*

Αποστολέας Θέμα: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 125544 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος corto_maltese

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #224 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 07:48:39 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί η απόφαση τοποθέτησης χρήζει ερμηνείας αφού ο τρόπος σύνταξής της είναι σαφής :
Παράθεση
  α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

   β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

   γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

   δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

   ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Διαβάστε περισσότερα: Υπουργείο Παιδείας: Τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία - Dikaiologitika News

Οι οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

αν ο συντάητης ήθελε να δωσει προταιραιότητα στα 3 μετά στα δύο κτλ θα τα έβαζε ξεχωριστά όπως δεν το αμέλησε να το κάνει για τους πολύτεκνους ή τους απλά έγγαμους ...

Αλλιως θα έλεγε :οι έγγαμοι ανάλογα των αριθμό παιδιών   και δεν θα χρειάζονταν να προσθέσει τους έγγαμους χωρίς παιδιά ως ξεχωριστή κατηγορία...

Επαναλαμβάνω , το γεγονός ότι προσθέτεται σαν ξεχωριστή κατηγορία "οι  έγγαμοι χωρίς παιδιά " τεκμηριώνει ότι οι " οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί" είναι ΜΙΑ και ΕΝΙΑΙΑ κατηγορία αλλιώς η προσθήκη του " έγγαμος χωρίς παιδια" αποτελεί πλεονασμό στα κριτήρια της Υπουργικής Απόφασης ...
Όποιος δεν το καταλαβαίνει μάλλον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ

όποιος διαφωνεί ας δώσει μια τεκμηριωμένη απάντηση στα ερώτηματα :
1)για ποιο λόγο προστέθηκαν οι έγγαμοι χωρις παιδιά
2) για ποιο λόγο δεν προστέθηκαν ώς ξεχωριστή κατηγορία οι τρίτεκνοι κλπ
χωρίς στις δυο απαντήσεις των  παραπάνω  ερωτημάτων να χρησιμοποιήσει αντικρουόμενες  επιχειρηματολογίες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:01:32 »

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #225 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 08:11:43 πμ »
Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/1059/105160/Δ1/11-10-2006/ΥΠΕΠΘ

Με αφορμή ερωτήματα για την τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων της περιφερείας σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
2. Στις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003 (ΦΕΚ. 267/20.11.2003τ. Α΄) ορίζεται ότι: «Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται καις τις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών».

3. Στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.4α του Ν.3454/2006 (ΦΕΚ.75/7.4.2006 τ.Α) ορίζεται ότι: «Από την έναρξη του σχολ. έτους 2006-2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών …ποσοστό 20% κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. …Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. … Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα προσλαμβάνονται δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους…».

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών εκπαιδευτικών γίνεται σε συνδυασμό των προαναφερθεισών διατάξεων. Ειδικότερα: μετά την κατηγορία των πασχόντων από μεσογειακή αναιμία προτιμώνται οι πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας (άρθρο 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003) και οι έχοντες την ιδιότητα του τριτέκνου γονέα είτε προσλαμβάνονται από τον πίνακα με μόρια (πίνακα Β΄) είτε από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία τοποθετούνται με την ιδιότητα του γονέα με τρία παιδιά) εφόσον προσλαμβάνονται σε συγκεκριμένο ποσοστό 20% επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων είτε από τον πίνακα Β΄ είτε και από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία για τη συμπλήρωση του ποσοστού αυτού (άρθρο 2 παρ. 4α του Ν. 3454/2006).

Παρακαλούμε για την εφαρμογή των ανωτέρω.


Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ

4. Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), ((b), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.

5. Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Π.Ε..

6. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών προερχόμενων από τον πίνακα Γισχύουν τα ίδια κριτήρια τοποθέτησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ

Το θέμα έχει ξεκαθαρίσει από το πολύ μακρινό 2006 - 2009 - 2010 . Και δεν αφήνεται καμία παρερμηνεία ως προς αυτό . Οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή της νομοθεσίας αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα ,παρατυπία και ενδεχομένως  παράβαση καθήκοντος και σηκώνει σωρεία μυνήσεψν από τους  αναπληρωτές επί της εφαρμογής της εν λόγω διάταξης . Αλλά στο φινάλε - φινάλε για το συμφέρον της υπηρεσίας σε ξαποστέλνουν όπου θέλουν αλλά πάντα σε δεύτερο χρόνο με τροποποίηση της αρχικής τοποθέτησης ή σε περίπτωση που είσαι πλεονάζον προσωπικό (π.χ επιστροφή από άδεια λοχείας)μπορεί ο Περιφερειάρχης να σε αλλάξει ολόκληρη ΔΝΣΗ ,δηλαδή π.χ από Φωκίδα να βρεθείς Βοιωτία υπό την σύμφωνη όμως γνώμη σου και υπό την προυποθέση να έχεις προσληφθεί μέσω ΕΣΠΑ και όχι τακτικού ΠΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος corto_maltese

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #226 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 09:12:53 πμ »
Εγώ δεν είχα απάντηση έγγραφη. Όταν έχω θα ενημερώσω. Αν θέλεις ρώτησέ τους κι εσύ, γιατί όσο πιο πολλοί ρωτάμε τόσο το καλύτερο. Στην τελική πρέπει να σταλεί διευκρινιστική στις Διευθύνσεις για να τοποθετούμαστε όλοι με τα ίδια κριτήρια και όχι κάθε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όπως νομίζει.

Σχετικά με τη συνυπηρέτηση όμως (που ρώτησα παραπάνω) έμαθα ότι δεν προβλέπεται απ'το νόμο μοριοδότηση για τις τοποθετήσεις αναπληρωτών.

Παράθεση
κατ’ εφαρμογή του Συντάγματος, η υποχρέωση της διοίκησης για έγγραφη απάντηση στα αντίστοιχα αιτήματα των πολιτών εντός ορισμένης προθεσμίας, ρυθμίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 4, του Ν.2690/1999  - Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας. Ειδικότερα προβλέπεται ότι οι δημόσιες υπηρεσίες, οι ΟΤΑ (α΄και β΄βαθμού – δήμοι και περιφέρειες αντίστοιχα) και τα ΝΠΔΔ, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία 50 ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες.
Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε 3 ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία.
Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία των 50 ημερών παρατείνεται κατά 10, ακόμη, ημέρες.
Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός 5 τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.
Παράθεση
Αν οι υπηρεσίες του Δημοσίου δεν απαντήσουν σε αίτημα του πολίτη ή δεν του παρέξουν πληροφόρηση και δεν έχουν καθοριστεί άλλες προθεσμίες από ειδικές διατάξεις:

* Μέσα σε 60 ημέρες, όταν πρόκειται για τη διεκπεραίωση μιας υπόθεσης.

* Αμέσως ή το πολύ μέσα σε 10 ημέρες, όταν πρόκειται για την παροχή απλών πληροφοριών ή για την παράδοση πιστοποιητικών.

* Σε πέντε ημέρες, αν πρέπει να διαβιβαστεί η υπόθεση στην υπηρεσία που είναι αρμόδια.

* Μέσα σε 75 ημέρες, όταν είναι συναρμόδιες περισσότερες υπηρεσίες.


σε περίπτωση που δεν πάρεις απάντηση πρέπει να ζητήσεις την βοήθεια (παρέχεται δωρεάν ) από τον Συνήγορο του Πολίτη:
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό
Δευτέρα - Παρασκευή         08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ
Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail:
rg.soroginys@sserp
Τηλ:
(+30) 213 1306 600
Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

Οι καταγγελία Μη απάντησης από το Υπουργείο  μπορει να γίνει στον ΣτΠ  ταχυδρομικά ή με ΦΑΞ ή online συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα...

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #227 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 09:41:31 πμ »
Ευχαριστώ πολύ  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:01:32 »

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #228 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 10:37:31 πμ »
Να καταλαβαίνουμε λίγο και τι διαβάζουμε. Στις εγκυκλίους (συνήθως) εφαρμόζεται η νεώτερη.
Η Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ έχει δικές τις παραγράφους 1., 2., 3. Δεν αποτελεί συνέχεια της Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/1059/105160/Δ1/11-10-2006/ΥΠΕΠΘ. Δεν μπορούμε να κρατάμε ότι μας συμφέρει από την κάθε εγκύκλιο. Επιπλέον, έχουν πάψει να υφίστανται οι Πίνακες Α, Β, Γ εδώ και αρκετά χρόνια.
Η νεώτερη εγκύκλιος (Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ) είναι σαφής και με βάση αυτήν γίνονται οι τοποθετήσεις. Όποια ερωτήματα υπάρχουν πλέον αφορούν αυτή.

Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/1059/105160/Δ1/11-10-2006/ΥΠΕΠΘ

Με αφορμή ερωτήματα για την τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων της περιφερείας σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
2. Στις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003 (ΦΕΚ. 267/20.11.2003τ. Α΄) ορίζεται ότι: «Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται καις τις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών».

3. Στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.4α του Ν.3454/2006 (ΦΕΚ.75/7.4.2006 τ.Α) ορίζεται ότι: «Από την έναρξη του σχολ. έτους 2006-2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών …ποσοστό 20% κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. …Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. … Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα προσλαμβάνονται δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους…».

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών εκπαιδευτικών γίνεται σε συνδυασμό των προαναφερθεισών διατάξεων. Ειδικότερα: μετά την κατηγορία των πασχόντων από μεσογειακή αναιμία προτιμώνται οι πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας (άρθρο 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003) και οι έχοντες την ιδιότητα του τριτέκνου γονέα είτε προσλαμβάνονται από τον πίνακα με μόρια (πίνακα Β΄) είτε από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία τοποθετούνται με την ιδιότητα του γονέα με τρία παιδιά) εφόσον προσλαμβάνονται σε συγκεκριμένο ποσοστό 20% επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων είτε από τον πίνακα Β΄ είτε και από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία για τη συμπλήρωση του ποσοστού αυτού (άρθρο 2 παρ. 4α του Ν. 3454/2006).

Παρακαλούμε για την εφαρμογή των ανωτέρω.


Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ

4. Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), ((b), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.

5. Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Π.Ε..

6. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών προερχόμενων από τον πίνακα Γισχύουν τα ίδια κριτήρια τοποθέτησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ

Το θέμα έχει ξεκαθαρίσει από το πολύ μακρινό 2006 - 2009 - 2010 . Και δεν αφήνεται καμία παρερμηνεία ως προς αυτό . Οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή της νομοθεσίας αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα ,παρατυπία και ενδεχομένως  παράβαση καθήκοντος και σηκώνει σωρεία μυνήσεψν από τους  αναπληρωτές επί της εφαρμογής της εν λόγω διάταξης . Αλλά στο φινάλε - φινάλε για το συμφέρον της υπηρεσίας σε ξαποστέλνουν όπου θέλουν αλλά πάντα σε δεύτερο χρόνο με τροποποίηση της αρχικής τοποθέτησης ή σε περίπτωση που είσαι πλεονάζον προσωπικό (π.χ επιστροφή από άδεια λοχείας)μπορεί ο Περιφερειάρχης να σε αλλάξει ολόκληρη ΔΝΣΗ ,δηλαδή π.χ από Φωκίδα να βρεθείς Βοιωτία υπό την σύμφωνη όμως γνώμη σου και υπό την προυποθέση να έχεις προσληφθεί μέσω ΕΣΠΑ και όχι τακτικού ΠΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #229 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 11:14:28 πμ »
Είναι επιμέρους κριτήριο κατάταξης , δηλαδή οι έχοντες 3 τέκνα οι οποίοι διεκδικούν το ίδιο σχολείο κρίνονται και με αυτό .Για να μην ισχύει μια εγκύκλιος θα πρέπει να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί και όχι απλά επειδή βγήκε μια νεότερη δεν ισχύει η προηγούμενη . Η να καταργηθεί εντελώς ο νόμος ,Π.Δ  κλπ.

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #230 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 06:40:57 μμ »
Δεν μπορεί να υπάρχουν δυο εγκύκλιοι που ορίζουν το ίδιο πράγμα. Γι' αυτό λέω ότι λογικά ισχύει η νεώτερη. Επιπλέον,  ο 3848/2010 της Διαμαντοπούλου ήταν νόμος-σκούπα που καταργούσε τους προηγούμενους. Επομένως οι νόμοι που αναφέρονται στην εγκύκλιο του 2006 αν δεν κάνω λάθος έχουν καταργηθεί.

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #231 στις: Σεπτέμβριος 13, 2017, 08:50:19 πμ »
Το τοπίο ξεκαθάρισε πλέον οριστικά με το Αριθμ. πρωτ.: 149489/Ε2 /8-9-2017 της ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ
Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ A΄ (ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ)

(στ) Αναφορικά, τέλος, με τις τοποθετήσεις των προσληφθέντων αναπληρωτών και ειδικότερα σχετικά με
την περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 8 της αρ. 35557/09-04-2003 (ΦΕΚ 465 Β΄), διευκρινίζεται ότι κατά την
τοποθέτηση προηγούνται οι γονείς με τρία (3) παιδιά και ακολουθούν, κατά σειρά, οι έχοντες δύο (2) παιδιά και
στη συνέχεια οι έχοντες ένα (1) παιδί. 


Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #232 στις: Σεπτέμβριος 20, 2017, 01:30:42 μμ »
Κάποια στιγμή θα πρέπει να δούμε και το κριτήριο της εντοπιότητας. Όταν προσλαμβάνεται κάποιος στην περιοχή μονίμου κατοικίας του να μην υποχρεώνεται σε δρομολόγια 50-100km τη μέρα η ακόμα και σε ενοίκια, για μεγάλους νομούς, όταν υπάρχει διαθέσιμο κενό κοντά στο σπίτι του. Για παράδειγμα προσλαμβάνονται 2 αναπληρωτές στην Πέλλα. Ο ένας είναι από Γιαννιτσά(ανύπαντρος) και ο άλλος(παντρεμένος με παιδιά) είναι από μακριά και αναγκαστικά θα νοικιάσει σπίτι. Υπάρχουν διαθέσιμα 2 κενά, ένα Γιαννιτσά και ένα Έδεσσα.  Η απλή λογική λέει ότι ο αναπληρωτής που είναι από μακριά θα πρέπει να πάει να νοικιάσει στην Έδεσσα (είτε έχει 1 είτε έχει 5 τέκνα) και ο ανύπαντρος που είναι από τα Γιαννιτσά θα πρέπει να πάρει το κενό στα Γιαννιτσά.

Αποσυνδεδεμένος eleni_as

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΜΠΕ 03!
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #233 στις: Ιούλιος 16, 2018, 04:47:07 μμ »
Για τα κριτηροο γ με τα 3 ή 2 ή 1 παιδι γνωριζει κανεις μεχρι ποια ηλικια προσμετρουνται? Στο κριτηριο α) αναφερει τουλαχιστον στρατιωτικες υποχρεωσεις, φοιτητης κλπ. Για παραδειγμα καποιος με 3 παιδια εκ των οποιων τα 2 ειναι ανω των 25 με εκπληρωμενες στρατιωτικες υποχρεωσεις και δεν προστατευονται απο το γονεα, ο γονεας εκεινος θα τοποθετηθει πριν απο καποιον με 2 ανηλικα τεκνα?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2018, 04:53:00 μμ από eleni_as »

Αποσυνδεδεμένος marakiaki000

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #234 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 07:06:36 μμ »
Καλησπέρα,

θα ήθελα την βοήθεια σας, έγινε η πρόσληψη μου στην πρωτοβάθμια και βγήκα κατευθείαν σε άδεια λοχείας, πήγα και δήλωσα κανονικά σχολεία και σήμερα που αναρτήθηκαν οι τοποθετήσεις δεν υπάρχει το όνομα μου και δεν έχουν τοποθετήσει πουθενά...
υπάρχει σχετικός νόμος?είναι δυνατόν να μην έχω τοποθέτηση? είναι νόμιμη η μη τοποθέτηση μου από το ΠΥΠΣΕ?

Αποσυνδεδεμένος marakiaki000

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #235 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 07:26:50 μμ »
Ανανέωσαν τις τοποθετήσεις και στις καινούριες τοποθετήσεις με τοποθέτησαν στο πιο μακρινό κενό, τι γίνεται βρε παιδιά? ο νόμος τι ορίζει?

Αποσυνδεδεμένος mariliak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #236 στις: Σεπτέμβριος 23, 2018, 11:34:33 πμ »
Καλημέρα!

Διαβάζω εδώ http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ta-kritiria-topothetisis-anapliroton τα εξής:

Απαντώντας σε επιστολή της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα, την οποία κατέθεσε ως Αναφορά ο Βουλευτής κ. Νικόλαος Ι. Νικολόπουλος σχετικά με το αίτημα ένταξης των ρευματοπαθών στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 35557/Δ2/9-04-2003 ρυθμιστική απόφαση για την τοποθέτησή τους ως αναπληρωτές στις σχολικές μονάδες, ο Κώστας Γαβρόγλου γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

Στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α. (ΦΕΚ 465Β΄) «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίωνεκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», ορίζεται ότι:

«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β’ προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα» Επίσης, στο άρθρο 12 παρ. 3 της ως άνω ρυθμιστικής Y.A. ορίζεται ότι:

«Για την εγγραφή υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στονπίνακα Γ και την κύρωση αυτού, καθώς και την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών από τον πίνακα αυτόν και τις κυρώσεις για τους προσλαμβανόμενους και μη προσερχόμενους για ανάληψη υπηρεσίας, εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρούσας απόφασης, που προβλέπονται για τους υποψηφίους του πίνακα Β΄».

Επισημαίνεται ότι, ως πίνακες Β, για κάθε κλάδο, νοούνται οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004 και παραμένουν σε ισχύ σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄). Ακόμα, ως πίνακες Γ (Ενιαίοι πίνακες με μηδενική προϋπηρεσία), ανά κλάδο και ειδικότητα, νοούνται οι πίνακες που συντάσσονται με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, στις οποίες ορίζεται ότι: «Στην εξαιρετική περίπτωση της εξάντλησης ενός ή περισσότερων πινάκων της παραγράφου 2 συντάσσονται αντιστοίχως πίνακες με σειρά κατάταξης βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου και, εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερουςυποψηφίους, λαμβάνονται υπόψη διαδοχικά ο βαθμός του πτυχίου […]».

Επιπλέον, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις:

(i) Στην περίπτωση (β) εμπίπτουν και οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία [άρθρο 17 του ν. 3402/2005 (ΦΕΚ258 Α΄)].

(ii) Στο άρθρο 1 παρ.8 του ν. 3194/2003 ορίζεται ότι: «Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών».

(iii) Στην περίπτωση (ε) η πρόταξη εκπαιδευτικών με εντοπιότητα θα εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση εκπαιδευτικών με ίδια συνολικά μόρια, όπως αυτά εμφανίζονται στον οικείο ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.

(iv) Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), (β), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια, όπως αυτά εμφανίζονται στον οικείο ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.

(v) Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Δ.Ε.

(vi) Για την τοποθέτηση αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών προερχόμενων από τους πίνακες Β και Γ (Ενιαίος Πίνακας και συμπληρωματικός πίνακας αντίστοιχα) προηγούνται οι προερχόμενοι από τον πίνακα Β (οι έχοντες μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας στον τελευταίο ή προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ) και ακολουθούν οι προερχόμενοι από τον πίνακα Γ.

(vii) Κατά αναλογία τα ίδια κριτήρια ισχύουν και κατά την τοποθέτηση ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.



Τέλος, από τις διατάξεις της αριθμ. 35557/09-04-2003 Y.A. προκύπτει, σαφώς, ότι κατά την τοποθέτηση των προσληφθέντων εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης τα προβλεπόμενα κριτήρια εφαρμόζονται κατά πίνακα [Β (με προϋπηρεσία) και, ακολούθως, Γ (μηδενικής προϋπηρεσίας), όπως αναφέρονται στην ως άνω υ.α.]. Υπό το πρίσμα των διατάξεων του άρθρου 28 παρ. 2.α. του ν. 4186/2013, όπως ισχύει, και ελλείψει άλλης ειδικότερης νομοθετικής πρόβλεψης για την τοποθέτηση των προσωρινών αναπληρωτών που προσλαμβάνονται στις Δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, και δεδομένου ότι οι προσλήψεις πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες Αναπληρωτών ΕΑΕ και, σε περίπτωση εξάντλησης αυτών από τους Επικουρικούς, όπως, αντίστοιχα, ισχύει και στις προσλήψεις της Γενικής Εκπαίδευσης (πίνακες Β και Γ), τα κριτήρια τοποθέτησης της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α. εφαρμόζονται και στην περίπτωση αυτή κατά πίνακα.


Παραπάνω διάβασα τα ακόλουθα:

Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/1059/105160/Δ1/11-10-2006/ΥΠΕΠΘ

Με αφορμή ερωτήματα για την τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων της περιφερείας σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
2. Στις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003 (ΦΕΚ. 267/20.11.2003τ. Α΄) ορίζεται ότι: «Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται καις τις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών».

3. Στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.4α του Ν.3454/2006 (ΦΕΚ.75/7.4.2006 τ.Α) ορίζεται ότι: «Από την έναρξη του σχολ. έτους 2006-2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών …ποσοστό 20% κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. …Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. … Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα προσλαμβάνονται δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους…».

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών εκπαιδευτικών γίνεται σε συνδυασμό των προαναφερθεισών διατάξεων. Ειδικότερα: μετά την κατηγορία των πασχόντων από μεσογειακή αναιμία προτιμώνται οι πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας (άρθρο 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003) και οι έχοντες την ιδιότητα του τριτέκνου γονέα είτε προσλαμβάνονται από τον πίνακα με μόρια (πίνακα Β΄) είτε από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία τοποθετούνται με την ιδιότητα του γονέα με τρία παιδιά) εφόσον προσλαμβάνονται σε συγκεκριμένο ποσοστό 20% επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων είτε από τον πίνακα Β΄ είτε και από τον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία για τη συμπλήρωση του ποσοστού αυτού (άρθρο 2 παρ. 4α του Ν. 3454/2006).

Παρακαλούμε για την εφαρμογή των ανωτέρω.


Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ

4. Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), ((b), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.

5. Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Π.Ε..

6. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών προερχόμενων από τον πίνακα Γισχύουν τα ίδια κριτήρια τοποθέτησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ

Το θέμα έχει ξεκαθαρίσει από το πολύ μακρινό 2006 - 2009 - 2010 . Και δεν αφήνεται καμία παρερμηνεία ως προς αυτό . Οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή της νομοθεσίας αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα ,παρατυπία και ενδεχομένως  παράβαση καθήκοντος και σηκώνει σωρεία μυνήσεψν από τους  αναπληρωτές επί της εφαρμογής της εν λόγω διάταξης . Αλλά στο φινάλε - φινάλε για το συμφέρον της υπηρεσίας σε ξαποστέλνουν όπου θέλουν αλλά πάντα σε δεύτερο χρόνο με τροποποίηση της αρχικής τοποθέτησης ή σε περίπτωση που είσαι πλεονάζον προσωπικό (π.χ επιστροφή από άδεια λοχείας)μπορεί ο Περιφερειάρχης να σε αλλάξει ολόκληρη ΔΝΣΗ ,δηλαδή π.χ από Φωκίδα να βρεθείς Βοιωτία υπό την σύμφωνη όμως γνώμη σου και υπό την προυποθέση να έχεις προσληφθεί μέσω ΕΣΠΑ και όχι τακτικού ΠΔΕ.

Η απορία μου είναι αν ένας τρίτεκνος εκπαιδευτικός που έχει προσληφθεί ως αναπληρωτής με το ποσοστό 20% και προέρχεται από τον πίνακα Γ προηγείται στην τοποθέτηση σε σχέση με εκπαιδευτικούς με 2,1 παιδί, έγγαμους, άγαμους κλπ του πίνακα Β;

Συνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 314
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #237 στις: Σεπτέμβριος 23, 2018, 03:54:59 μμ »
Προηγούνται όλοι του πίνακα Β και στη συνέχεια Απο το πίνακα Γ. Αφου είναι από το πίνακα Γ, δε παίζει ρόλο που είναι τριτεκνος

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159426
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 286

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.