*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1967284 φορές)

0 μέλη και 42 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3290 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:05:14 μμ »
Άλλο τότε κι άλλο τώρα.. Φάση "είπα ξείπα"
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:27:55 »

Αποσυνδεδεμένος despero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3291 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:09:00 μμ »
BΟ Υ Λ Η Τ Ω Ν Ε Λ Λ Η Ν Ω Ν

Π Α Σ Ο Κ – Κ Ο Ι Ν Ο Β Ο Υ Λ Ε Υ Τ Ι Κ Η Ο Μ Α Δ Α



Αθήνα, 26 Φεβρουαρίου 2008



ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Στυλιανίδη

ΘΕΜΑ: Σε πολύχρονη πολιτική ομηρία οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί! – Εργασιακή ανασφάλεια, ανασφάλεια σε σχέση με την απόληψη των αποδοχών, συνεχής ταλαιπωρία με την ανορθολογική αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος υπονομεύουν την προσφορά τους και την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή! – Κάθε είδους «παράγοντες» έχουν στο χέρι τους την εργασιακή τύχη των νέων εκπαιδευτικών!

Βασική συνιστώσα επιτυχίας ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι εκπαιδευτικοί. Σε ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα είναι απαράδεκτη η χρόνια απασχόληση μεγάλου μέρους του προσωπικού με ελαστικές εργασιακές σχέσεις, όπως η αναπλήρωση και η ωρομίσθια απασχόληση.

Σε κάποιες μάλιστα ειδικότητες η απασχόληση αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών τείνει να γίνει «θεσμός»! Ένας «θεσμός» ο οποίος εκθέτει τους εκπαιδευτικούς σε πολιτική ομηρία, δεν τους επιτρέπει να σχεδιάσουν την ζωή τους και τους κρατά επί χρόνια σε εργασιακή ανασφάλεια: Δεν γνωρίζουν αν θα απασχοληθούν και την επόμενη σχολική χρονιά, πού θα υπηρετήσουν, αν θα πληρώνονται στην ώρα τους! Ταυτόχρονα είναι αδύνατη η οργανική σύνδεσή τους με το σχολικό περιβάλλον και την συγκεκριμένη σχολική κοινότητα, λόγω της εφήμερης υπηρεσίας τους! Το πρόβλημα είναι ακόμη πιο οξυμένο για τους διδάσκοντες στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη: 4.000 άτομα απασχολούνται με δίωρη, τρίωρη ή τετράωρη διδασκαλία την εβδομάδα!

Ειδικά το ζήτημα του τόπου και του σχολείου απασχόλησης γίνεται συχνά αντικείμενο κάθε λογής «εκδουλεύσεων» από ποικίλους «παράγοντες» της διοίκησης της εκπαίδευσης, πολιτικά πρόσωπα και δίκτυα πελατειακών σχέσεων, εξουθενώνοντας ηθικά τους νέους εκπαιδευτικούς. Για να καταδείξουμε το μέγεθος και την ένταση του προβλήματος και των πιέσεων, αναφέρουμε εδώ το παράδειγμα καθηγητή από τα Τρίκαλα, ο

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3292 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:09:27 μμ »
εγω εκανα την προταση μου στη διαβουλευση






. από DOG - — Νοεμβρίου 26, 2009 @ 1:38 μμ


ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Κατ αρχην συγχαρητηρια για τις αρχες αξιοκρατιας που εχετε και τις εως τωρα προσπαθειες αλλαγων.Ξερουμε οτι ο προεδρος εχει τη διαθεση να αλλαξει προς το καλυτερο τα πραγματα και να συγκρουστει για αυτο.

Πιστευω οτι ειναι ωρα να αλλαξει το συστημα προσληψης των εκπαιδευτικων κ να υπαρξει ενα πιο δικαιο συστημα για ολους.

Η αρχη εγινε με τον τερματισμο της βυσματικης ΠΔΣ.Συγχαρητηρια.
Μενει ακομα να κλεισετε καποιες παρομοιες τρυπες οπως η Σιβιτανειδιος κ τα εκκλησιαστικα,οπου οι διαδικασιες προσληψεις ειναι ακομα αδιαφανεις.

Το συστημα που θα προτεινω θα δινει μεγαλυτερη βαρυτητα στον ασεπ,προσπαθωντας παραλληλα να σεβαστει το τρεξιμο των παιδιων για την προυπηρεσια, κ να διασφαλισει την αποκτηση προυπηρεσιας μεσω ασεπ,ετσι ωστε σε τελικη αναλυση ο ασεπ θα εχει τη μεγαλυτερη βαρυτητα.

Ολα αυτα ομως με την προυποθεση οτι θα υπαρχει σημαντικη βελτιωση του διαγωνισμου του ασεπ.
Το συστημα που προτεινω εμπεριεχει τη δημιουργια ενος πινακα οπου τα μορια θα προερχονται από:

1) προυπηρεσια(τα μορια να υπολογιζονται όπως τωρα)

2) βαθμoυς ΑΣΕΠ: Tα μορια τωρα σταδιακα χανονται.Μετρανε ολοκληρα για 2 χρονια,μετα στο μισο,κ σταδιακα χανονται.Προτεινω :
Τα μορια από ασεπ(οσα είναι πανω από το 55,όπως ισχυει κ σημερα) να διαιρουνται δια 2 κ να μενουν μονιμα στον πινακαΠχ ενας που εγραψε 65 εχει 10/2=5 μορια..(ετσι αν καποιος γραψει πχ 3 φορες 65,αλλα δεν είναι στους διοριστεους να μπορει να ανταμειφθει παιρνοντας 3Χ5=15 μορια-στην ουσια το /2 μπορει να μετατραπει σε /1,5 αναλογα τα βαρυτητα που θελετε να δοθει).Τα μορια από ολους τους ασεπ να προσμετρωνται κ να αθροιζονται.

3) Ηλικια:τα χρονια τα οποια καποιος εχει το πτυχιο να διαιρουνται δια 4 κ να προσμετρωνται στον πινακα.Ανωτατο οριο μοριων από ηλικια τα 5 μορια.(πχ αν καποιος εχει το πτυχιο 10 χρονια,παιρνει 2,5 μορια.)Εννοειται ότι ο συντελεστης μπορει να μειωθει αναλογα τη βαρυτητα που θελετε να δοθει στην ηλικια

4) Βαθμος πτυχιου:αφαιρουμε από το βαθμο το 5 (βαση) κ προσθετουμε τα αντοιστοιχα μορια.(πχ καποιος με βαθμο 7,5 παιρνει 2,5 μορια)

5) Μεταπτυχιακο:2 μορια +(βαθμος μεταπτυχιακου-5)/2 (πχ καποιος με μεταπτυχιακο 7,5 παιρνει 2+(2,5/2)=2+1,25=3,25 μορια)

6) Μπονους κάθε επιτυχιας σε ασεπ τα 2 μορια.

Ετσι λαμβανονται υποψιν πολλα πραγματα(βαθμος πτυχιου μεταπτυχιακο,ηλικια,προυπηρεσια,βαθμοι κ επιτυχιες ασεπ).Αναλογα με την βαρυτητα που θελετε να δωσετε στο καθετι αυξομειωνονται και οι συντελεστες.

Σ αυτόν τον πινακα,οποιος φτασει τα 24 μορια(όχι καθαρης προυπηρεσιας όπως είναι μεχρι τωρα,αλλα όπως το περιεγραψα),και με βαση την ημερομηνια που τα συμπληρωσε εχει προτεραιοτητα διορισμου.
Το 50% διορισμων να γινεται από αυτόν τον πινακα κ το 50% από ασεπ.
Εξαλλου,εφοσον κ η προυπηρεσια θα μπορει να αποκτηθει μονο από καλο βαθμο σε ασεπ,κ οι διορισμοι από τον πινακα θα απαιτουν καλο βαθμο στον ασεπ.
Δεν απαιτειται μεταβατικο σταδιο,καθως οσοι εχουν προυπηρεσια μεγαλη,δε χανουν τα μορια.Απλα οσοι εχουν γραψει καλα σε ασεπ,ανεβαινουν κ αυτοι.
Για διορισμο εννοειται ότι απαιτειται 1 επιτυχια σε Ασεπ.
Οι αναπληρωτες να προσλαμβανονται 50% από τον πινακα που ειπαμε κ 50% από τον τελευταιο Ασεπ

Καταργηση της ωρομισθιας(εκτος από εξαιρετικες περιπτωσεις)

Πινακες ωρομισθιας ανα νομο( για εξαιρετικες περιπτωσεις) κ για αναπληρωτες ανα περιφερεια(χωρις περιορισμο στο ποσες περιφερειες μπορουν να δηλωθουν)

Στα δυσπροσιτα σχολεια τα μορια να πολλαπλασιαζονται χ 1.5,κ οχι Χ 2,εφοσον θα πηγαινει καποιος απο τον ιδιο νομο(ενω τωρα παει κ σε αλλους).Να εξαιρεθουν τα μικρα νησια,οπου θα πολλαπλασιαζονται Χ 2(με την εννοια οτι δεν ειναι το ιδιο να εισαι 1 ωρα δρομο,απο το να θες 2 καραβια για να πας)

Με αυτό το συστημα δεν απαξιωνεται ο κοπος του ωρομισθιου που μαζεψε την προυπηρεσια,ουτε οι επιτυχιες κ οι καλοι βαθμοι σε γραπτο ασεπ.Και δεν χανεται ενας βαθμος σε ασεπ που δεν σου εξασφαλιζει μεν διορισμο ή προυπηρεσια,δεν παυει όμως να είναι επιτυχια.Γιατι να χαθει?
Επισης δινεται η δυνατοτητα σε νεους πτυχιουχους να διεκδικησουν διορισμο από τον γραπτο διαγωνισμο-δεν αποκλειονται όπως στην επετηριδα.
Επισης,μεχρι τωρα τα μορια από ασεπ σε βοηθουσαν να παρεις προυπηρεσια που θα σε διοριζε με το 24 μηνο.Τωρα δινοντας βαρυτητα στο διαγωνισμο,τα μορια δεν θα πρεπει να μετατραπουν σε προυπηρεσια,αλλα μετρανε(ειτε διαιρουμενα δια 2,ειτε δια 1,5) κατευθειαν.

Τελος,αν δοθει βαρυτητα στον γραπτο ΑΣΕΠ,θα πρεπει αυτος να βελτιωθει σημαντικα.Πιο συγκεκριμενα:

1) Σαφης Βιβλιογραφία(κυριως από τα σχολικα).Δεν γινεται να προσπαθουμε πχ να μαντεψουμε τινος ιστορικου την αποψη υιοθετει ο κάθε διορθωτης
2) Θέματα πολλαπλής επιλογής σε όλα-Αντικειμενικοτητα-Τελος στην αυθαιρετη βαθμολογηση του κάθε διορθωτη.
3) Προγραμματισμός χρόνου διεξαγωγής του διαγωνισμού ((4-5 μηνες πριν)και. Συγκεκριμένη ύλη με έγκαιρη ανακοίνωσή της( 1 χρονο πριν)
4) Λιγοτερη προχειροτητα στις ερωτησεις.

Όλα αυτά απαιτουνται καθως δεν εχουν ολοι δυνατοτητα να περιμενουν ένα Ασεπ-θελουν όμως να συμμετεχουν κ πρεπει να εχουν ισες ευκαιριες.

Τελος,θα πρεπει να δημιουργηθουν ολοημερα γυμνασια κ λυκεια τα οποια θα απαιτησουν περισσοτερους διορισμους,αλλα κ θα βοηθησουν το επιπεδο της παιδειας στην χωρα μας.

Καλη επιτυχια στις αλλαγες που προσπαθειτε να κανετε.Όχι μονο στην παιδεια,αλλα σε ολους τους τομεις.Αν ειστε δικαιοι κ σωστοι ο κοσμος θα σας στηριξει κ παλι.

Με δημοκρατικους χαιρετισμους

DOG


Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3293 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:13:49 μμ »
Να  γινει στην Διαμαντω μια ερωτηση τι σκοπο εχει να κανει με οσα υποστηριζε για τις προσληψεις οσο ηταν στην αντιπολιτευση
Ας μας πει η ιδια οτι ο,τι ειπε ξειπε!


DOG εφοσον εγραcες στο opengov ,δεν την ρωτας και για οσα υποστηριζε στη Βουλη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:27:55 »

Αποσυνδεδεμένος carmelita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3294 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:40:33 μμ »
Συγχαρητήρια DOG πολύ καλά τα διατύπωσες!
Μακάρι να εισακουστούν και να ληφθούν σοβαρά υπόψιν όσα πρότεινες..
Θεωρώ ότι πράγματι όλα τα παραπάνω είναι ένας αξιοκρατικός τρόπος διορισμού!!!

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3295 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:48:49 μμ »
ναι μια χαρα μονο εκει με τα μπονους εχω μια απορια....με δυο επιτυχιες εχεις μια πιτσα δωρο;;;;  ;D
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3296 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:06:48 μμ »
Κάποιος δεν έχει διδακτορικό... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3297 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:12:37 μμ »
Κάποιος δεν έχει διδακτορικό... ;D ;D ;D

ναι οντως αλλα παιρνω μια πιτσα δωρο... ;D ;D

οκ τωρα το καταλαβα... :-[ :-[σορρυ :-[ :-[ daimonman
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2009, 09:14:25 μμ από Αναστασια 76 »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3298 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:35:11 μμ »
Όντως.. το διδακτορικό που δεν έχει βαθμό.. δεν έχει μπόνους πέρα από τα 4 μόρια; :P
Άνευ νοήματος και τα επιπλέον μόρια για τον βαθμό του μεταπτυχιακού. Το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό είναι από μόνα τους άξια πάγιων μορίων. Απλά, για να μην υπερκαλύπτει ο βαθμός πτυχίου έναν μεταπτυχιακό τίτλο, θα έπρεπε καλύτερα να μοριοδοτείται π.χ. το μεταπτυχιακό με 3 ή 4 και ο διδακτορικός τίτλος με 6 ή 8. Αφού γενικότερα θέλουν να αυξήσουν την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων, ευκαιρία να το αποδείξουν και εδώ.
Μου δώσατε ιδέες για την πρόταση που γράφω για τη διαβούλευση!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PE-02GR35

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3299 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:37:02 μμ »
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΙΒ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΣΥΝΟΔΟΣ A΄
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΘΕΡΟΥΣ 2008
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Ε΄
Τρίτη 15 Ιουλίου 2008



Γ. ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

2. Συζήτηση επί της αρχής του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: «Θέματα προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλες διατάξεις»

σημ. είναι ο νόμος στυλιανίδη για το 24μηνο



"ΕΥΡ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αυτή η αρρωστημένη κατάσταση αντιμετωπίζεται επιτέλους θεσμικά και αξιοκρατικά από την Κυβέρνηση με σεβασμό κυρίως στην αξιοπρέπεια των ίδιων των εκπαιδευτικών. Με την ψήφιση του νομοσχεδίου επιλύεται οριστικά –και απαντώ εδώ στις παρατηρήσεις του κ. Σγουρίδη- το πρόβλημα της μακρόχρονης παραμονής στην αναπλήρωση χιλιάδων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Με τη θεσμοθέτηση του μεγίστου χρόνου παραμονής στον πίνακα αναπληρωτών τους είκοσι τέσσερις μήνες με την προϋπόθεση μιας επιτυχούς συμμετοχής στο Α.Σ.Ε.Π. διορίζονται μόνο φέτος χίλιοι διακόσιοι επιπλέον εκπαιδευτικοί, κάποιοι από τους οποίους μάλιστα έχουν ήδη συμπληρώσει και εβδομήντα μήνες ως αναπληρωτές και κατοχυρώνεται πλέον σαφές νομοθετικό πλαίσιο για τους νέους αναπληρωτές, οι οποίοι θα γνωρίζουν τους κανόνες εξ αρχής για το πότε και πώς θα διοριστούν μόνιμα. Για κοινωνικούς λόγους μάλιστα διορίζονται εντός πενταετίας και οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία άνω των τριάντα μηνών, οι οποίοι δεν είναι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π.. Πρόκειται για χίλιους οκτακόσιους πενήντα περίπου εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εργάζονται επί πάρα πολλά έτη ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι και οι περισσότεροι εξ αυτών είναι ήδη έγγαμοι με παιδιά και έχουν πτυχίο πάνω από δεκαπέντε χρόνια. Με τις ρυθμίσεις αυτές λύνεται οριστικά το πρόβλημα του μεγάλου χρόνου αναμονής και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αυτή η Κυβέρνηση έρχεται να ρυθμίσει αυτήν την άσχημη κατάσταση όχι στην παραμονή των εκλογών, όπως γινόταν παλιά, αλλά στην αρχή περίπου ή στη μέση μιας κυβερνητικής θητείας. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν σε ομηρία, χιλιάδες νέοι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν προσφέρει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα κάτω από πολύ δυσμενείς συνθήκες, εργαζόμενοι κάθε χρόνοι μακριά από τον τόπο της κατοικίας τους για λίγες μάλιστα ώρες την εβδομάδα. Ο οριστικός διορισμός τους και η ένταξή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα θα βοηθήσει στην καλύτερη απόδοσή τους στην τάξη με όφελος για τους μαθητές, για τους γονείς και εν γένει για το εκπαιδευτικό σύστημα."



"ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Εδώ, λοιπόν, είναι ένα νομοσχέδιο, το οποίο όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα στην πολιτική εκπαιδευτικού προσωπικού, αλλά εμπεδώνει τη λογική της ρουσφετολογικής νομοθετικής διαδικασίας, κάτι που νομίζω ότι προσβάλλει εξαιρετικά πια το Ελληνικό Κοινοβούλιο του 2008."



Τα συμπεράσματα δικά σας....

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3300 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:44:36 μμ »
97% από ΑΣΕΠ και 3% από όσους πίστευαν στη σοφία, στην υπευθυνότητα και στην αξιοκρατία της νέας πράσινης ανάπτυξης...

Αποσυνδεδεμένος argbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3301 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:52:48 μμ »
θέλω και γω να υπογράψω αυτή την επιστολή.Τσάρα Μαρία, επιτυχούσα το 2007 με 1061 σειρά και το 2009 με 697 σειρά, φιλόλογος.Δουλεύω ως αναπληρώτρια για 2 χρονιά στην άγονη γραμμη(Κυκλάδες) και μου υπολείπονται για να συμπληρώσω το 24μηνο 15μέρες (μέχρι τον Ιούνιο 2010) για το διορισμό.  

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3302 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 10:00:11 μμ »
Όντως.. το διδακτορικό που δεν έχει βαθμό.. δεν έχει μπόνους πέρα από τα 4 μόρια; :P
Άνευ νοήματος και τα επιπλέον μόρια για τον βαθμό του μεταπτυχιακού. Το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό είναι από μόνα τους άξια πάγιων μορίων. Απλά, για να μην υπερκαλύπτει ο βαθμός πτυχίου έναν μεταπτυχιακό τίτλο, θα έπρεπε καλύτερα να μοριοδοτείται π.χ. το μεταπτυχιακό με 3 ή 4 και ο διδακτορικός τίτλος με 6 ή 8. Αφού γενικότερα θέλουν να αυξήσουν την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων, ευκαιρία να το αποδείξουν και εδώ.
Μου δώσατε ιδέες για την πρόταση που γράφω για τη διαβούλευση!

Μετα πες σε ποια σελιδα εγραψες το σχολιο σου για να του βαλω αρνητικη ψηφο

Πιστευω οτι το ποσοστο (60%)που διοριζεται μεσω γραπτου διαγωνισμου  δεν θα επρεπε να εχει ουτε δεκαδικο μοριο προσαυξησης οπως βαθμο πτυχιου,μεταπτυχιακα,προυπηρεσιες ιδωτικες κ δημοσιες.
Ειναι γραπτος διαγωνισμος κ πρεπει να διοριζει με τον γραπτο βαθμο αυτουσιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2009, 10:01:42 μμ από physicaest »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3303 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 10:09:10 μμ »
Όντως.. το διδακτορικό που δεν έχει βαθμό.. δεν έχει μπόνους πέρα από τα 4 μόρια; :P
Άνευ νοήματος και τα επιπλέον μόρια για τον βαθμό του μεταπτυχιακού. Το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό είναι από μόνα τους άξια πάγιων μορίων. Απλά, για να μην υπερκαλύπτει ο βαθμός πτυχίου έναν μεταπτυχιακό τίτλο, θα έπρεπε καλύτερα να μοριοδοτείται π.χ. το μεταπτυχιακό με 3 ή 4 και ο διδακτορικός τίτλος με 6 ή 8. Αφού γενικότερα θέλουν να αυξήσουν την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων, ευκαιρία να το αποδείξουν και εδώ.
Μου δώσατε ιδέες για την πρόταση που γράφω για τη διαβούλευση!

Μετα πες σε ποια σελιδα εγραψες το σχολιο σου για να του βαλω αρνητικη ψηφο

Πιστευω οτι το ποσοστο (60%)που διοριζεται μεσω γραπτου διαγωνισμου  δεν θα επρεπε να εχει ουτε δεκαδικο μοριο προσαυξησης οπως βαθμο πτυχιου,μεταπτυχιακα,προυπηρεσιες ιδωτικες κ δημοσιες.
Ειναι γραπτος διαγωνισμος κ πρεπει να διοριζει με τον γραπτο βαθμο αυτουσιο.

Όταν το γράψω εκεί (θα έχει πολλά σημεία, δεν είναι μόνο αυτό), θα το κάνω paste κι εδώ.
Από τη μία έχεις δίκιο σε αυτό που λες για αυτούσιο βαθμό του γραπτού διαγωνισμού. Με ίσους όρους για όλους. Θα το βάλω και αυτό ως εναλλακτικό τρόπο. Αμέσως με αρνητική ψήφο :P
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.