0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αναρωτιόμουν κι εγώ γιατί είναι πικρόχολο τρολλ κάποιος που είπε μια αλήθεια, φαινομενικά ίσως άσχετη με το θέμα, αντί να ερωτηθεί για την συνάφεια με τα παραπάνω... Μια οδός που μπορεί να πάρει κάποιος που αδικήθηκε ή που βλέπει πιο καθαρά την αδικία είναι και αυτή: να γίνει πικρόχολος και δηκτικός. Όσο για την πολιτική ορθότητα, αυτή μας έφαγε. Αλήθεια, ο καθηγητής του ΕΠΑΛ υπήρξε συναδελφικός ή αντισυναδελφικός, απορία το έχω πώς το βλέπετε.
https://www.kathimerini.gr/society/562107235/ta-epal-tha-eprepe-na-einai-kosmimata-tis-ekpaideysis-alla-den-einai/ Τα ΕΠΑΛ θα έπρεπε να είναι κοσμήματα της εκπαίδευσης, αλλά δεν είναιΠροσελκύουν πολλά παιδιά που δεν θα έπρεπε να έχουν ούτε απολυτήριο γυμνασίου, παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο με το ζόρι
Η επιστολή του θεωρώ ότι είχε πολιτική σκοπιμότητα και η σκοπιμότητα αυτή δεν ήταν να αναδείξει τα προβλήματα του κλάδου, αλλά να περάσει μηνύματα υπέρ της αξιολόγησης και του ελέγχου βάσει επιδόσεων των μαθητών. Το ποιοι μαθητες καταλήγουν στα ΕΠΑΛ, ποια η ώς τότε σχολική τους πορεία, πώς νιώθουν που φοιτούν σε σχολείο «β διαλογής» που ξέρουν ότι οι καθηγητές της γενικής παιδείας θεωρούν δυσμενή τοποθέτηση, αν θα ήταν καλύτερο τελικά για την κοινωνία να μην φοιτούν καθολου (άρα να κάνουν τι;)… όλα αυτε δεν φαίνεται να τον απασχολούν.
Κι είπα κι εγώ... μόνο σε μένα φαίνονταν "κάπως" κάποια σημεία της επιστολής, και ιδίως η επανειλημμένη αναφορά στη "μη υποχρεωτικότητα" της φοίτησης στο λύκειο;
Στα δύσκολα παιδιά δεν επιβάλλεσαι με το ζόρι, αλλά τα πλησιάζεις και τα κερδίζεις με τον τρόπο σου (όπως και όσο μπορείς). Δεν περιμένεις θαύματα αλλά μόνο τότε υπάρχει ελπίδα να έχει αποτέλεσμα η εκπαιδευτική παρέμβαση.
Συμφωνώ. Επίσης ξέρω και συναδέλφους που έδειχναν την απέχθεια τους σε παιδθα, που πέρασαν άσχημα από καθολου δύσκολα παιδιά. Επίσης από προσωπική πείρα και σε πολύ μικρότερα παιδιά, όποτε πήγα με τον αέρα ότι θα σκίσω τη γάτα και θα δείξω ότι έχω το πάνω χέρι, η αποτυχία ήταν παταγώδης και η ένταση που πυροδοτήθηκε πολύ χειρότερη από την απλή φασαρία.
Εμένα μου φάνηκε πολύ κάπως. Σαν από άνθρωπο άσχετο με τον χώρο, που έχει όμως μια προκαθορισμένη άποψη για τον χώρο αυτό. Αν πας σε μια τάξη κ δείξεις ότι τα παιδιά τα σιχαινεσαι, τα θεωρείς ανάξια του επιπέδου σου και ανάξια επιπέδου γενικώς, και κατά βάθος δεν θεωρείς ότι πρέπει να φοιτούν σε σχολείο ενώ είναι ανήλικοι, καλό είναι να σκεφτείς τι κανεις στον χώρο αυτό. Δεν θέλω να ξεπλυνω τη συμπεριφορά, ειδικά αν σ αυτό το σχολείο υπάρχει κουλτούρα ασυδοσίας, γιστι δυστυχώς είμαι σε τέτοιο σχολείο που ευτυχώς είναι γυμνάσιο μιας αρκετά ήσυχης κοινωνίας κ δεν έχουμε δει έκτροπα. Υπάρχουν όμως πολλοί τρόποι να καταγγείλεις τα προβλήματα και δεν συμφωνώ με τον τρόπο που το έκανε αυτός.
Συμπέρασμα: λόγω προεκλογικης περιόδου, ας κάνουμε το μαύρο-άσπρο
Όσοι είναι έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λένε.Εγώ λέω να ψηφίσουμε ένα νόμο, και όσοι υποστηρίζουν δημόσια ότι έφταιγε ο αναπληρωτής του ΕΠΑΛ, να πάει ο αναπληρωτής στο σχολείο τους και αυτοί να αναλάβουν υπηρεσία στο σχολείο του αναπληρωτή.Α να μου χαθείτε, τζάμπα μάγκες!!!
Αυτά περι σκοπιμοτήτων τα λέτυε ανώνυμα. Για να δω έχετε τα αρχ........ να το γράψετε επώνυμα και δημόσια. Ουστ ρε και παλι ουστ !