0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εν ολίγοις όλοι στον ΑΣΕΠ για μια νέα επετηρίδα!!!Είπαμε "ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ"...(εννοούσαν θα την πληρώσει), αλλά εμείς άλλα καταλαβαίναμε!!
Αν και αρκετά πράγματα δεν έχουν ακόμα ξεκαθαριστεί και θα πρέπει να περιμένουμε θεωρώ ότι το επικείμενο νομοσχέδιο περιέχει τα εξής θετικά σημεία:α) Καταργείται το σημερινό μπάχαλο με τα 60% - 40%, 24 μηνα 30 μηνα κτλ. και καθιερώνεται επιτέλους ένας ενιαίος τρόπος διορισμού.β) Αναβαθμίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ και των μεταπτυχιακών/διδακτορικών και υποβαθμίζεται χωρίς όμως να καταργείται ο ρόλος της προυπηρεσίας.γ) Κλείνουν όλα τα βυσματικά παραθυράκια ΠΔΣ, Σιβιτανίδειος, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας αφού όλες οι προσλήψεις θα γίνονται από ένα και μοναδικό πίνακα. δ) Σε αντίθεση με τις αρχικές εκτιμήσεις που έλεγαν ότι θα χρειαστεί να δίνουμε ΑΣΕΠ κάθε δύο χρόνια, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ από τώρα και στο εξής θα δίνει στον υποψήφιο πιθανότητες διορισμού για τουλάχιστον 6 χρόνια αφού εκτός από τον διαγωνισμό που διεξάγεται κάθε φορά θα μετράνε και οι δύο προηγούμενοι. Αν σ' αυτάτα 6 χρόνια δεν καταφέρει να διοριστεί τότε θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ για να διατηρήσει τη θέση του στον πίνακα από τον οποίο γίνονται οι διορισμοί. Στην ουσία θα υπάρχει μια ιδιότυπη επετηρίδα η οποία όμως θα προυποθέτει μια τουλάχιστον επιτυχία στον ΑΣΕΠ.ε) Από τώρα και στο εξής οι υποψήφιοι των τεχνικών ειδικοτήτων θα μπορούν να παίρνουν παιδαγωγική κατάρτιση και από άλλα μεταπτυχιακά (ειδικευσης στην παιδαγωγική, επιστήμες της εκπαίδευσης) και όχι μόνο από τα μεταπτυχιακά με τίτλο επιστήμες της αγωγής. στ)Όσοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού (είτε με ΑΣΕΠ είτε με 40%) μπαίνουν στο μεταβατικό στάδιο και θα διοριστούν όλοι ( κάποιοι όμως ελέω κρίσης με ένα χρόνο καθυστέρηση).η) Περιορίζεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις ο θεσμός του ωρομισθίου και αντικαθίσταται από τον θεσμό του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου ο οποίος θα έχει δικαιώματα αναπληρωτή και λογικά θα αμοίβεται με τον μήνα και όχι με την ώρα. Ελπίζω πως ο μισθός του θα πλησιαζει αυτόν του αναπληρωτή και όχι του ωρομισθίου.Στα αρνητικά:α) Δεν διασφαλίζεται κάποιο μεταβατικό στάδιο για αυτούς που έχουν κατοχυρώσει 24 μηνο. Θα έχουν απλώς μια διευκόλυνση (χαμηλότερη βάση) στους επόμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.β) Θα ήταν πιο δίκαιο αν το μεταβατικό στάδιο για το 60% - 40% παρέμενε και για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η μετάβαση στο νέο σύστημα θα έπρεπε να ήταν πιο ομαλή.γ) Κάποιο βυσματίες που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με το άθλημα ΑΣΕΠ και απέκτησαν προυπηρεσία μέσω ΠΔΣ και άλλων παραθύρων θα διοριστούν με το 40% στο μεταβατικό στάδιο. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι η τελευταία φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Στο θέμα του αριθμού των διορισμών, πιστεύω ότι το κριτήριο θα πρέπει να είναι η ομαλή λειτουργία των σχολείων, δηλαδή η κάλυψη όλων των κενών έτσι ώστε τα σχολεία να λειτουργούν κανονικάκαι οι τάξεις να περιέχουν ένα λογικό αριθμό μαθητών. Αν αυτό μπορεί να γίνει με μείωση των διορισμών και με επιστροφή αποσπασμένων που έβγαζαν φωτοτυπίες σε γραφεία δίπλα στο σπίτι τους ας το κάνει έτσι. Κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει γι' αυτό. Σίγουρα πάντως το κριτήριο για τις προσλήψεις δεν μπορεί να είναι το πόσοι από μας γουστάρουν να δουλέψουν στο δημόσιο. Κανείς από τους φορολογούμενους Έλληνες δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώνει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς. Αν μειώσει τους διορισμούς τόσο ώστε τα σχολεία να λειτουργούν με 30άρια τμήματα τότε ασφαλώς και θα πρέπει να αντιδράσουμε. Αυτό θα φανεί από του χρόνου όταν η ευθύνη για τον προγραμματισμό και την κάλυψη των κενών θα είναι αποκλειστικά δική της σε αντίθεση με φέτος που παρέλαβε στη μέση. Γενικά θεωρώ τις αντιδράσεις εδώ μέσα υπερβολικές. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η Διαμαντοπούλου είναι κάποιο τέρας που μισεί τους εκπαιδευτικούς και θέλει να καταστρέψει την εκπαιδευτική κοινότητα. Αρκετά απ' αυτά που έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο πιστεύω ότι είναι προς τη θετική κατεύθυνση. Στα αρνητικά σημεία θα πρέπει να υπάρξει αντίδραση αλλά με τρόπο σοβαρό και συγκροτημένο και όχι με τον αστείο τρόπο που συμβαίνει μέχρι τώρα. Οι περισσότεροι που μπάινουν εδώ και μήνες εδώ μέσα διαδίδοντας φήμες και σπέρνοντας τον πανικό μόνο κακό κάνουν...
Παράθεση από: tina_nt στις Απριλίου 13, 2010, 04:29:10 pmΠαράθεση από: rozy4 στις Απριλίου 13, 2010, 04:15:37 pmΠαράθεση από: clandestino στις Απριλίου 13, 2010, 04:07:32 pmβρε παιδιά...η ουσία είναι μία: αν ο ΑΣΕΠ γίνεται χωρίς να προκυρήσσονται θέσεις, δε θα υπάρχει πίνακας διοριστέων, δε θα υπάρχει ούτε 1 που να έχει κατοχυρώσει θέση διορισμού! Θα υπάρχουν μόνο επιτυχόντες, τους οποίους και δε θα είναι υποχρεωμένοι να διορίσουν.προσπαθούν να μειώσουν στο ελάχιστο - για να μην πω μηδενίσουν- τις προσλήψεις....γι'αυτό σκαρφίζονται και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, γι'αυτό πάνε σε υποχρεωτική 5ωρη υπερωρία τους μόνιμους...κτλ.το νομοσχέδιο όπως φαίνεται θα είναι είναι βόμβα στα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικώνρε παιδιά να ρωτήσω κάτι σε σχέση με το 'πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας'γιατί έχω φρικάρει;τι είναι αυτό και πως τοαποκτάς;;;;;δηλαδή αν δεν το έχω δεν μπορώ να δώσω ασεπ;;;;(αναφέρομαι στονκλάδο Π03 των μαθηματικών) +10000κι επιπλέον να προσθέσω ότι πουθενά στο κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα δεν φαίνεται (ή εγώ δεν είδα ) η μοριοδότηση που θα λαμβάνουμε για προϋπηρεσία, μεταπτυχιακό τίτλο, κοινωνικά κριτήρια αλλά ούτε και από το διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Απεναντίας η αναφορά σε μια βαθμολογική βάση 50-54 που θα πριμοδοτηθεί το 24μηνο στο νέο πίνακα μάλλον δείχνει ότι έχουμε κι άλλου τύπου μοριοδότηση του ασεπ.Αυτο το 50-54 εγώ δεν το εχω καταλαβει!Δηλαδη τι είναι?Ενας 24 μηνίτης που δεν διορισθηκε το 2010/2011 η το 2011/2012 θα συμπεριληφθεί στους πινακες επιτυχόντων του νέου ΑΣΕΠ που θα έχει προηγηθεί και θα πιασει αυτόματα τη βάση με 50-54 αντι 55 που ήταν μέχρι τώρα και απο εκει και πέρα σε αυτό το 50-54 θα προστεθεί και ότι θα εχει γράψει σε αυτο το νέο διαγωνισμο?δηλαδή 54+50 που έγραψε=94 άρα μάλλον διορίζεται?
Παράθεση από: rozy4 στις Απριλίου 13, 2010, 04:15:37 pmΠαράθεση από: clandestino στις Απριλίου 13, 2010, 04:07:32 pmβρε παιδιά...η ουσία είναι μία: αν ο ΑΣΕΠ γίνεται χωρίς να προκυρήσσονται θέσεις, δε θα υπάρχει πίνακας διοριστέων, δε θα υπάρχει ούτε 1 που να έχει κατοχυρώσει θέση διορισμού! Θα υπάρχουν μόνο επιτυχόντες, τους οποίους και δε θα είναι υποχρεωμένοι να διορίσουν.προσπαθούν να μειώσουν στο ελάχιστο - για να μην πω μηδενίσουν- τις προσλήψεις....γι'αυτό σκαρφίζονται και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, γι'αυτό πάνε σε υποχρεωτική 5ωρη υπερωρία τους μόνιμους...κτλ.το νομοσχέδιο όπως φαίνεται θα είναι είναι βόμβα στα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικώνρε παιδιά να ρωτήσω κάτι σε σχέση με το 'πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας'γιατί έχω φρικάρει;τι είναι αυτό και πως τοαποκτάς;;;;;δηλαδή αν δεν το έχω δεν μπορώ να δώσω ασεπ;;;;(αναφέρομαι στονκλάδο Π03 των μαθηματικών) +10000κι επιπλέον να προσθέσω ότι πουθενά στο κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα δεν φαίνεται (ή εγώ δεν είδα ) η μοριοδότηση που θα λαμβάνουμε για προϋπηρεσία, μεταπτυχιακό τίτλο, κοινωνικά κριτήρια αλλά ούτε και από το διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Απεναντίας η αναφορά σε μια βαθμολογική βάση 50-54 που θα πριμοδοτηθεί το 24μηνο στο νέο πίνακα μάλλον δείχνει ότι έχουμε κι άλλου τύπου μοριοδότηση του ασεπ.Αυτο το 50-54 εγώ δεν το εχω καταλαβει!Δηλαδη τι είναι?Ενας 24 μηνίτης που δεν διορισθηκε το 2010/2011 η το 2011/2012 θα συμπεριληφθεί στους πινακες επιτυχόντων του νέου ΑΣΕΠ που θα έχει προηγηθεί και θα πιασει αυτόματα τη βάση με 50-54 αντι 55 που ήταν μέχρι τώρα και απο εκει και πέρα σε αυτό το 50-54 θα προστεθεί και ότι θα εχει γράψει σε αυτο το νέο διαγωνισμο?δηλαδή 54+50 που έγραψε=94 άρα μάλλον διορίζεται?
Παράθεση από: clandestino στις Απριλίου 13, 2010, 04:07:32 pmβρε παιδιά...η ουσία είναι μία: αν ο ΑΣΕΠ γίνεται χωρίς να προκυρήσσονται θέσεις, δε θα υπάρχει πίνακας διοριστέων, δε θα υπάρχει ούτε 1 που να έχει κατοχυρώσει θέση διορισμού! Θα υπάρχουν μόνο επιτυχόντες, τους οποίους και δε θα είναι υποχρεωμένοι να διορίσουν.προσπαθούν να μειώσουν στο ελάχιστο - για να μην πω μηδενίσουν- τις προσλήψεις....γι'αυτό σκαρφίζονται και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, γι'αυτό πάνε σε υποχρεωτική 5ωρη υπερωρία τους μόνιμους...κτλ.το νομοσχέδιο όπως φαίνεται θα είναι είναι βόμβα στα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικώνρε παιδιά να ρωτήσω κάτι σε σχέση με το 'πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας'γιατί έχω φρικάρει;τι είναι αυτό και πως τοαποκτάς;;;;;δηλαδή αν δεν το έχω δεν μπορώ να δώσω ασεπ;;;;(αναφέρομαι στονκλάδο Π03 των μαθηματικών) +10000κι επιπλέον να προσθέσω ότι πουθενά στο κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα δεν φαίνεται (ή εγώ δεν είδα ) η μοριοδότηση που θα λαμβάνουμε για προϋπηρεσία, μεταπτυχιακό τίτλο, κοινωνικά κριτήρια αλλά ούτε και από το διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Απεναντίας η αναφορά σε μια βαθμολογική βάση 50-54 που θα πριμοδοτηθεί το 24μηνο στο νέο πίνακα μάλλον δείχνει ότι έχουμε κι άλλου τύπου μοριοδότηση του ασεπ.
βρε παιδιά...η ουσία είναι μία: αν ο ΑΣΕΠ γίνεται χωρίς να προκυρήσσονται θέσεις, δε θα υπάρχει πίνακας διοριστέων, δε θα υπάρχει ούτε 1 που να έχει κατοχυρώσει θέση διορισμού! Θα υπάρχουν μόνο επιτυχόντες, τους οποίους και δε θα είναι υποχρεωμένοι να διορίσουν.προσπαθούν να μειώσουν στο ελάχιστο - για να μην πω μηδενίσουν- τις προσλήψεις....γι'αυτό σκαρφίζονται και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, γι'αυτό πάνε σε υποχρεωτική 5ωρη υπερωρία τους μόνιμους...κτλ.το νομοσχέδιο όπως φαίνεται θα είναι είναι βόμβα στα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικώνρε παιδιά να ρωτήσω κάτι σε σχέση με το 'πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας'γιατί έχω φρικάρει;τι είναι αυτό και πως τοαποκτάς;;;;;δηλαδή αν δεν το έχω δεν μπορώ να δώσω ασεπ;;;;(αναφέρομαι στονκλάδο Π03 των μαθηματικών)
Το κριτήριο συμμετοχής σ' αυτήν θα είναι η επιτυχία σε κάποιον ΑΣΕΠ και σημαντικό ρόλο θα παίζει και η επίδοση στον ΑΣΕΠ σε αντίθεση με την παλιά επετηρίδα η οποία ήταν απλώς μια λίστα αναμονής στην οποία ο πιο "άξιος" ήταν ο πιο "παλιός". Λες και η ημερομηνία κτήσης του πτυχίου σε καθιστά ικανότερο από τους υπόλοιπους...Εννοείται ότι πιο παλιος δεν σημαινει και πιο άξιος. Θα έπρεπε όμως σε ανθρώπους που έχουν ήδη προσπαθήσει κάνοντας χρήση της εκάστοτε υφιστάμενης νομοθεσίας να υπάρχει περισσότερος σεβασμός.Κανένας δεν έχει δικαίωμα -πόσο μαλλον εάν από τις αποφάσεις του επηρεαζεται ολόκληρη κοινότητα - να δημιουργεί αναστάτωση.Σίγουρα όλες οι προσπάθειες πρέπει να συγκλίνουν στην καλυτέρευση ενός υπάρχοντος συστήματος όχι όμως στην ανατροπή όσων με την έγκριση της πολιτείας κάποιοι επέτυχαν.Ξέρεις το κοινωνικό πρόσωπο που σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να επιδεικνύεται δεν αποτελεί προνόμιο όσων έχουν περάσει έναν ΑΣΕΠ αλλά αφορά το σύνολο των ΑΝΘΡΩΠΩΝ γιατί ξέρεις ότι στην Ελλάδα κατοικούν ΠΟΛΙΤΕΣ.Αν ακολουθήσω τη λογική σου θα πρέπει οι πάντες να παραχωρούν τη θέση τους σε κάποιους -στο όνομα ίσων ευκαιριών-και ας είναι ακόμη και διευθυντές ,αφού ο νεόκοπος θα αποδειχθεί ίσως καλύτερος με εναν αλλου τύπου διαγωνισμό. Και για να γίνω κατανοητός θεώρησε τον εαυτό σου που ΣΗΜΕΡΑ πετυχες σε εναν ΑΣΕΠ και προσδοκάς σε 2-3 χρόνια με το καλό να διορισθείς και οργανώνεις τη ζωή σου σύμφωνα με αυτό, να έρχομαι εγώ αύριο (ως υπ. παιδείας) και να απαιτώ ότι βασικό κριτήριο για διορισμό στο εξής θα αποτελεί το Phd σε παιδαγωγικά θέματα.Φυσικά ο τότε νεόκοπος αδιόριστος εκπαιδευτικός αλλά κάτοχος διδακτορικού θα διατείνεται ότι "..παλιότερος δεν σημαίνει και πιο άξιος..τη στιγμή μάλιστα που δεν έχει και Phd.."..Καλείσαι να του απαντήσεις..
Αν μπορει καποιος η καποια ας μου λυσει μια απορια .... εκπαιδευτικος με προυπηρεσια στις 30-6-2010 20,5 μηνες και επιτυχια στους διαγωνισμους του 2004 και του 2007 αλλα οχι και του 2009 που εντασσεται ? μπορει να ελπιζει σε διορισμο στην μεταβατικη περιοδο η να στρωθει στην μελετη για τον επομενο ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικων? ευχαριστω για οποιον η οποια μου απαντησει ... αν ξερετε βεβαια με το μπαχαλο που επικρατει σημερα...
το πολυνομοσχεδιο λεει:Η παιδαγωγική κατάρτιση παρέχεται : α) με πρόγραμμα στο πλαίσιο των σπουδών που ξεκινά σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα ΑΕΙ άμεσα ή μετά την αποφοίτηση, ενταγμένο στα Προγράμματα των Πανεπιστημιακών Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής», ή β) Μέσω της απόκτησης Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Επιστήμες της Αγωγής, ή τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης.η ερωτηση μου ειναι : το μεταπτυχιακο του εαπ "σπουδες στην εκπαιδευση" εντασσεται στο β ; ; ; ; ; ; ;
Παράθεση από: aeee στις Απριλίου 13, 2010, 08:50:56 pmτο πολυνομοσχεδιο λεει:Η παιδαγωγική κατάρτιση παρέχεται : α) με πρόγραμμα στο πλαίσιο των σπουδών που ξεκινά σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα ΑΕΙ άμεσα ή μετά την αποφοίτηση, ενταγμένο στα Προγράμματα των Πανεπιστημιακών Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής», ή β) Μέσω της απόκτησης Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Επιστήμες της Αγωγής, ή τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης.η ερωτηση μου ειναι : το μεταπτυχιακο του εαπ "σπουδες στην εκπαιδευση" εντασσεται στο β ; ; ; ; ; ; ; Περιμένεις να σε απαντήσει κάποιος στα σίγουρα?