*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375934 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #588 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 06:58:15 μμ »
...
Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε.
Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.
Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.
Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.

Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι!  :) Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... :)...)

Καταρχήν δεν έχω αναφέρει σε κανένα μήνυμα μου κάποιον εθνοσωτήρα (ίσως να μην υπάρχει καν).
Δεύτερον, είμαι της άποψης ότι μόνο με μαζική αφόρητη πίεση προς τα πάνω θα πάμε πλέον μπροστά.
Τρίτον, αν στο σημείο που είμαστε τώρα τις αντιδράσεις και τις εναντιώσεις του κόσμου τις θεωρείς επαναστάσεις και αντιδραστικές κινήσεις και μάλιστα τις βάζεις σε εισαγωγικά, τότε διαφωνώ.
Τέταρτον, όποιος πιστεύει ότι με θετική ενέργεια τύπου motion θα αλλάξει κάτι, τότε είναι τουλάχιστον γελασμένος κατά τη γνώμη μου, για να μην πω γελοίος.
Τέλος, ότι γράφω, ότι συζητάω, ότι σκέφτομαι και ότι κάνω, πάντα έχω σαν απώτερο σκοπό το σύνολο και όχι τον εαυτούλη μου.
Συγνώμη για το έντονο ύφος μου, αλλά με ενδιαφέρει να συμμετέχω στο forum αν γίνεται εποικοδομητικά χωρίς να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και κυρίως χωρίς να αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογούμαι για τα λεγόμενα μου. Ιδιαίτερα όταν δεν έχω θίξει, ειρωνευτεί, χλευάσει κάποιον προσωπικά.
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:27:06 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #589 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 07:12:00 μμ »
...
Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε.
Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.
Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.
Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.

Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι!  :) Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... :)...)

Καταρχήν δεν έχω αναφέρει σε κανένα μήνυμα μου κάποιον εθνοσωτήρα (ίσως να μην υπάρχει καν).
Δεύτερον, είμαι της άποψης ότι μόνο με μαζική αφόρητη πίεση προς τα πάνω θα πάμε πλέον μπροστά.
Τρίτον, αν στο σημείο που είμαστε τώρα τις αντιδράσεις και τις εναντιώσεις του κόσμου τις θεωρείς επαναστάσεις και αντιδραστικές κινήσεις και μάλιστα τις βάζεις σε εισαγωγικά, τότε διαφωνώ.
Τέταρτον, όποιος πιστεύει ότι με θετική ενέργεια τύπου motion θα αλλάξει κάτι, τότε είναι τουλάχιστον γελασμένος κατά τη γνώμη μου, για να μην πω γελοίος.
Τέλος, ότι γράφω, ότι συζητάω, ότι σκέφτομαι και ότι κάνω, πάντα έχω σαν απώτερο σκοπό το σύνολο και όχι τον εαυτούλη μου.
Συγνώμη για το έντονο ύφος μου, αλλά με ενδιαφέρει να συμμετέχω στο forum αν γίνεται εποικοδομητικά χωρίς να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και κυρίως χωρίς να αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογούμαι για τα λεγόμενα μου. Ιδιαίτερα όταν δεν έχω θίξει, ειρωνευτεί, χλευάσει κάποιον προσωπικά.

Που να μην έλεγα και τόσες φορές "sorry" για να μη παρεξηγηθώ......................

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #590 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 07:19:23 μμ »
Ας μείνουμε στο θέμα μας παρακαλώ.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #591 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 07:21:36 μμ »
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;
Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!
Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... :) " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!
Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !  :)

Από περιέργεια κι ας είμαι εκτός θέματος, περίμενες πριν 1-2 χρόνια ότι οι Έλληνες θα είχαμε φτάσει στον πάτο;
Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα.
Απαισιοδοξία ή ρεαλισμός; Θα φανεί!

Δυστυχώς ή ευτυχώς (θα φανεί όπως λες) δε νομίζω ότι έχουμε δει τον πάτο...και ελπίζω-νομίζω πώς δε θα το δούμε κιόλας! ! !
'Οσο για το "Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα", όσο και να μας πονάει και ξυνίζει, σε πολλά ζητήματα μας χρειαζότανε μια ΤΡΟΙΚΑ μπας και συνέλθουμε και βάλουμε μυαλό!
Η Πληροφορική σε λίγα χρόνια (2...5...10......δεν ξέρω) θα ανθήσει, ε ΟΧΙ και να "πεθάνει"!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:27:06 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #592 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:37:36 μμ »
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Μην παρεξηγείσετε την ερώτησή μου. Δεν το λέω με το στυλ "τι δουλειά έχετε στην εκπαίδευση" !  :D

Ας πουμε οι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Φιλόλογοι κλπ από την φύση της δουλειάς τους και της σχολής τους η κατεξοχήν απασχόλησή τους είναι η εκπαίδευση. Σίγουρα μπορούν να εργαστούν και αλλού (πχ ένας μαθηματικός σε τράπεζα, ένας φιλόλογος σε έναν εκδοτικό οίκο, ) όμως η εκπαίδευση είναι ο κύριος τομέας απασχόλησης των ειδικοτήτων αυτών.

Kαι ένας απόφοιτος ιατρικής πχ, μπορεί αν θέλει να γίνει εκπαιδευτικός σε ΕΠΑΛ που δίνει ειδικότητες υγείας! και να μην δουλέψει σε νοσοκομεία ή σε ιατρείο. όμως δεν είναι η εκπαίδευση ο κατεξοχήν τομέας επαγγελματικής του αποκατάστασης. σωστά;

Η λίστα αναπληρωτών εκπαιδευτικών αποφοίτων ιατρικής όμως, μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Αντιθέτως κοιτάζοντας κανείς τις λίστες αναπληρωτών αποφοίτων σχολών πληροφορικής παθαίνει πλάκα. Είναι 1000άδες!!!!! Δίνεται η εντύπωση ότι όποιος τελείωνει μια σχολή πληροφορικής αμέσως πέφτει με τα μούτρα να δουλέψει στην εκπαίδευση.....
Γιατί αυτό;
Μια εφημερίδα αν ανοίξει κανείς όλο αγγελίες για προγραμματιστές και αποφοίτους σχολών πληροφορικής είναι γεμάτες.

Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Μάλιστα γνωρίζω περίπτωση φίλης μου που ήθελε πολύ να γίνει καθηγήτρια, αλλά οι γονείς της επέμεναν (την πίεζαν ) να γίνει ιατρός. "Εσύ που είσαι μαθήτρια του 20 θα γίνεις καθηγήτρια;" της έλεγαν.
Αποφοιτώντας δεν έκανε ούτε ειδικότητα, ούτε έφαγε τα χρόνια της στα νοσοκομεία. Πήγε στην εκπαίδευση (σε ΕΠΑΛ) και είναι τρισευτυχισμένη!!

Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D

Αλήθεια για ποιούς λόγους ένας πληροφορικός που έκανε στο πανεπιστήμιο γλώσσες προγραμματισμού, εργασίες γράφοντας άπειρες γραμμές κώδικα, έφαγε τις βάσεις δεδομένων στην μάπα κλπ κλπ να πηγαίνει τελικά να διδάσκει στην πρωτοβάθμια ζωγραφική και word?

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2011, 10:39:12 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #593 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 11:22:13 μμ »
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Μην παρεξηγείσετε την ερώτησή μου. Δεν το λέω με το στυλ "τι δουλειά έχετε στην εκπαίδευση" !  :D

Ας πουμε οι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Φιλόλογοι κλπ από την φύση της δουλειάς τους και της σχολής τους η κατεξοχήν απασχόλησή τους είναι η εκπαίδευση. Σίγουρα μπορούν να εργαστούν και αλλού (πχ ένας μαθηματικός σε τράπεζα, ένας φιλόλογος σε έναν εκδοτικό οίκο, ) όμως η εκπαίδευση είναι ο κύριος τομέας απασχόλησης των ειδικοτήτων αυτών.

Kαι ένας απόφοιτος ιατρικής πχ, μπορεί αν θέλει να γίνει εκπαιδευτικός σε ΕΠΑΛ που δίνει ειδικότητες υγείας! και να μην δουλέψει σε νοσοκομεία ή σε ιατρείο. όμως δεν είναι η εκπαίδευση ο κατεξοχήν τομέας επαγγελματικής του αποκατάστασης. σωστά;

Η λίστα αναπληρωτών εκπαιδευτικών αποφοίτων ιατρικής όμως, μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Αντιθέτως κοιτάζοντας κανείς τις λίστες αναπληρωτών αποφοίτων σχολών πληροφορικής παθαίνει πλάκα. Είναι 1000άδες!!!!! Δίνεται η εντύπωση ότι όποιος τελείωνει μια σχολή πληροφορικής αμέσως πέφτει με τα μούτρα να δουλέψει στην εκπαίδευση.....
Γιατί αυτό;
Μια εφημερίδα αν ανοίξει κανείς όλο αγγελίες για προγραμματιστές και αποφοίτους σχολών πληροφορικής είναι γεμάτες.

Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Μάλιστα γνωρίζω περίπτωση φίλης μου που ήθελε πολύ να γίνει καθηγήτρια, αλλά οι γονείς της επέμεναν (την πίεζαν ) να γίνει ιατρός. "Εσύ που είσαι μαθήτρια του 20 θα γίνεις καθηγήτρια;" της έλεγαν.
Αποφοιτώντας δεν έκανε ούτε ειδικότητα, ούτε έφαγε τα χρόνια της στα νοσοκομεία. Πήγε στην εκπαίδευση (σε ΕΠΑΛ) και είναι τρισευτυχισμένη!!

Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D

Αλήθεια για ποιούς λόγους ένας πληροφορικός που έκανε στο πανεπιστήμιο γλώσσες προγραμματισμού, εργασίες γράφοντας άπειρες γραμμές κώδικα, έφαγε τις βάσεις δεδομένων στην μάπα κλπ κλπ να πηγαίνει τελικά να διδάσκει στην πρωτοβάθμια ζωγραφική και word?

Πρώτα από όλα, η Πληροφορική έχει πολύ μεγαλύτερη διείσδυση στην εκπαίδευση από ότι η Ιατρική. Πχ. εγώ δε γνώριζα καν ότι μπορεί να εργαστεί ένας ιατρός σε ΕΠΑΛ. Ο αριθμός των θέσεων (συμπεριλαμβανομένων των καλυμμένων) δημιουργεί προσδοκίες στους αποφοίτους.

Κακά τα ψέμματα, η εργασία του εκπαιδευτικού έχει ποιότητες που δύσκολα βρίσκεις στην αγορά εργασίας, κυρίως το ότι ανήκει στον δημόσιο τομέα. Ένας μέτριος προγραμματιστής δε μπορεί να κάνει εύκολα καριέρα αν δεν έχει γνωριμίες, στη χώρα μας. Ούτε μονιμότητα θα έχει, αν στα 40 δεν είναι χρήσιμος, θα βρεθεί στο δρόμο. Τώρα τα πράγματα άλλαξαν και στο δημόσιο, βέβαια.

Αν συμψηφίσεις και το πλήθος των πληροφορικών που αποφοιτούν κάθε χρόνο, μαζί με τη μόνιμη ύφεση στις εταιρίες πληροφορικής, έχεις μια επαρκή εξήγηση.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #594 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 11:31:44 μμ »
άρα ένας λόγος είναι η ασφάλεια και η μονιμότητα, όπως εξάλλου ισχύει και σε όλο το δημοσιο

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #595 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:05:53 πμ »
εγώ η ερμηνεία που δίνω για το γεγονός ότι όποιος τελειώνει πληροφορική έχει στόχο να γίνει καθηγητής σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο, παρόλο που η εκπαίδευση δεν είναι το κατεξοχήν πεδίο επαγγελματικής αποκατάστασης ενός πληροφορικού, είναι το ότι στην Ελλάδα ένας προγραμματιστής μπορεί να δουλέψει μόνο στην Αθήνα και ελάχιστα έως καθόλου στην επαρχία!

Ενας λοιπόν απόφοιτος τμήματος πληροφορικής που δεν είναι κάτοικος Αθηνών θα πρέπει να υπολογίσει και τον παράγοντα αυτό (ενοικίαση σπιτιού, έξοδα, να ζήσει μακρυά από τον τόπο του κλπ).

Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά τις 1000άδες του αριθμού των αναπληρωτών που περιμένουν μια θέση στην εκπαίδευση σε έναν τομέα όπως η πληροφορική.
Εκτός αν οι δουλειές σε εταιρίες είναι τόσο χάλια που δεν αξίζουν όσα λεφτά και αν δίνουν και είναι προτιμώτερο παρόλο που τελείωσες μια σύγχρονη επιστήμη όπως η πληροφορική να προτιμάς να δουλεύεις σε Δημοτικό (γιατί σήμερα μόνο εκεί υπάρχουν θέσεις) και να μαθαίνεις τα παιδιά να ζωγραφίζουν και να λες και ευχαριστώ από πάνω...

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #596 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:25:26 πμ »
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #597 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:28:29 πμ »
εγώ η ερμηνεία που δίνω για το γεγονός ότι όποιος τελειώνει πληροφορική έχει στόχο να γίνει καθηγητής σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο, παρόλο που η εκπαίδευση δεν είναι το κατεξοχήν πεδίο επαγγελματικής αποκατάστασης ενός πληροφορικού, είναι το ότι στην Ελλάδα ένας προγραμματιστής μπορεί να δουλέψει μόνο στην Αθήνα και ελάχιστα έως καθόλου στην επαρχία!

Ενας λοιπόν απόφοιτος τμήματος πληροφορικής που δεν είναι κάτοικος Αθηνών θα πρέπει να υπολογίσει και τον παράγοντα αυτό (ενοικίαση σπιτιού, έξοδα, να ζήσει μακρυά από τον τόπο του κλπ).

Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά τις 1000άδες του αριθμού των αναπληρωτών που περιμένουν μια θέση στην εκπαίδευση σε έναν τομέα όπως η πληροφορική.
Εκτός αν οι δουλειές σε εταιρίες είναι τόσο χάλια που δεν αξίζουν όσα λεφτά και αν δίνουν και είναι προτιμώτερο παρόλο που τελείωσες μια σύγχρονη επιστήμη όπως η πληροφορική να προτιμάς να δουλεύεις σε Δημοτικό (γιατί σήμερα μόνο εκεί υπάρχουν θέσεις) και να μαθαίνεις τα παιδιά να ζωγραφίζουν και να λες και ευχαριστώ από πάνω...

Συμφωνώ στο πρώτο μέρος. Όσοι δεν θέλουμε να ζήσουμε όλη μας τη ζωή στην Αθήνα η εκπαίδευση είναι μία διέξοδος. Αλλά από κει και πέρα η πληροφορική στην εκπαίδευση (ακόμα και στο δημοτικό) είναι πολλά περισσότερα από το να μαθαίνεις στα παιδιά να ζωγραφίζουν.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #598 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:33:10 πμ »
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Είσαι τόσο σίγουρος ότι χρειάζονται τόσο φοβερά προσόντα για να εργαστεί κάποιος πληροφορικός στον ιδιωτικό τομέα; Οι περισσότερες εταιρίες σε εκπαιδεύουν να κάνεις μία πολύ συγκεκριμένη δουλειά. Σε 2-3 μήνες γίνεσαι expert ακόμα και αν έχεις τελειώσει ΙΕΚ πληροφορικής. Η συντριπτική πλειοψηφία των θέσεων στην πληροφορική στον ιδιωτικό τομέα είναι για χαμηλόμισθους πληροφορικούς με λίγα προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #599 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:34:54 πμ »
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

Αποσυνδεδεμένος adioristos_pe19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, αλλά αυτή με πληγώνει!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #600 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:55:12 πμ »
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

Συμφωνώ απόλυτα με τη Χριστίνα!!! Και λυπάμαι γιατί το πρώτο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ο ρόλος μας ως παιδαγωγοί και όχι ως απλοί μεταδότες  κατώτατων ή ανώτατων γνώσεων και δεξιοτήτων...

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #601 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:17:51 πμ »
οκ, αφού συμφωνείτε, τότε περιμένω να μου πείτε τι είναι αυτό διδάσκετε στο δημοτικό και απαιτείται για αυτό πανεπιστημιακή γνώση πληροφορικής. Δηλαδή πως αξιοποιείτε τις γνώσεις σας?
Ουσιαστικά στο δημοτικό δεν διδάσκεται η πληροφορική, διδάσκεται χρήση υπολογιστών και κάποιων λογισμικών. Ε για αυτά θέλει πανεπιστημιακό πτυχίο?
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας να βρούμε δουλειά, αλλά όχι να θέλουμε να παρουσιάσουμε ότι στο δημοτικό διδάσκουμε κάτι σχετικό με την επιστήμη της πληροφορικής που δεν μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε δάσκαλος με καλή γνώση των νέων τεχνολογιών.

(άσε που το μάθημα λέγεται Νέες Τεχνολογίες και όχι πληροφορική έτσι?)

ΥΓ. Εκτός φυσικά αν κάποιοι θεωρούν ότι το επίπεδο γνώσεών τους στην πληροφορική περιορίζεται σε αυτή τη βαθμίδα

Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

Συμφωνώ απόλυτα με τη Χριστίνα!!! Και λυπάμαι γιατί το πρώτο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ο ρόλος μας ως παιδαγωγοί και όχι ως απλοί μεταδότες  κατώτατων ή ανώτατων γνώσεων και δεξιοτήτων...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.