*

Αποστολέας Θέμα: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....  (Αναγνώστηκε 9469 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο Έθνος την Κυριακή 14/02/2010.
Απομένει να δούμε αν θα βγει αληθινό...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το σχολείο του αύριο είναι ψηφιακό

Το υπουργείο Παιδείας παρουσιάζει σε λίγες μέρες το «ιντερνετικό σχολείο», η πιλοτική εφαρμογή του οποίου ξεκινά τον Σεπτέμβριο από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση    «E» 13/2
   
Αλλάζουν πλήρως όλα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, γράφονται καινούργια βιβλία, περικόπτεται η διδακτέα ύλη ακόμη και στο 50% σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, εισάγονται οι τελευταίου τύπου υποδομές WiFi (ασύρματα δίκτυα) στα σχολεία και πολλαπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και πληροφορικής.

 
Το μεταρρυθμιστικό σχέδιο για τη ριζική αλλαγή του σημερινού τύπου σχολείου, σε ένα σύγχρονο «ιντερνετικό»-»ψηφιακό σχολείο», εγκρίθηκε προ ημερών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου, κι ανακοινώνεται μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, από την υπ. Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου, την υφυπουργό Εύη Χριστοφιλοπούλου, και τον γεν. γραμματέα κ. Βασίλη Κουλαϊδή, που εργάζονται αυτή τη στιγμή για τις τελευταίες λεπτομέρειες.
 
Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή του «νέου σχολείου» ξεκινά τον ερχόμενο Σεπτέμβρη 2010 και θα αφορά 100 με 150 ολοήμερα δημοτικά σχολεία, αλλά και νηπιαγωγεία.
Η επέκταση των αλλαγών θα γίνει σταδιακά τα επόμενα χρόνια σε Γυμνάσιο και Λύκειο, με ένα χρονοδιάγραμμα πλήρους εφαρμογής εντός 5-7 ετών.Το υπ. Παιδείας αποφάσισε τελικά να αξιοποιήσει τη σημαντική δουλειά του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), υπό τον καθηγητή κ. Γιώργο Μπαμπινιώτη, στο πόρισμα του οποίου βασίζεται η μεταρρύθμιση για το νέο σχολείο.
«Εχουμε σε πλήρη εξέλιξη και θα παρουσιάσουμε το συνολικό σχέδιο για την αλλαγή που αφορά το νέο σχολείο και ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, συνεχίζει στο Δημοτικό, πάει στο Γυμνάσιο και σημαίνει αλλαγή αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία πρέπει να αλλάξουν μετά από σαράντα χρόνια», λέει η κ. Αννα Διαμαντοπούλου, συμπληρώνοντας:
Αυτονομία
«Νέος τρόπος διοίκησης του σχολείου και αυτόνομης ή, πιο σωστά, αυτοδιοίκητης λειτουργίας. Τα σχολεία δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφα. Πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση λογικής προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το κάθε σχολείο. Χρειάζεται προφανώς ένα σχέδιο που θα φέρει τα σχολεία μας όλα και χωρίς εξαιρέσεις στην ψηφιακή εποχή. Χρειάζεται ένα νέο σύστημα συνεχούς αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος, των σχολείων, των εκπαιδευτικών.
Χρειάζεται ένας νέος τρόπος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που πρέπει να είναι συνεχής, που πρέπει να ανταποκρίνεται στις εξελίξεις της παιδαγωγικής επιστήμης, αλλά και της τεχνολογίας. Και αυτό σημαίνει και για τους εκπαιδευτικούς νέες επιλογές για το πώς και το πότε θα γίνεται αυτή η επιμόρφωση».
ΚΟΒΟΝΤΑΙ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ» ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Νέα αναλυτικά προγράμματα και μισή η διδακτέα ύλη
Hδη το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ετοιμάζει νέα βιβλία με ύλη που μειώνεται μέχρι και στο μισό της σημερινής. Τα Μαθηματικά, η Χημεία, η Φυσική, η Βιολογία, η Πληροφορική και η Γεωγραφία είναι τα πρώτα μαθήματα που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του δραστικού περιορισμού της «άχρηστης ύλης» σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο. Στην πιλοτική εφαρμογή του Σεπτεμβρίου θα χρησιμοποιηθούν τα παλαιά βιβλία, αλλά και μέρος του νέου υλικού που θα έχει προλάβει να τυπωθεί.
Η ύλη που... φεύγει αφορά κεφάλαια επουσιώδη, δυσνόητα για το γνωστικό επίπεδο των μαθητών της συγκεκριμένης ηλικίας ή αλληλοεπικαλυπτόμενα με άλλα τμήματα ύλης σε άλλες τάξεις ή/και σε άλλα μαθήματα.
Ζητείται λοιπόν να περιοριστεί δραστικά ο όγκος της ύλης σε ένα επαρκές σώμα γνώσεων με στόχο την ουσιαστικότερη και σε βάθος κατανόησή της, και να ενοποιηθούν σε ομάδες τα ομοειδή γνωστικά αντικείμενα της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (π.χ. επιστήμες στο Δημοτικό, φυσική, χημεία, βιολογία στο Γυμνάσιο).
Πρωτοβουλία στο μαθητή
Τα νέα ΑΠΣ θα δίνουν τη δυνατότητα στον μαθητή... να αφήνει τη σάκα του στο σχολείο. Γεγονός που σημαίνει ότι σχεδόν το σύνολο της προετοιμασίας των μαθητών για την επόμενη μέρα θα γίνεται στο σχολείο.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες του υπουργείου Παιδείας, θα δοθεί τέλος στην από έδρας μονομερή παράδοση του μαθήματος και θα επιχειρηθεί να προωθηθεί όσο γίνεται περισσότερο η αυτενέργεια και η πρωτοβουλία του μαθητή.
Ο μαθητής θα είναι αυτός που θα κατευθύνει τη μάθηση κι όχι ο δάσκαλος. Στην ουσία θα μιλάμε για νέες παιδαγωγικές μεθόδους.
Το πιθανότερο είναι στα νέα ΑΠΣ να υπάρχουν υποχρεωτικά κι επιλεγόμενα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες, καθώς και ζώνες πολιτισμού και καινοτομιών. Τα επιλεγόμενα και οι ζώνες θα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της μάθησης.
Στόχος θα είναι επίσης:
α) Να εξασφαλίζουν ομαλές μεταβάσεις από τη μία βαθμίδα στην άλλη, με βάση μία ενιαία φιλοσοφία, η οποία λαμβάνει υπόψη και τη σχέση του Λυκείου με την Τριτοβάθμια και με τη Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
β) Να υποστηρίζουν την πολλαπλότητα των πηγών μάθησης και να προωθούν ενεργητικές, συμμετοχικές, διαλογικές, διερευνητικές - ανακαλυπτικές και αυτοκατευθυνόμενες μορφές μάθησης.
γ) Να προβλέπουν την αξιοποίηση των ποικίλων πηγών πληροφοριών (Διαδίκτυο, ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες, βιβλιοθήκες κ.ά.)
Ψηφιακή η τάξη
Πίνακας που... μιλάει στους μαθητές και το βιβλίο στην πρίζα
Μ ια «σούπερ» ηλεκτρονική τάξη, με τον πίνακα να... μιλάει στους μαθητές, τον δάσκαλο να παραδίδει με το κομπιούτερ και το βιβλίο να είναι στην... πρίζα, έρχεται από την ερχόμενη σχολική χρονιά σε πλήθος σχολείων της χώρας. Το υπ. Παιδείας και ειδικότερα ο γενικός γραμματέας κ. Β. Κουλαϊδής που έχει αναλάβει την ευθύνη, «στρώνει» το έδαφος για τη ριζική αλλαγή της εικόνας της τάξης του 2011.
Ετοιμάζονται νέα Αναλυτικά προγράμματα, ψηφιοποιείται το βιβλίο και επιμορφώνονται στις νέες τεχνολογίες χιλιάδες δάσκαλοι και καθηγητές.
Εχουν αποσταλεί στους εκπαιδευτικούς ερωτηματολόγια που αφορούν την ηλεκτρονική και ιντερνετική κάλυψη των σχολείων τους, καθώς και το πώς μπορεί να υποστηριχθεί η ψηφιακή τάξη ανά περιοχή.
Ηδη, το δίκτυο του e-school, από τα τέλη του περασμένου μήνα λειτουργεί σε πλήρη ανάπτυξη στο σύνολο των σχολείων όλων των βαθμίδων. Παράλληλα, όπως πρόσφατα δήλωσε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου, θα λειτουργεί και το e-university. Αυτά τα δύο μεγάλα δίκτυα θα συνενωθούν και θα παρέχουν στους νέους πολύτιμες εκπαιδευτικές πληροφορίες.
Για την ψηφιακή σύγκλιση του σχολείου προβλέπεται αναβάθμιση στις υπάρχουσες ψηφιακές υποδομές (υπολογιστές, ηλεκτρονικοί μαυροπίνακες, διαδραστικοί πίνακες και ψηφιοποίηση του υλικού), νέες υποδομές WiFi (ασύρματης επικοινωνίας) και δικτύου που θα παρέχουν τη δυνατότητα υποστήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο σχολείο, και όπου αλλού βρίσκεται ο μαθητής.
Παρεμβάσεις
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει προχωρήσει στη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και ηλεκτρονικών βιβλίων. Μέχρι να μπορέσει όμως αυτή η προσπάθεια να «ανθήσει» πλήρως στα σχολεία, γίνονται παρεμβάσεις στο πρόγραμμα σπουδών, ώστε να μπορεί να δεχτεί τις ψηφιακές αλλαγές πολύ γρήγορα.
Αυτό που επιδιώκουν οι καθηγητές του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που εργάζονται πάνω στη συγκεκριμένη ψηφιακή ένταξη των μαθητών, είναι στο να αναπτύξουν τα παιδιά «ικανότητες-κλειδιά» για δημιουργικότητα (βασικό στοιχείο που αξιολογείται και σε διεθνείς διαγωνισμούς, όπως ο διαγωνισμός PISA).
Αξιολόγηση

Η αρχή της αξιολόγησης θα γίνει από τα ίδια τα σχολεία πρώτα και στη συνέχεια θα προχωρήσει στον εκπαιδευτικό. Οσονούπω αποφασίζεται εάν αυτό το πρώτο βήμα θα είναι προαιρετικό ή υποχρεωτικό. Ξεκινά λοιπόν τον Σεπτέμβρη, ούτως ή άλλως, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, που θα διέπει μελλοντικά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με συνεχείς διορθωτικές παρεμβάσεις για δραστική μείωση των προβλημάτων και για την εξασφάλιση ποιότητας στην Εκπαίδευση. Θα δημιουργηθεί ένας ανεξάρτητος φορέας αξιολόγησης του συστήματος, στελεχωμένος από ειδικούς επιστήμονες και έμπειρους εκπαιδευτικούς, και η αρχή θα γίνει κατά σχολικές μονάδες, νομό, περιφέρεια, πανελλαδικά.
Η γνώση εκσυγχρονίζεται
Επιμορφωτικά σεμινάρια για 120.000 εκπαιδευτικούς
Χ ωρίς την προώθηση της μαζικής επιμόρφωσης των χιλιάδων εκπαιδευτικών που καθημερινά μπαίνουν στις τάξεις δεν μπορεί να σταθεί και να προχωρήσει καμιά μεταρρύθμιση στο σχολείο. Στόχος είναι να έχουν περάσει και οι 120.000 υπηρετούντες εκπαιδευτικοί, μέσα σε μία τριετία, από τα σεμινάρια «εκσυγχρονισμού της γνώσης». Θα υπάρξει ένας φορέας επιμόρφωσης, ο ΟΕΠΕΚ, που θα διαμορφώνει τα επιμορφωτικά προγράμματα και θα παρακολουθεί την πρόοδό τους.
Θα συνεργάζεται με τα πανεπιστήμια που θα τον τροφοδοτούν με το υλικό της επιμόρφωσης, αλλά και με επιμορφωτές (έχει υπολογιστεί ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 25.000 επιμορφωτές για την ανάπτυξη των προγραμμάτων). Προτείνεται μάλιστα για τον λόγο αυτό και η συγκρότηση σώματος επιμορφωτών με πιστοποίηση, όπως επίσης η ίδρυση ειδικού φορέα (Σχολής επιμορφωτών).
Η επιμόρφωση θα διακρίνεται στην α) εισαγωγική (διάρκεια ενός έτους) με δημιουργία του θεσμού του μέντορα, β) περιοδική (ενδοσχολική, εντός και εκτός Ελλάδας, με χορήγηση αδειών στους εκπαιδευτικούς), καθώς και την εξ αποστάσεως παρακολούθηση μαθημάτων.
ΣΤΟΧΟΣ
8 προσόντα θα έχουν οι αυριανοί μαθητές
•   Τα καινούργια προγράμματα στοχεύουν στην ανάπτυξη οκτώ βασικών προσόντων:
•   Σωστή ικανότητα επικοινωνίας στη μητρική γλώσσα.
•   Ικανότητα επικοινωνίας σε ξένες γλώσσες [η αξιοποίηση τόσο ποσοτικών όσο και ποιοτικών μεθόδων αξιολόγησης (π.χ. φάκελος-portfolio μαθητή, ευρωπαϊκό portfolio γλωσσών) που λειτουργούν ανατροφοδοτικά σε σχέση με την επίτευξη μαθησιακών διδακτικών στόχων και τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πράξης].
•   Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία.
•   Ψηφιακή ικανότητα.
•   Ανεπτυγμένη αντίληψη ώστε ο μαθητής να γνωρίζει μόνος του πού θα βρίσκει και πώς τη μάθηση [η δημιουργία συνθηκών που παρέχουν σε κάθε άτομο τη δυνατότητα της διά βίου μάθησης («μαθαίνω πώς να μαθαίνω», αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, επίλυση προβλημάτων)].
•   Ικανότητα του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.
•   Ανάπτυξη της ικανότητας για την ανάληψη πρωτοβουλιών σε όλους τους τομείς.
•   Ανάπτυξη πολιτισμικής συνείδησης (η διατήρηση της εθνικής και πολιτισμικής μας ταυτότητας, αλλά και προετοιμασία του νέου ανθρώπου για την κοινωνία του Ευρωπαίου πολίτη).
Α. Διαμαντοπούλου

«Στο τέλος της επόμενης χρονιάς θα έχουμε ένα από τα ισχυρότερα δίκτυα υποδομών στην υπηρεσία των Ελλήνων μαθητών. Η Ελλάδα είναι 25η στις είκοσι επτά χώρες όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας στο μάθημα και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ψηφιακή τάξη που προωθούμε δεν σημαίνει να βάλουμε κομπιούτερ στα σχολεία. Σημαίνει μια αλλαγή της προσέγγισης, όπου τα νέα εργαλεία, η νέα τεχνολογία χρησι¬μοποιείται οριζόντια, για να διδαχθούν όλα τα μαθήματα».
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ   
bibian@pegasus.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 04:40:27 μμ »
Μετάφραση: Το 1 δις για την παιδεία θα πάει στους φίλους μας τους εργολάβους.

Για τους εκπαιδευτκούς έχουμε:1) Αξιολόγηση απο «ανεξάρτητες» αρχές (να φάνε και οι φίλοι στις επιτροπές).

2)Μείωση ή και κατάργηση των διορισμών (ανάλογα με την κρίση).

και 3)Μείωση μισθών για όσους είναι διορισμένοι και ίσως και απολύσεις αν η κρίση είναι μεγάλη.

Για τις αποσπάσεις  ΘΑ φτιάξουμε αντικειμενικά κριτήρια αλλά προς το παρόν αποσπούμε πράσινα παιδιά γιατί πρώτα είναι ο μαθητής για να μη ξεχνιόμαστε.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΝΕ.
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 04:41:44 μμ »
ποσο μου αρεσει το " Νεο Σχολειο " !!!!
επιτελους το ονειρο δεκαετιων γινεται πραγματικοτητα.
αλλα αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια ειναι αυτο :

Ο μαθητής θα είναι αυτός που θα κατευθύνει τη μάθηση κι όχι ο δάσκαλος. Στην ουσία θα μιλάμε για νέες παιδαγωγικές μεθόδους.

ευτυχως γιατι το ειχα αγχος! (που να θυμαμαι τοση υλη και να τη λεω σαν κομμενη κεφαλη ) δεν σας κρυβω οτι αυτο ηταν μια απο τις κυριες αιτιες που δεν εκοβα το τσιγαρο !!!! και ηρθε πανω στην ωρα που εχουμε αυξηση στα τσιγαρα!!

Αν γινοταν αυριο εκλογες. "Γιωργακη" θα ψηφιζα.Δαγκωτο!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 04:50:25 μμ »
Νόμιζα ότι ήταν θετικό να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής. Μάλλον έκανα
λάθος. Ξεχάστε ότι άνοιξα αυτό το θέμα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 05:47:45 μμ »
Νόμιζα ότι ήταν θετικό να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής. Μάλλον έκανα
λάθος. Ξεχάστε ότι άνοιξα αυτό το θέμα


μα, και βεβαια ειναι θετικο να αυξηθουν οι ωρες πληροφορικης! και για καθε μαθημα αυτο ειναι καλο.
εκανες πολυ καλα και ανοιξες το θεμα αυτο. εδω ακουγονται ελευθερα ΟΛΕΣ οι γνωμες, ειτε αρεσουν ειτε δεν αρεσουν.
μακαρι να παει καλα η εκπαιδευση. αυτο θελουμε ολοι μας.

απλως, εχουμε χορτασει λογια βαρυγδουπα απο τους πολιτικους και ειμαστε αρκετα επιφυλακτικοι......

εμεις θελουμε (που λεει και η Αλεκαρα μου!!!) ολοημερα σχολεια σε ολες τις βαθμιδες της εκπ/σης και μικρος αριθμος μαθητων στην ταξη.
(τα εγραφε στο προγραμμα της, ποιος τα ειδε? τελος παντων....)
καλα να παθουμε τωρα!!!! θελουμε να λογαριαζομαστε και για....σοβαροι !!!!)

- να παλι, ειδατε !! με αυτα και με κεινα, αντε να κοψεις το τσιγαρο !!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 08:29:02 μμ »
μια χαρα τα λεει ο Γιωργος...
το ιντερνετ πρεπει να μπει στα σχολεια σε σοβαρο βαθμο...οχι οπως τωρα...
κ μακαρι να κανει οτι μπορει τωρα που δεν υπαρχουν λεφτα,η εστω σε λιγα χρονια αφου ξεχρεωσουμε να ειναι απ τις πρωτες προτεραιοτητες....

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 10:43:56 μμ »
Είπαμε η Πληροφορική θα μπει στα σχολεία, οι Πληροφορικοί ΔΕΝ πρόκειται να μπούνε ! Οπότε μη χαίρεστε χωρίς λόγο. Τσάμπα τρέχαν οι καημένοι οι δάσκαλοι να παίρνουν πιστοποιήσεις στα ΤΠΕ ? Λίγο τσίπα δεν έχετε ? Άκου εκεί θέλετε να διδάξετε και το αντικείμενο σας στα σχολεία ...

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5692
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 10:48:54 μμ »
Πολύ ωραία και πρωτοποριακά τα προγράμματα, αλλά "δεῖ δὲ χρημάτων, καὶ ἄνευ τούτων οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων". -Εδώ δεν ξέρουν αν θα βρουν χρήματα για τον επόμενο μήνα και προεξοφλούν ότι θα τα έχουν σε 5-7 χρόνια; Too good to be true.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 12:33:42 πμ »
Επιτέλους κάθε μαθητής και κάθε σχολείο να αποκτήσει από ένα γκρουπ στο φέισμπουκ (ή, ελληνιστί, φατσοβιβλίο) :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 12:36:10 πμ »
μια χαρα τα λεει ο Γιωργος...
το ιντερνετ πρεπει να μπει στα σχολεια σε σοβαρο βαθμο...οχι οπως τωρα...
κ μακαρι να κανει οτι μπορει τωρα που δεν υπαρχουν λεφτα,η εστω σε λιγα χρονια αφου ξεχρεωσουμε να ειναι απ τις πρωτες προτεραιοτητες....

AN γίνουν... που προσωπικά δε πιστεύω να γίνουν, τουλάχιστον μ' αυτή την υπουργό.
Στα λόγια αυτό το κόμμα πρώτο είναι...
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 01:07:33 πμ »
Εκπαιδευτικοί ,τελωνιακοί , ταξιτζήδες ,βενζινοπώλες ,οικονομικοί ,
Δημ. υπάλληλοι γενικά διαμαρτύρονται.
Όλοι διαμαρτύρονται.
Και η κυβέρνηση αυξάνει την διαφορά της από το δεύτερο κόμμα κάθε μέρα.
Έτσι  βρίσκεται αυτή την στιγμή  με την διαφορά   στο 16%.
Που δείχνει ότι κάποιοι  ψηφοφόροι που δεν την ψήφησαν στις εκλογές συσπειρώνονται  τώρα μαζί της.

Η θα τρελαθούμε η είναι (σημεία των καιρών) που λέει και η γιαγιά μου.



Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 01:30:11 πμ »
Εδώ ταιριάζει το διαχρονικό από ΑΜΑΝ (δυστυχώς δεν το βρίσκω στο συσωλήνα, youtube βρε :P), οπότε το μεταφέρω (σε ελεύθερη "μετάφραση") όπως το ακούω από το mp3:
"- Τι ψηφίσατε στις εκλογές;
 - Πασοκάρα ψήφισα! Δεν υπάρχει άλλο κόμμα!
 - Και πιστεύετε ότι η ζωή του μέσου έλληνα έχει γίνει καλύτερη με το πασοκ;
 - Αστειεύεσαι; Δες τα και μόνος σου.. Οι δρόμοι; Autoban! Τα σχολεία; Κολλέγια! Τα νοσοκομεία; Να χαίρεσαι να αρρωστήσεις! Το μετρό; Σύνταγμα-Σεπόλια σε 4 λεπτά! Δουλειές; Να φαν κι οι κότες!
 - Μα καλά εσείς κατ' αυτόν τον τρόπο ζείτε στην Ελλάδα;
 - Ποια Ελλάδα; Εγώ στη Γερμανία ζω, ήρθα να ψηφίσω και φεύγω! Αλλά 20 χρόνια τώρα με το πασοκ στη Γερμανία.. περνάμε καταπληκτικά!"
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 01:34:56 πμ »

Η θα τρελαθούμε η είναι (σημεία των καιρών) που λέει και η γιαγιά μου.


Σημεία των...ΜΜΕ μήπως;
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Όταν ο "Γιωργάκης" που όλοι κορόιδευαν γίνεται ο Μεσσίας σου....
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 01:35:50 πμ »
Προσωπικά αμφιβάλλω για την αξιοπιστία αυτών των δημοσκοπήσεων.
Ποιοί συσπειρώνονται?
Οι άνθρωποι που αναγκάστηκαν να παραδώσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους? Ή μήπως αυτοί που πληρώνουν 1.5 ευρώ τη βενζίνη? Μήπως αυτοί που σκόπευαν να κάνουν απόσυρση και εξαπατήθηκαν από τη κυρία υπουργό? Μήπως εμείς που μας έλεγαν οτι θα καταργήσουν την ωρομισθία, και δημιουργούν στρατιές από ωρομίσθιους?
Παλιά κερνούσαμε σε μια κοπέλλα το καφέ της για να κάνουμε γνωριμίες, τώρα θα κερνάμε για να πάρουμε την απόδειξη, γιατί αλλιώς θα πληρώσουμε πρόστιμο, άσχετα με το εισόδημά μας, αφού πλέον αφορολόγητο δεν ευπάρχει για κανένα.


Η θα τρελαθούμε η είναι (σημεία των καιρών) που λέει και η γιαγιά μου.


Σημεία των...ΜΜΕ μήπως;


Έτσι... το πιάσαμε το υπονοούμενο.  ;)
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 232
Σύνολο: 234

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.