*

Αποστολέας Θέμα: Πιστοποιητικό Επάρκειας  (Αναγνώστηκε 55054 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #28 στις: Μαρτίου 05, 2010, 09:47:09 am »
ελενη μου, το ECDL ξεχασες !!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:21 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #29 στις: Μαρτίου 05, 2010, 09:49:57 am »
Σε λίγο καιρό, όταν οι διορισμοί θα μετριούνται στα δάχτυλα των 2 χεριών και του ενός ποδιού, τότε θα μας πουν ότι και το πτυχίο θα έχει ημερομηνία λήξης...όπως το ecdl!

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #30 στις: Μαρτίου 05, 2010, 09:58:35 am »
συγνωμη !προεδρε παραλειψη.....  :P  ;)

chrysoula.....πολυ το φοβαμαι..................... :-\

κ παλι λιγα ειναι ομως μωρε...ας δωσουμε 3-4 ακομα..... :P

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #31 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:05:06 am »
Σκεπτόμενη λογικά και ψύχραιμα (και παρακαλώ μην πέσετε όλοι να με φάτε), το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διαδκτικής επάρκειας στη βάση του δεν έιναι και τόσο κακό.
Από ότι γνωρίζω (διορθώστε με αν κάνω λάθος), στις περισσότερες καθηγητικές σχολές, δεν υπάρχει πρακτική, δηλαδή οι φοιτητές δεν μπάινουν μέσα σε τάξη. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να γνωρίζουν άριστα το γνωστικό τους αντικέιμενο, αλλά όσον αφορά τη σχολική πραγματικότητα και συνθήκες να έχουν μάυρα μεσάνυχτα.
Παιδαγωγικά δεν είναι μόνο θεωρίες.΄Είναι και τρόποι αντιμετώπισης πρακτικών προβλημάτων μέσα στην τάξη. Είναι και τρόπος να διαμορφώνεις έτσι το μάθημα σου, ώστε να ανταποκ΄ρινεται στις ανάγκες των παιδιών.
Τώρα, αυτό που εικάζω είναι ότι θα γίνει μια κατεύθυνση στο πανεπιστήμιο την οποία θα ακολουθούν όσι έχουν ως βασικό στόχο τους την εκπάιδευση. Όσοι δεν ακολουθήσουν αυτή την κατεύθυνση, δεν θα έχουν δικαίωμα να διοριστούν σε σχολέιο (με όποιον τρόπο και αν γίνει αυτό) αν δεν αποκ΄τησουν το πιστοποιητικό. Η μετά-πτυχιακή απόκτηση, μάλλον θα γίνεται με ένα είδος ΑΣΠΑΙΤΕ στα πανεπιστήμια.
Αυτό, στη βάση του επαναλαμβάνω, δεν είναι κακό. Είναι καλό ο δάσκαλος που μπάινει στην τάξη να γνωρίζει 5 βασικά πράγματα διδακτικής, είναι καλό να έχει μια εμπειρία τάξης (όσο μικρή και αν είναι αυτή) και να μην βουτά κατευθέιαν στα βαθειά.
Επίσης, ίσως έτσι κάποιο καταλάβουν ότι η διδασκαλία δεν είναι γι' αυτόυς. Ότι δεν κάνουν για εκπαιδευτικοί και έτσι αλλάξουν επαγγελματική κατεύθυνση....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:21 »

Αποσυνδεδεμένος xristina_x

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #32 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:14:28 am »
ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΣΕΠ ΤΟΥ 2011 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #33 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:16:51 am »
emmaki μου, κανεις απο τους εκπαιδευτικους δεν θα παραδεχτει οτι δεν ειναι ικανος.
βλεπεις οτι τωρα μιλαμε για το "ποιος" ειναι αυτος που θα μας κρινει? (προσωπικα θελω να με κρινει ο μαθητης)
πιστευουμε ομως οτι κατι επιπλεον θα εχει να δωσει αυτο το ...."χαρτί"?
απλα, βαζουν εμποδια ως προς το να κανουν πολλους να στραφουν σε αλλα επαγγελματα.
πολυ φοβαμαι αυτο που ακουσα απο τη διαμαντοπουλου οτι : πολυ δυσκολα θα γινεται καποιος εκπ/κος!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #34 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:19:04 am »
ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΣΕΠ ΤΟΥ 2011 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ;


δε νομιζω! δεν προλαβαινουν. ανηκει και αυτο στη μετα-βατικη περιοδο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #35 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:27:07 am »
emmaki....εχεις δικιο........εγω προσωπικα οταν ημουν σχολη ακομα...ο Μπαμπινιωτης χτυπιοταν να κανουμε πρακτικη ασκηση! οτι πρπει να κανουμε γιατι δεν ειναι δυνατον ολοι να γινουμε εκπαιδυετικοι! δεν εχουν ολοι την κλιση...και πρεπει αυτο να εξακριβωθει...ποιοι μπορουν να διδαξουν και ποιοι οχι......

τωρα γιατι δεν μπορουσε να το περασει δεν γνωριζω......

απο την αλλη ομως αυτο πρεπει να γινει με '' εμπλουτισμο'' αντικειμενου εντως των σχολων....και οχι να ειναι ενα ανεξαρτητο χαρτι.....

γιατι ξαναλεω ειδικα με εμας τους πε02.....ειμαστε ολοι απο διαφορετικα τμηματα φιλολογικο, φπψ, ιστορικο...και ξερουμε καλα.....ολοι μας...οτι το καθενα εχει και τις ελλειψεις του....αλλο στα παιδαγωγικα, αλλο στο γνωστικο....

Αποσυνδεδεμένος zenia78

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #36 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:34:22 am »
καλημερα....

συγνωμη αλλα το εν λογω πιστοποιητικο ειναι παραλογισμος.... >:(

με την ιδια λογικη δηλαδη....εμεις θα δινουμε πιστοιποιητικο παιδαγωγικης επαρκειας και τα παιδια π.χ του

ΦΠΨ πσιτοποιητικο επαρκειας στο γνωστικο αντικειμενο.....? ? ?

γιατι εφοσον ισχυει αυτο που λενε , ναι οντως εμεις δεν κανουμε πρακτικη διδακτικη ασκηση και παιδαγωγικα στο βαθμο που κανουν τα παιδια του ΦΠΨ και εκεινοι απο την αλλη κανουν λιγοτερα αρχαια, λατινικα, γλωσσολογια......ασχολουνται λιγοτερο με το γνωστικο.... :-\

οποτε θα ηταν λογικο η καθε σχολη να δινει για ενα διαφορετικο πιστοποιητικο....ετσι ρε παιδι μου για να εχουμε να δινουμε..... >:( ελεος πια................................

επισης μια και πολλα παιδια πια στα ελληνικα σχολεια ειναι ΄ξενα' θα μπορουσε η αννουλα να αποφασισει να ειναι υποχρεωτικο να εχουν ολοι οι δασκαλοι και καθηγητες υπεχρεωτικα το μεταπτυχιακο ''η διδακτικη της ν.ελληνικης ως ξενη...''....αλλιως δεν εχει διορισμο............. :P

ενταξει.....ελεος ομως......

τι αλλο χαρτι να παρουμε ρε παιδια.....? βρειτε κανενα..........τι τωρα...θελουμε διορισμο με ενα παλιοπτυχιακι κ εναν παλιοασεπ....ε ντροπη μας............ ;)

Όπως είπε κι ο Markos το ECDL.  Και ένα πιστοποιητικό από τη NASA για εκπαίδευση αστροναύτη δε θα ήταν κακό.  

Μα να μας δίνει η καλή κυρία Υπουργος ISO και να μην το θέλουμε? Ντροπή μας...

 Ελένη, το πιστοποιητικό είναι ένας ωραιότατος τρόπος για να μειώσει προσλήψεις, να πετάξει στα σκουπίδια τους κόπους μας και να σβήσει τον αγώνα των ωρομισθίων και των αναπληρωτών νίπτοντας τας χείρας της.
Θέλω να βγω από το αδιέξοδο, αλλά δε θυμάμαι πως μπήκα...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #37 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:35:50 am »
emmaki μου, κανεις απο τους εκπαιδευτικους δεν θα παραδεχτει οτι δεν ειναι ικανος.
βλεπεις οτι τωρα μιλαμε για το "ποιος" ειναι αυτος που θα μας κρινει? (προσωπικα θελω να με κρινει ο μαθητης)
πιστευουμε ομως οτι κατι επιπλεον θα εχει να δωσει αυτο το ...."χαρτί"?
απλα, βαζουν εμποδια ως προς το να κανουν πολλους να στραφουν σε αλλα επαγγελματα.
πολυ φοβαμαι αυτο που ακουσα απο τη διαμαντοπουλου οτι : πολυ δυσκολα θα γινεται καποιος εκπ/κος!

Δεν μίλησα για αξιολόγηση Μάρκο. Εννοείται ότι και η αξιολόγηση είναι απαραίτητη, αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ θα την κάνει. Εγώ δεν φοβάμαι να κριθώ για τη δουλειά μου, αλλά δεν θα δεχτώ να με κρίνει η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου μου (που έγινε προϊσταμένη επιδή είχε 4 μέρες πριν από μένα πτυχίο), ούτε οι γονείς των νηπίων (που δεν έχουν γνώσεις, απλά θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους, ακόμα και αν αυτό δεν είναι στους στόχους του νηοιαγωγείου), ούτε ο διευθυν΄της της πρωτοβάθμιας (που είναι διορισμένος σε αυτή τη θέση για να ανταμειφθεί για τις υπηρεσίες που προσφέρει στο κυβερνόν κόμμα), ούτε ο παπάς η ο δεσπότης (γιατί δεν κρίνεται η ικανότητα μου ως εκαπιδευτικός από το αν πιστεύω ή όχι, άσχετα αν γι' αυτό το λόγο κινδύνευε το πτυχίο μου), ούτε ο απόστρατος αξιωματικός (νομίζω όλοι καταλαβαίνουν το γιατί), ούτε κάποιος ο ποιός δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη, αλλά είναι πολύ καλός στη θεωρία (πάλι το γιατί είναι αυτονόητο νομίζω).
Μίλησα για γνώση παιδαγωγικών (όχι θεωρητική γνώση αλλά πρακτική) η οποία θα δίνεται μέσα στα πανεπιστήμια κατά τη διάρκεια των σπουδών (άρα δεν θα υπάρχει αύξηση χρόνου σπουδών) ή μετά για όσους μετάνιωσαν που δεν είχανα κολουθήσει αυτή την κατεύθυνση (πάλι από τα πανεπιστήμια). Δεν είναι απαραίτητο; δεν θα βοηθήσει τον ίδιο τον εκπαιδευτικό να έχει μια ιδέα τουλάχιστον; Η καλή γνώση π.χ. μαθηματικών, δεν σε κάνει αμέσως και δάσκαλο μαθηματικών, σε κάνει πολύ καλό μαθηματικό!
Αν, φυσικά, γίνει σαν τα σεμινάρια ειδικής αγωγής (τα κατάπτυστα αυτά σεμινάρια) τότε απλά θα μιλάμε για εμπόριο τίτλων.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #38 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:37:51 am »
παιδια πιστοποιητικο ....απο το ΔΡΟΜΟΚΑΙΤΕΙΟ .....θα παρουμε μονο ετσι οπως παει................ :-\ :P

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #39 στις: Μαρτίου 05, 2010, 10:53:41 am »
Στη σχολή έκανα 4 παιδαγωγικά υποχρεωτικά και πήρα και ένα επιλογής, επειδή μου άρεσε το βιβλίο. Η πρακτική άσκηση ήταν 8 μέρες σε σχολεία, όπου παρακολουθούσαμε ενα μάθημα και συμπληρώναμε φυλλάδια. Έδωσα 2 φορές ΑΣΕΠ και έγραψα μέσο όρο παιδαγωγικά και διδακτική περίπου 85 και 90 (δε θυμάμαι ακριβώς πια). Ας μου απαντήσει κάποιος πώς όλα αυτά που έχει διαβάσει και εχει ήδη εξεταστεί αναφέρονται στην πραγματική τάξη και στο πραγματικό σχολείο. Και τώρα που θα έχουμε 30 μαθητές ανά τάξη, να δω τι θα γίνει. Και δεν είναι μόνο ο αριθμός, είναι και οι διαφορές ματαξύ των παιδιών, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, η υλικοτεχνική υποδομή κλπ. Αυτά όλα δεν επιλύονται με χαρτιά, συνάδελφοι.
Σαφώς και δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να κάνουμε παιδαγωγικά. Η τάξη, η διδασκαλία κλπ είναι μια δυναμική διαδικασία και αυτό το ξέρουμε όλοι. Το ξέρει και το Υπουργείο, αλλά ο στόχος του δεν είναι να βελτιώσει το σχολείο. Αν αυτό ήθελε θα αναβάθμιζε τα μαθήματα μέσα στο Πανεπιστήμιο και θα φρόντιζε για επιμόρφωση πραγματική των διορισμένων, για βελτίωση του ίδιου του σχολείο και όχι με φιλοσοφίες για το σχολείο χωρίς ΤΟΙΧΟΥΣ, τις 200 ώρες e-learning και την περιβαλλοντική συνείδηση...
Όσο για την αξιολόγηση, για ποιους, από ποιους και πώς; Γιατί όταν η σχολική επίδοση των μαθητών είναι κριτήριο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, τότε είναι σαν να λέμε ότι ο μόνος υπεύθυνος για το αν έγραψε το παιδί 20 είναι ο δάσκαλος και δε νομίζω ότι ισχύει. Τέλος, ακόμα και το γεγονός ότι η αξιολόγηση χρησιμοποιείται ως τιμωρητικό μέσο, για να μονιμοποιηθείς ή όχι, δείχνει τους σκοπούς αυτής.
(Συμπληρωματικά, έμαθα ότι υπεύθυνος πλέον στη σχολή μου για την πρακτική άσκηση στα σχολεία είναι ένας παλιός συμφοιτητής, αρχιΠασόκος, που πέρασε στο μεταπτυχιακό με λευκή κόλλα, διορίστηκε με τον πρώτο ΑΣΕΠ, πήρε απόσπαση στη γραμματεία του ΦΠΨ Αθήνας και στις περσινές φοιτητικές εκλογές είχε εκπαιδευτική άδεια , όταν αυτές είχαν γίνει λίγο πριν τις πανελλήνιες και οι άδειες απαγορεύονται...τα συμπεράσματα δικά σας)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #40 στις: Μαρτίου 05, 2010, 11:02:06 am »
Στη σχολή έκανα 4 παιδαγωγικά υποχρεωτικά και πήρα και ένα επιλογής, επειδή μου άρεσε το βιβλίο. Η πρακτική άσκηση ήταν 8 μέρες σε σχολεία, όπου παρακολουθούσαμε ενα μάθημα και συμπληρώναμε φυλλάδια. Έδωσα 2 φορές ΑΣΕΠ και έγραψα μέσο όρο παιδαγωγικά και διδακτική περίπου 85 και 90 (δε θυμάμαι ακριβώς πια). Ας μου απαντήσει κάποιος πώς όλα αυτά που έχει διαβάσει και εχει ήδη εξεταστεί αναφέρονται στην πραγματική τάξη και στο πραγματικό σχολείο. Και τώρα που θα έχουμε 30 μαθητές ανά τάξη, να δω τι θα γίνει. Και δεν είναι μόνο ο αριθμός, είναι και οι διαφορές ματαξύ των παιδιών, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, η υλικοτεχνική υποδομή κλπ. Αυτά όλα δεν επιλύονται με χαρτιά, συνάδελφοι.
Σαφώς και δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να κάνουμε παιδαγωγικά. Η τάξη, η διδασκαλία κλπ είναι μια δυναμική διαδικασία και αυτό το ξέρουμε όλοι. Το ξέρει και το Υπουργείο, αλλά ο στόχος του δεν είναι να βελτιώσει το σχολείο. Αν αυτό ήθελε θα αναβάθμιζε τα μαθήματα μέσα στο Πανεπιστήμιο και θα φρόντιζε για επιμόρφωση πραγματική των διορισμένων, για βελτίωση του ίδιου του σχολείο και όχι με φιλοσοφίες για το σχολείο χωρίς ΤΟΙΧΟΥΣ, τις 200 ώρες e-learning και την περιβαλλοντική συνείδηση...
Όσο για την αξιολόγηση, για ποιους, από ποιους και πώς; Γιατί όταν η σχολική επίδοση των μαθητών είναι κριτήριο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, τότε είναι σαν να λέμε ότι ο μόνος υπεύθυνος για το αν έγραψε το παιδί 20 είναι ο δάσκαλος και δε νομίζω ότι ισχύει. Τέλος, ακόμα και το γεγονός ότι η αξιολόγηση χρησιμοποιείται ως τιμωρητικό μέσο, για να μονιμοποιηθείς ή όχι, δείχνει τους σκοπούς αυτής.
(Συμπληρωματικά, έμαθα ότι υπεύθυνος πλέον στη σχολή μου για την πρακτική άσκηση στα σχολεία είναι ένας παλιός συμφοιτητής, αρχιΠασόκος, που πέρασε στο μεταπτυχιακό με λευκή κόλλα, διορίστηκε με τον πρώτο ΑΣΕΠ, πήρε απόσπαση στη γραμματεία του ΦΠΨ Αθήνας και στις περσινές φοιτητικές εκλογές είχε εκπαιδευτική άδεια , όταν αυτές είχαν γίνει λίγο πριν τις πανελλήνιες και οι άδειες απαγορεύονται...τα συμπεράσματα δικά σας)

Σίγπυρα αυτό δεν είναι πρακτική. εγώ στο παιδαγωγικό νηπιαγωγών έκανα πρακτική από το πρώτο έτος και στο 4ο έκανα 1 μήνα διδασκαλία σε τάξη. Αυτό με βοήθησε καταρχήν να δω τι είναι η τάξη, ποιά είναι η δουλειά του ηπιαγωγού, πώς συμπεριφέρονται τα παιδιά, πώς αντιμετωπίζονται πορακτρικά προβλήματα (π.χ. είχα παιδάκι που αρνιόταν να μιλήσει, είχα παιδάκι που η ζωγραφιέ του έδειχναν τρελά πράγματα και τελικά η εξήγηση 'ηταν κάτι πολύ απλό αν και θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο). Επίσης, η πρακτική με βοήθησε στο να επιλέξω το πρώτο μου μεταπτυχιακό, αλλά και την μετέπειτα πορεία μου, καθώς είδα ότι η τάξη δεν μου αρέσει.
Αν απλά έκανα κάποια θεωρητικά μαθήματα παιδαγωγικών ή έμπαινα λιγότερες ώρες στην τάξη και αυτές μόνο για παρατήρηση, πολύ πιθανόν η πορεία μου θα ήταν άλλη. Πολύ πιθανόν να κατέληγα μια απογοητευμένη εκπαιδευτικός.

Προσωπική εμπειρία που δείχνει την αξία της πρακτικής...
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας
« Απάντηση #41 στις: Μαρτίου 05, 2010, 11:04:32 am »
CHRYSOULA....Καλα τα λες εσυ....ποιος σε ακουει ομως....? ποιος μας ακουει.....?  :-\

δεν ειναι μονο η θεωρια, ουτε μονο η πρακτικη...ειναι ενας συνδυασμος αυτων με το μερακι του καθενος μας και το αισθημα ευθυνης απεναντι στη δουλεια του και στους μαθητες του...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182678
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.