0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα να τα ελέγχει το υπουργείο και το σχολείο να είναι απλά ο αποδέκτης κάθε απόφασης. Τελικά δεν πρέπει και αυτό να έχει ένα λόγο για τους καθηγητές που θα προσλαμβάνονται; Το σχολείο δεν αφορά άμεσα η πρόσληψη διδακτικού προσωπικού;Γιατί όλα να θυμίζουν σοβιετική ένωση στην Ελλάδα; Αν κάποιος θέλει να διδάξει σε μια ακριτική περιοχή και να μείνει εκεί για δύο τρία χρόνια γιατί όχι; Τι πρέπει δηλαδή να γίνει; Να διορίζεται κάθε χρόνο και ένας καινούργιος και πριν καλά-καλά προσαρμοστεί να φεύγει;
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα να τα ελέγχει το υπουργείο και το σχολείο να είναι απλά ο αποδέκτης κάθε απόφασης. Τελικά δεν πρέπει και αυτό να έχει ένα λόγο για τους καθηγητές που θα προσλαμβάνονται;
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟ
Παράθεση από: joap στις Ιανουαρίου 13, 2010, 11:18:07 pmΕγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα να τα ελέγχει το υπουργείο και το σχολείο να είναι απλά ο αποδέκτης κάθε απόφασης. Τελικά δεν πρέπει και αυτό να έχει ένα λόγο για τους καθηγητές που θα προσλαμβάνονται; δηλαδή να ζητήσουμε τα κριτήρια να τα θέτει ο κάθε δ/ντης σχολείου;
Το ανέκδοτο της χρονιάς: Πρώτα ο μαθητής.
Και επιτέλους, δε διακρίνετε μέσα από τις αποσπασματικές δηλώσεις - αρλούμπες που πετάνε πόσο μας υποτιμούν; Αι σιχτίρ πια, μας έχουν πρήξει το συκώτι και μεις χάνουμε τον ύπνο μας με τον κάθε βολεμένο πολιικάντη.....