*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 2718 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μιλάμε για αξιολόγηση εκπαιδευτικών.Μιλάμε για βαθμό επίτευξης στόχων.

Οκ .

Ας διευρήνουμε την αξιολόγηση στην Υπουργό μας.
Προσοχή όμως όχι αυθαίρετη αξιολόγηση.
Είχα στόχους αυτούς πέτυχα αυτά πήρα τόσο τοις εκατό.
Συγκεκριμένα πράγματα.

Η συγκεκριμένη πολιτικός πριν τις εκλογές ζήτησε να ψηφιστεί από τον λαό και φυσικά από τον χώρο της εκπαίδευσης για να φέρει εις πέρας ένα προγραμματικό σχέδιο για την παιδεία.
α)Τι ποσοστό από αυτά που κλήθηκε να φέρει εις πέρας έχει καταφέρει σχεδόν 1 χρόνο μετά.
β)Τι έκανε χωρίς να το αναφέρει πριν τις εκλογές και άρα χωρίς να έχει την νομιμοποίηση των ψηφοφόρων?
Αυτά νομίζω ότι συνιστούν έναν φερέγγυο άνθρωπο.Δηλαδή είπα θα κάνω 1,2,3.
Και έκανα στον σωστό χρόνο το 1,2,3.
Αρα τώρα που σου λέω ότι θα κάνω το 4,5,6  ξέρεις ότι είμαι φερέγγυος και δεν θα κάνω το 4,9,8.

Δεν με ενδιαφέρει πόσο επιτυχημένη είναι στο έργο που την κάλεσε ο κ. Παπανδρέου ή ο κ ΔΝΤ ή ο κ.Γιούρο να κάνει.Με ενδιαφέρει πόσο επιτυχημένη ειναι στο έργο που της ανέθεσε η πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών να φέρει εις πέρας.


Ας αξιολογήσουμε λοιπον παρακαλώ με συγκεκριμένα στοιχεία τον βαθμό επίτευξης στόχων της κα Υπουργού.

Τι είπε ότι θα κάνει και το έκανε ?
Τι είπε ότι θα κάνει και δεν το έκανε ?
Τι δεν είπε ότι θα κάνει και το έκανε ?



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 18, 2010, 07:44:28 μμ »
Συγκεκριμένα παραθέτω και παρακαλώ για την αντικειμενική παράθεση της εμπειρίας σας:
Παράθεση
* Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλους. Καθιστούμε την προσχολική εκπαίδευση δημόσιο αγαθό. Το εγγυόμαστε σταδιακά για όλα τα παιδιά άνω των 3 ετών.
.

Είναι αλήθεια ότι εγώ δεν γνωρίζω τι γίνεται στην προσχολική αγωγή.Ενημερώστε αλήθεια τι έγινε αυτον τον χρόνο σε αυτην την κατευθηνση ?

Παράθεση
* Διαδίκτυο και ξένες γλώσσες. Κάθε μαθητής που τελειώνει το Γυμνάσιο θα αποκτά, μέσα από τη σχολική εκπαίδευση, διεθνώς αναγνωρισμένα πιστοποιητικά επάρκειας στη χρήση του διαδικτύου και γλωσσομάθειας για μια τουλάχιστον ξένη γλώσσα. Εξασφαλίζονται σύγχρονες υποδομές παντού, φορητός υπολογιστής και δωρεάν γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο για κάθε μαθητή. Γενικεύουμε τη χρήση Ελεύθερου Λογισμικού στην Εκπαίδευση.

Ομοίως...

Παράθεση
* Εθνικό Πλαίσιο Προγράμματος. Αντικαθιστούμε το ασφυκτικό αναλυτικό πρόγραμμα με ένα εθνικό πλαίσιο προγράμματος που θα ανοίγει τα περιθώρια για δημιουργία και πρωτοβουλίες σε κάθε σχολείο. Θέτουμε εθνικούς στόχους μάθησης σε κάθε βαθμίδα και δίνουμε τη δυνατότητα προσαρμογής του σχολείου σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, στις ανάγκες των μαθητών και των γονέων, των κλίσεων, των ενδιαφερόντων, της δημιουργικότητας όλων των μαθητών. Αλλάζουμε τους τρόπους διδασκαλίας και οργάνωσης της μάθησης. Μετατρέπουμε την τάξη από διαχειριστικό εργαλείο γνώσης σε δημιουργικό εργαστήριο σκέψης. Μετατοπίζουμε την έμφαση της μάθησης από την αποστήθιση πληροφοριών από ένα βιβλίο στην εμβάθυνση και την οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο τον μαθητή, από διαφορετικές πηγές μάθησης, και γνωστικά πεδία. Καλλιεργούμε την ομαδικότητα, την πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την αισθητική, την ατομική ευθύνη του μαθητή και την αντίληψη ότι τα δικαιώματα συνδέονται και με αντίστοιχες υποχρεώσεις. Ενισχύουμε την γλωσσική ανάπτυξη, την εκμάθηση ξένων γλωσσών, τις επιστήμες, την ιστορική σκέψη, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τον ψηφιακό αλφαβητισμό. Μετατρέπουμε τις νέες τεχνολογίες σε καθημερινό εργαλείο μάθησης
.

Χμμμμμ

Παράθεση
* Ανοιχτό σχολείο σε στενή συνεργασία με γονείς και τοπική κοινωνία. Οικοδομούμε μια δυναμική εκπαιδευτική μονάδα, με ευελιξία, λόγο και ευθύνη στη διαχείριση πόρων και την οργάνωση της μάθησης. Το ανοικτό σχολείο λειτουργεί ως τοπική κοινότητα, με ιδιαίτερη ταυτότητα, ικανό να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά και με ποιότητα στις ατομικές ανάγκες κάθε μαθητή ξεχωριστά. Δίνει ρόλο και συμμετοχή στους γονείς, στους περιφερειακούς και τοπικούς φορείς. Διαβουλεύεται και συνεργάζεται στενά μαζί τους για τη διοίκηση και παιδαγωγική καθοδήγηση. Διαθέτει βιβλιοθήκη και δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης και βάσεις δεδομένων. Γίνεται χώρος μόρφωσης και πληροφόρησης για ολόκληρη τη γειτονιά. Προσφέρει ευκαιρίες για μάθηση, απόκτηση γνώσεων και ανάπτυξη δεξιοτήτων σε όλους, με τα ολοήμερα προγράμματα, τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, πρόσθετης διδακτικής στήριξης, τα εσπερινά σχολεία, τα προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, τη συμβουλευτική γονέων, τη δια βίου εκπαίδευση, τη λαϊκή επιμόρφωση. Διαμορφώνει ένα πλαίσιο μάθησης και εργασίας, με κανόνες δεοντολογίας, σεβασμό και αξιοπρέπεια στη σχέση εκπαιδευτικού μαθητή. Προσαρμόζεται και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ατόμων με αναπηρίες. Το έργο του αξιολογείται, ενισχύεται και επιβραβεύεται.

οκ νομίζω ότι εδώ είμαστε....

Παράθεση
* Ολοήμερο σχολείο ο γενικός κανόνας. Ως το τέλος της τετραετίας, το ολοήμερο Σχολείο θα είναι βασικός τύπος σχολείου σε όλες τις βαθμίδες. Αναδιοργανώνουμε και αναβαθμίζουμε την ολοήμερη παραμονή στο σχολείο. Εισάγουμε νέο ενιαίο ημερήσιο πρόγραμμα, όπου εντάσσονται οργανικά τα μαθήματα του σημερινού πρωινού σχολείου, η εκμάθηση ξένων γλωσσών, πρόσθετες δραστηριότητες αλλά και η προετοιμασία για την επόμενη μέρα, η ενισχυτική διδασκαλία και γενικότερα το πρόγραμμα υποστήριξης του πρωινού ωραρίου. Με δημιουργική ολοήμερη δραστηριότητα και μέριμνα για το παιδί. Ο μαθητής έχει ελεύθερο χρόνο. ‘Η τσάντα του μένει στο σχολείο’.


Εγώ ..σε ποια χώρα ζώ ?

Παράθεση
* Η έμφαση εκεί που υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη. Αυξημένη χρηματοδότηση στη σχολική μονάδα, πρόσθετα κίνητρα και στοχευμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ειδικά προγράμματα ολοκληρωμένης παρέμβασης, στο σχολείο και το σπίτι, εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη και στις απομακρυσμένες περιοχές. Επεκτείνουμε τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Ενισχύουμε το ρόλο των γονέων στην οργάνωσή τους. Το έργο τους αξιολογείται και βελτιώνεται.

Έχει και αποκορυφώσεις.....
Παράθεση
* Σύγχρονο σύστημα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για παιδιά με αναπηρία. Εξασφαλίζουμε την ισότιμη συμμετοχή στη μάθηση για όλα τα παιδιά αδιακρίτως προέλευσης, νοητικής ή σωματικής ικανότητας ή άλλων ιδιαιτεροτήτων. Οικοδομούμε νέο δημόσιο σύστημα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ενσωματωμένο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, με προσανατολισμό το μέλλον του μαθητή, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και προτεραιότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των παιδιών με αναπηρίες.

* Διαπολιτισμική εκπαίδευση. Στηρίζουμε δράσεις και πρακτικές με διαπολιτισμικό προσανατολισμό για όλους. Με βάση τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης εξασφαλίζουμε την ομαλή ένταξη των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες (παλιννοστούντες, μουσουλμανόπαιδες, τσιγγανόπαιδες, αλλοδαπούς), στην εκπαίδευση και τη ζωή.

οκ...

Παράθεση
* Αυτοδύναμο Λύκειο με Εθνικό Απολυτήριο. Αυτοδύναμη εκπαιδευτική βαθμίδα με μορφωτική και επαγγελματική αξία που πιστοποιείται με το Εθνικό Απολυτήριο το οποίο δίνεται μετά από γενικές και αντικειμενικές εξετάσεις, σε επιλεγμένο αριθμό μαθημάτων.

* Αυτοδύναμο Τεχνολογικό και Επαγγελματικό Λύκειο. Αυξάνουμε τις ευκαιρίες και διευρύνουμε τις επιλογές των μαθητών με την αναδιοργάνωση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και τη δημιουργία αυτοδύναμου Τεχνολογικού Λυκείου. Οι μαθητές του θα έχουν τη δυνατότητα επιλογών σε προγράμματα και εκπαιδευτικές διαδρομές για την ολοκλήρωση των επαγγελματικών τους στόχων, χωρίς φραγμούς και μονόδρομους. Το αυτοδύναμο Τεχνολογικό Λύκειο, ισότιμο με τους άλλους τύπους Λυκείων, εξασφαλίζει στους μαθητές του επαγγελματική επάρκεια, γενική καλλιέργεια, δεξιότητες για δια βίου μάθηση και την δυνατότητα συνέχισης των σπουδών τους στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Διευρύνουμε τις δυνατότητες οριζόντιας μετακίνησης των μαθητών στους διαφορετικούς τύπους Λυκείου. Ενισχύουμε το ρόλο και τη συμμετοχή των περιφερειακών και τοπικών αρχών και παραγωγικών φορέων για την διασύνδεση των ειδικοτήτων του Τεχνολογικού Λυκείου με τις ανάγκες της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης. Η Αρχική Κατάρτιση στα ΙΕΚ συνδέεται οργανωμένα και αποτελεσματικά με την τεχνική-επαγγελματική Εκπαίδευση, προσφέροντας περαιτέρω ευκαιρίες επαγγελματικής και εργασιακής εξέλιξης και ασφάλειας.

Τι να πω τώρα .....

Παράθεση
* Αλλαγή του εξεταστικού συστήματος με στόχο να επαλειφθεί η ανάγκη της φροντιστηριακής προετοιμασίας αλλά και της ανούσιας αποστήθισης. Να αναπτύσσεται με σεβασμό η προσωπικότητα του μαθητή. Οι νέοι που παίρνουν Εθνικό Απολυτήριο, θα έχουν εγγυημένο ποσό στο όνομά τους από το κράτος, στο ύψος του κόστους σπουδών. Το ποσό αυτό θα κατευθύνεται στο δημόσιο Ίδρυμα που θα τους δέχεται. Τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ θα θέτουν τους όρους εισαγωγής με βάση το Εθνικό Απολυτήριο, οι οποίοι μπορεί να είναι διαφορετικοί από Ίδρυμα σε Ίδρυμα. Ο υποψήφιος θα εισάγεται στη Σχολή ή στο Πανεπιστήμιο, όχι στο Τμήμα, δίνοντάς του έτσι μεγαλύτερο εύρος επιλογών. Το ΠΑΣΟΚ θα θέσει σε δημόσιο διάλογο εναλλακτικά συστήματα που διασφαλίζουν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Τι θα έχουν στο όνομά τους ?

Παράθεση
* Εκπαιδευτικοί με επαγγελματικό και κοινωνικό κύρος. Βελτίωση του μισθού των εκπαιδευτικών που θα συνδυαστεί με τον αναβαθμισμένο ρόλο τους, τις αυξημένες υποχρεώσεις τους, την επιμόρφωση και ένα σύστημα αξιολόγησης της εκπαιδευτικής μονάδας και του έργου τους. Παροχή ειδικών κινήτρων για την προσέλκυση εκπαιδευτικών με εξειδικευμένα προσόντα σε σχολεία που σήμερα δεν θεωρούνται ελκυστικά λόγω γεωγραφικής θέσης ή άλλων συνθηκών. Ενθαρρύνουμε τη μακρόχρονη παραμονή των εκπαιδευτικών τους στο ίδιο σχολείο. Ενισχύουμε την αρχική εκπαίδευση των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό κύκλο μαθημάτων ετήσιας διάρκειας, με πρακτικά σεμινάρια παιδαγωγικής και κατάρτιση στη χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Αναβαθμίζουμε το ρόλο της ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) για την δημιουργία στελεχών της εκπαίδευσης. Διασφαλίζουμε τη δυνατότητα των εκπαιδευτικών να επιμορφώνονται και να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο αντικείμενό τους, να ανανεώνουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώνουν τις παιδαγωγικές του μεθόδους σε όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής του θητείας. Διαμορφώνουμε ειδικά προγράμματα διαρκούς επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς της τεχνολογικής εκπαίδευσης. Οργανώνουμε ειδική εκπαίδευση για τα στελέχη της εκπαίδευσης.

Είπαμε κορυφώσεις δεν περιμένατε όμως έβερεστ εεε?

Δεν περιλαμβάνω στην αξιολόγηση τις εισαγωγές :

Παράθεση
Το ΠΑΣΟΚ εγγυάται τη συνεχή αύξηση της χρηματοδότησης για την Παιδεία, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του 5% του ΑΕΠ στο τέλος της τετραετίας και η διάθεση και 40% του Δ’ ΚΠΣ στους ανθρώπινους πόρους. Από τον πρώτο χρόνο, από τον πρώτο προϋπολογισμό που θα καταρτίσει η κυβέρνησή μας, η αύξηση αυτή θα φτάσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Το ΠΑΣΟΚ εγγυάται τη διαρκή επιμόρφωση, την αντικειμενική αξιολόγηση, τη συμμετοχή και την αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών. θέλουμε τους εκπαιδευτικούς πρωταγωνιστές στην προσπάθεια για την αναγέννηση της παιδείας.
Ένα ανοικτό σχολείο που βλέπει στο μέλλον

παρα μόνο τα bullets που είναι κωδικοποιημένα.

Και για να είμαι σωστός...

http://tm.pasok.gr/paideia/?page_id=60




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2010, 07:59:55 μμ από PHYSCIENCE »

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 18, 2010, 09:08:42 μμ »
H αποτελεσματικότερη αξιολόγηση του έργου κάθε πολιτικού πραγματοποιείται - θαρρώ - δια της ψήφου ..., αρκεί βεβαίως να είναι συνειδητή και απαλλάγμενη από τη στενή έννοια του συμφέροντος ...
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 18, 2010, 10:16:30 μμ »
H αποτελεσματικότερη αξιολόγηση του έργου κάθε πολιτικού πραγματοποιείται - θαρρώ - δια της ψήφου ..., αρκεί βεβαίως να είναι συνειδητή και απαλλάγμενη από τη στενή έννοια του συμφέροντος ...
Θα διαφωνήσω. Η αποτελεσματική αξιολόγηση πραγματοποιείται από το έργο και μόνο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 18, 2010, 11:14:19 μμ »
H αποτελεσματικότερη αξιολόγηση του έργου κάθε πολιτικού πραγματοποιείται - θαρρώ - δια της ψήφου ..., αρκεί βεβαίως να είναι συνειδητή και απαλλάγμενη από τη στενή έννοια του συμφέροντος ...
Θα διαφωνήσω. Η αποτελεσματική αξιολόγηση πραγματοποιείται από το έργο και μόνο.

... μιλώ για την αξιολόγηση του υφισταμένου των συνεπειών του έργου του πολιτικού ... (δηλ. του ανά 4ετία ή όποτε ... ψηφοφόρου)
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 19, 2010, 09:10:29 μμ »
γιατί μπλέκουμε τα μπουτια μας ?
άλλο πραγμα η αξιολόγηση και άλλο πραγμα η ψήφος βάση της αξιολόγησης.
Εδώ πρότεινα να γίνει αξιολογηση.

Αποσυνδεδεμένος christy_xd@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 19, 2010, 09:55:58 μμ »
Λοιπόοοοον...επειδή αναφέρθηκε και η προσχολική αγωγή θα αναφέρω και εγώ κάποια πραγματάκια που γνωρίζω για το χώρο της προσχολική αγωγής αν και δεν έχω αρκετή πείρα.Η προσχολική αγωγή είναι υποχρεωτική ΜΟΝΟ για τα νήπια δηλ. τα μεγαλύτερα παιδιά του Νηπιαγωγείου.Εάν τύχει και τα προνήπια είναι περισσότερα απ'ότι πρέπει για ένα τμήμα τότε τα υπόλοιπα προνήπια επιλέγονται με κλήρωση κατά προτεραιότητα(και καλά!!!).Αυτά δε που μένουν απ'έξω μπορείτε να μαντέψετε πού πηγαίνουν...εάν δεν υπάρχει κοντινός παιδικός σταθμός του Δήμου ή άλλο κοντινό Νηπιαγωγείο οι γονείς είναι αναγκασμένοι να τα "στάξουν" σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.Βλέπετε η παραπαιδεία δεν ανθεί μόνο σε Γυμνάσιο και Λύκειο αλλά και στο Νηπιαγωγείο(έστω και με μία διαφορετική οπτική).Ας πάμε τώρα και στο θέμα το..πώς το είπατε;Αααα,ναι...στις δράσεις και πρακτικές με διαπολιτισμικό χαρακτήρα(βλέπε διαπολιτισμική εκπαίδευση,μη χ@#$ω).Είμαι διορισμένη νηπιαγωγός σε σχολείο με πομακάκια εδώ και 2χρόνια.Δεν χρειάζεται να σας πω για κτίρια,για χώρους,για αυλή,και...και...και...τόσα χρόνια δεν έκαναν τίποτα,τα σχολεία είναι σαν παράγκες(εκτός και εάν κάποιος εκπαιδευτικός ξοδέψει κόπο,χρόνο και χρήμα για να μετατρέψει ένα κοτέτσι σε σχολείο.Εδώ δεν υπάρχουν τα βασικά,ο "Κόμης Δράκουλας μου θέλει και ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ με ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ;Και άντε να παραδεχτώ πως έχει όλη την καλή διάθεση και πρόθεση να κάνει πράξη αυτό που αναφέρει για την διαπολιτισμική εκπαίδευση ;D.Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό;Με το να μας ρίχνουν στα βαθιά νερά χωρίς καν να έχει προηγηθεί ένα βασικό σεμινάριο σχετικά με το πώς διδάσκουμε στα παιδιά στα σχολεία αυτά;Με συμβούλους που όταν ρωτάμε πώς θα μάθουμε στα παιδιά,που δεν μιλάνε γρι ελληνικά,πώς να λένε καλημέρα,πώς να απαντάνε όταν τους ρωτάν το όνομά τους,πώς θα μάθουν το "μέσα","έξω","φεύγουμε",κ.τ.λ. και οι ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ μας απαντάνε...Αααααα,δεν ξέρουμε εμείς από αυτά.Άντε,δοκίμασε εσύ τρόπους και εάν έχεις κάποιο αποτέλεσμα ενημέρωσέ μας για να μαθαίνουμε και εμείς και να απαντάμε σε ερωτήσεις συναδέλφων σου τις επόμενες χρονιές"!!!!!!!!!!Μία ολόκληρη χρονιά παρακαλούσαν οι σύμβουλοι να κοιτάξει το υπουργείο λίγο το θέμα μας,να διοργανώσει έστω κάποια ημερίδα,κάποιο σεμινάριο,να στείλει κάποιον ειδικό στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για να δούμε και λίγο φως και εμείς αλλά από το ένα αυτί τους μπήκε και από το άλλο βγήκε!!!!!!Φερέγγυα η "Κυρία";Δεν ξέρω εάν πρέπει να γελάω ή να κλαίω...ειλικρινά!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος christy_xd@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 19, 2010, 10:08:08 μμ »
Αααα...και μην μου πείτε πως όλα τα παραπάνω θέλουν χρόνο για να διορθωθούν γιατί η Διαμαντοπούλου επισκέφθηκε την Θράκη αρκετές φορές.Και αυτή και το τσιράκι της η Δραγώνα.Παρ'όλ'αυτά δεν κουνήθηκε κουνούπι την χρονιά που μας πέρασε....Το μόνο που ξέρει να κάνει η "αφέντρα" μας είναι ταξιδάκια,να δίνει υποσχέσεις σε αγράμματους και φτωχούς ανθρώπους,να φωτογραφίζεται με ντόπιους και τοπικούς άρχοντες και να δίνει συνεντεύξεις σε τοπικά κανάλια!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 19, 2010, 10:57:50 μμ »
"Ενθαρρύνουμε τη μακρόχρονη παραμονή των εκπαιδευτικών τους στο ίδιο σχολείο."
Επιβαλουμε θα ηθελαν να πουν,οπως και εκαναν!Το θεμα της μοριοδοτησης αναλογα με την αποσταση μεταξυ της μονιμης κατοικιας και της περιοχης διορισμου δεν τους απασχολει π.χ.: τι κινητρο σου δινουν για να παραμεινεις στον τοπο διορισμου σου,οταν απο την Κομοτηνη καταληγεις στον Αγιο Νικολαο Κρητης και παιρνεις 1 μοριο;
Για την Προσχολικη Αγωγη ελεγαν οτι το ζητημα της διχρονης Προσχολικης Αγωγης θα το εξετασουμε προσεχως!
Προφανως σε 2 μηνες δεν θα υπαρχουν οι υποδομες για να φοιτησουν νηπια και προνηπια στα δημοσια Νηπιαγωγεια κι ετσι τα περισσοτερα προνηπια θα ειναι για 1 ακομη χρονια εκτος!
Θα μπορουσα να μιλησω και για αλλα που καταδεικνυουν την αφερεγγυοτητα της σημερινης υπουργινας αλλα δεν εχει και τοσο σημασια,εξαλλου ολες/οι λιγο-πολυ ψυχανεμιζομαστε τη συνεχεια και τις προθεσεις της πολιτικης ηγεσιας και στην περιπτωση μας,του αρμοδιου υπουργειου!

Αποσυνδεδεμένος christy_xd@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Υπουργού-Φερεγγυότητα της κ Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 19, 2010, 11:17:57 μμ »
"Ενθαρρύνουμε τη μακρόχρονη παραμονή των εκπαιδευτικών τους στο ίδιο σχολείο."
Επιβαλουμε θα ηθελαν να πουν,οπως και εκαναν!Το θεμα της μοριοδοτησης αναλογα με την αποσταση μεταξυ της μονιμης κατοικιας και της περιοχης διορισμου δεν τους απασχολει π.χ.: τι κινητρο σου δινουν για να παραμεινεις στον τοπο διορισμου σου,οταν απο την Κομοτηνη καταληγεις στον Αγιο Νικολαο Κρητης και παιρνεις 1 μοριο;
Άσε φίλη μου...χτύπησες ευαίσθητο σημείο
Για την Προσχολικη Αγωγη ελεγαν οτι το ζητημα της διχρονης Προσχολικης Αγωγης θα το εξετασουμε προσεχως!
Προφανως σε 2 μηνες δεν θα υπαρχουν οι υποδομες για να φοιτησουν νηπια και προνηπια στα δημοσια Νηπιαγωγεια κι ετσι τα περισσοτερα προνηπια θα ειναι για 1 ακομη χρονια εκτος!
Θα μπορουσα να μιλησω και για αλλα που καταδεικνυουν την αφερεγγυοτητα της σημερινης υπουργινας αλλα δεν εχει και τοσο σημασια,εξαλλου ολες/οι λιγο-πολυ ψυχανεμιζομαστε τη συνεχεια και τις προθεσεις της πολιτικης ηγεσιας και στην περιπτωση μας,του αρμοδιου υπουργειου!
Αφού τα ξέρεις και εσύ ίσως και καλύτερα από εμένα,πράγματι,δεν έχει σημασία να συνεχίσουμε γιατί όντως...την πήραμε πρέφα ρεεεεε!!!!!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159908
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.