*

Αποστολέας Θέμα: 'Ι Φάση  (Αναγνώστηκε 21085 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Leniooo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουαρίου 18, 2010, 10:50:51 pm »
παιδια για να χαλαρωσουμε λιγακι...τι πραγματα ειναι αυτα!!!!!σε οποιαδηποτε θεση δημοσιου τομεα ενα ποσοστο το καταλαμβανουν οι τριτεκνοι και οι πολυτεκνοι!!!!ο ασεπ απο μονος ειναι μια απατη....το μεγαλυτερο ποσοστο των εκπαιδευτικων και ειμαι κι εγω μεσα σε αυτους δινει εξετασεις για να εχει την συνειδηση του ησυχη και οχι γιατι περιμενει διορισμο με αξιοκρατια....στην ελλαδα ζουμε...
 
Όντως ένα ποσοστό των προκηρυσσόμενων θέσεων καλύπτονταν μέχρι σήμερα από τρίτεκνους και πολύτεκνους.
Ο ίδιος ο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 'Ι Φάση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:37:32 »

Αποσυνδεδεμένος astralin

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
  • άντε και καλή τύχη μάγκες...
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 10:59:47 am »
παιδια για να χαλαρωσουμε λιγακι...τι πραγματα ειναι αυτα!!!!!σε οποιαδηποτε θεση δημοσιου τομεα ενα ποσοστο το καταλαμβανουν οι τριτεκνοι και οι πολυτεκνοι!!!!ο ασεπ απο μονος ειναι μια απατη....το μεγαλυτερο ποσοστο των εκπαιδευτικων και ειμαι κι εγω μεσα σε αυτους δινει εξετασεις για να εχει την συνειδηση του ησυχη και οχι γιατι περιμενει διορισμο με αξιοκρατια....στην ελλαδα ζουμε...
 
Όντως ένα ποσοστό των προκηρυσσόμενων θέσεων καλύπτονταν μέχρι σήμερα από τρίτεκνους και πολύτεκνους.
Ο ίδιος ο

Αποσυνδεδεμένος Μαφαλντα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 12:09:36 pm »
θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου astralin...να μην ξεχναμε οτι υπαρχουν εκατονταδες παραδειγματα επιτυχοντων ασεπ με καλη βαθμολογια,οι οποιοι μενουν εκτος (οπως και εμεις αυτη την στιγμη) και καθε χρονο δινουν και ξαναδινουν...τωρα που θα ξαναδωσουμε θα εχουμε τα μισα μορια της τελευταιας φορας δεν μπορουμε να τα κρατησουμε ολα(λογο αξιοκρατιας...) οσο απο προυπηρεσια και τον σεπτεμβριο να μας καλεσουν τα μορια θα ειναι 0 οταν θα κανουμε την αιτηση...εσυ astralin που λες οτι αγωνιστηκες για να μην περασει αυτο το συστημα οποτε εισαι λιγο ειναι μεγαλυτερη απο εμενα, και εισαι ακομα απεξω...

Αποσυνδεδεμένος Leniooo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 12:43:57 pm »
παιδια για να χαλαρωσουμε λιγακι...τι πραγματα ειναι αυτα!!!!!σε οποιαδηποτε θεση δημοσιου τομεα ενα ποσοστο το καταλαμβανουν οι τριτεκνοι και οι πολυτεκνοι!!!!ο ασεπ απο μονος ειναι μια απατη....το μεγαλυτερο ποσοστο των εκπαιδευτικων και ειμαι κι εγω μεσα σε αυτους δινει εξετασεις για να εχει την συνειδηση του ησυχη και οχι γιατι περιμενει διορισμο με αξιοκρατια....στην ελλαδα ζουμε...
 
Όντως ένα ποσοστό των προκηρυσσόμενων θέσεων καλύπτονταν μέχρι σήμερα από τρίτεκνους και πολύτεκνους.
Ο ίδιος ο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 'Ι Φάση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:37:32 »

Αποσυνδεδεμένος Leniooo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 12:51:57 pm »
θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου astralin...να μην ξεχναμε οτι υπαρχουν εκατονταδες παραδειγματα επιτυχοντων ασεπ με καλη βαθμολογια,οι οποιοι μενουν εκτος (οπως και εμεις αυτη την στιγμη) και καθε χρονο δινουν και ξαναδινουν...τωρα που θα ξαναδωσουμε θα εχουμε τα μισα μορια της τελευταιας φορας δεν μπορουμε να τα κρατησουμε ολα(λογο αξιοκρατιας...) οσο απο προυπηρεσια και τον σεπτεμβριο να μας καλεσουν τα μορια θα ειναι 0 οταν θα κανουμε την αιτηση...εσυ astralin που λες οτι αγωνιστηκες για να μην περασει αυτο το συστημα οποτε εισαι λιγο ειναι μεγαλυτερη απο εμενα, και εισαι ακομα απεξω...
Και εγώ είμαι δυό φορές επιτυχούσα και οριακά για αναπλήρωση φέτος...τι να το κάνω, προφανώς άλλες κοπέλες έγραψαν καλύτερα ή ''το 'εχουν παραπανω'' και διορίστηκαν.Μπράβο τους. Δε μου φταίει ο Ασεπ γιάυτο. Φταίω εγώ που δεν έγραψα καλύτερα.Μπορεί να μου φταίει η διαμαντοπούλου που δεν τραβάει παραπάνω κόσμο.Μπορεί το σύστημα... έτσι πως το κάνανε και μας δίνουν τα μισά μόρια και μας βάζουν σε αλλους πίνακες και..και...δεν νομιζω οτι μου φταίνε οι εξετάσεις όμως.

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 01:41:37 pm »
με ποιά κριτήρια θα κρίνει ένας ασεπ αν το "έχει'' κάποιος η όχι.Προσωπικά πιστεύω οτι ο η επιτυχία στον ασέπ αναδεικνύει μόνο την παιδαγωγική κατάρτιση ενός επαιδευτικού και κυρίως τους διαβασμένους και μη.Η τάξη όμως χρειάζεται τελικά πολύ περισσότερα προσόντα απο την κατάρτηση στα οποία κανείς ποτέ δε σκέφτηκε να μας δοκιμάσει. Οταν λένε για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, γιατί κανείς δε μας έχει δοκιμάσει ολόπλευρα;Το έργο του εκπαιδευτικού αρχίζει εκεί που έχει εφαρμόσει όλες τις θεωρίες που χει μάθει και βλέπει οτι καμία απο αυτές σε κάποια χρονική στιγμή δεν έχει αποτέλεσμα...

Αποσυνδεδεμένος stefania29

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 02:03:12 pm »
με ποιά κριτήρια θα κρίνει ένας ασεπ αν το "έχει'' κάποιος η όχι.Προσωπικά πιστεύω οτι ο η επιτυχία στον ασέπ αναδεικνύει μόνο την παιδαγωγική κατάρτιση ενός επαιδευτικού και κυρίως τους διαβασμένους και μη.Η τάξη όμως χρειάζεται τελικά πολύ περισσότερα προσόντα απο την κατάρτηση στα οποία κανείς ποτέ δε σκέφτηκε να μας δοκιμάσει. Οταν λένε για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, γιατί κανείς δε μας έχει δοκιμάσει ολόπλευρα;Το έργο του εκπαιδευτικού αρχίζει εκεί που έχει εφαρμόσει όλες τις θεωρίες που χει μάθει και βλέπει οτι καμία απο αυτές σε κάποια χρονική στιγμή δεν έχει αποτέλεσμα...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 19, 2010, 02:14:15 pm από faith »

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 02:06:17 pm »
Πριν να δώσω για πρώτη φορά ασεπ πίστευα οτι ο ασεπ ειναι αξιοκρατικός. Μετα απο αρκετους ασεπ κληθηκα αναπληρωτρια και πλεον δεν θεωρω οτι ο ασεπ ειναι αξιοκρατικός.Οι βαθμολογίες ειναι περιεργες,στον προηγουμενο ασεπ ειδα το γραπτο μου στο γνωστικο αντικ, ο ενας βαθμολογητης μου εβαλε 79 και ο δευτερος 68, ο τριτος μου εβαλε το μεσο όρο 73.Αυτό για μενα φανερωνει υποκειμενικοτητα και προχειροτητα.Επισης δεν υπήρχε καμια υπογραμμιση πουθενά.Οι ιδιες αποστασεις μεταξυ των βαθμολογητων, παρατηρήθηκαν και σε άλλους συναδέλφους.
Ο ασεπ δεν πρεπει  να αποθεώνεται τόσο πλεον.Υπαρχουν και άλλοι μεθοδοι για να αξιολογηθει ενας εκπ/κος.Σε ευρωπαικές χώρες και στις ΗΠΑ,οι εκπ/κοι εξετάζονται γραπτα αλλα και στην τάξη(κανουν μια υποδειγματική διδασκαλία).Παντως και για τους βαθμολογητες του ασεπ δεν ακουγονται τα καλυτερα και μαλιστα απο σοβαρους ανθρώπους(καθηγητες παν/μιου,σχολικοι συμβουλοι κ.α).
Ουτως ή αλλως τωρα με τα νεα μετρα θα παίρνουν 100-200 ατομα απο ασεπ και θα καταργηθούν τα 40% και 24μηνο(Οι μειωσεις διορισμων ισχυουν απο φετος).Ο επομενος ασεπ θα γίνει για να διορισουν ελαχιστους και ταυτοχρονα για να τσιμπήσουν το 20ευρω παράβολο απο χιλιαδες αδιοριστους εκπ/κους(εχουμε και κρίση) με το ονειρο του διορισμού.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 02:41:20 pm »


Κορίτσια μπράβο και συγχαρητήρια, είστε πραγματικά παιδιά της εποχής σας και του συστήματος. Η Διαμαντοπούλου και η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερους συμμάχους!!! ελπίζω να ανταμειφθείτε για τους κόπους σας...

Το 1998, όταν κάναμε καταλήψεις και τρώγαμε ξύλο από τα ΜΑΤ έξω απ' τα σχολεία για να μην εφαρμοστεί ο ΑΣΕΠ, ούτε που φανταζόμασταν ότι μία δεκαετία μετά θα ερχόταν η νέα γενιά να στηρίξει αυτό το σύστημα με νύχια και με δόντια και να καταντήσει βασιλικότερη του βασιλέως.

O tempora, o mores
Είμαι βασιλικότερη του βασιλέως για ποιο λόγο astralin?Επειδή λέω την αλήθεια?
Διαφωνείς ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι αξιοκρατικός?Πιστεύεις δηλ. ότι οι διοριστέοι είναι σε αυτή τη θέση γιατί έχουν μπάρμπα στην Κορώνη?
13 χρόνια μετά την κατάργηση της επετηρίδας,είναι το λιγότερο ουτοπία να πιστεύει κάποιος ότι θα διοριστεί χωρίς να συμμετέχει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Όσον αφορά το άλλο θέμα που έθιξες,τα επεισόδια που έγιναν το 1998,όταν διεξαγόταν ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ,να σε ρωτήσω,γιατί επενέβη η αστυνομία ή τα ΜΑΤ δεν ξέρω ποιος ήταν?
Μήπως γιατί εμποδίζατε τον κόσμο να πάει να δώσει εξετάσεις?
Μου έχει μείνει χαρακτηριστικά η σκηνή που έβλεπα στην τηλεόραση και εκτυλισσόταν έξω από ένα εξεταστικό κέντρο,ενός άντρα να μεταφέρει σηκωτή και με το έτσι θέλω μια κοπέλα που έκανε το λάθος να θέλει να πάει να δώσει στο διαγωνισμό.Με ποιο δικαίωμα το κάνατε αυτό astralin?
Το θεωρείται δημοκρατικό?Μάλλον φασιστικό θα το έλεγα.
Και μετά λες ότι εγώ είμαι βασιλικότερη του βασιλέως.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 02:52:07 pm »
με ποιά κριτήρια θα κρίνει ένας ασεπ αν το "έχει'' κάποιος η όχι.Προσωπικά πιστεύω οτι ο η επιτυχία στον ασέπ αναδεικνύει μόνο την παιδαγωγική κατάρτιση ενός επαιδευτικού και κυρίως τους διαβασμένους και μη.Η τάξη όμως χρειάζεται τελικά πολύ περισσότερα προσόντα απο την κατάρτηση στα οποία κανείς ποτέ δε σκέφτηκε να μας δοκιμάσει. Οταν λένε για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, γιατί κανείς δε μας έχει δοκιμάσει ολόπλευρα;Το έργο του εκπαιδευτικού αρχίζει εκεί που έχει εφαρμόσει όλες τις θεωρίες που χει μάθει και βλέπει οτι καμία απο αυτές σε κάποια χρονική στιγμή δεν έχει αποτέλεσμα...
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/02/2010_324202

Όσον αφορά στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, είπε ότι δεν υπάρχει πλέον επετηρίδα.

Τόνισε ότι υπάρχει ένα σύνθετο καθεστώς που θα βασίζεται στον ΑΣΕΠ και στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών με βάση την εμπειρία και των προσόντων τους.

«Στόχος είναι να γίνει ένα νομοσχέδιο που θα έχει την μακροχρόνια λογική ότι στην εκπαίδευση θα μπαίνουν οι καλύτεροι», είπε η κα. Διαμαντοπούλου.

Ξεκαθάρισε ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας και να περάσουν τον ΑΣΕΠ και α προσμετρώνται η προϋπηρεσία και οι επιπλέον σπουδές.

Από εκεί και πέρα θα προκύπτει ένας τελικός αριθμός μορίων, με βάση τον οποίο θα γίνονται οι προσλήψεις στην εκπαίδευση.
[/quote



Αυτά βλέπει η Διαμαντοπούλου και από δω και μπρος θα εξετάζεται ο υποψήφιος όχι μόνο στη διδακτική ,αλλά και στην παιδαγωγική του επάρκεια.


-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος xloi69

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 03:15:33 pm »
Διαβάζοντας όσα γράφονται αναρωτιέμαι πόσο αξιοκρατικό θα ήταν το να εξεταζόμασταν στην τάξη. Όλοι γνωρίζουμε (έχοντας οι ίδιοι την εμπειρία των συνεντεύξεων σε άλλους τομείς του δημοσίου) ή έχουμε ακούσει άπο άλλους, πόσο καθορίζουν τις λίστες των διοριστέων. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τίποτα και κανέναν και φυσικά ούτε μια τέτοια διαδικασία. Σε μια χώρα όπου τρώει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι για μια δουλειά, σε τέτοιες διαδικασίες αξιολόγησης πρέπει να στεκόμαστε με σκεπτικισμό. Πόσο μάλλον τώρα που οι διορισμοί θα γίνονται με το σταγονόμετρο.

Αποσυνδεδεμένος mogli

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 06:04:04 pm »
Ο ΑΣΕΠ είναι ένα από τα πιο αξιοκρατικά συστήματα που υπήρχαν κ υπάρχουν -ίσως το μοναδικό-στη χώρα!! Θα πρέπει να το υπερασπίζουμε ..αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι Ο ΤΡΟΠΟς ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ των γραπτών μας..γύρω στα 3-5 ευρώ το κεφάλι  -  :(- κ΄πολλοί από τους διορθωτές ανειδίκευτοι -!!-  Φίλη μου εκπ/κος διορισμένη με ενημέρωσε πως Εκπαιδευτικοί διορισμένοι απλώς( χωρίς μεταπτυχιακές ίσως κ ανώτερες σπουδές ) διορθώνουν γραπτά ΑΣΕΠ χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις ..Δεν μπορεί το μέλλον μας να εξαρτάται από τη διάθεση ή την  υποκειμενική αντίληψη κ κρίση του καθένα ..Καθηγήτρια πανεπιστημίου ανέφερε τα παραπάνω εξηγώντας πως ο λόγος που δε συμμετέχει στη διόρθωση είναι 'οτι απαιτείται πολύς χρόνος για να αξιολογήσεις ένα τέτοιο γραπτό κ τα χρήματα ελάχιστα..
Να λες αυτό που σκέφτεσαι κ΄να σκέφτεσαι αυτό που λες..

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 07:29:32 pm »
Φίλη μου εκπ/κος διορισμένη με ενημέρωσε πως Εκπαιδευτικοί διορισμένοι απλώς( χωρίς μεταπτυχιακές ίσως κ ανώτερες σπουδές ) διορθώνουν γραπτά ΑΣΕΠ χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις ..Δεν μπορεί το μέλλον μας να εξαρτάται από τη διάθεση ή την  υποκειμενική αντίληψη κ κρίση του καθένα ..Καθηγήτρια πανεπιστημίου ανέφερε τα παραπάνω εξηγώντας πως ο λόγος που δε συμμετέχει στη διόρθωση είναι 'οτι απαιτείται πολύς χρόνος για να αξιολογήσεις ένα τέτοιο γραπτό κ τα χρήματα ελάχιστα..

Κάποιες συμφοιτήτριές μου,πριν μερικά χρόνια,μου λέγανε να μην πάω να δώσω γιατί τα γραπτά τα διόρθωναν εφοριακοί και άλλοι διοικητικοί υπάλληλοι.Φρόντιζαν γενικώς να διαδίδουν αυτές τις φήμες.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: 'Ι Φάση
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 07:53:03 pm »
Χθες πήγα και είδα τα γραπτά μου στα γραφεία του ΑΣΕΠ.
Θα αναφέρω την ειδική διδακτική, γιατί ο 1ος διορθωτής έβαλε 95/100, ο 2ος 70% και ο τρίτος τελικά 83%.
Πολύ θα ήθελα να γνωρίζω ποιοί βαθμολογούν, όταν μάλιστα γνωρίζω ότι έχουν και οδηγίες βαθμολόγηησης.
(Δεν είμαι νηπιαγωγός).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.