0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας παραθέσω κι εγώ λοιπόν το δικό μου σύστημα για το ασεπ. δεν ξέρω αν είναι το σωστό ή κάτι ξεχωριστο. ελπίζω πάντως να βοηθήσω κάπως και άλλους συναδέλφους. ξεκίνησα διάβασμα τον απρίλη πριν τον διαγωνισμό. μόλις δηλαδή πήρα το πτυχίο. τέλειωσα την φιλολογία αθηνών και πιστεύω πως αυτό από μόνο του είναι ένα καλό εφόδιο γιατί αρκετά από όσα συνάντησα στον διαγωνισμό τα είχα δει και στην σχολή. κλασικά πήγα σε φροντιστήριο ( στο γνωστό για να μην... κάνω και διαφήμιση ) για τα αρχαία ( γνωστικό και διδακτική ). στο γνωστικό πιο πολύ για να τα βάλω σε μία τάξη. στα αρχαία επέμεινα πολύ στα σχολικά βιβλία, στον λέσκυ και στις σημειώσεις από το φροντιστήριο. ιστορία αγόρασα ένα βιβλίο ( του φροντηστιρίου επίσης ) και έμεινα σε αυτό. κακώς γιατί αρκετά δεν τα είχε κυρίως στην βυζαντινή περίοδο. νέα ελληνικά βασίστηκα στην γραμματολογία του πολίτη, στα σχολικά βιβλία και σε ένα βοήθημα του πατάκη σχετικά με τα κείμενα που είχαμε. όσον αγορά τα παιδαγωγικά και την γενική διδακτική στο σχετικό βιβλίο του βερτσέτη και σε ένα βοήθημα επίσης του πατάκη με αρκετές ερωτήσεις ( 330 ). τέλος στην ειδική διδακτική ακολούθησα πιστά το σχέδιο του φροντιστηρίου. το είχα μάθει απ έξω και έβαλα και κάποια δικά μου στοιχεία που μου ήρθαν εκείνη την στιγμή. έγραψα 79 στην ειδ. διδακτική άρα πρέπει να ήταν σχετικά καλό. όσον αφορά τους ρυθμούς διαβάσματος δεν ήταν εξαντλητικοί. 2 με 3 ώρες καθημερινά και τους 2 τελευταίους μήνες όλη μέρα. ειδικά όταν δουλεύεις δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου. τέλος θεωρώ πολύ σημαντική την "άνωθεν" βοήθεια. δεν ξέρω πως θα φανεί σε κάποιους αλλά πιστεύω πως ο Θεός βοηθάει τα μέγιστα. και αυτό το λέω ανεξάρτητα με το αν θα πετύχαινα γιατί ότι έπεσε βρισκόταν στις σημειώσεις μου, άρα εαν δεν πετύχαινα θα ήταν από δική μου αμέλεια. ελπίζω έστω ελάχιστα να βοήθησα προσθέτοντας λίγο σε όσα σημαντικά διάβασα πιο πάνω. καλή προσπάθεια σε όλους!υ.γ. μην ακούτε σε καμμία περίπτωση " εξυπνακισμούς" και ραδιο αρβύλες.κλείστε αυτιά και ακούστε μόνο τον εαυτό σας.
Παιδιά είστε όλοι μεγάλες ψυχές που δεν ξεχνάτε και εμάς τους αποτυχόντες, που μετά από έναν ακόμη ψυχοφθόρο ΑΣΕΠ μαζεύουμε τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας πως ίσως την επόμενη φορά τα καταφέρουμε. Όσον αφορά την δική μου περίπτωση θα θελα τα φώτα σας όσον αφορά την ειδική διδακτική. Είναι ο δεύτερος Ασεπ ( και φοβάμαι πως θα δίνω αιωνίως) και φέτος στην διδακτική ιστορίας δεν έχω πλησιάσει καν την βάση αν και γνώριζα το γνωστικό ,όταν είδα το βαθμό μου ένιωσα ότι είμαι τελείως ηλίθια! Εκτός από τα βιβλία καθηγητή που ανέβασε μία συνάδελφος (καλή της ώρα) τι άλλο θα μπορούσε να με βοηθήσει? Αρκετοί αναφέρετε ότι βασιστήκατε σε σημειώσεις αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε και σε βιβλία εξωσχολικά. Σκέφτομαι να ξενιτευτώ από το μικρό χωριό μου και να παρακολουθήσω φροντιστήριο γιατί δεν πάει άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα ούτε αυτό εγγυάται κάτι. Τι να κάνω τελικά? Την τρέμω την διδακτική συνάδελφοι γιατί ως γλωσσολόγος στο πανεπιστήμιο δεν διδάχθηκα ΤΙΠΟΤΑ και τώρα αναγκάζομαι να μπω στο τρυπάκι του Ασεπ!
Καλησπέρα…Σας χαιρετώ από την όμορφη Κρήτη που διορίστηκα. Είμαι φιλόλογος και πέρασα με την δεύτερη στον ΑΣΕΠ αλλά όλα εντάξει. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι θέλει μελέτη σε βάθος. Η βιβλιογραφία που μελέτησα λίγο πολύ αναφέρεται από τους προηγούμενους. Εκείνο που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι ο έλεγχος των γνώσεων από αυτά που μελετάει. Σε αυτό με βοήθησε και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής.. Αγόρασα τρία CD για Ιστορία, Παιδαγωγικά και Νέα ελληνικά με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής από το www.asepcd.gr Τα εγκατέστησα στον υπολογιστή μου και εξασκήθηκα. Το καλό είναι ότι οι απαντήσεις κάθε φορά εμφανίζονταν με διαφορετική σειρά οπότε ήταν σαν να έκανα ένα νέο τεστ. Τα βρήκα πολύ καλά. Με βοήθησαν να εμβαθύνω και να εντοπίσω που είχα πρόβλημα. Πιστεύω να πρόσφερα και εγώ κάτι στην προσπάθεια που κάνετε. Καλή τύχη σε όλους…