πολύ με 12 ώρες ωράριο είναι οι περισσότεροι και τρέχουν σε 2-3 σχολεία.
Μετατασσόμενοι όμως στη βασική τους ειδικότητα που προσφέρει πιο πολλές ώρες μαθηματων, δίνει τη δυνατότητα να μείνουν σε ένα μόνο σχολείο και να μην έχουν το άγχος να τους τρέχουν από δω και από κει κάθε χρονιά. Οι 2 ώρες μειωμένου ωραρίου είναι το πρόβλημα; Εδώ έτσι κι αλλιώς έχουν -10 ώρες στο ωραριό τους και ταλαιπωρούνται βουλώνοντας τρύπες δεξιά και αριστερα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #381 στις: Ιούλιος 20, 2011, 03:33:20 μμ »
Γι' αυτό είπα το πολύ 19... Εγώ μετέφερα απλά την άποψη συναδέλφου. Προσωπικά σοκαρίστηκα όταν άκουσα από συνάδελφο "μακάρι να πάρουν οι δάσκαλοι την πληροφορική στα δημοτικά" για να μη χάσει αυτή την άνεση που της προσφέρει το μειωμένο ωράριο της δευτεροβάθμιας.

Πάντως λίγοι είναι αυτοί που ταλαιπωρούνται βουλώνοντας τρύπες δεξιά και αριστερά. Ειδικά στην επαρχία υπάρχουν συνάδελφοι με ωράριο κάτω από 10 ώρες σε ένα σχολείο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:29 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #382 στις: Ιούλιος 20, 2011, 04:00:37 μμ »
ΗΜΑΡΤΟΝ πια με αυτή την υποκρισία!!!
Ποιοι μαθητές των ΕΠΑΛ είναι αστέρια? μας δουλεύετε? δεν βλέπετε την πραγματικότητα? έχετε δουλέψει ποτέ σε ΕΠΑΛ ή μήπως φοβάστε ότι θα σας πούνε αντιπαιδαγωγούς αν πείτε την αλήθεια.
Ε λοιπόν την λέω εγώ
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΙΝΑΙ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ. Τους καλούς τους μαθητές τους ψάχνεις με το ντουφέκι και οι περισσότεροι δεν ξέρουν στοιχειώδη γραφή και ανάγνωση. Δεν ξέρουν να κάνουν ούτε στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις.

Όσοι πιστεύουν το αντίθετο μπορούν να συνεχίζουν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου
αλλά όσοι δουλεύουν σε ΕΠΑΛ ειδικά όσοι είναι γενικών ειδικοτήτων ξέρουν καλά ότι εκεί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και κάτι πρέπει να γίνει

Βλέπετε για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να το εντοπίσεις και πως θα το κάνεις αυτό αν δεν πιστεύεις ότι υπάρχει.

ΥΓ. Για όσους διαφωνούν μαζί μου και πιστεύουν ότι στα ΕΠΑΛ υπάρχουν καλοί μαθητές παρακαλώ να μου εξηγήσουν το 0.05% των αριστούχων στην Έκθεση. Και μιλάμε για ένα μάθημα στο οποίο μπαίνουν θέματα πάντα μέσα από το βιβλίο και πάρα πολύ εύκολα

Προφανώς δεν κατάλαβες αυτό μπου ήθελα να πω, ίσως βέβαια δεν το διατύπωσα εγώ όπως έπρεπε.
Για τους μαθητές των ΕΠΑΛ δεν είπα οτι είναι καλοί .....στην Έκθεση! Στην ειδικότητα όμως είναι και παραείναι (όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι σίγουρα).
Αν πήγες σε ΕΠΑΛ για να δουλέψεις Έκθεση και Νέα Ελληνικά έκανες λάθος επιλογή (ή αναγκάστηκες λόγω ωραρίου).
Εγώ βέβαια (με μόνο 12 χρόνια σε ΤΕΕ/ΕΠΑΛ) τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα. Σε βεβαιώνω οτι δεν κοιμάμαι όπως πιστεύεις.
ΥΓ. Εσύ που αμφισβητείς την ποιότητα στα ΕΠΑΛ, πες μου αν μπορείς πόσοι μαθητές που τέλειωσαν Γενικό Λύκειο μπορούν να γράψουν μια παράγραφο μερικών γραμμών χωρίς λάθη (ορθογραφικά ή συντακτικά);

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #383 στις: Ιούλιος 20, 2011, 05:04:25 μμ »
Ας μη ξεφύγουμε τόσο απο το θέμα μας. Όσο για το επίπεδο των παιδιών...μάλλον εμείς (όλοι οι εκπαιδευτικοί- δάσκαλοι και καθηγητές) έχουμε την ευθύνη και όχι το αν πάνε σε ΕΠΑΛ. Αλλά αν θέλετε να το συζητήσουμε ανοίξτε ένα νέο θέμα καλύτερα για να μην τα μπλέκουμε.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #384 στις: Ιούλιος 20, 2011, 05:29:33 μμ »
πριν από καιρό είχα παραθέσει τις 47 σχολές πληροφορικής που υπάρχουν στο σημερινό μηχανογραφικό, και που έχουν δικαιώματα διορισμού στην εκπαίδευση (http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063).

Μην ξεχνάτε ότι σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται οι απόφοιτοι τμημάτων εξωτερικού, στα οποία κυριαρχεί ο τομέας της πληροφορικής (η πληροφορική είναι στις πρώτες προτιμήσεις όσων φεύγουν για εξωτερικό) και οι οποίες ανέρχονται σε μερικές 100άδες...

Τα αναφέρω αυτά, γιατί έχω την εντύπωση ότι το να έχουν γραφεί τόσες σελίδες εδώ μέσα για τους πληροφορικούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, μάλλον είναι η σταγόνα στον ωκεανό σε αυτόν τον κλάδο.....
Λέμε ότι μας φταίνε αυτοί ενώ στην ουσία ο κλάδος μπάζει από 100 σχολές...
Αραγε λύσαμε το πρόβλημα με το να γυρίσουν κάποιοι "αλεξιπτωτιστες" στις ειδικότητες τους;... Δεν νομίζω

Με το να κυνηγάμε αυτούς μάλλον κυνηγάμε φαντάσματα!!!

Το παιχνίδι είναι χαμένο εδώ και κάποια χρόνια

Αποσυνδεδεμένος giannis10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #385 στις: Ιούλιος 20, 2011, 08:12:42 μμ »
Πως φτάσαμε ως εδώ.
Κατά τη γνώμη μου φταίνε:
  • οι λίγες ώρες διδασκαλίας μαθημάτων πληροφορικής στα γυμνάσια και στα λύκεια,
  • η μείωση των μαθημάτων πληροφορικής στον τομέα Πληροφορικής - Δικτύων Η/Υ από τη αλλαγή των ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ
  • η μείωση του πλήθους των μαθητών που επιλέγουν τον τομέα Πληροφορικής - Δικτύων Η/Υ στα ΕΠΑΛ (από 125 μαθητές το 2000 σε 16 το 2011 στα ΕΠΑΛ της πόλης μου),
  • η μη θεσμοθετημένη μείωση ωραρίου για τον συνάδελφο (συνήθως ΠΕ 19 - 20) που ανέλαβε e-school, Νέστορα, survey κ.ά.
Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20.
Για να μην είναι δυσοίωνο τι θα μπορούσε να γίνει;
  • Αύξηση ωρών διδασκαλίας στα Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια - ΕΠΑΛ,
  • μετάταξη στα δημοτικά,
  • μετάταξη σε διοικητικές θέσεις σχολείων, διευθύνσεων,
  • υποχρεωτικά η διεύθυνση κάθε σχολείου θα έπρεπε να έχει έναν πληροφορικό (δεν είναι αστείο, το διάβασα κάπου αλλού και αν σκεφτεί κανείς τι συμβαίνει στο σχολείο θα του φανεί λογικό)
  • να ενθαρρυνθούν (με ποιο τρόπο άραγε;) οι μετατάξεις συναδέλφων ΠΕ19-20 χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής στις ειδικότητες των βασικών τους πτυχίων.
  • να πεισθεί το Υπουργείο για την αναγκαιότητα- σκοπιμότητα των παραπάνω (εδώ με βρίσκει σύμφωνο η θέση του killbill.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #386 στις: Ιούλιος 21, 2011, 09:25:50 πμ »
και να γίνει ένας επαναπροσδιορισμός των 47 σχολών πληροφορικής που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, ή συγχώνευση κάποιων τμημάτων. Επίσης ας καθοριστεί απο ποιές σχολές από τις 47 θα έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;
Τέλος πάντων αυτό αλλάζει εξαλλου τα επόμενα χρόνια όχι μόνο για την πληροφορική αλλά για για όλες τις σχολές, αφού θα απαιτείται  6μηνη παρακολούθηση κύκλου παιδαγωγικών μαθημάτων.

Πάντως δεν ανέφερες παραπάνω στο "πως φτάσαμε εως εδω" το γεγονός της ύπαρξης των 47 τμημάτων, που για μένα είναι πολύ σοβαρός λόγος. Αυτό δεν συμβαίνει σε καμία άλλη ειδικότητα. Οι υπόλοιπες καθηγητικές σχολές όπως Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Θεολόγων, είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού! Τα τμήματα Μαθηματικών & Φυσικής νομίζω είναι 6 σε όλη την Ελλάδα. Πως καταφέραμε να έχουμε 47 τμήματα πληροφορικής δεν έχω καταλάβει!!!!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #387 στις: Ιούλιος 21, 2011, 11:55:00 πμ »
@aturing

Θα προσπαθήσω να σχολιάσω ένα ένα τα λεγόμενα σου, έτσι ακριβώς όπως τα έχεις χωρίσει σε παραγράφους:

1. Με βάση το δικό σου σκεπτικό λοιπόν γυρνάμε στο 1800 όπου ο δάσκαλος είναι παντογνώστης και ικανός να διδάξει τα πάντα. Δεν θέλω να μπω βέβαια στη λογική πως πλέον διορίζονται παιδιά 21,5 χρονών που δεν έχουν δουλέψει ούτε μια ώρα και ζητάνε συμβουλές παιδαγωγικού χαρακτήρα από τις ειδικότητες που καλά έχουν βολέψει το Υπουργείο τόσα χρόνια και μια χαρά άξιοι είναι να καλύπτουν τρύπες.  Τόσα χρόνια οι Πληροφορικοί που διδάσκουν στα ολοήμερα δεν διδάσκουν τα παιδιά μας στο δημοτικό;;; Απλά τώρα μεγάλωσε η πίτα και θέλουν όλοι μερίδιο. (Μην παρεξηγηθώ δεν κατηγορώ τους δασκάλους. Καλά κάνουν και διορίζονται οι άνθρωποι και προφανώς αυτοί είναι άξιοι με ένα βασικό πτυχίο όπως και θα έπρεπε. Οι υπόλοιποι με πτυχία, μεταπτυχιακά και εξειδικεύσεις δεν είναι όμως.....Μήπως είναι τα πάντα θέμα ζήτησης;;;)

2. Οι γυμναστές και οι άλλες ειδικότητες που ήταν παλιότερα αλλά και σήμερα ακόμα περισσότερες στα δημοτικά δεν σε έχουν ενοχλήσει ποτέ; Αυτοί μπορούν να μπουν σε τάξεις του δημοτικού χωρίς πρόβλημα; Ή προτείνεις να φύγουν οι πάντες και να διδάσκουν τα πάντα οι δάσκαλοι;

3.Όποιος νομίζει ότι η διδασκαλία Πληροφορικής στο δημοτικό είναι word, excel και windows προφανώς έχει μαύρα μεσάνυχτα. Ελπίζω πραγματικά αν είσαι ΠΕ19-20  να μην δίδαξες φέτος σε δημοτικό γιατί προφανώς θα κατέστρεψες αυτό που θέλαμε όλοι να χτίσουμε. Μια διαφορετική (σωστή) θεώρηση του αντικειμένου της Πληροφορικής στο δημοτικό. Απλά θα σε παραπέμψω να βρεις μέσω google το αναλυτικό πρόγραμμα για όλο το δημοτικό που είχαμε φέτος που ήταν και ανοργάνωτα τα πράγματα. Αν είχες μπει στον κόπο ή ήξερες τις κατευθύνσεις που είχαν δοθεί μέσω των επιμορφώσεων προφανώς δεν θα είχες εκτεθεί τόσο ανεπανόρθωτα. Και απο την άλλη φυσικά και κάθε κλάδος θα έπρεπε να υπογράφει συμβόλαιο για το οτι θα διδάσκει το κάθε αντικείμενο το οποίο ξέρει και έχει σπουδάσει, και όχι να πηγαίνει ο κάθε άσχετος και να κάνει τα δικά του.

4. Πραγματικά το συμφέρον των μαθητών είναι να εισαχθούν στην κοινωνία της Πληροφορίας και της τεχνολογίας απο τους πλέον αρμόδιους να τους καθοδηγήσουν, να τους διδάξουν και να τους προστατέψουν από όλους τους πιθανούς κινδύνους. Επίσης αυτοί είναι οι κατάλληλοι να διαπαιδαγωγήσουν και να κατατοπίσουν τους μαθητές στα αντικείμενα της Πληροφορικής που περιλαμβάνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού. Αν όχι αυτοί....ποιοί άλλοι;;;; Μην κοροϊδευόμαστε όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα των επιμορφώσεων των δασκάλων. Όποιος πιστεύει το αντίθετο είναι πραγματικά εκτός κόσμου και εκπαίδευσης γενικότερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2011, 12:00:43 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #388 στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:12:03 μμ »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ότι είναι άσχετη με την εκπαίδευση....
Πες καλύτερα για την Διαχειριση Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας που η πτυχιακή εργασία τους είναι μια εβδομαδιαία εργασία της Β.Π.! Έλεος δηλαδή!!!!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #389 στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:34:31 μμ »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ότι είναι άσχετη με την εκπαίδευση....
Πες καλύτερα για την Διαχειριση Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας που η πτυχιακή εργασία τους είναι μια εβδομαδιαία εργασία της Β.Π.! Έλεος δηλαδή!!!!!!
δεν θέλω να θίξω καμία σχολή.
Τυχαία , και λόγω της ονομασίας τους, επέλεξα 2-3 σχολές από τις 47, με βάση το όνομά τους και μόνο, όπου από την ονομασία τους φαίνεται ότι ο προσανατολισμός τους μάλλον δεν είναι η εκπαίδευση. Μπορεί να κάνω και λαθος. Να με συγχωρείς! Το αν έχει σχέση με την εκπαίδευση εξάλλου σίγουρα δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος που θα το κρίνω.

Αλλά 47 σχολές ρε παιδιά? όταν στις άλλες ειδικότητες υπάρχουν το πολύ 5-6 σχολές; (με εξαίρεση τους φιλολόγους όπου και εκεί πάει να παραγίνει το κακό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν συναγωνίζεται το πλήθος σχολών πληροφορικής! )

Τέλος πάντων, με το νέο νομοσχέδιο καμία σχολή δεν θα έιναι κατάλληλη για την εκπαίδευση! ακόμα και οι καθηγητικές σχολές θα εξαιρούνται (τώρα άλλο θέμα το κατα πόσο ήταν καθηγητικές). ΌΛΟΙ, ακόμα και όσοι αποφοίτησαν θα τρέχουν να παρακολουθούν 6μηνα προγράμματα παιδαγωγικών.
Το θεωρώ στη σωστή κατεύθυνση αυτό το μέτρο, αδικεί όμως όσους ήδη έχουν αποφοιτήσει. Δεν μπορείς τώρα που έχουν τελειώσει το πανεπιστήμιο να ξανακαθίσουν σε θρανία, κυρίως λόγω υποχρεώσεων αλλά και απόστασης. Θα ευνοηθούν για άλλη μιαφορά οι κάτοικοι μεγάλων αστικών κέντρων.

Στην πληροφορική πάντως θα έπρεπε να μπει ένα φρένο. Λόγω του μεγάλου πλήθους σχολών (47 στον αριθμό), θα έπρεπε να μπουν κάποια κριτήρια για το αν κάποιος θα μπορεί να πάει στην εκπαίδευση. όπως πχ παρακολούθηση κάποιων παιδαγωγικών μαθημάτων. Δεν ξέρω αν και οι 47 σχολές έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματα όπως Διδακτική της Πληροφορικής που υπάρχει ας πουμε στο Καποδιστριακό. Ως ελάχιστο μέτρο θα μπορούσε να ήταν η κατάθεση αναλυτικής βαθμολογίας όπου να προκύπτει ότι ο υποψήφιος έχει παρακολουθήσει 1-2 τέτοια μαθήματα. Τι να πω.. το κακό παράγινε! 47 σχολες!!!

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #390 στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:37:09 μμ »
Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα σκεφτούν. Θα δείξει....Αν είναι κάποιος μόνιμος εδω μέσα που ανήκει σε αυτή την κατηγορία ας μας πει τον τρόπο σκέψης του. Υποσχόμαστε πως δεν θα πέσουμε να τον φάμε  ;D

Είμαι μόνιμος ΠΕ19. Οι περισσότεροι γνωστοί συνάδελφοι μου, όπως κι εγώ, έχουμε μια σχετική ανασφάλεια
στην αρχή κάθε χρονιάς για το ποιο σχολείο θα μας τοποθετήσουν. Δουλεύω σε παραμεθόριο (κάνω καθημερινά
130 km πηγαινε - έλα) με 15 ώρες διδασκαλία +3 ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου. Εγώ ελπίζω να μπω σε κανα
δημοτικό στην πόλη που ζω έστω για 1 χρονια για να γλυτώσω τη μετακίνηση.

Μέσα στην πόλη μου οι περισσότερες οργανικές είναι πιασμένες από φυσικούς-μαθηματικούς που έχουν διοριστεί
ΠΕ19, οπότε δυστυχώς ταλαιπωριόμαστε πολλοί συνάδελφοι γιατι μας έχουν πιάσει τις οργανικές. Για όλους
εμάς, καθαρά λόγω ταλαιπωρίας στην καθημερινή μετακίνηση, τα δημοτικά είναι μια όαση.

Όσον αφορα για τη συνάδελφο που προτιμά να πάρουν οι δάσκαλοι την Πληροφορική, ντρέπομαι να τη
θεωρώ συνάδελφο, γιατί αφενός η Πληροφορική είναι δικό μας αντικείμενο και αφετέρου κι εμείς οι
μόνιμοι δεν πρέπει να ξεχνάμε τους εκατοντάδες συναδέλφους που αγωνιούν για το αν θα τους πάρουν
αναπληρωτές και στη συνέχεια να μπουν στην εκπαίδευση, όπως κάναμε κι εμείς.

Αν και φιλόλογος, θεωρώ αυτονόητο ότι την Πληροφορική πρέπει να την κάνουν οι καθηγητές Πληροφορικής, ιδίως σήμερα που οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και απαιτείται εξειδίκευση. Για λόγους καθαρά ιστορικούς θα πρέπει να αναφέρω και τα εξής: στις αρχές με μέσα της δεκαετίας του '90, όποιος απόφοιτος Πληροφορικής επέλεγε την Δημόσια Εκπαίδευση και όχι τον ιδιωτικό τομέα (π.χ. επιχειρήσεις) αντιμετωπιζόταν από τους υπόλοιπους αποφοίτους του Κλάδου του σχεδόν σαν... ούφο! Του έλεγαν δηλαδή: "είναι δυνατόν να γίνεις δασκαλίτσα όταν μπορείς να βγάλεις τόσα χρήματα στον ιδιωτικό τομέα;" Αυτά μου τα είπε μια συνάδελφος Πληροφορικής που αντιμετώπισε αυτήν την κατάσταση. Ταυτόχρονα, ήταν τρομερά περιζήτητοι, ενώ έκαναν πολλές φορές και υπερωρίες (με υπουργική απόφαση, έως και 35 ώρες!). Οι τυχεροί του Κλάδου ΠΕ19-20 ήταν όσοι διορίστηκαν (και χωρίς ΑΣΕΠ) την περίοδο 2000-2005, όπου αποτελούν και την πλειοψηφία νομίζω των Πληροφορικών στα σχολεία σήμερα.  ;)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #391 στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:52:00 μμ »
@Χριστίνα
Έχεις δίκιο , έχω εκτεθεί ανεπανόρθωτα, πράγματι δεν μπήκα στον κόπο να κοιτάξω το πρόγραμμα πληροφορικής του δημοτικού. Αλλά για πες μας εσύ που είσαι και επιμορφωμένη πλέον και έχεις περισσότερα προσόντα από εμάς τους μη επιμορφωμένους: Ποιο είναι εκείνο το αντικείμενο του πρόγραμματος που υπάρχει στις 3 πρώτες τάξεις του δημοτικού το οποίο πρέπει να έχεις πτυχίο πληροφορικής για να το διδάξεις?
πρόσεξε τι θα πεις, γιατί τώρα θα εκτεθείς εσύ ;)

Πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω μιας και όπως παραδέχτηκες δεν γνωρίζεις. Και φυσικά δεν πρόκειται να εκτεθώ καθόλου γιατί είναι προφανές οτι τα παρακάτω προαπαιτούν την ύπαρξη πτυχίου Πληροφορικής:

Με βάση το επικαιροποιημένο ΑΠΣ του μαθήματος των ΤΠΕ (Φ.12/879/88413/Γ1-28-
07-2010, ΦΕΚ 1139/2010, τ.Β):
«Σκοπός της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Ολοήμερο Δημοτικό είναι να
αποκτήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες μια αρχική, συγκροτημένη και σφαιρική
αντίληψη των βασικών λειτουργιών του υπολογιστή, μέσα σε μια προοπτική
«τεχνολογικού αλφαβητισμού» και αναγνώρισης της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και
των Επικοινωνιών, αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης,
δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση και
δημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και με συνεργασία με άλλα άτομα ως μέλη
μιας ομάδας. Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριου
και βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτού
λογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης
πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων».
(Φ.12/879/88413 /Γ1-28-07-2010, ΦΕΚ 1139/2010, τ.Β)


Ακόμα:

Οι μαθητές και οι μαθήτριες προσεγγίζουν ένα σύνολο βασικών απλών εννοιών που
αφορούν στη γενική δομή των υπολογιστικών συστημάτων και τις διαχρονικές αρχές
που τα διέπουν. Αποκτούν βασικές γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες χειρισμού
λογισμικού γενικής χρήσης και λογισμικού υπηρεσιών του Διαδικτύου. Αποκτούν
ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ και καλύπτουν
τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Απομυθοποιούν τον υπολογιστή και τον χρησιμοποιούν
ως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης αλλά και ως νοητικό εργαλείο και εργαλείο ανάπτυξης της σκέψης. Χρησιμοποιούν εφαρμογές πολυμέσων εκπαιδευτικού περιεχομένου και κατακτούν έννοιες, όπως της πλοήγησης και της αλληλεπίδρασης.

Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο είναι να
εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή
και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας και
αναζήτησης πληροφοριών. Να αποκτήσουν ικανότητες και να αναπτύξουν δεξιότητες
χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ με ασφάλεια, αναστοχαστική συμπεριφορά έναντι
των διαθέσιμων πληροφοριών, αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα, ώστε να
προετοιμαστούν για την υπόλοιπη μαθητική ζωή τους και την πλήρη ένταξή τους στην
κοινωνία της Γνώσης και της Πληροφορίας (ο ειδικός σκοπός αναλύεται επιμέρους).
(Φ.12/879/88413 /Γ1-28-07-2010, ΦΕΚ 1139/2010, τ.Β).


Πήρες μια ιδέα;;

ΥΓ: Τα προσβλητικά μηνύματα διαγράφονται. Δεν μπορώ να τροποποιήσω ένα μήνυμα αν περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο και αναγκάζομαι να το σβήσω όλο, κάτι που δεν βοηθά στην εξέλιξη της κουβέντας. Μπορούμε νομίζω να εκφράζουμε τις απόψεις μας και να διαφωνούμε πιο ήρεμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2011, 01:24:48 μμ από Χριστίνα »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.