*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 211241 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1190 στις: Σεπτέμβριος 07, 2017, 12:31:29 μμ »
Και οπως φαινεται αυτο δεν γινεται σε καμια αλλη ειδικοτητα.. μονο στους πε19-20...
ο λόγος; γιατι ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ξεφραγο αμπέλι!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:53:48 »

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1191 στις: Σεπτέμβριος 15, 2017, 04:10:32 μμ »
θα αναφέρω τι έγραψε συνάδελφος στην λίστα της ΠΕΚΑΠ για να δούμε το μέγεθος της απαξίωσης της Πληροφορικής και των Καθηγητών Πληροφορικής

"Βλέποντας τις τοποθετήσεις σε διάφορα ΠΥΣΔΕ παρατηρώ ότι έχει αυξηθεί ο αριθμός των λειτουργικά υπεράριθμων.
Και πως να μην αυξηθεί όταν από κάθε Λύκειο καταργήθηκε η τρίωρη απασχόληση στο εργαστήριο και η 4ωρη συμμετοχή στα προτζεκτ.
Οι ίδιες περίπου ώρες έχουν χαθεί στα Γυμνάσια γιατί εκτός από την κατάργηση της μείωσης λόγω υπεύθυνου εργαστηρίου καταργήθηκαν και τα πρότζεκτ τα οποία αναλάμβαναν πολλοί καθηγητές Πληροφορικής για να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Συνεχίζεται  λοιπόν η απαξίωση της Πληροφορικής τα τελευταία 2 χρόνια. Μπορεί να γλυτώσαμε την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο που ήθελε ο Αρβανιτόπουλος και ο Μητσοτάκης (για να μεταταχθούν καθηγητές Πληροφορικής σε άλλους φορείς του δημοσίου ) αλλά απαξιώθηκε περαιτέρω ο ρόλος των καθηγητών Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια και Α/θμια εκπαίδευση.

Έτσι έχουμε
1) Οι μαθητές να δίνουν Χημεία αντί για Πληροφορική ωστε να εισάγονται σε τμήματα Πληροφορικής. Παράλληλα δημιουργήθηκε κατεύθυνση "Οικονομίας και Πληροφορικής" στην οποία όμως οι μαθητές δεν μπορούν να επιλέξουν Πολυτεχνικά τμήματα Πληροφορικής !
2) Στις θέσεις ευθύνης δεν προσμετράται η η γνώση χρήσης υπολογιστών παρόλο που οι καθηγητές Πληροφορικής αποκλείστηκαν από την επιμόρφωση Α επιπέδου και παρόλο που οι καθηγητές Πληροφορικής δίδαξαν στους συναδέλφους τους στην επιμόρφωση Α επιπέδου
3) Το μάθημα ΤΠΕ από δίωρο που ήταν στα ΕΑΑΠ έγινε μονόωρο με αποτέλεσμα να τρέχουν καθηγητές Πληροφορικής σε πάνω από 2 σχολεία τουλάχιστον και να μειωθούν οι ώρες και στην Αθμια
4) Το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους!
5) Καταργήθηκαν μαθήματα στο Λύκειο που ήταν επιλογές.
6) Μονόωρο μάθημα στην Β Λυκείου
7) Το μάθημα ΑΕΠΠ παρέμεινε δίωρο σε αντίθεση με άλλα μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων που είναι τρίωρα ή παραπάνω

Αν ξέχασα κάτι μπορείτε να προσθέσετε"


Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1192 στις: Σεπτέμβριος 17, 2017, 09:04:17 πμ »
Το ένα πιο τραγικό από το άλλο!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1193 στις: Σεπτέμβριος 17, 2017, 03:08:41 μμ »
θα αναφέρω τι έγραψε συνάδελφος στην λίστα της ΠΕΚΑΠ για να δούμε το μέγεθος της απαξίωσης της Πληροφορικής και των Καθηγητών Πληροφορικής

"Βλέποντας τις τοποθετήσεις σε διάφορα ΠΥΣΔΕ παρατηρώ ότι έχει αυξηθεί ο αριθμός των λειτουργικά υπεράριθμων.
Και πως να μην αυξηθεί όταν από κάθε Λύκειο καταργήθηκε η τρίωρη απασχόληση στο εργαστήριο και η 4ωρη συμμετοχή στα προτζεκτ.
Οι ίδιες περίπου ώρες έχουν χαθεί στα Γυμνάσια γιατί εκτός από την κατάργηση της μείωσης λόγω υπεύθυνου εργαστηρίου καταργήθηκαν και τα πρότζεκτ τα οποία αναλάμβαναν πολλοί καθηγητές Πληροφορικής για να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Συνεχίζεται  λοιπόν η απαξίωση της Πληροφορικής τα τελευταία 2 χρόνια. Μπορεί να γλυτώσαμε την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο που ήθελε ο Αρβανιτόπουλος και ο Μητσοτάκης (για να μεταταχθούν καθηγητές Πληροφορικής σε άλλους φορείς του δημοσίου ) αλλά απαξιώθηκε περαιτέρω ο ρόλος των καθηγητών Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια και Α/θμια εκπαίδευση.

Έτσι έχουμε
1) Οι μαθητές να δίνουν Χημεία αντί για Πληροφορική ωστε να εισάγονται σε τμήματα Πληροφορικής. Παράλληλα δημιουργήθηκε κατεύθυνση "Οικονομίας και Πληροφορικής" στην οποία όμως οι μαθητές δεν μπορούν να επιλέξουν Πολυτεχνικά τμήματα Πληροφορικής !
2) Στις θέσεις ευθύνης δεν προσμετράται η η γνώση χρήσης υπολογιστών παρόλο που οι καθηγητές Πληροφορικής αποκλείστηκαν από την επιμόρφωση Α επιπέδου και παρόλο που οι καθηγητές Πληροφορικής δίδαξαν στους συναδέλφους τους στην επιμόρφωση Α επιπέδου
3) Το μάθημα ΤΠΕ από δίωρο που ήταν στα ΕΑΑΠ έγινε μονόωρο με αποτέλεσμα να τρέχουν καθηγητές Πληροφορικής σε πάνω από 2 σχολεία τουλάχιστον και να μειωθούν οι ώρες και στην Αθμια
4) Το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους!
5) Καταργήθηκαν μαθήματα στο Λύκειο που ήταν επιλογές.
6) Μονόωρο μάθημα στην Β Λυκείου
7) Το μάθημα ΑΕΠΠ παρέμεινε δίωρο σε αντίθεση με άλλα μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων που είναι τρίωρα ή παραπάνω

Αν ξέχασα κάτι μπορείτε να προσθέσετε"
Υπήρξε κάποια απαντηση της ΠΕΚΑΠ ??? εστω για δείγμα ... εστω για τα τυπικά της υποθέσεως!!!
?? ?? ??????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:53:48 »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1194 στις: Ιούνιος 12, 2018, 09:56:28 μμ »
Απορία ... όποιος μπορεί καλο θα ηταν να απαντήσει!!!
Η ραγδαία αυξηση 50% και ανω σε παλιους συναδελφους που πηραν τωρα το χαρτι της αναπηρίας ...
Ξαφνικά φετος αρρωστησαν καμια 20 αρια άτομα??? Τι γινετε ρε παιδια...
Τον αλλον τον αφησαμε κατεθεσε την παιδαγωγική νυχτα στις 26 Δεκεμβρη και τωρα ξαφνικα και με αναπηρία......
Καλή μας τύχη!!!

Αποσυνδεδεμένος xriana1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1005
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1195 στις: Ιούνιος 12, 2018, 11:08:54 μμ »
Απορία ... όποιος μπορεί καλο θα ηταν να απαντήσει!!!
Η ραγδαία αυξηση 50% και ανω σε παλιους συναδελφους που πηραν τωρα το χαρτι της αναπηρίας ...
Ξαφνικά φετος αρρωστησαν καμια 20 αρια άτομα??? Τι γινετε ρε παιδια...
Τον αλλον τον αφησαμε κατεθεσε την παιδαγωγική νυχτα στις 26 Δεκεμβρη και τωρα ξαφνικα και με αναπηρία......
Καλή μας τύχη!!!
Τι εννοείς; Ξέρεις κάτι περισσότερο; Ίσως θέλεις κάτι να καταγγείλεις

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1196 στις: Ιούνιος 13, 2018, 01:15:48 πμ »
Απορία ... όποιος μπορεί καλο θα ηταν να απαντήσει!!!
Η ραγδαία αυξηση 50% και ανω σε παλιους συναδελφους που πηραν τωρα το χαρτι της αναπηρίας ...
Ξαφνικά φετος αρρωστησαν καμια 20 αρια άτομα??? Τι γινετε ρε παιδια...
Τον αλλον τον αφησαμε κατεθεσε την παιδαγωγική νυχτα στις 26 Δεκεμβρη και τωρα ξαφνικα και με αναπηρία......
Καλή μας τύχη!!!
Στην ειδική κατηγορία δεν εντάσσονται μόνο άτομα με αναπηρία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο:
Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:
α. Οι υποψήφιοι που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς ανάπηρου
τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%)
β. Οι υποψήφιοι που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή
μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία
γ. Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας
Είναι σχετικά εύκολο να καταλάβεις σε ποια "ειδική κατηγορία" ανήκει ο καθένας αν δεις με ποιο τρόπο κατατάσσονται βάσει φθίνουσας προϋπηρεσίας σε συνδυασμό με την παιδαγωγική επάρκεια. Πρόχειρα κοιτάζοντας βλέπω δύο νέα άτομα να εντάσσονται στην κατηγορία με αναπηρία (εύχομαι τα καλύτερα στους συναδέλφους). Εκεί που προέκυψε η διαφορά είναι στην κατηγορία α (πολύτεκνοι ή γονείς ανάπηρου τέκνου), που ενώ πέρυσι ήταν 4, φέτος εμφανίζονται 15. Μακάρι να είναι όλοι πολύτεκνοι, αν και σχεδόν όλοι όσοι ήταν στους περσινούς πίνακες, δεν ήταν τρίτεκνοι.

Να σημειώσω εδώ, ότι στον πίνακα υπάρχουν παρακάτω άτομα με βαρύτατες αναπηρίες (πχ. κατηγορίες καρκίνου, νεφρική ανεπάρκεια στο στάδιο αιμοκάθαρσης κτλ), οι οποίοι παρότι αντιμετωπίζουν πρακτικές δυσκολίες, δεν απολαμβάνουν απολύτως κανένα προνόμιο, ούτε καν στην τοποθέτηση, όπου έχουν προτεραιότητα όσοι έχουν παιδιά ή είναι απλά παντρεμένοι...


Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3142
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1197 στις: Ιούνιος 13, 2018, 08:39:48 πμ »
Απορία ... όποιος μπορεί καλο θα ηταν να απαντήσει!!!
Η ραγδαία αυξηση 50% και ανω σε παλιους συναδελφους που πηραν τωρα το χαρτι της αναπηρίας ...
Ξαφνικά φετος αρρωστησαν καμια 20 αρια άτομα??? Τι γινετε ρε παιδια...
Τον αλλον τον αφησαμε κατεθεσε την παιδαγωγική νυχτα στις 26 Δεκεμβρη και τωρα ξαφνικα και με αναπηρία......
Καλή μας τύχη!!!
Τσεκάρετε και καταγγείλτε! Μην είστε "διακριτικοί" πλέον!
Πολλοί ίσως χρησιμοποιούν "αδιαφανείς" διαδικασίες και τρόπους, για να πετύχουν αυτό που θέλουν.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1198 στις: Ιούνιος 13, 2018, 04:14:16 μμ »
Στην ειδική κατηγορία δεν εντάσσονται μόνο άτομα με αναπηρία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο:
Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:
α. Οι υποψήφιοι που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς ανάπηρου
τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%)
β. Οι υποψήφιοι που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή
μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία
γ. Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας
Είναι σχετικά εύκολο να καταλάβεις σε ποια "ειδική κατηγορία" ανήκει ο καθένας αν δεις με ποιο τρόπο κατατάσσονται βάσει φθίνουσας προϋπηρεσίας σε συνδυασμό με την παιδαγωγική επάρκεια. Πρόχειρα κοιτάζοντας βλέπω δύο νέα άτομα να εντάσσονται στην κατηγορία με αναπηρία (εύχομαι τα καλύτερα στους συναδέλφους). Εκεί που προέκυψε η διαφορά είναι στην κατηγορία α (πολύτεκνοι ή γονείς ανάπηρου τέκνου), που ενώ πέρυσι ήταν 4, φέτος εμφανίζονται 15. Μακάρι να είναι όλοι πολύτεκνοι, αν και σχεδόν όλοι όσοι ήταν στους περσινούς πίνακες, δεν ήταν τρίτεκνοι.

Να σημειώσω εδώ, ότι στον πίνακα υπάρχουν παρακάτω άτομα με βαρύτατες αναπηρίες (πχ. κατηγορίες καρκίνου, νεφρική ανεπάρκεια στο στάδιο αιμοκάθαρσης κτλ), οι οποίοι παρότι αντιμετωπίζουν πρακτικές δυσκολίες, δεν απολαμβάνουν απολύτως κανένα προνόμιο, ούτε καν στην τοποθέτηση, όπου έχουν προτεραιότητα όσοι έχουν παιδιά ή είναι απλά παντρεμένοι...
Δεν διαφωνω .. ισα ισα !!!
Αυτα που λες ειναι απολυτα σωστα
Απλα φετος παλιοι υποψηφιοι με ραγδαια αυξηση απεκτησαν κατι απο τα παραπανω .. και εγιναν ειδικη κατηγορία!!
Μου φανηκε παραξενο...
Αλλα δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω ανθρωπους με βαρυτατες αναπηρίες

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1199 στις: Ιούνιος 13, 2018, 04:18:42 μμ »
Τι εννοείς; Ξέρεις κάτι περισσότερο; Ίσως θέλεις κάτι να καταγγείλεις
Δεν εχω κατι χειροπιαστο να καταγγείλω απλα η αυξηση ήταν ραγδαια για ανθρωπους που μεχρι περυσι δεν ηταν καν τριτεκνοι ενω φετος ειναι πολυτεκνοι!! Για παραδειγμα το φερνω αυτο...
Απλα ζητω απο καποιον πιο εμπειρο απο εμενα να το τσεκαρουμε!!! εαν υπαρχει τροπος φυσικα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1200 στις: Ιούνιος 13, 2018, 04:29:56 μμ »
Δεν διαφωνω .. ισα ισα !!!
Αυτα που λες ειναι απολυτα σωστα
Απλα φετος παλιοι υποψηφιοι με ραγδαια αυξηση απεκτησαν κατι απο τα παραπανω .. και εγιναν ειδικη κατηγορία!!
Μου φανηκε παραξενο...
Αλλα δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω ανθρωπους με βαρυτατες αναπηρίες
Φυσικά niina, το κατάλαβα ότι δεν είχες τέτοια πρόθεση. Απλά ήθελα να διευκρινίσω ότι (αν δεν κάνω κάποιο λάθος) η αύξηση δεν οφείλεται σε άτομα με αναπηρία, αλλά στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή σε πολυτέκνους και άτομα με παιδιά με πάνω από 67% αναπηρία. Και μένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γι΄αυτό και μπήκα στη διαδικασία να ψάξω ποιοι είναι αυτοί που μπήκαν μπροστά. Διάβασα αντίστοιχα παράπονα και σε άλλες ειδικότητες, όπως πχ σε Φιλολόγους, που είναι και εκεί πολύ μεγάλος ο αριθμός. Σε Φυσικούς, Χημικούς και Μαθηματικούς είναι μικρότερη η αύξηση σε σχέση με εμάς. Επίσης, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στην πρώτη κατηγορία της ειδικής κατηγορίας πέρυσι υπήρχαν 4 άτομα (2 με παιδαγωγική επάρκεια και 2 χωρίς). Φέτος οι 4 έγιναν 15 (8 με και 7 χωρίς). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να άλλαξε κάτι φέτος στο Νόμο. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας με διορθώσει, αλλιώς θα το ψάξω μόλις βρω χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1201 στις: Ιούνιος 13, 2018, 04:38:17 μμ »
Φυσικά niina, το κατάλαβα ότι δεν είχες τέτοια πρόθεση. Απλά ήθελα να διευκρινίσω ότι (αν δεν κάνω κάποιο λάθος) η αύξηση δεν οφείλεται σε άτομα με αναπηρία, αλλά στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή σε πολυτέκνους και άτομα με παιδιά με πάνω από 67% αναπηρία. Και μένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γι΄αυτό και μπήκα στη διαδικασία να ψάξω ποιοι είναι αυτοί που μπήκαν μπροστά. Διάβασα αντίστοιχα παράπονα και σε άλλες ειδικότητες, όπως πχ σε Φιλολόγους, που είναι και εκεί πολύ μεγάλος ο αριθμός. Σε Φυσικούς, Χημικούς και Μαθηματικούς είναι μικρότερη η αύξηση σε σχέση με εμάς. Επίσης, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στην πρώτη κατηγορία της ειδικής κατηγορίας πέρυσι υπήρχαν 4 άτομα (2 με παιδαγωγική επάρκεια και 2 χωρίς). Φέτος οι 4 έγιναν 15 (8 με και 7 χωρίς). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να άλλαξε κάτι φέτος στο Νόμο. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας με διορθώσει, αλλιώς θα το ψάξω μόλις βρω χρόνο.
Αυτο αν γινετε να το δουμε λιγο ... γιατι δεν μπορει  μεχρι περυσι να μην ηταν ουτε τριτεκνοι και φετος ξαφνικα πολυτεκνοι ή με τεκνο με αναπηρια .. τοσα πολλα ατομα!! Ειναι λιγο περιεργο

Αποσυνδεδεμένος pixel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1202 στις: Ιούνιος 13, 2018, 06:20:41 μμ »
Καλησπέρα. Τελικά δεν είμαι η μόνη που είχα τις ίδιες απορίες χθες βλέποντας τους πίνακες.. Ειλικρινά όταν πρόκειται για θέματα υγείας δεν κάνουμε καμία συζήτηση και δεν τίθεται καμία αμφισβήτηση..Απλά, μόνο να είναι καλά οι συνάδελφοι και αυτοί και όλοι μας..Όμως η μόνη περίπτωση να γνωρίζουμε τι πραγματικά συμβαίνει είναι αν ξέρουμε κάποιον προσωπικά. Και πέρα από αυτό, δε γνωρίζω αν στις ενστάσεις έχουμε το δικαίωμα να αναφερθούμε σε άλλα άτομα, ή απλά κάνουμε ένσταση μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με δικά μας λανθασμένα στοιχεία.

Αποσυνδεδεμένος klados_PE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1203 στις: Ιούνιος 14, 2018, 12:45:35 πμ »
Καλησπέρα και από εμένα ύστερα από καιρό. καταρχάς να πώ ότι χαίρομαι πολύ που βλέπω κάποια άτομα να συμετέχουν στη συζήτηση, να ευχηθώ σε όλους τους συνομηλητές "ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ" και "ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ".  Για να συνεισφέρω στην συζήτηση, νομίζω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι την δεδομένη στιγμή αν δεν έχουμε στοιχεία, ίσως όμως ο ΠΣΑΕΠ θα μπορούσε να ζητήσει έναν λεπτομερή επανέλεγχο των στοιχείων των ειδικών ομάδων από τα κεντρικά του υπουργειου.
Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει κάποιος μεμονωμένα, θα ήταν την περίοδο την προσλήψεων π.χ. Σεπτεμβριο, να τσεκάρει αν στο site των διεύθυνσεων που θα προσληφθούν οι εν λόγω φαίνεται ότι είναι π.χ. πολύτεκνοι ή όχι (συνήθως οι διευθύνσεις αναρτούν κάποιο αρχείο με την σειρά των προσληφθένων στα σχολεία με βάση ειδικά κρητήρια). Επειδή για να ζητήσει κάποιος καλη τοποθέτηση ΞΑΝΑ-προσκομίζει τα ειδικά δικαιολογητικά στην διεύθυνση, αν π.χ. κάποιος πολύτεκτος στο e-aitisi δεν φαίνεται ως πολύτεκνος στις τοποθετήσεις, τότε κάτι συμβαίνει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 963249
  • Σύνολο θεμάτων: 16795
  • Σε σύνδεση σήμερα: 247
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 127
Σύνολο: 127

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.