*

Αποστολέας Θέμα: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί  (Αναγνώστηκε 6914 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 26, 2007, 04:53:06 μμ »
Εάν το επάγγελμα της νηπιαγωγού θεωρείται από τα εύκολα - γιατί δεν γίνονται όλοι νηπιαγωγοί??
Έξω από το χορό όλοι ξέρουν να χορεύουν. Και πιο συγκεκριμένα θα πω ότι δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα του κόσμου να κουμαντάρεις 20 - 25 μικρά παιδιά, τα οποία στηρίζονται όλα πάνω σου. Πρέπει να έχεις την επίβλεψη όλων των παιδιών, να βλέπεις κάθε τους κίνηση και να ακούς κάθε τους λέξη!!! Και θα παραθέσω την άποψη πολλών γονιών οι οποίοι μου λένε "Πω πω πώς αντέχεις τόσα παιδιά? Έγω ένα έχω και δεν το αντέχω να τρέχει, να κλαίει κ.ά."
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:43 »

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 27, 2007, 07:59:45 πμ »
μπραβο συναδελφοι! αν και συνηθως δεν συμμετεχω σε συζητήσεις αυτού του είδους (έχς εγκαταλείψει τις προσπάθειες να πείσω τους είρωνες και τους δύσπιστους ότι, ναι, είναι δύσκολο όχι μόνο να έχεις τον έλεγχο 10-15-20 παιδιών σε μια τάξη νηπιαγωγείου αλλά να κερδίζεις πάνω από όλα την αγάπη και το ενδιαφέρον τους), θα συμμετέχω στην κουβέντα με μία σκέψη που τελευταία έρχεται συνέχεια στο μυαλό μου: Αφού η δουλειά μας είναι τόσο "απλή", "ξεκούραστη", "έλα τώρα", "χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ", και άλλα τέτοια χαρούμενα, γιατί όλοι αυτοί οι έξυπνοι (άνδρες ή γυναίκες, εκπαιδευτικοί) δεν γίνονται νηπιαγωγοί να δούνε την απλότητα και φαιδρότητα της θέσης μας; Αφού όπως λένε δεν υπάρχει πιο ξεκούραστη, απλή, αβανταδόρικη δουλειά στον κόσμο.... :)
Άλλωστε το ποσο εύκολη δουλειά κάνουμε φαίνεται κάθε φορά που τυχαίνει να βγούμε έξω από τα όρια του σχολείου για επισκέψεις, παρελάσεις, εκδρομές. Γιατί εκεί όλοι παραδέχονται ότι είμαστε ήρωες, έχουμε ευθύνες κτλ; ΑΦΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΤΌΣΟ ΕΥΚΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΡΟΜΗ-ΒΟΛΤΑ-ΠΕΡΙΠΑΤΟ.

καλο κουράγιο σε όλες και όλους
στο κάτω-κάτω τι νόημα έχει να ακούς τον κόσμο όταν είσαι απόλυτα ικανοποιημένος
και παίρνεις πράγματα από τα παιδιά και την καθημερινή σου επαφή με αυτά στην τάξη? :)
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 27, 2007, 09:50:19 πμ »
Το πιο σημαντικό κατά την άποψή μου από αυτό το επάγγελμα είναι ότι εγώ - νηπιαγωγός μαθαίνω πολλά από τα παιδιά, όπως και αυτά μαθαίνουν από εμένα καθημερινά!!!!
Μην ξεχνάτε πως η νηπιαγωγός είναι πρότυπο για όλα τα παιδιά! Νηπιαγωγός σημαίνει αγάπη - ατοργή - απασχόληση - υπομονή - παιχνίδι!!!!
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος iris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "γέλα, πουλί μου, γέλα, κι είν΄η ζωή μια τρέλλα!"
    • Προφίλ
Απ: Οι πιο υποτιμημένοι εκπαιδευτικοί -νηπιαγωγοί
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 03, 2007, 10:14:35 πμ »
[...] Η ένσταση μου ήταν καθαρά στο ότι θα έπρεπε κάποιος να πάρει επιπλέον μόρια για μια θέση νηπιαγωγού επειδή γνωρίζει ξένες γλώσσες κι αν θες το γενικεύω και λέω ότι κανένας εκπαιδευικός δεν θα έπρεπε κάτα τη γνώμη μου να παίρνει  (όπως και δεν παίρνει) επιπλέον μόρια για διορισμό από μία ξένη γλώσσα που δεν έχει  σχέση με το αντικείμενο του.[...]

Matina,

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου (έστω και ετεροχρονισμένα!). Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ξένη γλώσσα που να είναι ασύνδετη με το αντικείμενό σου. Μπορεί να μην χρησιμοποιείς συχνά (αν όχι καθόλου) την ξένη γλώσσα στην τάξη, αλλά σίγουρα μπορείς να την χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικότατα για να πάρεις ιδέες από ξενόγλωσσες πηγές, να παρακολουθήσεις ξενόγλωσσα σεμινάρια ή συνέδρια, να επικοινωνήσεις με συναδέλφους απ'όλον τον κόσμο και να ανταλλάξεις απόψεις μαζί τους, να αποκτήσεις εμπειρία διδασκαλίας σε ξένα σχολεία (π.χ. στα πλαίσια του Σωκράτης-Έρασμος)... Και όσες μεταφράσεις και να έχεις στα χέρια σου δεν μπορούν με τίποτα να αντικαταστήσουν την άμεση επαφή με την αυθεντική πληροφορία και σκέψη ενός λαού.
Θεωρώ ότι η ξένη γλώσσα ή κάθε άλλο επιπλέον προσόν δεν είναι θέμα απόκτησης ενός παραπάνω πτυχίου, αλλά θέμα επικοινωνίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων που μπορούν να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο, τα μέσα και τις μεθόδους διδασκαλίας. Αν όλα αυτά τα προσόντα γίνονται και με ένα μέρακι, ακόμη καλύτερα, γιατί περιβάλλεις με μεγαλύτερη αγάπη αυτό που κάνεις. Αν είναι, λοιπόν, μέσω αυτών των προσόντων να μπορείς να καλλιεργείς μια πιο ευέλικτη και ανοιχτή στάση στα πράγματα, τότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μοριοδοτηθείς για αυτά, είτε εν είδει ανταμοιβής είτε εν είδει κινήτρου;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 766
Σύνολο: 782

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.